Sari la conținut

boaska

Membru
  • Număr conținut

    257
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2000

Vizitatori Recenți Profil

755 citiri profil

boaska's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut.Esti cumva Cosmin din Fetesti ?

    1. boaska

      boaska

      sal emile. da

  2. Chinezarie ieftina. Se indoaie tijele, am taiat un torx ca sa scot cu greu un nit... pe urma la nituit iara greu, piesele nu se pupa, trebuiesc slefuite polizate... Pe urma nu mai se invarte pinionul de 16, trebuie demontat capacul la ambreiaj si polizat sau decupat la un surub.... poate maine reusesc sa termin treaba » Post actualizat in 12 Sep 2015 11:50 Azi am iesit cu suzi, incredibil se comporta cu rapoartele astea lungi, motorul trage excelent cu ele si se aude mult mai bine, carburatoarele grohaie un pic dar per total zici ca te sui pe un tourer de 1000 La 4000rpm ai deja suta, treapta 1 acum este cam treapta 2 inainte, excelent, inainte facea prea mult zgomot ptr viteza dezvoltata Am schimbat si uleiul, am pus shell 15w50 advance, dar totusi te unge pe suflet cand accelerezi » Post actualizat in 16 Sep 2015 05:42 Cu 15w50 scoate fum la pornire din cauza vascozitatii
  3. Azi am gasit acasa toate piesele sper sa rezolv macar partial in weekend.... Pinioanele st tot japoneze JT 16/45 Sper sa rezolv cu presa asta de nituit Il trec pe shell advance 15w50 ca tot am aproape 4500km
  4. Deci nu trebuie adaos sub cricul central pentru mai mult spatiu? Mario daca te lasi cu toata greutatea pe cric se ridica singura » Post actualizat in 02 Sep 2015 16:47 RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat
  5. Roata iese usor pe spate? Ma refer daca este loc suficient cand o salti pe cricul central
  6. Zx9 este din alt film Diferenta cea mai mare dintre ele este ca suzi e la fel din 80 si kawa in fiecare An are o modificare
  7. Eu am 1.88 si nu m-a deranjat niciodata chiar si cu pasager cand nu prea mai ai loc sa te misti, in rest solo chiar merg lejer , nevasta cica amorteste in spate Ce nu-mi place este pe viraje.... dar este gsx f nu gsxr.... deci nu poate sa faca decat ce stie.... Totusi cred ca este special facuta ptr un 1.80 asa, aerodinamica si restul... » Post actualizat in 24 Aug 2015 19:03 Si ptr cineva prea scund este la fel de incomoda, daca ai 1.60 -1.70 sa zic nu o sa ajungi la pedale
  8. Eu am doar 27000km daca te int poti sa faci un test fe compresie, ca sa stii cum stai
  9. Cred ca o sa aleg un raport de fuga totusi desi putin cuplu nu ar strica mi se pare ca trag prea tare de cutie, si cu 15:47 la 5000rpm ai 100km/h maxim » Post actualizat in 22 Aug 2015 09:30 Cred ca o sa aleg un raport de fuga totusi desi putin cuplu nu ar strica mi se pare ca trag prea tare de cutie, si cu 15:47 la 5000rpm ai 100km/h maxim » Post actualizat in 23 Aug 2015 09:26 Am gasit un program ptr calcul dar nunstiu rapoartele la gsx... http://www.needless.eu/rechner.html As vrea sa montez un 16:45 sau 17:45, este prea agresiv? » Post actualizat in 23 Aug 2015 10:16 Am gasit un program ptr android cu toate modelele de moto... deci ptr mine 16:45 este optim sa zic asa
  10. 15:47=0.319 13:42=0.309 Vreau sa păstrez rapoartele originale si totusi sa mai scot putina performanță Sincer pinionul si foaia mi se par foarte mari Am comandat o presă ptr desfăcut si nituit lantul deci o sa reusesc sa mai scot niste zale
  11. Deci original are 15/47 Am gasit diverse rapoarte, ma bate gandul la un 13/42 Cine a mai montat alte rapoarte pe gsx?
  12. A inceput sa huruie si vibreaza in toate directiile, la 27.000km a picat » Post actualizat in 09 Aug 2015 15:57 Am gasit un set 15/47 did originalul ce rapoarte are la pinioane?
  13. Locul asta este divin... nu ma plictisesc niciodata si stau de peste 5 ani aici » Post actualizat in 24 Jul 2015 17:09 Inca una » Post actualizat in 24 Jul 2015 17:09 Inca una
×
×
  • Creează nouă...