Jump to content

NVS

Super Membru
  • Content Count

    2,016
  • Joined

  • Last visited

About NVS

  • Rank
    fost MetalWarrior

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.manowar.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti/Rm. Valcea
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    RC36 II
  • Club
    FreeRider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 600 F3 si Hornet 600
  • Interests
    benzina

Recent Profile Visitors

1,305 profile views
  1. Prima diferenta este corecta, lungimea este aceeasi pentru sport si touring, poate ca difera la cruiser si ATV, iar protectia de baterie o au toate mansoanele incalzite de la Oxford.
  2. Nu prea mai citesc forumul, ca ti-as fi recomandat sport. De ce? Pentru ca cele touring sunt mai groase si datorita pozitiei mai sportive iti obosesc incheieturile fiindca deschiderea pumnului pe ghidon este mai mare, atunci aplici mai multa forta sa apuci/strangi ghidonul, daca intelegi la ce ma refer. Am folosit mansoanele touring, sperand ca or sa fie mai confortabile, dar am revenit la cele sport din simplul fapt ca imi oboseau mai repede mainile cu ele. Cele sport sunt mai subtiri, strangi mai mult pumnul pe ghidon, deci mai confortabile, pentru pozitia de pe VFR. Pentru alte motociclete sigur cele touring isi fac treaba corespunzator. La capitolul incalzire, toate se incalzesc suficient de mult incat sa-ti ia foc mainile, mai mult de 50% nu le-am putut da mai tare. Iar modul de protectie in caz ca raman pornite la mine isi face treaba, nu am avut probleme cu bateria.
  3. Are cineva de vanzare cheia pentru desfacut roata spate? Sau o solutie de tubulara cu care sa pot desface prezoanele alea?
  4. Am servisat-o singur. Cuzinetii pot sa fie uzati, nu ai cum sa stii ce gasesti inauntru. Eu am preferat sa ii verific si sa ii schimb ulterior daca este cazul. Nu a fost, dar acum stiu ca pentru urmatoarea servisare am de schimbat si cuzinetii. Asta e bine cand faci cu mana ta, ca stii ce ai facut si ce ai de facut dupa. Daca ti-au sugerat sa le schimbi pe toate, mai incearca la alt service sau pune mana si cumpara sculele necesare si spor la treaba. Uite un video pentru furca de CBR 600, este aproximativ aceeasi furca, daca scoti fisele celor doua furci, vei observa diferenta. La VFR este mai simpla.
  5. 457ml de ulei in fiecare tub sau 130mm camera de aer. Ulei poti sa pui ce marca vrei tu, vascozitatea sa fie 10W daca o vrei standard sau 15W daca o vrei mai tare. Acum doi ani am ales sa pun 10W, dar am scazut camera de aer cu 10mm, adica am pus mai mult ulei pentru a intari suspensia. Anul asta am ales sa schimb arcurile cu unele progresive de la Wirth cu 10W si cantitatea corecta de ulei. Eu am simeringurile de praf originale, inca sunt in stare buna, nu vad de ce sa le inlocuiesti daca sunt inca bune si nu ruginite. La simeringurile de ulei, la fel, pui ce marca vrei tu, important este sa le montezi corect si cu grija.
  6. Salut Ionut, Cat ma costa piesa incercuita din imagine? Una din prinderile etrierului spate.
  7. 200 lei http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=233720
  8. Salut, Cine imi poate face un abtibild cu semnul de incepator in Bucuresti? Am nevoie doar de 1 bucata. Poate mai sunt incepatori care doresc acest lucru si de asta am deschis aici acest topic.
  9. Pret la jumatate, 200 lei. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=230881
  10. Dar bilete..., bilete ati luat? Inca nu stiu daca ajung la Hellfest sau Graspop, abia in martie ma decid incotro iau bilet de avion.
  11. Sunt la un pas de a imi lua biletul de fest, dar cu mobra imi este greu sa ajung, oricat as vrea de mult. Avionul este ce-a mai rapida cale. Te anunt cand imi iau biletul, sa ne vedem acolo pentru o bere, doua, trei....
  12. Ati luat-o pe aratura din nou, ca de obicei... Multumesc lui Adrian pentru aparare! Parerea mea este aceeasi - cei doi nu stiu sa mearga pe motocicleta corect. Nu mai comentez altceva ca demult m-am retras de la discutiile astea inutile si deviate de la subiect...
  13. Nici nu ziceam sa toceasca scaritele, nici eu nu tocesc scaritele, daca asta crezi despre mine. Doar ca trasele alese de ei sunt aiurea si nesigure, dar fiecare merge pana la urma cum stie. Eu trageam doar un semnal ca ar fi bine sa studieze abordarea virajelor. Treaba cu Adnacata, curse, nevasta, copii nu are nici o treaba cu discutia de fata. Cat despre plimbare si peisaje, va urez la cat mai multe! Si fara incidente! » Post actualizat in 14 Oct 2014 15:29 Iar in postul ala lung nu stiu cum de ai dedus tu ca am motoreta de circuit si ca ma dau ca Rossi pe Adancata. Dar vad ca te-ai aprins prea mult, eu doar am facut o observatie reala si nu am zis o prostie...
  14. Fara suparare, dar din filmare se vede ca "batraneii" nu prea stiu sa abordeze virajele. Probabil o sa-mi spui ca au multi km adunati, dar degeaba...
×
×
  • Create New...