Jump to content

yuk

Super Membru
  • Posts

    4,623
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SIBIU
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Tenere 700
  • Numar Moto
    SB
  • Club
    tenereclub.ro

Profile Fields

  • Interests
    moto

Recent Profile Visitors

3,525 profile views

yuk's Achievements

  1. s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește. Pierde antigel, ba refuleaza prin borcan, ba pierde pe la îmbinări, la termostat. Are o problemă constructivă, axul basculei freacă direct in cadru. Se uzează culbutorii ff repede 12-25mii km. Trebuie sa-i tot cureți injectorul și pompa se duce repede, dar este ieftină aftermarket. Șaua te rupe, ghidonul este obositor la drum lung. Se strică magnetul de la senzorul cricului. Are putere.
  2. ti-ai luat dct? rezolvarea este toba inalta hp corse, dar care costă 570€. Si a apărut și rezervorul de plastic Acerbis 23 litri 370€, dar pentru care stai la rand cam o lună. *după 12 mii km nu mi-am ars cizmele *scutul original este chiar ok, eu am sw *oglinzile nu ti le-ai reglat tu, sunt chiar ok, pliabile și design ok *intre varianta rally și cea stock nu este nici o diferență, doar culoarea si un pachet de accesorii de 3000e *te poți fâtâi cu ea zilnic, de aceea are numai 72 cai (cred ca ai tras concluzia pt ca ai 170 km și șaua rally are +2cm, iti trebuie chitul de coborare -4 cm care păstrează cricul original, dar este -6cm din ce știi tu) * cu șaua ai dreptate, nu este de touring, am toate cele 3 șei yamaha, soluția este husa CoolCovers (90£), eu am luat din China cu 125 lei. *motoretele rally au aripa pe roată jos. *scărițele, diar bagi de vină, totuși mi-am pus SW ION. Ai dreptate cu oala ambreajului, dar te obișnuiești cu ea după câteva sute de km, plus ca pentru 200 lei poți sa pui un capac de plastic chinezesc care are si rol termic. *in 12 mii km cizmele mele nu au atins galeria. dacă ăsta vară ai văzut un Tenere negru cu pasager, pe Strategică, eu am fost. dupa 3000€ nu am mai ținut socoteala. Voi lua și rezervorul Acerbis și cercurile cu spițe excel
  3. deși aveam arcurile din noiembrie, azi mi le-a montat mecanicul. Numai 1 km am făcut până acasă, dar par ok.
  4. este o firmă care face proiectoare video. Au si modelul 2003 tot mini, dar cu un balast care presupun ca este radiatorul. Ăla de far, cu radiator de 4200 lumen chiar este fain, am avut. Ungaria sau Cehia.
  5. de alea zic pt ca vrei mici. Fain este ăla de far pe care il pune R/G in turnul lor. 4200 lumen . Are radiator.
  6. m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare. sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A
  7. caută LSK electronics, model 2002 . Au două puteri si fiecare lunga, scurtă sau ceață. 2x1800 lumen. Montate chiar lângă handguard
  8. 2012 are 690 cc și instalatia electrica de la 654cc fara abs
  9. stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo
  10. pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită.
  11. a modificat cineva șeile la meșteri de felul Motovis? Rog poze mai multe și impresii! atat ca pretul dat de tine pt tenere are TVA, iar cel de KTM nu are
  12. m-am dat si cu 700 si cu 790R. Exceptand designul (nu te poți caca-n plăcerea omului) și pretul, 790 este mai fain din toate celelalte puncte de vedere. Si farul este mai bun. Mai rămâne în discuție fiabilitatea. Mi-am vandut 690 ul si imi voi lua 700. Nu 790. Diferenta intre ele este 2000+. Cine a găsit mai eftin, are doar abonament cu 60 lei/lună.
  13. filtrul încape si la modelele 2008-2011. Încape in mufa de plastic, cel putin 2010. Se deformează dar incape si isi face treaba
  14. daca nu ai 140/80-18 nici un model, esti doar un băiețel in spatele monitorului.
  15. uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii
×
×
  • Create New...