-
Număr conținut
92 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
mariushotmaill
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2009
-
Motocicleta
Honda CBR F 3
-
Numar Moto
METALIC
-
Club
Niciunul
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda CBR f3 din 97
maryoos's Achievements
Newbie (1/14)
-
Problema! - betisor de urechi scapat in cilindru
topic a răspuns lui maryoos în UzZy4rsul Service si intretinere curenta
daca vrei sa te apuci de unul singur sau mecanicul de masini nu are habar de ce se afla acolo incearca asta: MANUAL DE REPARATII PENTRU APRILIA RS -
tutorial despre cum se schimba garnitura de chiulasa
topic a răspuns lui maryoos în maryoosul Service si intretinere curenta
Ideea este ca nu am deschis acest topic numai pentru mine , ci pentru multi alti ca mine care poate nu au bani sau mecanici buni in zona lor(ex , un PM primit : ### Si-ti garantez ca mai sunt multi alti care ar vrea sa-si repare motorul cu mana lor . Nivelul meu este 2 , de la o scara de 0-10 dar asta nu inseamna ca sunt "batut in cap" si cu manualul in fata si ceva trucuri in buzunar , nu m-as descurca Am ramas la stadiul de desfacut chilasa (inca nu a venit garnitura), deabea atunci incolo voi avea nevoie de sfaturi si sugestii(adica la reasamblare). Ti-am spus la scuter am plecat de la nivelul -0 si acum am ajuns la 7 , deci se poate. Iar tutorialul il fac eu cu poze si alte alea , dar tips-urile imi trebuiesc de la voi (cei cu experienta in spate ) Am pus putine poze la desfacere , pentru ca este mai simplu , dar dupa ce schimb garnitura , voi pune fiecare pas. Mesaj completat Am gasit un alt manual (inca nu-l gasesc pe cel Haynes , GRATIS ), care este un pic mai explicit decat cel care il am eu: Mesaj completat A venit si garnitura Mai multe poze: Am gasit 3 furtune care ies din chiuloasa si au un surub in cap??? Care stie care este rolul lor si daca este normal asa??? Mesaj completat A venit si g Mesaj completat A venit si g Mesaj completat Am reusit sa aflu "buba" (pasta alba din instalatia de racire) In circuitul de racire al uleiului , acesta trece printr-un radiator (racit cu apa) Etansarea era foarte proasta , de aceea cand se forma presiune de ulei , acesta iesea pe la garnituri (proaste) si se amesteca cu apa, de aici dilema , de ce aveam ulei in apa si nu si apa in baia de ulei . Am rezolvat cu putin silicon Asa ca am desfacut motorul degeaba.Partea buna este ca mai verific si eu semeringurile , planeitatea chiulasei,starea culbutorilor, curatat pistonii si canalele de racire, verificati sa nu aiba vreo fisura...etc Atentie amatorilor: Curatati bine suprafata chilasei de rezidurile vechii garnituri (provoaca neetanseitate perfecta si duce la arderea garnituri) Inainte: Dupa: Voi reveni cu montajul axei cu came -
tutorial despre cum se schimba garnitura de chiulasa
topic a răspuns lui maryoos în maryoosul Service si intretinere curenta
Belbody Da-mi voie sa te citez: Imi cer scuze daca am suparat pe cineva , dar am crezut ca pot rezolva asta cu ajutorul unor amici care au avut o experienta de genul asta Daca in alte topicuri este descrisa schimbarea garnituri de chiulasa , este incadrata intr-un alt topic cu o alta denumire. Crede-ma ca am dat search , inainte sa deschid acest topic.Ideea era sa ne ajutam reciproc , pentru ca asta este rolul unei comunitati.Daca aveam manualul haynes , i-as fi dat share aici , impreuna cu explicatiile de rigoare Daca as fi gasit un topic in care sa fie explicat acesta problema (si nu 100 de Off si caterinca ) , ne-ar fi mult mai usor Asa ca ne vedem peste cativa ani la un Off (poate atunci merit sa fiu bagat in seama) Puteti considera topicul inchis sau inutil -
tutorial despre cum se schimba garnitura de chiulasa
topic a răspuns lui maryoos în maryoosul Service si intretinere curenta
Eee , "frate cristh4ever" sau sa-ti spun Dl . Pruteanu (DUNMEZEU sa-L ierte) .Din pacate este o gresala de ortografie Apropo ma "numesc" maryoos nu marynoos Crede-ma ca nu am auzit pe cineva sa spuna ca simte ceva in palma cand strange un surub de 6 Cum spuneam mai devreme , daca intri la mine in bucatarie si voi avea rabdare cu tine sa-ti explic anumite chestii , iti garantez ca pana la sfarsitul zilei te invat sa faci un fel de baza Se pare ca pana la urma cine vrea, intelege , astea sunt micile secrete ale meseriasilor care nici un manual din lume nu-ti spune Mersi baieti de asfel de sfaturi avem nevoie.RESPECT Mesaj completat Priviti aici ce rabdare are omul:un mecanic rabdator Pacat ca are masina , daca avea moto sigur aveam ceva de invatat de la el -
tutorial despre cum se schimba garnitura de chiulasa
topic a răspuns lui maryoos în maryoosul Service si intretinere curenta
