Jump to content

Dan Cata

Moderatori
  • Content Count

    7,804
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Dan Cata

  • Rank
    does things, and stuff

Contact Methods

  • Website URL
    http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    R1200GS Adv, Husqvarna TE 610ie, R1100GS
  • Numar Moto
    neindoit, tot timpul curat si bine luminat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ250, DR650, R1100GS, R1100R, KTM450EXC

Recent Profile Visitors

12,891 profile views
  1. Nu cred ca esti pe topicul bun, unde ai vazut tu preturi de genul la LC, la ambreiaj, unde ai vazut grup spate sa se strice la LC. Pompa de benzina, stii tu concret pe cineva la care nu ii mai merge mobra din cauza ei?
  2. Numa mie mi se pare ca proiectoarele alea is din alt film decat cel cu motorul?
  3. Nu cred ca ne prosteste nimeni, imi dau si eu cu parerea. Cu cat uzezi placutele mai mult, cu atat suprafata de frecare e mai mare. Poate ca, cu timpul, dupa multe cicluri de incalizre/racire, placutele is cu 0.004 secunde mai ineficiente. Si cum suprafata creste, ineficienta e compensata prin suprafata maritã, astfel ca, de-a lungul vietii placutelor, tu ai o experienta a frânarii constanta, cum te-ai astepta sa fie, nu!? Sau, "A chamfer is an angled cut on the friction puck's leading and trailing edges. Chamfers can control how the edge of the pad interacts with the rotors and can help prevent noise. Chamfers do this by making sure the largest possible edge of the pad makes contact with the rotor" https://www.brakeandfrontend.com/brake-pad-chamfers-slots-shapes-controlling-brake-noise/
  4. Vezi sa se stinga becurile din bord de la abs dupa ce pleci de pe loc, sa nu patineze ambreiajul.
  5. Depinde de an, dotari, km. Ai un link la anunt sau l-ai luat deja?
  6. Cel mai mult nu il vreau din cauza la incarcare, am stricat doua telefoane deloc lesne, incarcandu-le pe motor in mers. De la vibratii, se strica mufa telefonului. Nu ii deloc placut sa fii plecat din tara si sa stii ca nu mai ai telefon pe care sa te bazezi... Nu faci un upgrade la VI si sa il cedezi pe al tau mie?
  7. Ala e modelul de 850 similar cu 1150, cu servofrana. Gasesti pe net kituri de conversie la doua sei, gasesti si cutii laterale cu capace mari ca sa iti incapa lucruri mai multe cand mergi la drum lung. Crashbar-ul ala e foarte bun, pe fata, intreaba-ma cum de stiu
  8. Asta ca nu intra in a 1-a nu e nici macar cea mai mare problema la cutiile de 1150
  9. Vreau sa cumpar niste genti laterale textile, in principiu, care sa fie waterproof. Ceva care sa arate ca astea, sau qbag... https://sw-motech.com/en/products/luggage/SysBags/SysBag/4052572048573.htm Dati un mesaj sau un telefon, mai bine!
  10. Primul lucru, vezi sa ai presiunea corecta in guma fata. Asta e cel mai simplu, daca ai peste limita, nu e bine, la fel daca e prea moale. Apoi, daca presiunea e buna, vezi daca e echilibrata roata fata. Daca e si echilibrata, vezi sa fie montata corect, ca sens, si daca e ceva gen pirelli, sa fie cu semnul la valva. Daca e cu semnul rosu la valva, incearca sa o roteti pe janta 180^ Ultima solutie, schimba guma cu o alta, de la alt producator. Toate astea in ideea ca guma nu e uzata mai mult decat martorul de uzura!
  11. Daca te referi la primul model de LC, am eu, nou sau SH Daca te referi la modelul 2004, unde is suporti de plastic, separati, nu am.
  12. Ia intreaba-l te rog pe prietenul tau daca nu cumva vrea sa vanda V-ul ala care se blocheaza mereu, mie
  13. Am avut si si, de capatat. Cu VI mai ca nu l-am putut folosi, V-ul e ce trebuie, foarte intuitiv, nu se blocheaza...
×
×
  • Create New...