Sari la conținut

Dan Cata

Moderatori
  • Număr conținut

    7.709
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Dan Cata

  • Rang
    does things, and stuff

Metode de contact

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1100RT, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Vizitatori Recenți Profil

11.836 citiri profil
  1. Drumurile in Serbia is foarte bune, pana la Nis ai si ceva autostrada, nu multa, dar e ceva... ti-o recomand din suflet. Poti sa te uiti si pe maps.google.com, nu doar via michelin...
  2. https://www.facebook.com/Mototehnica-476570055779436/ Schimba amandoua burdufele, pereche, la fiercare 30k km...
  3. https://www.motorcyclenews.com/amp/news/2019/march/ktm-690-engine/
  4. Aia de pe louis pare ca are clema la fiecare doua aripioare ale piulitei... Era fain daca le avea 1:1... Pare-se ca daca nu se desface, mai bine tai piulita si o inlocuiesti...
  5. Are careva de vanzare o cheie de desfacut evacuarea la R45/R80/R100, etc? Asta...
  6. Am eu suportii originali de plastic de la 1100/1150 gs
  7. Ar fi bine sa sprijini etrierii aia in suportii lor din jambe, sa nu stea atarnati asa in conductele de frana...
  8. Cardanul si grupul is lucruri total diferite. Ceea ce multora le scapa sunt burdufele, alea is consumabile si se schimbal la fiesce 30k km. Alftel, iti intra apa, si crucile se strica. Apoi apare lumea si zice ca ce slabe is dom'le BMW-urile astea ca li se rup cardanele... Grupul e alta poveste. Acolo tre sa schimbi uleiul la fiecare 20k km sau la 2 ani, ocazie cu care gresezi si canelurile dintre cardan si grup. Daca faci asta la intervale corecte, cardanul ala nu are de ce se rupe. Daca se rupe, poti lua unu sh cu bani de juma' de kit de lant la Varadero, sau, pentru cei cu dare de mana, aftermarket (nu am incercat, dar e o posibilitate).
  9. Vlad, da-mi un cont aici pe PM si iti returnez banutii. Ma tem ca nu inteleg... ce are a face discul spate cu bucsele de la discurile fata? Daca bine imi aduc aminte, v-am trimis acu cativa ani acele bucse de dural, le-ati montat, acum nu mai tin? Au joc discurile? Daca da, e axial sau rotational jocul?
  10. Parca decat un LC... mai bine un 1150 din'asta... https://www.ebay.co.uk/itm/333061575265?ul_noapp=true https://www.tts-performance.co.uk/single-post/2017/03/09/BMW-GS1150 As da aia 4k lire, as da si TVA-ul la engleji, pentru caii aia; ce nu m-ar convinge ii ca nu zice nimic de cuplu... poate ca nu ii avantajeaza desi ei zic ca "You can poodle around in high gear at the lowest revs and still pull away cleanly right through to the redline. The engine has instant throttle response and absolutely no lag in any gear from any revs, it has to be ridden to be believed."
  11. Care-i problema daca adaugi un releu? Ce proiectoare ei? Ma gandesc ca alternatorul motorului tau nu iti poate da mai multa putere decat pentru LED-uri. Ca sa nu lucrezi degeaba, pune proiectoarele pe batrie direct si porneste motorul, verifica incarcarea. Daca e inca in parametri, poti continua cu instalarea. Leaga un releu si siguranta, trigger-uit de faza scurta/lunga/pozitie, poti pune si un intreruparor daca vrei, suplimentar.
  12. Nu, de aia iti trebuiesc ori altii originali, ori bucse, cu care te pot eu ajuta.
  13. Achizitioneaza un cardan, cand il montezi poti sa si verifici/gresezi/schimbi daca e cazu rulmentii de la bascula, partea din fata,(la partea din spate, daca is uzati, iti pot da eu bucse de bronz) si o sa te poti bucura in continuare, impreuna cu pasagera, de motor
  14. https://www.boonstraparts.com/en/part/bmw-r-1150-r-r1150r-final-drive-shaft-2002&ID=B100029ZGE#part 100 eur + transport, da stii ca poti sa il abuzezi Ce hibe are? Ce suna, cand suna, cum suna?
×
×
  • Creează nouă...