Jump to content

Dan Cata

Moderatori
  • Content Count

    7,779
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Dan Cata

  • Rank
    does things, and stuff

Contact Methods

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1200GS Adv, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Recent Profile Visitors

12,456 profile views
  1. La mobrele astea, ai nevoie sa o ridici destul de mult de fata, ca sa poti scoate roata de aripa. Asta ca sa nu dai si aripa jos, sau sunt la care nu poti da aripa jos pana ce nu dai jos roata, ca are suruburi prinse dinspre roata inspre in sus. Bine, la mobra asta poate nu e cazul, dar la telelever toate is prinse asa...
  2. Mai sunt doua modele, XR nou si cel de 1800 despre care inca nu se stiu detalii tehnice (nu sunt anuntate din cate stiu eu) doar poze.
  3. Nu are nimic, asa fac toate cu servofrana Legat de crashbar... nu stiu daca as cumpara Heed. Ca sa dai jos capacele, trebuie sa demontezi crashbarul, DE FIECARE DATA. Nu mi se pare acceptabil asa ceva...
  4. Eu zic ca da. Din ce stiu, vine in doua culori, rosu si albastru. Tie iti trebuie ala albastru, da si mai sigur, il comanzi de la BMW si stii sigur ca ii ce trebuie
  5. Dan Cata

    Ajutor&asistenta moto!

    Stiu pe cineva care are, in Cluj, daca vrei va pun in legatura
  6. Pai bucla aia ma deranja pe mine, ca vine cumva in dreptul la semnazliare, da asta nu e o problema pt mobre care nu is bmw
  7. Alea de la oxford mie nu imi plc, ca atarna firele. Da is usor de montat, in cateva minute is gata sus. Solutia eleganta e sa iti pui cum iti zic eu, manere second incalzite de la BMW, sa tragi firele prin ghidon si sa le legi pe un controller aftermarket. Sau poti sa iti faci tu singur infasurarile cu nichelina si iti iei doar gumele de la BMW si le tragi peste. Cu solutia ce ti-o propun eu, ai de facut ceva si la strung, in capat la ghidon. Daca vrei ceva repede fara prea multa bataie de cap, ia orice aftermarket. Daca vrei ceva fin, BMW
  8. Da poti sa iti pui mansoane de la R1100/R1150 linistit, numa ai ceva de bricolat...
  9. Cele originale de la bmw Le gasesti la bani de nimic si ai firele ascunse prin ghidon, impreuna cu controller-ul de la Oxford, ar fi cea mai buna alegere disponibila omului, din era neoliticului incoace.
  10. Vâscozitatea nu conteaza pt ca nu are nici un rol activ in suspensia bicicletei, dar 10W pare intr-adevar alegerea univesal agreata. Vezi ca ai nevoie si de cuzinetii de sus, nu is o avere, ca sa nu curga din nou furcile. Doar simeringurile nu e suficient, ma tem ca. Si daca is crapate, vezi ca ai nevoie sid e alea de praf. Cand il asamblezi, ca sa te asiguri ca is paralele, monteaza roata cu etrierii, apasa frana de cateva ori, apoi strange puntea peste roata(cele 4 suruburi M8). Astfel, te asiguri ca furcile is intr-adevar paralele, fiind masinate din fabrica, si asta ii al dracu de important pe atata amar de lugime de furca
  11. Adica nu iti debreiaza, asta inteleg. Ai un singur reglaj, sus la maneta, sau mai ai si jos? Nu cunosc modelul de mobra, de asta intreb. Tu ai pus cablul pe direct sau altcineva?
×
×
  • Create New...