Manualul il am stai linistit Asta nu inseamna ca nu mai exista si mici trucuri , pe care noi astia mici , le putem invata de la astia mari(si se mai numeste Comunitatea Motociclistilor din Romania , cand ar trebui sa se numeasca Comunitatea Motociclistilor avansati din Romania , ca se pare ca noi asti mai mici si nestiutori suntem ridiculizati , in loc sa fim ajutati) As prefera sa te vad la o intrunire si sa-ti strang mana , sa-ti multumesc (sa-ti dau de baut pana-ti trebuiesc roti ajutatoare la mobra sa pleci de pe loc), in loc sa-ti spun ca esti bun in ceea ce faci dar prea egoist sa imparti cu altcineva Mesaj completat Si ca sa inchei tot in OFF: Meseria mea de baza este sef bucatar si am invatat de-a lungul anilor ca orcine poate gati cu o carte de bucate in mana , dar nu orcine poate da gustul mancari ca un bucatar. Se aplica aceasi regula si la mecanica (totul tine de micile "secrete " dobandite din experienta si nu din manuale!!! -
tutorial despre cum se schimba garnitura de chiulasa
topic a răspuns lui maryoos în maryoosul Service si intretinere curenta
Super tare , stiam ca m-a voi lovi de unele mici rautati (este ceva firesc) dar asta o intrece pe toate : Off topic: In cateva cuvinte(probabil mai multe) , acum 3 ani am cumparat un scuter si cand am decis ca nu mai trage cum trebuie (undeva pe la 5000 Km ) , m-am hotarat sa-l secmentez.Zis si facut , dar ideea era ca eu nici nu aveam habar cum arata secmentii. Dar cu ajutorul unor oameni deosebiti de pe :smartmotor am reusit , nu numai sa-l secmentez si si sa-l desfac bucati si apoi sa- reasamblez.Toate cu ajutorul unor topicuri bine explicate Morala este: nu toti ne-am nascut invatati dar toti avem vointa si un pic de pricepere Daca si acolo m-as fi lovit de sarcasm si mistouri' poate si acum aveam scuterul demontat On topic: Scuze ca am uitat sa omit :moto este un Honda CBR 600 cu cadru de F3(PC 31)si motor de F2 (PC 25) Cam asta am reusit sa fac azi (ca tare mai arde soarele asta , de-mi incalzeste si berea) -
tutorial despre cum se schimba garnitura de chiulasa
un topic a postat maryoos în Service si intretinere curenta
As vrea sa incerc sa-mi schimb singur garnitura de chiulasa , dar din pacate nu cunosc cotele la culbutori si nici care ar fi semnele de la distributie .Mentionez ca ceva experienta (la scutere in 4 t) as avea , dar da stiu ca nu este acelasi lucru .De aceea as avea nevoie de ajutorul vostru -
Pai pompa am schimbat-o prima , m-as mira sa fie si la asta semeringul dus.
-
-
Pompa de apa am schimbat-o recent (deci excludem)iar garnitura chiulasei. de ar trebui sa-mi faca probleme si motorul(pierdere compresie , mers inecat , etc.....)si nu am aceasta problema , motorul merge bine
-
Salut, o problema asemanatoare am si eu, doar ca a mea este mai grava putin. De cand am cumparat un CBR 600 f3 din 97 am probleme la sistemul de racire Mai exact: #formeaza o pasta (crema)putin uleioasa in toata instalatia de racire.Am crezut ca este posibil sa-mi bage presiune (cu ulei) pe la semeringul din pompa de apa.Am schimbat pompa +radiator +buson de umplere + furtune. Concluzia : un mers si racire foarte buna .Dar din pacate pentru 1 saptamana , cand m-a lasat prin Popesti Leordeni.Mi-a sarit apa pana la H si dunga rosie , ca apoi cand am oprit motorul sa-mi iasa crema , pe la busonul de umplere. Am ajuns acasa(tractat , bineinteles) si am spalat instalatia , care era plina de "crema".Radiatorul nici macar nu mai avea loc de aer asa de plin era antigelul folosit este HEPU roz si diluat 1/1 , adica la un bidon de antigel am pus un bidon de apa(distilata sau plata) Cred ca este garnitura de chiuloasa , daca stie altcineva motivul care ar putea produce aceea transformare din antigel in crema , v-a rog sa m-a ajutati Mesaj completat Am uitatsa precizez ca termocupla functioneaza , ventilatorul la fel si da face bule daca pornesc motorul si las capacul deschis.Chiar curge si ceva apa , pana sa se incalzeasca motorul Mesaj completat Am uitat sa precizez ca termocupla functioneaza , ventilatorul la fel si da face bule daca pornesc motorul si las capacul deschis.Chiar curge si ceva apa , pana sa se incalzeasca motorul
-
Am ceva probleme la CBR-ica mea.Nu mai pornrste , cand apas butonul se aude un tac in releul de pornire .Bateria este buna (am incercat-o pe un CBR de 900 si a luat-o din prima ). Ce sa fie electromotorul sau releul?HELPPPP
-
Daca tu crezi ca un suzuki sv650s este un motor pentru incepatori , atunci cred ca vrei sa m-a vezi cu capul zdrobit
-
Salut , as avea si eu nevoie de niste sfaturi de la voi. Ce fel de motor ar fi potrivit pentru un proaspat detinator de permis cat. A (ceva carenat, honda , yamaha.....) Nu am incercat nici un motor pana acum , merg de vreo 3 ani cu scuterica si m-am cam plictisit sa stau numai in Bucuresti cu el, ca daca ies afara din Buc , te darama astia cu conservele SI de unde as putea sa-mi iau un motor (fara sa fie cu 25.000 km "reali", de la persoanele serioase, care nu umbla la kilometraj cand vrea sa-l vanda ) Astept orice sfat si sugestie si ignor rautatile As vrea ceva de genul asta: