Sari la conținut

gerzson

Membru
  • Număr conținut

    110
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    BMW F650

gerzson's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vand urmatoarele: - casca enduro-touring Nexo X-Tour, marime M, folosita intr-o singura excursie, cutie, husa textila, 350 lei; - doua casti noname, marime L, 75 lei bucata; - protectie Taichi cumparata de la nomad (450 lei) folosita de cateva ori: 300 lei; - protectie genunchi: 50 lei. Preturile sunt negociabile in masura in care cineva cumpara mai multe produse. Pentru informatii suplimentare, tel. 0722589939
  2. Vand BMW F650, an 1995, in jur de 50000km, inmatriculat. Pret 900 euro negociabil. Tel. 0722589939
  3. Vand BMW F650, an 1995, in jur de 50000km, intretinut, inmatriculat, acte in regula. Pret fix 1000 euro. Tel. 0722589939
  4. Vand BMW F650, an 1995, 48000km, intretinut, inmatriculat, acte in regula. Pret 1300 euro. 0722589939
  5. Am incercat azi pt prima data o casca din asta. Nu prea am cu ce sa o compar decat cu vechea mea casca integrala (ieftinitura). Fata de aia vajaie mult mai tare. De la 100 devine chiar deranjant. Desigur are si avantaje: camp vizual mult mai bun, o aerisire mult mai buna, ceea ce la viteze mici si pe caldura e important. Fata de a lui Raul, la a mea (marime M) nu da vizorul in cozoroc (dar asta pt ca nu se lasa asa de jos cozorocul).
  6. F650 clasic are doua pompe. Nu stiu sa fie ceva operatie suplimentara pentru amorsare. Citeste aici pasii pt schimbul de ulei: http://faq.f650.com/FAQs/Oil_Change_FAQ.htm#Oil Change for an F650 Eu cand am schimbat uleiul primele dati am avut pagina aia listata. Trebuie avut grija ca in rezervorul din cadru intra numai ~1.5l. Restul de 0.5-0.6l se adauga dupa ce pornesti/opresti motorul.
  7. Eu am afacut operatia asta primavara trecuta. La momentul respectiv am studiat problema. Din punct de vedere ingineresc e mai logic sa stea scrisul catre exterior, dar si pe dvd-urile de pe f650.com (dvd2 minutul 12) zice ca borsura trebuie sa vina in exterior. Asa ca imi revizuiesc recomandarea: bordura catre exterior. Daca nu ai dvd-urile respective, secventa relevanta am gasit-o si pe google video: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...8151&hl=en# gerzson Mesaj completat Apropo, pinionul ce vrei sa-l inlocuiesti e ca nou fata de ce am dat eu jos de pe motor Vad ca la vechiul meu pinion atat scrisul cat si bordura erau pe aceeasi parte.
  8. Pune toate pinioanele cu inscrisul (numarul de dinti stantat) catre exterior. Cand dai jos bascula fa-ti un bine si demonteaza si reconditioneaza toate oasele de legatura pana la suspensie (inclusiv ultimul). Eu am avut surpriza ca ultimul rulment sa fie complet calcificat/blocat. Gasesti pe DVD-urile de pe f650.com cum se desfac si reconditioneaza rulmentii aia. Referitor la lantul nituit din fabrica, bucura-te ca e asa. Fara nu stiu ce scula speciala e tare incomod sa-l nituiesti pe motor si nu e bine sa te joci cu asta. Al meu a venit desfacut si a trebuit sa-l nituiesc pe bancul de lucru. gerzson
  9. Confirm si eu Zabalt - Bata: asfalt nou, padure, dealuri line, curbe. Lipova - Zabalt in schimb e mai sec si e nisip/pietris pe drum. Are si cateva curbe ce te surprind dupa segmente drepte, mai ales suprafata nefiind curata. Lipova - Bata a fost cuprins si in traseul de enduro turism Timis din toamna asta.
  10. Pretul era ok. Nu mai tin minte exact dar parca 23 ron (bucata).
  11. Eu mi-am schimbat o pipa intrerupta acum doua saptamani. Pe cea noua am luat-o de la promotor (promotortm.ro). Mi-au adus-o a doua zi dupa comanda telefonica. Tipul care se potriveste il gasesti pe f650.com: NGK XD05F
  12. La cruciulita alba din centrul ecranului: http://wikimapia.org/#lat=45.9617858&l...amp;l=0&m=b
  13. Fara silicati si nitrati: http://faq.f650.com/FAQs/Coolant_Change_FAQ.htm#So what Coolant Should I use :
  14. Eu am pus acu cateva luni una din asta: http://www.motomike.eu/mike/category/10300.../article/281243 Dimensiunea, polaritatea bornelor si pretul sunt potrivite. Pana acuma n-a facut poc.
  15. Am nevoie de putin ajutor. In urma unui mic incident un surub de la carena stanga mi-a perforat stutzul ce iese pe partea inferioara a radiatorului. Ca o prima solutie de rezolvare m-am gandit sa inlocuiesc furtunul de apa cu unul nitel mai lung astfel incat sa acopar gaurica. Mai am acolo cam 1.5 cm de stutz expus si gaurica e pe la mijlocul partii expuse. Ma gandesc ca daca acopar tot stutzul cu furtun si pun doua bride as putea scapa ieftin. Si acuma cu ce va rog sa ma ajutati: daca poate cineva sa masoare diametrul stutului ce iese in coltul stanga jos al radiatorului sa stiu ce furtun sa iau (motorul nu l-am adus acasa si m-as duce direct cu furtunul cumparat dupa el). De asemenea m-ar interesa lungimea aproximativa furtunului existent ca sa pot lua o lungime acoperitoare. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...