Sari la conținut

RadicalBiker

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    radical.biker@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Baia Mare
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer 600
  • Numar Moto
    MM 06 RNS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar, IJ Jupiter 4, Kawasaki GPZ 500, Yamaha Fazer 600, Honda CB 400 NE

RadicalBiker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Daca te intereseaza, contacteaza-ma https://www.facebook.com/ovimoto/videos/vb.100000232216802/1030923206925410/?type=3&theater&viewas=100000686899395
  2. Cutiile sunt fabricate de mine la nivel calitativ bun raportat la pret, pt detalii, contactati-ma in privat
  3. Am si eu un set de cutii de aluminiu de dat, poate sunt doritori
  4. Lamelele subtiri trebuie sa stea lipite de carcasa, cele groase au rol de limitare a cursei pt lamelele subtiri care defapt se comporta ca o supapa. Cand pistonul urca si volumul carterului se mareste creand depresiune, ele se deschid si permit amestecului sa intre. Cand pistonul coboara, lamelele subtiri se lipesc de carcasa si amestecul trece prin fantele de transfer in capul pistonului. Fara "muzicuta" aia, motorul nu ar putea functiona. Succes!
  5. "Muzicuta" aia se numeste supapa REED si are rolul de a permite trecerea amestecului din carter in capul pistonului prin fantele de transfer, fiind vorba de un motor in doi timpi. Ai nevoie de un stroboscop ca sa vezi daca scanteia apare inainte de punctul mort superior. Din cate am vazut in clip, a explodat amestecul in carter si flacara a iesit pe galeria de admisie. Posibil sa se fi forfecat pana ce tine magnetoul pe arborele cotit si da informatie eronata la calculator. Incearca si demonteaza rotorul magnetoului si verifica daca nu e forfecata pana.
  6. Aprinderea si injectorul de benzina sunt controlate de un mic calculator (ECU), daca e defect, sau daca ai pierdut cheia originala, n-ai nici o sansa sa-l mai folosesti decat daca iti cumperi un ECU nou cu cheia de contact cu tot, ceea ce ar costa cu siguranta mai mult decat ai dat tu pe tot scuterul. Am modificat cateva scutere pe injectie, le-am pus carburator clasic si un sistem de aprindere proiectat de mine. Toata lucrarea costa 150 de euro. Oricum presupun ca nu ai veni pana la Baia Mare cu el ....
  7. Tocmai lucrez la un Piaggio X 8, cand am sa-l termin, fac poze si am sa le postez
  8. In anii `80 cumparam cu 500 de lei discuri de vynil cu Zappa, Joe`s Garage, Sheik Yerbouty si Zoot Allures le-am avut in manutza, ceea ce, pe vremea aia nu era chiar orice. Ma bucur ca macar pe Zappa il avem in comun. Daca ai ceva legat de subiectul topicului, ok, iti raspund, daca nu, si vrei sa ai ultimul cuvant, n-ai decat sa postezi ce te taie capul ca nu ma intereseaza, asa cum zici si tu, e rubrica de service, nu de agatzat. Si btw, vad ca tu incerci sa te agatzi de mine, dar nu-s tare curios, mah, fato!
  9. Esti tare asa ascuns(a) sub anonimatul oferit de internet, nu? Ti se pare ca esti "cool" daca imi copiezi de pe google versuri de-ale lui Zappa ? Spre deosebire de tine eu am integrala Zappa pe care-l ascult de vreo 25 de ani. Decat sa mai faci caterinca pe forumul asta, mai bine incaleca pe drujba ta Ural, baga-ti magnetoul in guritza ca asa precis o sa scoata scantei de la mintea aia "electrizanta" a ta si da o tura prin cartier, poate dai de vreunul dispus sa faca sex cu tine, ti-ar fi mai de folos, tu si motociclismul nu prea aveti nimic in comun.
  10. Mda, eu am facut topicul asta ca sa ajut motociclistii care au probleme tehnice, iar ca sa dobandesc cunostintele despre aprinderile electronice am citit, experimentat, am stat cu noptile facand softuri si muncit timp de 6-7 ani. E vorba de chestii serioase, nu de discutii sterile si puerile. Din pacate imi lasi impresia ca ma iei la mishto, cum de altfel o faci in toate postarile tale. Frank Zappa avea o replica intr-o piesa: "ladies can be assholes too"
  11. Tre sa pleci de la cauza. Galeriile se inrosesc cand se aduna prea mullta benzina acolo. Din ce cauza? Ori ti-a sarit lantul de distributie de pe pinionul de la axa cu came cu un dinte in fata sau in spate, ori ti s-a rupt pana ce tine rotorul magnetoului pe arborele cotit in pozitia de lucru si iti da scanteia dupa punctul mort superior undeva. Du-te la un atelier sa-ti verifice aprinderea cu stroboscopul si eventual sa iti verifice daca distributia e la loc. Nu e nici din carburatie si nici din filtrul de aer.
  12. N-am idee daca glumesti sau vorbesti serios, e vorba de un fierestrau cu lant ural sau o motocicleta ural? Fi mai explicit(a) pentru ca, spre surpriza ta poate, exista din amandoua cu aceasta marca
  13. Orice se poate repara, mai ales o drujba cu un magnetou atat de simplu dar cum vad ca esti din Ploiesti si eu sunt in Baia Mare .... daca ti se merita, gaseste o solutie sa imi ajunga la atelier. M-as mira sa faci cu ea atata drum. Insa ideea e ca SIGUR o pot repara
  14. Daca ai un vehicul la care ti s-a stricat sistemul de aprindere si nu se gaseste sau ti se pare prea scump unul original, te pot ajuta. Am pus la punct un sistem de aprindere bazat pe un microcontroler programabil, el putand fi programat pt orice fel de tip de motor in doi sau patru timpi, cu unul, doi sau patru cilindri. Este ideal pt motociclete, atv-uri, jet-ski-uri si snowmobile ce sunt echipate cu carburator. Ma puteti contacta si la: radical.biker@yahoo.com
×
×
  • Creează nouă...