Sari la conținut

TARZAN

Membru
  • Număr conținut

    189
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tarzanmoto

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NOMAD
  • Carnet moto din
    1986
  • Motocicleta
    Hayabusa
  • Numar Moto
    MS13TZN

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ,Gilera XRT 600,Kawasaki ZX9R,Hayabusa

TARZAN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Doar cu unu dintr-e colegi.Multam pt indrumari,a fost o placere plimparica,cu acesti omuleti simpatici.Sper,ca la tine e totul ok acasa
  2. Kosh,un amic de-al meu a avut o geaca cu airbag,si dupa a 4-a iesire cu motoru',l-a vandut la sfert de pret.Capsulele de CO2 nu sunt ieftine,si trebuia sa schimbe la fiecare iesire,pt ca uita sa deconecteze cablul declansator de motor......vezi ce distractie era la benzinarie,cand cobora de pe motor,si se umfla. .Fiecare isi ia echipamentul,pe care o doreste,nu ma bag,doar ai in vedere si acest aspect.Geci cu aceasta tehnologie,sunt in comert de peste 10 ani,daca erau superioare fata de cele cu protectii "clasice",cele din urma dispareau de mult de pe piata.Daca ti l-ai luat deja,atunci iti doresc sa nu fii in situatia,sa-l vezi umflat.Bafta la refacut motoru'.
  3. Nu sunt alte poze deocamdata,dar seamana ,cu modelele Mercedes,Mazda si McDonalds
  4. Cum zice englezoiu' we are screwed! Aseara o prietena aflat cu treburi in Sri Lanka,a surprins in poza Hayabusa gen III.Se pare ca la noul model,Suzuki,colaboreaza cu Toyota.
  5. 80% construit / firma constructoare italian intrat in faliment / bagat la conservare (cuvant ce inseamna distrugere lenta "la Romanica") / schimbari la consiliul judetean / prioritate echipa de fotbal (poate vine DNA-u la colindat cu cateva arestari de craciun pe la ei)......acum mai e si frumoasa obisnuinta a politicienilor,de a distruge ce a facut "alalalt" .Daca era vorba de un stadion pt. fotbal,sau o catedrala zgarie nori,se termina acum 2 ani. Inca un drum intr-e Zetea si Gheorgheni,care mi-e la suflet,recomandat mai mult pt peisaj.Dupa o memorare a traseului,si o temeinica recunoastere,se poate trage si o forjita mai precauta,dar e o cariera de piatra in varf,si oricand poate aparea un camion ce taie curba,sau care se plimba pe mijlocul strazii (vezi video) + condimentele obisnuite de DJ pietris,balegar,carute etc. https://www.youtube.com/watch?v=KsU6ex3HbTo » Post actualizat in 28 Nov 2015 06:31
  6. Nu sunt conditii extreme,e foarte misto,doar ca in curbele stramte pietrisul de pe margine e imprastiat de soferii blegi,care nu-s in stare sa ia curba,si musca din macadam.Din aceasta cauza,trebuie sa mai renunti cateodata la trasa ideala in ultimul moment.Ce nu se vede in filmare,ca traseul e in valuri.Are chiar o zona,ca un mini tirbuson a la Laguna Seca.Acum na,e drum judetean,mai un balegar,mai un animalut cateodata,dar e 80% safe pentru forje (ma rog,cat de safe poate sa fie un drum public)
  7. DJ 135,zona Miercurea Niraj - Sarateni.Drum de viteza medie,cateodata condimentata cu pietris in curbe,balegar si animale ce traverseaza.....ideal pentru mentinerea in forma a tehnicii,vigilentei,si reflexelor.De recomandat cunostinte de baza off road,pentru cei care baga mana in gaz,sa nu aiba palpitatii cand se pierde cateodata aderenta. https://www.youtube.com/watch?v=3G8H6CmG2G8&feature=youtu.be
  8. Oglinda 89 ron http://motodiscount.ro/Oglinda_Vicma_ES445D_negru_dreapta
  9. @Kosh,1:nu exista clema de prindere,e un ansamblu intreg cu oglinda....gasesti oglinda noua aftermarket la 90-100 ron 2:vezi daca side stand-u (cricu') e ridicat complet,sau daca nu atingi cu piciorul,cand il bagi in viteza cu putere...doar de la intrerupatorul acela ti se poate taia aprinderea
  10. @ Gixu,CBR-u nu prinde 300 .Acum fiabilitatea depinde cum o nimeresti,al meu e din 99' cu 64000 km,si prima defectiune am avut vara asta,ca s-a desprins un magnet in electromotor,si clantanea ca dracu la pornire.Niciodata nu am avut problemele "standard" ce citeam aici (pompa de benzina,incalzire excesiva etc).Avand o varsta,gen1,e normal ca garniturile din pompa de frana sa se uzeze si sa nu functioneze la parametrii normali.Se gaseste kit de reparatie la pina 150 ron,care la mine si-a facut efectul.Nu e ca cele cu pompe radiale,dar blocheaza la viteza mare,fara sa dau cu levieru' peste degete,si se dozeaza mult mai bine ca inainte.
  11. Hayabusa a creat categoria hypersport,motociclete de serie care trec de 300 km/h,deci e normal ca pozitia pe ea sa fie mai aproape de superbike decat de sport touring.In 2001 aceasta clasa a disparut,dupa acordul producatorilor de a limita la 299 viteza.Azi se vinde doar numele,nu legenda,si atat timp cat se cumpara,de ce sa cheltuie fabrica pt dezvoltarea modelului.Tot vad comentarii ca nu-i destul de touring pozitia pe ea,pai exista modele ca FJR,GTR etc pt asta,nu vad de ce se agata sa-si ia Hayabusa.Unii spun ca e greoaie in curbe,inseamna ca aceia ori nu au condus-o,ori nu au "cojones" s-o culce in curbe.Indemanarea nu se vinde cu motocicleta,ci se dobandeste.E agila in curbe doar ca trebuie "lucrat"mai hotarat ca la unu de 1000.Am avut in custodie aproape 2 luni un zzr1400,si fara indoiala,accelereaza mai bine,si e placuta la condus,dar in curbe e caramida fata de Busa ,asta nu inseamna ca e o motocicleta mai rea,doar ca Busa se muleaza mai bine cu stilul meu de pilotaj.Ca are frane mai slabe ca alte modele,si ce?atat timp cat isi face treaba.In mers se foloseste frana de motor,si se ajuta doar cu frana fata,dar multi nu au auzit de asa ceva,ca scuteru de pe care au trecut pe Busa,nu prea avea asa ceva. Fiecare sa-si ia motocicleta care i se potriveste,iar daca nu se poate adapta pe ea,poate pilotu-i de vina nu motoru.Discutiile,ca cine o are mai mare,nu prea isi au rostu',ca nu suntem la gradinita. Hasta la vista
  12. TARZAN

