Jump to content

Dan Cata

Moderatori
  • Posts

    7,829
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1200GS Adv, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Recent Profile Visitors

14,969 profile views

Dan Cata's Achievements

  1. Se poate coda ca sa accepte semnale pe led fara sa iti dea eroare
  2. Arata bine, si franele cu servo... nu exista alt motor pe lumea asta sa aiba asa frane
  3. https://www.mgg.com.pl/eng/motorcycle-windshields/bmw/257/r-1150-gs-99-05.html
  4. Morala aici e ca, daca ai un motor ca si al tau, racit doar cu aer si ulei, nu stai in trafic ca si cu masina, in coloana. Te strecori printre, sa fii primul, si mergi! Masina are antigel, radiator si ventilator, mobra ta nu are asa ceva. Ceea ce auzi is tijele de la supape, is din aluminiu si ala se dilata la caldura.
  5. Care aveti scarite pe GS/A de duraluminiu, este recall la ele, ca se crapa... https://advrider.com/f/threads/bmw-gs-adjustable-rider-footpegs-1-color-on-recall.1484526/page-3
  6. Pentru posesorii de 1200Gs/Gsa, am facut prinderi la handguard, altfel decat cele din fabrica. Cele originale, pe langa faptul ca se rup foarte usor, permit protectiei sa atinga frana fata sau ambreiajul, apasandu-le. Aia nu e tocmai bine, pentru ca fie iti tine frana fata apasata, fie maneta de ambreiaj, si incepe sa patineze. https://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/8206519
  7. O intrebare oarecum similara, voi cum va tineti brelocul la cheile de contact, pe stanga sau pe dreapta?
  8. Roaga-l pe Tibi sa se uite la motor, daca trebuie sau nu reparate admisiile. Nu ar avea de ce creste relanti-ul la 1500, indiferent cat de tare il incalzesti.
  9. Nu e impletirea standard de la bicicleta, cred ca de aia nu se baga oricine. La fabrica ma indoiesc ca le-ar face manual la cat e de lucru la ele... ai tot avea de impletit chiar si pentru o turma de chineji.
  10. Mi se pare mie sau nu ai scut la mobra, sub motor!?
  11. Depinde ce e stricat la el, daca e doar un senzor sau daca e unitatea. Unitatea e posibil sa o pot repara, am reparat in trecut cu succes
  12. Am facut o piesa intarita, care tine aripa spate la GS/GSA Detalii si poze aici - https://advrider.com/f/threads/bmw-r1200gs-gsa-rear-mudguard-stainless-steel-holder.1471425/
  13. Corect, fa asta cu rezervorul plin si, nu tot timpul tine cativa ani, cateodata tine cateva saptamani, cateodata cateva zile, cateodata nu il poti repara Dar de incercat merita incercat, clar!
×
×
  • Create New...