Sari la conținut

ar88rol

Super Membru
  • Număr conținut

    551
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.facebook.com/profile.php?id=543515168
  • Yahoo
    rolly_88_c

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arad City
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Yamaha R1
  • Numar Moto
    ridicat..
  • Club
    "dai sa puta"

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Italjet Dragster 50 Honda vf500f Ktm lc4 640 supermoto Yamaha r1
  • Interests
    road trips

ar88rol's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ar88rol

    BURSA LOCALA ARAD

    Vand costum piele Spike marimea 58 purtat de 3 ori Fara zgarieturi sau cazaturi, are protectii hard, cocoasa Se vinde impreuna cu cizme Dainese marimea 43-44 pret 1000 lei Contact: rolly_88_c@yahoo.com 0754 908 722
  2. ar88rol

    BURSA LOCALA ARAD

    Vand costum piele Spike cu protectii, nu e cazut sau zgariat.. Marime 58 + cizme in stare foarte buna Dainese 45 Pret 250 euro
  3. ar88rol

    BURSA LOCALA ARAD

    ce c.c.t? iti vinzi toba ?!
  4. montat, testat si functioneste
  5. dupa cum spuneam la inceput si mi-a afirmat si Jagi o sa montez un intrerupator cu un releu si am terminat distractia multumesc pt sfaturi
  6. un electrician mi-a spus ca, daca vreau sa pun un intrerupator la termocupla mi-ar trebui si un releu ca sa mearga termocupla si pe direct si sa ii pot da drumu cand vreau e ok, voi ce ziceti ?
  7. deci in final putem monta un intrerupator sau nu ??
  8. stie cineva cum as putea sa fac termocupla sa porneasca la 95 de grade si nu la 105 ?:|
  9. e posibil sa nu fi pus placa de presiune corect, nu zic nu momentan am bagat tot 300v 15w50 findca nu am auzit inca de distribuitori de uleiuri Bel Ray in Arad am ramas foarte surprins cat de mult face uleiul intr-un motor avand in vedere ca cel cu care m-am cand i-am spulberat proprietatile avea aproximatix 1500 de km si era plin de ferodo de pe discurile de ambreaj.. ieri am schimbat uleiul si filtru si vreau sa ii mai schimb odata filtru in 2 saptamani ca precis a mai ramas ceva ferodo de la cel vechi.. nu dau R1 decat pe unul mai nou, am ramas gura casca la r1 2005 visiniu si pana nu il am nu ma las, momentan nu sunt finante..dar, cresc eu mare.. app am terminat ambreajul pe aeroport la 402m reusind un 10.76 sec infine, va multumesc inca odata pentru ajutorul si sfaturile primite
  10. si daca e r1 2002 ? niste detalii despre mobra ? bafta am schimbat uleiul si filtru de ulei si functioneste, fara sa scot vreun disc din ambreajul vechi multumesc pt sfaturi si ajutor
  11. daca am inteles bine..pun 9 in loc de 4,5,6 deci 7 o sa fie lipit de 10, otel pe otel, e ok ?
  12. am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea.. referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou din cauza resturilor de pe discurile de frictiune.. orice sfat e bine venit, nu va sfiiti multumesc
  13. am si eu o intrebare/suparare... am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea multumesc
×
×
  • Creează nouă...