Sari la conținut

Dan Cata

Moderatori
  • Număr conținut

    7.684
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Dan Cata

  • Rang
    does things, and stuff

Metode de contact

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1100RT, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Vizitatori Recenți Profil

11.717 citiri profil
  1. Dan Cata

    Cum Se Sincronizeaza Carburatoarele

    La injectie, injectia seteaza amestecul, nu suruburile. Suruburile seteaza doar: - cat sa stea deschise clapetele la relanti - cat aer sa treaca pe langa clapete, la relanti - din cabluri, tot cu suruburi, sincronizarea pt mers in sarcina. Zice bine colegul mai sus, ca se face la relanti, dar e partial adevarat. Se regleaza din cabluri la o turatie cat mai mica, ca sa poata fi relevanta diferenta de vacuum. Adica cand is clapetele deschise 90^, nu ai cum sa mai simti vreo diferenta.
  2. Dan Cata

    Cum Se Sincronizeaza Carburatoarele

    La orice boxer din 1993 pana in 2013, de ex. La alea vechi le reglezi relantiul din suruburi si mersul in sarcina din cabluri, la alea mai noi, din motorase pas cu pas relatiul (diagnoza) si mersul turat tot din cabluri.
  3. Dan Cata

    Cum Se Sincronizeaza Carburatoarele

    Nu vad cum, de vreme ce ai reglaje separate pentru relanti si pentru mers turat. Probabil tu te gandesti la un anumit motor, da nu is toate la fel...
  4. Dan Cata

    Trailer sway/swing - ruliu/tangaj remorca

    Din manualul masinii: Reduce vehicle speed immediately if the trailer shows the slightest sign of swaying. Do not try to stop the swaying by accelerating.
  5. O baterie de 12V, Ah cat de multi permite spatiul pe care il ai acolo. Cu cat mai mare, cu atata mai bine, cu conditia sa nu cazi in extrema cealalta, sa nu mai plece motorul de pe loc de grea ce e. Vezi ca bateria se masoara in Ah - amperi ora, nu A simplu. Pe langa asta mai are curent de pornire, da nu
  6. Dan Cata

    Grupul posesorilor de BMW

    Nu le stiu pe de rost, is la munca acuma, dar la un magazin de rulmenti, daca le ceri ce ti-am zis eu mai sus, ar trebui sa poata sa te ajute aia de dincolo de tejghea.
  7. Ia GS, GSA e mai greu, benzina gasesti in toata Europa la maxim 20 km o benzinarie fata de alta, suspensia mai lunga nu te intereseaza daca te dai doar pe asfalt. Ia varianta 2010 2013, le gasesti si cu roti cu spite. Cu cat mai accesorizata, cu atat mai bine pentru tine.
  8. Dan Cata

    BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

    nu ai nimic de pierdut, da' totusi fa plinu inainte...
  9. Dan Cata

    BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

    A incercat cineva, din pacate nu a apucat sa ne lase scris raspunsul, daca se poate au' ba
  10. Dan Cata

    BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

    Tre' doar curentat cu un quartz de la bricheta/scula cu care iti pornesti aragazul. Si pe mine m-a invatat cineva, posesor de 1200. Mufa mare de la rezervor, unde ai senzorul, are 4 fire/pini: 1 2 3 4 Ce trebuie sa faci e sa ii faci plinul, apoi cu scula aia dai 10 impulsuri pe firele 1 si 4 apoi inca 10 impulsuri pe firele 2 si 3. Rezervorul trebuie umplut, cred ca, ca sa nu ia foc inauntru ceva Daca nu merge, repeti procedura si pana la urma tot o sa mearga. Se pare ca traseele alea de pe panglica se intrerup, si 10 descarcari cu quartzul le sudeaza la loc.
  11. Dan Cata

    BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

    Poate sa ti-l monteze insusi CEO-ul BMW din inima Germaniei, dai banii pe el degeaba. Nu manopera e defectuasa ci senzorul in sine. Se poate si corecta/repara cu efort minim invaziv Ala e consumul de ulei sau de carburant?
  12. Dan Cata

    Grupul posesorilor de BMW

    Sunt si alte vaseline cu aceleasi proprietati Nu stiu ce optiuni ai in Oradie dar aici la Cluj, eu iau de la SKF, pentru solicitari mari si viteze mici de rotatie.
  13. Imi plac mult mobrele astea, is usoare, rapide, al dracu de fain de condus. Un singur lucru ma ingrijoreaza, partea de incarcare la mobrele din primii ani, la care au si schimbat alternatorul. Acu ma uitam si costa cam 1300$, echivalentul in RON. Pai daca ai o astfel de mobra, cumparata calda de pe banda, si pana acuma nu ti s-a stricat, ce te faci cand se va strica? Ii ascuns bine inauntru in motor, trebuie sa dai jos propulsorul de pe cadru ca sa il schimbi si te mai si umfla rasu cand vezi factura la sfarsit.
  14. Am nevoie de o chiulasa de F650 cu 2 bujii. Dezmembreaza careva, inainte sa caut in afara tarii?
×