Jump to content

Dan Cata

Moderatori
  • Content Count

    7,755
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Dan Cata

  • Rank
    does things, and stuff

Contact Methods

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1200GS Adv, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Recent Profile Visitors

12,322 profile views
  1. Nu neaparat lipsesc, nu erau standard din fabrica... Poti sa ii pui, dar risti sa fii dezamagit de rezultat Mai bine depozitezi ceva in locul ala, decat sa il ocupi cu un radio care la viteza mare oricum nu il auzi.
  2. Eu am pus un Hyperpro reglabil, pe 1200GSA, e alta mobra Cel original nu prea parea ca opune rezistenta, da asta... ii alta bicicleta, mult mai precisa!
  3. Salut,


    Am luat un k1200s din Turda, de la Teban Adrian, culoare negru/galben/argintiu. Cand am luat`o mi`a zis ca a facut ceva revizii la tine, dar nu mai stiu exact ce. Daca iti mai aduci aminte zi`mi si mie te rog ca vreau sa`mi pregatesc piesele pt la iarna. Eventual lasa`mi un numar de telefon si ora la care te pot deranja.

    Multumesc!

     

    Cu stima , 

    Popescu Adrian 0767 812 787

  4. Capacitatile le poti gasi pe louis, dar fara scula aia e greu sa scoti tot aerul... Vezi ca sunt si scule mai lesne da numa dai degeaba banii pe ele. O scula buna te duce multa vreme... Sau:
  5. Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200). Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa: - il inlocuiesti, cel mai bine - il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda
  6. Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina. Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis.
  7. @Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da? @SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult
  8. A aparut si in presa - https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/solidaritate-in-trafic-in-bucuresti-cum-au-reusit-mai-multi-soferi-sa-stinga-focul-care-cuprinsese-o-masina-1168126
  9. Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele. Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie. Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce! Cardanul cu atata mai mult Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?!
  10. Am nevoie de un GPS care sa se potriveasca pe LC, nu e musai sa fie VI-le. Pe olx sunt doua optiuni, 4 la 300 eur si 5 la 470 eur. Nu is sigur pe care sa il iau... sau poate vrea careva sa isi faca upgrade la al lui
  11. Da-mi adresa pe PM si iti trimit eu unul, platesti doar transportul.
  12. Sunt intr-adevar doua tipuei de bobine, dar ambele merg la fel, fac aceeasi treaba si se potrivesc la fix. Unele au fir de masa separat, altele nu; cert e ca is interschimbabile. Cauta aia de la Beru ZS224 Doamne ajuta
  13. La discourile flotante, jocul axial e ok/normal, jocul "rotational" nu.
×
×
  • Create New...