Sari la conținut

aiulian2000

Membru
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    aiulian2000

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    05.2008
  • Motocicleta
    Suzuki XF AC 650 Freewind
  • Numar Moto
    B*50*FOX

aiulian2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cu nostalgie dar fara regrete va anunt ca am parasit de astazi grupul celor ce detin un Freewind. Cu nostalgie pentru ca a fost un motor caruia nu am avut ce sa-i reprosez.Nu m-a lasat nicodata la greu, este un motor care se intretine foarte usor si se service-eaza la fel de usor. Un motor care m-a ajutat sa inving traficul Bucurestiului, care mi-a iertat greselile de incepator si care m-a dus si pe poteci de munca fara sa cracneasca. Fara regrete parasesc acest grup pentru ca stiu ca l-am lasat ( pe el, pe Suzu) pe mainile unui baiat caruia i s-au luminat ochii cand l-a vazut si care ardea de nerabdare sa il incalece) M-am vazut pe mine cand l-am luat de la Butrosica (unul din primii utilizatori ai acestui topic). Dar viata merge mai departe si ne face sa vrem mai mult, mai performant, mai puternic. Poate asta se cheama evolutie... nu stiu... Dar cu siguranta Freewind-ul si-a fixat un loc in inima mea si am sa tresar ori de cate ori o sa va intalnesc pe voi, pe riderii de pe acest topic,pe strada, calare pe un XF 650. Sa auzim numai de bine.
  2. Nu e frumos din partea ta sa ne tradezi clubul! Dar te inteleg. Si eu "vanez" un Vstrom. Dar inca nu mi-a intrat in bataia pustii! Dar la Freewind renunt mai greu. Cu Vstromul nu urc la Babele ca apoi sa o iau la coborare prin padure! Si nici nu il mai ridic de jos cand il culc pe un sant de noroi in padure! Ehhh ce frumos!
  3. Pentru cei ce vor intampina o problema asemanatoare. De cateva zile motorul nu mai pornea la prima apsare de buton, desi indicatoarele de bord functionau normal si claxonul/luminile demonstrau ca baterie exista. Pur si simplu cand apasam butonul de ignition nu se intampla nimic. Am verificat contactul de la cric - ok. Am apasat cu sarguinta butonul de start - nimic! Pana cand un prieten a indentifcat minusculul contact electric de sub maneta de ambreiaj, maneta ce trebuie apasata pentru a putea porni motorul. Se desface foarte usor, se curata contactele oxidate se remonteaza si totul functioneaza brici! Si uite asa am mai invatat ceva
  4. Salut! Asta da surpriza! Dupa cum ai vazut, asta iarna de la frig, i-a crapat seaua! Deci mi-am facut programare la o retapitare, in iulie! Imi pare rau ca nu ne-am vazut la o bere acolo! Poate la urmatoarea intalnire.
  5. Este o saiba din cupru sau alt material relativ moale. Secretul e sa nu o strangi nici foarte tare pentru ca apoi nu o mai desfaci decat la cald sau cu flexul (nu spun de unde stiu )
  6. Il pusesem si eu pe al meu in vanzare. Vad ca in continuare pretul nu a scazut. Tot din 2001 il am si eu si ceream cam aceeasi bani. Se spune ca fiecare cioara isi vede copii ei ca fiind cei ma frumosi. iar toti parintii isi considea copii lor cei mai destepti. Poate, dar mie chiar imi e drag motorul asta si inca il mai pomenesc din cand in cand pe Butrosica de la care l-am cumparat. Este un motor versatil, docil si cel mai important, foarte fiabil.
  7. Salut, Eu le am pe ale mele de pe Louis. http://www.louis.de/_1092436536a69dfeed8db2f607a719ca42/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=AC . Sunt Hepco & Becker. Le poti vedea aici: /index.php?/topic/695570-vand-suzuki-xf650/
  8. Sau si mai simplu incerci sa probezi si un F650 GS, Poate gasesti pe aici un confrate dispus sa te ajute cu o proba.
  9. Subscriu pentru Suzuki Freewind. Nu am avut probleme cu el, te descurci de minune intre masini, urci o bordura cand ai nevoie. E usor si prietenos. Si as zice toate astea si daca nu l-as avea de vanzare. Motivul pentru care il vand este ca simt nevoia sa trec la 1000 cm3.
