Sari la conținut

yuk

Super Membru
  • Număr conținut

    4.656
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SIBIU
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Tenere700, k1600gt
  • Numar Moto
    SB
  • Club
    tenereclub.ro

Informații profil

  • Interests
    moto

Vizitatori Recenți Profil

4.267 citiri profil

yuk's Achievements

  1. dovada mea este filmarea cu pistolul radar . Masina s-a retras spre acostament (masina a iesit partial din șir) fără să o șicanez, eu am avansat devansand masina fără sa schimb traiectoria (neconform definitiei) si fara sa trec peste linia continua. Și bineînțeles viteza maxima 77 (pe limită de 50)a fost in dreptul mașinii . Am plătit radarul și am solicitat anularea măsurii complementare. Pt "depășire" am primit avertisment și măsură complementară. Măsura complementară nu poate fi anulată de avertismentul agentului constatator. Nu m a incadrat ca am călcat marcajul, m-a încadrat că am incalcat regulile la depășire. Sunt două fapte distincte în lege. mânca-mi-ar... corect (nu mă ajută această coroborare), însă legiuitorul nu a pus definiție prin care "rând" sau "șir" ar însemna același lucru. Și dăm tot de limba română.
  2. dacă citești cu atentie, vezi în adresa ca speța mea poate fi considerată regulamentară, dacă nu este coloană oprită la semafor sau trecere. Exact subiectul topicului.
  3. ai contestat? cum a ieșit? In cazul meu încadrarea este: Art. 120 alin (1) Se interzice depasirea vehiculelor: ...h) în zona de actiune a indicatorului "Depasirea interzisa"; Ambele vehicule în mișcare. De aceea insist cu fotografia atașată
  4. acest semn, dar mai ales explicația de sub dânsul se regăsește in: ANEXA Nr. 2: INDICATOARE RUTIERE (la data 19-ian-2013 anexa 2 modificat de Art. I, punctul 17. din Legea 203/2012 ) [POZE] Conform art. 2, anexa la Ordonanţa de urgenţă se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la Hotărârea nr. 1391/2006. Pentru a vedea indicatoarele rutiere modificate este necesară consultarea respectivei anexe. (la data 01-dec-2006 anexa 1 modificat de Art. 2 din Hotarirea 1391/2006 ). semnificația indicatorului rutier “Depășirea autovehiculelor, cu excepția motocicletelor fără ataș, interzisă” "Poți înțelege" că așa cum motoreta fără ataș poate fi devansată/depășită, la rândul ei motoreta fără ataș este excepția care poate să devanseze dacă nu calcă linia continuă. Nu insist în teorie, dar ieri m-a luat cu pistolul cu 77 pe limită de 50, când devansam o mașină aflată în miscare, pe aceeași bandă fără sa calc linia dublă, mașina care evident mergea spre acostamentul din dreapta fără să o șicanez. Un bun samaritean, ca enoriașii care te lasă insistent să ieși unde nu ai prioritate. Conform normelor DN 7 are lățimea utilă (fără latimea liniilor și fără acostamente) a benzii 3,50 metri. Îți dai seama ce s-a întâmplat și io nu prea vreau să-mi iau bicicletă.
  5. sa zicem că sunt extrem de interesat de acest subiect. Ce părere ai despre semnificația acestui semn? Pentru limba română, apăsați 1
  6. am uzat cam 10 perechi de mitas e09 si am testat deverse alte tipuri și mărci, dar cu țuica ai dreptate! beau o pălincă. Acum am tkc80 pe față si karoo4 pe spate.
  7. presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700.
  8. nu-i de treabă Karoo4. Scriu ei acolo că e bicomponent, că-i mai tare pe mijloc... bla bla. Are crampoanele cel mai puțin înalte, se uzează repede și uzate puțin se simt aiurea în curbe.
  9. dacă vrei sunet mai bun https://tripleclampmoto.eu/products/dirttricks-cam-chain-tensioner-for-2008-to-current-ktm-690-bikes
  10. pretul 'j dă mii de euro pretul 'j dă mii de euro varianta rally se găsește in catalogul de piese ktm , in cel mai rau caz o iei ca la ikea
×
×
  • Creează nouă...