Sari la conținut

G-xer

INACTIV
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    suzuki.orange

Profil

  • Sex
    Male

G-xer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu stiu sa iti spun cat de migaloasa e treaba, insa iti pot spune cu certitudine ca pana sa desfaci cutia de viteze,sa vezi ce e in ea si sa pui totul la loc, e destul de multa munca. Ai face bine sa cumperi un radio si 'cateva' beri pentru 2-3 zile;)).
  2. 1. Ai dreptate, nu am specificat. 2. Sunt sigur ca ai inteles la ce mijloc de transport am facut aluzie. 3. Acel 'el' sunt eu...) Liniste si numai bine!
  3. Doamne!!!! cand or inventa oamenii destepti frane pe magneti, ce fericiti o sa fim ! ))))
  4. Eu sunt inca un debutant in ale tehnicii si mecanicii, insa am sute de km la 'bordul' unei BICICLETE cu schimbator. Si stiu ca daca am foaie (in cazul moto pinion atac) cu dinti putini, creste acceleratia in detrimentul vitezei. La pinioane (adica pinion roata) cu cat am mai putini canini cu atat e mai slaba/greoaie acceleratia. Si pentru a afla intr-un mod rudimentar daca 'predominanta' este acceleratia sau viteza maxima faceti urmatorul calcul: impartiti numarul de dinti de la pinionul de atac (luam o medie de 15) la cei de pe pinionul de la roata (am zis eu o medie de 40) si vedeti cat va da. 15:40=0,37 Daca raportul asta este mai mic decat 0,37 poti spune ca ai un demaraj foarte puternic. Daca este mai mare viteza 'e shefa'.
  5. Way off topic: Oameni buni, care este -daca exista- diferenta dintre termocupla (termen pe care eu l-am cautat in DEX dar fara succes) si termocuplu ? Sunt aceeasi chestie sau doar exista oameni care nu stiu faptul ca termenul 'termocupla' nu exista?
  6. Cred ca a vrut sa spuna semi-sintetice in loc de sintetice si full-sintetice in loc de ..suprasintetice. Acum sa vedem cum o fi cu hypersinteticele .
  7. Dan Cata, a spus omul o data ca nu are baterie. Pay attention.
  8. E ca tine. Tac chitic. Traseul este alternator sau baterie - transformator - condensator - bobina - fise- bujie. CDI-ul contine transformatorul, cond. si bobina. Again, nu prea spun lucruri fara sa ma documentez inainte. Sorry:D.
  9. Da. Este piesa in care se baga fisele. Cu toate ca nu vad cum ar putea cdi`ul sa se strice...treptat:|.
  10. Cand spui 'gumele din carburator' la ce componenta a carburatorului te referi mai exact?
  11. Din cate am citit pe alte topicuri, problema ar putea sa se traga de la alte elemente (fise, CDI, etc).. Si problema asta a aparut de curand ? Daca da, in ce conditii ?
  12. Conteaza si bataia lantului (525, 530....)
  13. Newsflash!! Astazi, uitandu-ma in gol prin cartea tehnica am observat undeva (la inceputul manualului, acolo unde iti da listele alea cu toate infos necesare) urmatoarea secventa de caractere "12V 12Ah"; sunt sigur ca se refera la baterie,care trebuie sa fie de 12V si 12 Ah (off:stiam ca amperii se noteaza cu A nu cu Ah :-? ). Problema e ca eu am pe moto o baterie de 9 A. DAR...pana acum, fiind sigur ca bateria de 9A e cea care trebuie, si ca e doar descarcata, am folosit un robot (dinala galben cu lanterna si pompa de aer electrica incorporate). Am facut vreo boacana mare?...sau inca nu e prea tarziu sa-mi iau o baterie de 12 A ?:-s Mentionez ca de obicei a pornit cu ajutorul acestui robot. De ieri insa n-am mai reusit sa o pornesc. Electromotorul se invarte insa nu vrea neam sa porneasca; nici macar sa incerce. E ca atunci cand ai incerca sa pornesti o moto fara benzina deloc...sau fara bujii.
×
×
  • Creează nouă...