Jump to content

Dan Cata

Moderatori
  • Content Count

    7,740
  • Joined

  • Last visited

About Dan Cata

  • Rank
    does things, and stuff

Contact Methods

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1100RT, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Recent Profile Visitors

12,137 profile views
  1. Deloc, acolo trebuie pusa o piulita care sa nu se invarta cand strangi surubul
  2. ^^ vezi ca tu ai 1200, si aici vorbim de 1150. Alte mobre, alte socoteli. Nu am zis ca omul ar avea doua maini pe stanga, dar primul pas e sa faca o diagnoza undeva, nu sa te arunci imediat sa o desfaci bucati. Modelu asta nu are admisiile clasice, cu TPS la gamba stanga, nu vad de ce l-ar indruma cineva sa desfaca motorul ca sa vada TPS-ul, sa isi faca o poza cu el apoi sa o asambleze. De aia ai mufa de diagnoza, sa te folosesti de ea. Dupa aia stii ce sa desfaci, mai departe.
  3. Vad ca esti din Bucuresti, mergi la cineva sa iti faca o diagnoza, prima data. Cu Gs911 poti sa vezi si graficul la senzorul de oxigen. Dupa ce faci asta, ne zici ce da la diagnoza si vedem ce e de facut mai departe. Sfaturile cu TPS-ul is pertinente, numai ca... omul nu stie ce e ala, e nerealist sa il pui sa il verifice nic nu prea e la indemana la modelul asta...
  4. Dan Cata

    Util

    polish.ro, Razvan, pe str. Luncii
  5. Dan Cata

    Dau Spre Donatie!

    Are 11 ani... ce vrei sa donezi de fapt?! Du-o la o vulcanizare si las-o acolo
  6. Nishiua Enduro Carbon e acum 200 eur pe louis, de regula e 300. O am si pot sa v-o recomand cu caldura, 1000 grame se simt pe cap foarte usor
  7. Is 4 circuite separate, doo pe fata doo pe spate; lichidul nu comunica intre ele.
  8. Iti trebuie o palnie cu care sa bagi in centrala, ca sa nu lasi aer sa intre. Numa doua capace ai acolo, alea mari ce se desfac cu imbus de 8 sau fixa de 21. Is de plastic.
  9. Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!
  10. Ar trebui sa impingi pistonasele pana in capat, sa bagi ceva intre ele sa nu se adune cand aerisesti. Facand asta, nu o sa iti mai curga lichid cand pui placute noi, adica placutele noi nu o sa iti dizloce atata lichid incat sa curga si nici sa iti dea eroare de nivel prea mic cand is uzate maxim
×
×
  • Create New...