Sari la conținut

maryoos

Membru
  • Număr conținut

    92
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    mariushotmaill

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda CBR F 3
  • Numar Moto
    METALIC
  • Club
    Niciunul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR f3 din 97

maryoos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. daca vrei sa te apuci de unul singur sau mecanicul de masini nu are habar de ce se afla acolo incearca asta: MANUAL DE REPARATII PENTRU APRILIA RS
  2. Ideea este ca nu am deschis acest topic numai pentru mine , ci pentru multi alti ca mine care poate nu au bani sau mecanici buni in zona lor(ex , un PM primit : ### Si-ti garantez ca mai sunt multi alti care ar vrea sa-si repare motorul cu mana lor . Nivelul meu este 2 , de la o scara de 0-10 dar asta nu inseamna ca sunt "batut in cap" si cu manualul in fata si ceva trucuri in buzunar , nu m-as descurca Am ramas la stadiul de desfacut chilasa (inca nu a venit garnitura), deabea atunci incolo voi avea nevoie de sfaturi si sugestii(adica la reasamblare). Ti-am spus la scuter am plecat de la nivelul -0 si acum am ajuns la 7 , deci se poate. Iar tutorialul il fac eu cu poze si alte alea , dar tips-urile imi trebuiesc de la voi (cei cu experienta in spate ) Am pus putine poze la desfacere , pentru ca este mai simplu , dar dupa ce schimb garnitura , voi pune fiecare pas. Mesaj completat Am gasit un alt manual (inca nu-l gasesc pe cel Haynes , GRATIS ), care este un pic mai explicit decat cel care il am eu: Mesaj completat A venit si garnitura Mai multe poze: Am gasit 3 furtune care ies din chiuloasa si au un surub in cap??? Care stie care este rolul lor si daca este normal asa??? Mesaj completat A venit si g Mesaj completat A venit si g Mesaj completat Am reusit sa aflu "buba" (pasta alba din instalatia de racire) In circuitul de racire al uleiului , acesta trece printr-un radiator (racit cu apa) Etansarea era foarte proasta , de aceea cand se forma presiune de ulei , acesta iesea pe la garnituri (proaste) si se amesteca cu apa, de aici dilema , de ce aveam ulei in apa si nu si apa in baia de ulei . Am rezolvat cu putin silicon Asa ca am desfacut motorul degeaba.Partea buna este ca mai verific si eu semeringurile , planeitatea chiulasei,starea culbutorilor, curatat pistonii si canalele de racire, verificati sa nu aiba vreo fisura...etc Atentie amatorilor: Curatati bine suprafata chilasei de rezidurile vechii garnituri (provoaca neetanseitate perfecta si duce la arderea garnituri) Inainte: Dupa: Voi reveni cu montajul axei cu came
  3. Belbody Da-mi voie sa te citez: Imi cer scuze daca am suparat pe cineva , dar am crezut ca pot rezolva asta cu ajutorul unor amici care au avut o experienta de genul asta Daca in alte topicuri este descrisa schimbarea garnituri de chiulasa , este incadrata intr-un alt topic cu o alta denumire. Crede-ma ca am dat search , inainte sa deschid acest topic.Ideea era sa ne ajutam reciproc , pentru ca asta este rolul unei comunitati.Daca aveam manualul haynes , i-as fi dat share aici , impreuna cu explicatiile de rigoare Daca as fi gasit un topic in care sa fie explicat acesta problema (si nu 100 de Off si caterinca ) , ne-ar fi mult mai usor Asa ca ne vedem peste cativa ani la un Off (poate atunci merit sa fiu bagat in seama) Puteti considera topicul inchis sau inutil
  4. Eee , "frate cristh4ever" sau sa-ti spun Dl . Pruteanu (DUNMEZEU sa-L ierte) .Din pacate este o gresala de ortografie Apropo ma "numesc" maryoos nu marynoos Crede-ma ca nu am auzit pe cineva sa spuna ca simte ceva in palma cand strange un surub de 6 Cum spuneam mai devreme , daca intri la mine in bucatarie si voi avea rabdare cu tine sa-ti explic anumite chestii , iti garantez ca pana la sfarsitul zilei te invat sa faci un fel de baza Se pare ca pana la urma cine vrea, intelege , astea sunt micile secrete ale meseriasilor care nici un manual din lume nu-ti spune Mersi baieti de asfel de sfaturi avem nevoie.RESPECT Mesaj completat Priviti aici ce rabdare are omul:un mecanic rabdator Pacat ca are masina , daca avea moto sigur aveam ceva de invatat de la el
