Sari la conținut

YamahaRider

EX+
  • Număr conținut

    66
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    nedelcumihay

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    YZF 750
  • Numar Moto
    88 CRX

YamahaRider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. du-de si sudeaza-l daca se poate atat pe inderior cat si pe exterior, nu face tiganie romaneasca cu poxilina si alte prostii..
  2. Chiar trebuiesc 4 pagini pentru o amarata de baterie? 1.electrolit gasesti la orice piese auto, si pui electrolit nu apa distilata 2.o incarci cu 10% din curentul ei, daca are 10 amperi/ora o incarci cu 1 amper legi un ampermetru in serie cu bateria si redresoru ca sa fii sigur de curentu de incarcare si gata......... ps:nu raspund provocarilor idioate pe forum
  3. ca sa masori jocul supapelor nu desfaci decat capacul de sus al motorului.de la axa cu came, daca ai 4 supape insemna ca masuratoarea jocului nu dureaza mai mult de 10 minute. dar sunt de acord cu tine ca n are nici un rost sa desfaci mobra de 2 ori pentru o singura intervenie.deci iti dau drepate
  4. Desi sunt foarte multe contraziceri (nu mai dua nume), unii zic ca la motoarele motocilindrice (din cauza turatiei mici) jocul supapelor se mareste o data cu uzura. Am mari indoieli: Am o explicatie cat de poate de inteligenta si convingatoare 1.Daca jocul s-ar mari ar trebui sa apara uzura intre axa cu came si oala, deci uzura oalei si uzura axei cu came. Oala nu se schimba si nu este o piesa de mai multe dimensiuni in funcie de uzura cum este pastila. 2.Cand jocul se micsoreaza, apare uzura LOGICA a scaunului supapei, si se rectifica prin inlocuirea pastilei respective cu o pastila mai mica. Si acum am intrebarea cea mai grea pentru cei care considera ca se mareste jocul -am spus mai sus ca marirea jocului se datoreaza uzurii oalei, dar oare daca s-ar uza oala s-ar uza uniform? -oare ati observat voi ca axa cu came nu apasa uniform pe oala si este un semicerc care apasa din ce in ce mai mult, ajunge la un maxim, dupa care incepe sa scada forta de apasare. Deci este clar ca daca ar exista uzura mare a oalei, aceasta ar avea in ea dupa 60 mii de km un shantz de 0,10 mm prin care trece axa cu came in momentul deschiderii si inchiderii supapei.si nu ar mai exista aceste pastile de reglaj, ar exista eventual niste oale de schimb, sau niste oale pe grosimi in functie de uzura. Si cu asta promit ca am terminat cu teoria pastilei, ca nu mai are nici un rost sa ma bag unde nu e loc.
  5. la voi este simplu ca sunt doar 4 supape deci 4 pastile la astea de viteza sunt 16 la cele noi, si 20 la cele mai vechi cum am eu la un yzf 750R iar pentu tine zidu`le am niste pastile de kawasaki dar nush daca iti sunt bune, ma cam indoiesc, dar daca se gasesc e super bine
  6. vreau sa incep cu inceputul si anume cu tot sistemul de actionare a supapelor, pana sa ajungem la aceasta numita ``pastila``. Pastila este de fapt un cilindru micut in care intra coada supapei si care are o grosime.aceasta grosime este notata pe pastila cu un numar. Se stie foarte clar ca atunci cand o supapa se uzeaza, im primul rand se uzeaza scaunul acesteia, adica locul unde bate cand se inchide. Acest scaun, cand se uzeaza, coada supapei se ridica o data cu uzura.Deci pastila veche va trebui inlocuita cu una de valoare mai mica, deci cu o grosime mai mica. Masuratoarea se face intre axa cum came cand aceasta nu actioneaza supapa respectiva si oala. imi pare rau ca nu pot pune momentan niste poze cu pozele reale, dar saptamana viitoare sper sa reusesc. Am facut un desen care sper sa fie explicit, astept cu mare placere orice contrazicere sau intrebare.