    Accident in Covasna

    Nu mai spune,si simpla posesie de motocicleta iti da dreptul sa stabilesti profilul motociclistului ideal,dupa standardele tale si a celorlalti smiorcaiti "comunitari",care in loc sa se simta bine pe motocicleta,se leaga de cei care stiu cu adevarat sa se bucure de ea.Sincer eu ma bucur mult sa nu fac parte din comunitatea voastra,considerand ca voi sunteti cei care ne faceti de rusine pe noi.eu am permis de 28 de ani dar cat timp functioneaza reflexele nu ma consider batran,nu stiu tu cat de mare expert esti blocandu-te la 50-60 de cai,ca te dai zeu pe aicea.Noroc,ca doar pe forumul vostru basinos puteti influenta ceva,ca in viata reala sunteti aproape inexistenti si ca numar,si ca prezenta (exceptie facand marsurile de "constientizare").Mai treceti pe la ginecologie sa va consulte,ca la cata barbatie aveti azi/maine incepeti sa menstruati.Baieti si fete,care organizati marsul,ce naiba incercati sa convingeti niste snobi,Ce naiba,va trebuie aprobare de la ei?Puteti sa va organizati si fara ajutorul forumului.Cei care impart aceeasi pasiune,sunt sigur ca pot comunica si prin alte cai.Lasati smiorcaitii astia plini de frustrari,sa improaste monitorul cu bale de nervi ca altii se distreaza si ei nu au curajul. PS: Galen cel frustrat,de ce ai sters postul lui Cuki? Te simti mai macho? Aaa,si nu te deranja,ca-mi termin singur contul pe motomuism.ro PS2: Sterge-mi tu contul,ca nu ma obosesc sa caut cum se face
  13. Salut baieti si fata,Daca in tura de sambata,nu vreti sa treceti neaparat prin Sighisoara,v-as recomanda un traseu mult mai misto:Odorhei-Zetea-Gheorgheni-Toplita-Reghin-Tg mures-Miercurea Nirajului-Campu Cetatii-Sovata.Drumul este de vis,exceptand 4 km,dupa barajul de la Zetea (e de beton dar acceptabil),si cam tot 4 km intre Miercurea si Campu.Tot drumul e 305 km.Csabi asta e doar o sugestie,sa nu arunci cu oua clocite dupa mine ca m-am bagat.Poate ajung si eu pt tura de sambata.Dati de veste ce decideti,daca nu ajung pina porniti,sa va interceptez pe traseu.Cei ce merg pe E60 nu va faceti griji ca drumul e bun si pe tronsonu' Balauseri-Sovata.
  14. Goe,nu cumva sa-ti iei busa,ca dupa un drum mai lung te dezintegrezi din cauza trepidatiilor.Eu mi-am schimbat oasele din maini,cu unele de titaniu,doar asa am rezistat pina acum.Scuze pt caterinca,dar nu m-am putut abtine.Poate sunt eu mai nesimtit,sau al meu e "the special one",dar nu mi-am dat seama sa trepideze.E adevarat ca ma dau mai sportiv cu ea,si nu prea am timp sa analizez comportarea motorului in diferite ture.Din punctul meu de vedere,trepidatie se numeste ce face un IJ,sau orice mono/bicilindru,vezi acolo amorteala la incheieturi.Daca amorteste cineva pe Busa,inseamna ca problema e cu stilu' de pilotaj.Stiu ca postul meu e nefolositor,dar nu am scris pe forum de cativa ani,si am apucat ocazia asta,sa-mi satisfac acest fetish.Vrei sfaturi pertinente,asculta de TNG si Capitan,ei se pricep la Buse. Am bagat aproape 900 km dintr-un foc cu ea (doar cu pauze de alimentare),si nu incheieturile au obosit ci cu;ru.
×
×
  • Creează nouă...