Jump to content

yuk

Super Membru
  • Content Count

    4,588
  • Joined

  • Last visited

About yuk

  • Rank
    690 enduro R

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SIBIU
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    KTM690 enduro R
  • Numar Moto
    SB
  • Club
    tenereclub.ro

Profile Fields

  • Interests
    moto

Recent Profile Visitors

2,249 profile views
  1. Cred ca te intorci pe jos de acolo. Nu cred ca trebuie asimilata performanta cu fiabilitatea. Sunt doua chestiuni divergente in cazul 690. Adica la in primi 20 mii km te gandesti la culbutori, senzor cric, cilindru receptor, injector, pompa benzina... adica departe de civilizatie. Probabil de acolo cele 50 kg minus si cei 15 cai in plus.
  2. Mitas e09 spate si e07 fata. MT21 sunt de nutela. D606 nu am avut niciodata.
  3. Lipseste "de" . Pretul pietei (moto.it) + accesorii - transport cam ase... https://www.moto.it/moto-usate/ktm/690-enduro/690-enduro-r-2009-11/7712922 fara sa mai platesti 550 comision lui Biris
  4. Vand. 17xxx mii km, 2010, inmatriculat 2011, suspensii 275 mm. Are accesorii 2000€
  5. Comparativ cu o japoneza din aceeasi clasa, la ktm filtrele costa mai mult decat dublu, uleiul costa aproape dublu. Injectorul l am curatat la 5000 si la 13 000. Acum moare aleator doar la rece. Radiatorul s a spart fara sa il lovesc, iar pe net gasesti mai multe cazuri in care fisura apare in acelasi loc. Magnetul de la senzorul de cric l-am schimbat (norocul ca s a stricat cand doream sa plec de acasa). Jocul supapelor la 7500 km si trebuie schimbate pastile. Antigel diluat 55 lei/litru, bineinteles ca nu e neaparat un pret de snobi, este pt ca fierbe tarziu. Parca se vad si ceva urme pe tevile furcii. Acum are 17 000 km, "mananca" cu mine la masa. Pe de alta parte, cand te dai jos de pe el... razi ca prostu'
  6. negustorul a scris pe raft omologare pentru strada. Baietii de la divizia de cercetare anvelope auto din Slatina au zis ca l-am montat pe o janta de o dimensiune nepotrivita, ca are "talonul" deteriorat de mine (am fost la vulcanizare, nu l am montat eu) si ca am pus o presiune incorecta. Inclusiv curierul trimis de ei a facut figuri, a bagat vina ca nu am awb ul si nu l-am impachetat corect, desi nu eu l-am chemat. Nu aveam nici o asteptare de la niste baieti din slatina care se ocupa de anvelope auto, ca nu vor da vina pe mine. In Romania, Pirelli nu are cercetare pt moto. Din acest motiv nu l-am dat jos dupa 500 km si l-am tinut pana cand am considerat ca devine periculos. Ma gandesc pe viitor sa ma orientez spre alt magazin, desi anvelopemoto.eu mi-au facut discount 50 lei pt un mitas. A mai fost gratuita si expedierea, dar vulcanizarea nu.
  7. inteleg ca unu' cu bani (mult mai multi decat media nationala) incearca sa fenteze cumva societatea (restul fraierilor, sarakii) si sa nu plateasca pt sosele si spitale ... acum si-ar dori chiar sprijinul institutiilor incompetente ale statului, dar are asa o jena... evaziune ar zice invidiosii PS-lasa atacul la persoana, ca ne indepartam de subiect.
  8. Adica ai dat 20 k pe el, dar ai facut un smen ca sa fentezi 1000e si acum ai dat-o-n bara din cauza smecheriei?
  9. Te dai cu roaba prin pivniță... On: ca si teorie a conspiratiei as lansa ipoteza ca producatorii au interesul ca vitezometrul sa arate mai multi km scriptic decat realitatea. Litri de carburant consumat împărțiți la km scriptici multi, inseamna consum teoretic mai mic, deci noxe teoretice mai mici ...
×
×
  • Create New...