-
Posts
4,631 -
Joined
-
Last visited
yuk's Achievements
Rookie (2/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
-
Recent Badges
-
yuk started following GPX / COLOVE 450 Rally and BMW K1600 GT/GTL
-
ca protecție la vânt, rt este mai bun decât gt?
-
GPX / COLOVE 450 Rally
yuk replied to ERU's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
daca te uiți cu atenție la forma basculei, a rezervorului spate, a roții din fata, etrieri, furcă, etc, vezi ca asemanarea este evidentă. Zic de arhitectura exterioara. Este copiere. Totuși, nu au clonat cadrul cu zăbrele. Am avut un 690 2-3 ani, e fain, nu mai vreau! -
Yamaha T7 (Tenere 700)
yuk replied to xt600's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
totul ok, a trecut de doi ani și de 20 mii km. Nu am avut nici o defecțiune, mă așteptam să moară senzorul de cric, dar probabil că dacă nu este lovit de pietre nu se întâmplă nimic. Am trecut și prin vaduri de râu, suficient de adanci incat sa îmi pară rau pe la jumatatea traversarii. Totul ok.- 419 replies
-
- yamaha tenere 700
- adventure touring
- (and 3 more)
-
GPX / COLOVE 450 Rally
yuk replied to ERU's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
dacă te uiti atent la chinezarie, vezi foarte multe elemente care seamnana cu 690 -
GPX / COLOVE 450 Rally
yuk replied to ERU's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 150 kg cu lichide. -
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
am revenit la portocaliu, dar ceva mai slim. Practic in loc de unicornul 690 acum am un tenere700 si un 350exc-f 2017 cu suspensie Xplor -
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nu mai stiu exact ce am facut, dar am cioplit puțin din plastic și capacul a presat mai bine oringul pe rezervor. polizează puțin din capătul piulitelor. -
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește. Pierde antigel, ba refuleaza prin borcan, ba pierde pe la îmbinări, la termostat. Are o problemă constructivă, axul basculei freacă direct in cadru. Se uzează culbutorii ff repede 12-25mii km. Trebuie sa-i tot cureți injectorul și pompa se duce repede, dar este ieftină aftermarket. Șaua te rupe, ghidonul este obositor la drum lung. Se strică magnetul de la senzorul cricului. Are putere. -
Yamaha T7 (Tenere 700)
yuk replied to xt600's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ti-ai luat dct? rezolvarea este toba inalta hp corse, dar care costă 570€. Si a apărut și rezervorul de plastic Acerbis 23 litri 370€, dar pentru care stai la rand cam o lună. *după 12 mii km nu mi-am ars cizmele *scutul original este chiar ok, eu am sw *oglinzile nu ti le-ai reglat tu, sunt chiar ok, pliabile și design ok *intre varianta rally și cea stock nu este nici o diferență, doar culoarea si un pachet de accesorii de 3000e *te poți fâtâi cu ea zilnic, de aceea are numai 72 cai (cred ca ai tras concluzia pt ca ai 170 km și șaua rally are +2cm, iti trebuie chitul de coborare -4 cm care păstrează cricul original, dar este -6cm din ce știi tu) * cu șaua ai dreptate, nu este de touring, am toate cele 3 șei yamaha, soluția este husa CoolCovers (90£), eu am luat din China cu 125 lei. *motoretele rally au aripa pe roată jos. *scărițele, diar bagi de vină, totuși mi-am pus SW ION. Ai dreptate cu oala ambreajului, dar te obișnuiești cu ea după câteva sute de km, plus ca pentru 200 lei poți sa pui un capac de plastic chinezesc care are si rol termic. *in 12 mii km cizmele mele nu au atins galeria. dacă ăsta vară ai văzut un Tenere negru cu pasager, pe Strategică, eu am fost. dupa 3000€ nu am mai ținut socoteala. Voi lua și rezervorul Acerbis și cercurile cu spițe excel- 419 replies
-
- yamaha tenere 700
- adventure touring
- (and 3 more)
-
Yamaha T7 (Tenere 700)
yuk replied to xt600's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
deși aveam arcurile din noiembrie, azi mi le-a montat mecanicul. Numai 1 km am făcut până acasă, dar par ok.- 419 replies
-
- yamaha tenere 700
- adventure touring
- (and 3 more)
-
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
este o firmă care face proiectoare video. Au si modelul 2003 tot mini, dar cu un balast care presupun ca este radiatorul. Ăla de far, cu radiator de 4200 lumen chiar este fain, am avut. Ungaria sau Cehia. -
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
de alea zic pt ca vrei mici. Fain este ăla de far pe care il pune R/G in turnul lor. 4200 lumen . Are radiator. -
Yamaha T7 (Tenere 700)
yuk replied to xt600's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare. sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A- 419 replies
-
- yamaha tenere 700
- adventure touring
- (and 3 more)
-
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
caută LSK electronics, model 2002 . Au două puteri si fiecare lunga, scurtă sau ceață. 2x1800 lumen. Montate chiar lângă handguard -
Ktm 690 enduro R
yuk replied to gabyshor's topic in Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
2012 are 690 cc și instalatia electrica de la 654cc fara abs