  7. daca intreseaza pe cineva, am o cunostinta care face alezare profesionala la pastile... adica de exemplu tu ai jocu la o supapa pe admistie 0,10mm in loc de 0,17mm. Din pastila respectva va trebuii sa alezezi 0,07mm.lucru care nu se poate face chiar asa cu usurinta, dar omu pe care il cunosc chestie computerizata care face asha ceva cu precizie maxima.
  8. sefu` cand ai sa ai tu anii mei de electronica mai vorbim...oricum NU EXISTA ELEMENT IN SCURT. chiastia asta trebuie sa iti iasa din cap.si nu stiu de ce te ai luat tu de cdi uri ca n ai treaba cu fenomenu, de la un rederesor la cdi e diferenta ca de la cer la pamant. o baterie cand are 10 V in loc de 12 inseamna ca are ceva probleme cu placile intrerupte iar voltmetrul are sa iti arate 10v dar curentul ei la astia 10v este de 500 miliamperi in loc de 13Amperi cat ar fi trebuit sa aiba. Pentru ca are unul sau mai multi elementi intrerupti.Acel element intrerupt are o rezistenta mare pentru ca sta in acid....e ca si cum ai baga 2 fire in acid sulfuric in serie cu o baterie buna. e chiar asa greu de inteles ? Oricum nu imi place sa ma contrazic pentru ca nu este cazul aicia trebuie sa ai gura mare nu sa spui lucruri destepte. eu vreau sa imi explici un singur lucru....chiar te rog....cum o baterie cu un element in scurt poate arde siguranta principala de 30 de amperi....astept.... Si mai vreau sa imi explice toti de pe forumul asta fiecare cum se pricepe avand in vedere poza mea cu functionarea bateriei cum poate o baterie sa aiba dupa cum ai zis tu ``scurt`` adica prin interiorul acesteia sa atinga borna + cu borna -
  9. nu am ce sa spun.....unicat....chiar ca unicat....ai stricat un model ce tot evolueaza din `98 oricum eliminand exup ul ai facut o extrem de mare prostie iar cu toba...ai facut ceva inestetic.sunt foarte curios ce faci tu cu r1 din 2007 pana in 5000 de ture fara exup...gusturile nu se discuta
  10. 1.bateria are scurt in ea -acest lucru este imposibil pentru ca distanta dintre polii baterieri este mare iar intre acestia sunt acele placi din plumb care stau in acid, si in timp imbatranesc si isi maresc rezistenta nu si o micsoreaza. o ipoteza proasta rau de tot 2.Acul redresorului (ampermetrul) -dupa cum am invatat la fizica cu ajutorul unui ampermetru aflam ``curentul`` care trece prin acel circuit si se masoara in Amperi (A).Rog a nu se face confuzia intre curent (amperi) si tensiune (volti) o confuzie des intalnita intre necunoscatori. -Redresorul este confectionat dintr un amarat de transformator si o punte redresoare.In serie cu aceasta punte redresoare se afla acul indicator ampermetrul. Deci cu cat acul arata un nivel mai ridicat pe cadran cu atat curentul absorbit de catre bateria de la bornele redresorului este mai mare. Acum este foarte important de stiut un lucru : -cu cat o baterie este mai descarcata cu atat absoarbe un curent mai mare iar in dimp curentul absorbit se diminueaza o data ce se incarca bateria, acul ampermetrului va porni de la un nivel urmand sa scada o data cu incarcarea acesteia. -cu cat o baterie este mai uzata, mai proasta, ea absoare un curent mai mic decat este normal. -o baterie stricata absoarbe foarte putin curent, deci conectand o la un redresor acul ampermetrului nu se va misca de loc -o baterie se incarca corect in felul urmator : -spre ex bateria are 13 Ah (amperi ora) -curentul de incarcare indicat de ampermetrul legat in serie cu ea si redresorul trebuie sa fie de 10 ori mai mic adica 1,3 Amperi (1300 miliamperi) timp de 12 ore. Avand in vedere ca teoria mea este plictisitoare , problema ta cu siguranta este urmatoarea.verifica mufa contactului, unde firul de +12V iti da la masa si iti arde siguranta princilapa cu sau fara contactul pus.ma refer de mufa care se afla pe la coarne pe acolo in cadru`.
×
×
  • Creează nouă...