  10. Salutare tuturor. Ce pot sa zic... Razvan, mi s-a facut pielea de gaina citind si imaginandu-mi pe unde ai fost, vazand si pozele... Felicitari pentru excursie. In alta ordine de idei eu din pacate trebuie sa o vand pe a mea. Deja vreau ceva mai mare. Dar da! Freewindul nu mi-a fcut niciodata probleme si mi se pare o motocicleta foarte prietenoasa. Si chiar imi pare rau ca trebuie sa o dau. Dar asta e! Se cheama evolutie nu?
  11. Nu pot sa nu remarc cati vor sa isi schimbe motorul... Din pacate insa nu e momentul ideal sa vinzi acum. Sa cumperi poate.. dar sa vinzi nu. Oricum... in alta ordine de idei imi expira in curand CASCO la Suzu meu. Ei bine daca anul trecut l-am asigurat la 2700 Eur pt o prima de 270 Euro ..ei bine.... da.. ei bine.... acum vor.... la o valoare de 2850 de euro (da stiu ....e normal sa ii creasca valoarea odata cu cresterea uzurii... foarte simpatici baietii astia de la Groupama fost Asiban) vor nu mai putin de 670 de euro . adica nu mai putin de 25 % din valoarea lui. Simplu nu? Ca sa nu mai spun ca mi se face o favoare ca mi se asigura motorul intrucat sunt client fidel si nu am avut daune cu el. In concluzie... oare ce alte firme mai asigura motoare? Oricum in garaj nu pateste nimic si pana in primavara poate se mai linistesc apele...si isi revin la normal copii astia dementzi din asigurari... Bafta
  12. Salutare lume Am fost in weekend la Ravasitul Oilor la Bran. Pot sa va spun ca daca nu as fi plecat cu motorul as fi regretat amarnic... La iesire din Bucuresti cozi de km... la Sinaia ambuteiaj si cozi, intre Bran si Rasnov coada, in Bran coada. Am zburdat cu motorul printre masini. La intoarcere, Duminica... nu mai are rost sa spun. Partea proasta e ca cel putin pt mine e chiar obositor sa merg in permanenta in asemenea aglomeratii atent la toate tufele de la volan... Dar odata ajuns... ce pastrama... si ce must si ce bulz... ce de branzeturi... chiar a fost frumos. Dar revenind la motor simt nevoia deja de un motor mai putin vibrant mai puternic si cu siguranta un parbriz inalt ar face diferenta. E frustrant sa stii ca poti sa il duci lejer la 120 -130 si sa nu poti sa te bucuri de viteza din cauza vantului ce te izbeste in piept de la 100 in sus. Un Varadero de 1000 sau un V-Strom sau un BMW... ehhh in mod sigur incepe sa isi faca simtita necesitatea unei schimbari. Doar greutatea acestor motoare ma ingrijoreaza... avand in vedere ca tot vreau sa ma dau pe poteci cu fierul... Va salut cu respect (stiu ca scriu destul de rar pe site dar stau prost cu timpul liber), Asfalt uscat.
  13. Va salut pe toti, Cu ceva intarziere uite ca revin Din pacate nu pot confirma pe 28 intrucat sunt in concediu si nu stiu daca ma intorc in tara. Nu plec cu bilete gata cumparate pe o perioada definita tocmia pt a fi complet mobil. In rest imi pare rau ca am dedus din cateva mesaje ca au mia fost cateva accidente (Topgun, imi pare bine ca esti sanatos) Eu in afara de revizia de la 20000 de km (ulei + filtre + bujie) nu am schimbat nimic la fier. Sunt chiar f multumit de el. Si ca sa aveti motiv sa radeti va spun ca acum doua saptamani am bagat motorina din greseala. Nu stiam ca exista si motorina ALTO la Rompetrol. Asa ca m-am dus la pompa am vazut ALTO am pus cam 8 litri pana am realizat ca scrie motorina pe eticheta. Mai aveam cam 5 litri de benzina.... Asadar am desfacut furtunasul de alimentare, am golit rezervorul la canal... Am facut plinul . Nu bagasem niciodata benzina de 90 de lei. Pentru cei ce nu stiu ALTO are cifra octanica 100. Si se simte diferenta din plin. Asfalt uscat. Mesaj completat Crash bar gasesti pe louis. Ai poze si amanunte pe la mijlocul topicului. Se potriveste perfect.
  14. nu vinzi cutiile separat? ca tocmai mi-am luat side barurile si inca nu m-am hotarat ce cutii sa imi iau... si cum sideurile sunt hepco... think about it
  15. Subscriu la aceasta invitatie... Oricum atentie la vipere, zona e recunsocuta pt multitudinea de serpi. Dar zona e o nebunie. Insa vremea acolo e foarte instabila. Daca ai parte de soare e ceva de necrezut pt Romania. Liane, cascade de calcar, lacuri cu pesti negri si mari...dar nu pt pescuit... ehhhh mi-ai starnit amintiri frumoase Topgun Si "Bun Venit" celor noi
×
×
  • Creează nouă...