Jump to content

Dan Cata

Moderatori
  • Content Count

    7,790
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Dan Cata

  • Rank
    does things, and stuff

Contact Methods

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1200GS Adv, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Recent Profile Visitors

12,615 profile views
  1. Am avut si si, de capatat. Cu VI mai ca nu l-am putut folosi, V-ul e ce trebuie, foarte intuitiv, nu se blocheaza...
  2. Eu m-am simtit mai bine pe acceasi sa pe care ma durea fundul la ture lungi 500+ km/z, zi de zi, dupa ce am slabit cateva kile De aia zic ca s-ar putea sa fie ceva nereguli cu kilele, nu cu saua, cel putin la mine asa fu' In continuare sunt in cautare de un Navigator V... Daca vrea careva sa isi faca upgrade la VI, sunt participativ.
  3. Nu am intrat de mult pe aici Poti sa iti trimiti rotile cu posta romana la Haan Wheels in Olanda, eu am fost foarte multumit.
  4. Vezi ca acolo, ai un pin, pe care pivoteaza maneta. Comanda-ti un pin nou, vine cu o bucsa de teflon care la tine s-a uzat pare-se. Nici nu ii vreo avere ca sa zici ca nu merita schimbat, gandeste-te doar de cate ori ai apasat pe maneta aia, la fiecare schimbare de treapta...
  5. Nici nu mai stiu, dar eu o tot folosesc, ca mai scot rulmenti din cand in cand. Ii de la Unior
  6. Am scris un post despre cum sa scoti sticla de la nivelul de ulei, cat mai usor: https://advrider.com/f/threads/oil-sight-glass-removal.1419286/#post-38913082
  7. Cel DOHC. Dar daca ai compara cu unul din 2016... as lua 2016-le. Parca GS asta nou poate veni cu suspensie coborata din fabrica, poate te ajuta asta
  8. Se pune daca am avut 1100? E mult mai aspru LC-ul, mai puternic, mai confortabil, mai nou, se simte mai usor. Pentru mine era mare trecerea, is totusi 3 modele intre pe care le-am sarit
  9. Nu, ala e de drumuri foarte lungi, gen 2400 km/zi, curse de la LeMans, etc.
  10. La mobrele astea, ai nevoie sa o ridici destul de mult de fata, ca sa poti scoate roata de aripa. Asta ca sa nu dai si aripa jos, sau sunt la care nu poti da aripa jos pana ce nu dai jos roata, ca are suruburi prinse dinspre roata inspre in sus. Bine, la mobra asta poate nu e cazul, dar la telelever toate is prinse asa...
×
×
  • Create New...