  5. Manualul il am stai linistit Asta nu inseamna ca nu mai exista si mici trucuri , pe care noi astia mici , le putem invata de la astia mari(si se mai numeste Comunitatea Motociclistilor din Romania , cand ar trebui sa se numeasca Comunitatea Motociclistilor avansati din Romania , ca se pare ca noi asti mai mici si nestiutori suntem ridiculizati , in loc sa fim ajutati) As prefera sa te vad la o intrunire si sa-ti strang mana , sa-ti multumesc (sa-ti dau de baut pana-ti trebuiesc roti ajutatoare la mobra sa pleci de pe loc), in loc sa-ti spun ca esti bun in ceea ce faci dar prea egoist sa imparti cu altcineva Mesaj completat Si ca sa inchei tot in OFF: Meseria mea de baza este sef bucatar si am invatat de-a lungul anilor ca orcine poate gati cu o carte de bucate in mana , dar nu orcine poate da gustul mancari ca un bucatar. Se aplica aceasi regula si la mecanica (totul tine de micile "secrete " dobandite din experienta si nu din manuale!!!
  6. Super tare , stiam ca m-a voi lovi de unele mici rautati (este ceva firesc) dar asta o intrece pe toate : Off topic: In cateva cuvinte(probabil mai multe) , acum 3 ani am cumparat un scuter si cand am decis ca nu mai trage cum trebuie (undeva pe la 5000 Km ) , m-am hotarat sa-l secmentez.Zis si facut , dar ideea era ca eu nici nu aveam habar cum arata secmentii. Dar cu ajutorul unor oameni deosebiti de pe :smartmotor am reusit , nu numai sa-l secmentez si si sa-l desfac bucati si apoi sa- reasamblez.Toate cu ajutorul unor topicuri bine explicate Morala este: nu toti ne-am nascut invatati dar toti avem vointa si un pic de pricepere Daca si acolo m-as fi lovit de sarcasm si mistouri' poate si acum aveam scuterul demontat On topic: Scuze ca am uitat sa omit :moto este un Honda CBR 600 cu cadru de F3(PC 31)si motor de F2 (PC 25) Cam asta am reusit sa fac azi (ca tare mai arde soarele asta , de-mi incalzeste si berea)
  7. As vrea sa incerc sa-mi schimb singur garnitura de chiulasa , dar din pacate nu cunosc cotele la culbutori si nici care ar fi semnele de la distributie .Mentionez ca ceva experienta (la scutere in 4 t) as avea , dar da stiu ca nu este acelasi lucru .De aceea as avea nevoie de ajutorul vostru
  8. Pai pompa am schimbat-o prima , m-as mira sa fie si la asta semeringul dus.
  9. De la un alt coleg de forum binenteles: Deci concluzia este ca trebuie sa schimb garnitura
  10. Pompa de apa am schimbat-o recent (deci excludem)iar garnitura chiulasei. de ar trebui sa-mi faca probleme si motorul(pierdere compresie , mers inecat , etc.....)si nu am aceasta problema , motorul merge bine
  11. Salut, o problema asemanatoare am si eu, doar ca a mea este mai grava putin. De cand am cumparat un CBR 600 f3 din 97 am probleme la sistemul de racire Mai exact: #formeaza o pasta (crema)putin uleioasa in toata instalatia de racire.Am crezut ca este posibil sa-mi bage presiune (cu ulei) pe la semeringul din pompa de apa.Am schimbat pompa +radiator +buson de umplere + furtune. Concluzia : un mers si racire foarte buna .Dar din pacate pentru 1 saptamana , cand m-a lasat prin Popesti Leordeni.Mi-a sarit apa pana la H si dunga rosie , ca apoi cand am oprit motorul sa-mi iasa crema , pe la busonul de umplere. Am ajuns acasa(tractat , bineinteles) si am spalat instalatia , care era plina de "crema".Radiatorul nici macar nu mai avea loc de aer asa de plin era antigelul folosit este HEPU roz si diluat 1/1 , adica la un bidon de antigel am pus un bidon de apa(distilata sau plata) Cred ca este garnitura de chiuloasa , daca stie altcineva motivul care ar putea produce aceea transformare din antigel in crema , v-a rog sa m-a ajutati Mesaj completat Am uitatsa precizez ca termocupla functioneaza , ventilatorul la fel si da face bule daca pornesc motorul si las capacul deschis.Chiar curge si ceva apa , pana sa se incalzeasca motorul Mesaj completat Am uitat sa precizez ca termocupla functioneaza , ventilatorul la fel si da face bule daca pornesc motorul si las capacul deschis.Chiar curge si ceva apa , pana sa se incalzeasca motorul
  12. Am ceva probleme la CBR-ica mea.Nu mai pornrste , cand apas butonul se aude un tac in releul de pornire .Bateria este buna (am incercat-o pe un CBR de 900 si a luat-o din prima ). Ce sa fie electromotorul sau releul?HELPPPP
  13. Daca tu crezi ca un suzuki sv650s este un motor pentru incepatori , atunci cred ca vrei sa m-a vezi cu capul zdrobit
  14. Salut , as avea si eu nevoie de niste sfaturi de la voi. Ce fel de motor ar fi potrivit pentru un proaspat detinator de permis cat. A (ceva carenat, honda , yamaha.....) Nu am incercat nici un motor pana acum , merg de vreo 3 ani cu scuterica si m-am cam plictisit sa stau numai in Bucuresti cu el, ca daca ies afara din Buc , te darama astia cu conservele SI de unde as putea sa-mi iau un motor (fara sa fie cu 25.000 km "reali", de la persoanele serioase, care nu umbla la kilometraj cand vrea sa-l vanda ) Astept orice sfat si sugestie si ignor rautatile As vrea ceva de genul asta:
×
×
  • Creează nouă...