Jump to content

yuk

Super Membru
  • Content Count

    4,582
  • Joined

  • Last visited

About yuk

  • Rank
    690 enduro R

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SIBIU
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    KTM690 enduro R
  • Numar Moto
    SB
  • Club
    tenereclub.ro

Profile Fields

  • Interests
    moto

Recent Profile Visitors

2,156 profile views
  1. Comparativ cu o japoneza din aceeasi clasa, la ktm filtrele costa mai mult decat dublu, uleiul costa aproape dublu. Injectorul l am curatat la 5000 si la 13 000. Acum moare aleator doar la rece. Radiatorul s a spart fara sa il lovesc, iar pe net gasesti mai multe cazuri in care fisura apare in acelasi loc. Magnetul de la senzorul de cric l-am schimbat (norocul ca s a stricat cand doream sa plec de acasa). Jocul supapelor la 7500 km si trebuie schimbate pastile. Antigel diluat 55 lei/litru, bineinteles ca nu e neaparat un pret de snobi, este pt ca fierbe tarziu. Parca se vad si ceva urme pe tevile furcii. Acum are 17 000 km, "mananca" cu mine la masa. Pe de alta parte, cand te dai jos de pe el... razi ca prostu'
  2. negustorul a scris pe raft omologare pentru strada. Baietii de la divizia de cercetare anvelope auto din Slatina au zis ca l-am montat pe o janta de o dimensiune nepotrivita, ca are "talonul" deteriorat de mine (am fost la vulcanizare, nu l am montat eu) si ca am pus o presiune incorecta. Inclusiv curierul trimis de ei a facut figuri, a bagat vina ca nu am awb ul si nu l-am impachetat corect, desi nu eu l-am chemat. Nu aveam nici o asteptare de la niste baieti din slatina care se ocupa de anvelope auto, ca nu vor da vina pe mine. In Romania, Pirelli nu are cercetare pt moto. Din acest motiv nu l-am dat jos dupa 500 km si l-am tinut pana cand am considerat ca devine periculos. Ma gandesc pe viitor sa ma orientez spre alt magazin, desi anvelopemoto.eu mi-au facut discount 50 lei pt un mitas. A mai fost gratuita si expedierea, dar vulcanizarea nu.
  3. inteleg ca unu' cu bani (mult mai multi decat media nationala) incearca sa fenteze cumva societatea (restul fraierilor, sarakii) si sa nu plateasca pt sosele si spitale ... acum si-ar dori chiar sprijinul institutiilor incompetente ale statului, dar are asa o jena... evaziune ar zice invidiosii PS-lasa atacul la persoana, ca ne indepartam de subiect.
  4. Adica ai dat 20 k pe el, dar ai facut un smen ca sa fentezi 1000e si acum ai dat-o-n bara din cauza smecheriei?
  5. Te dai cu roaba prin pivniță... On: ca si teorie a conspiratiei as lansa ipoteza ca producatorii au interesul ca vitezometrul sa arate mai multi km scriptic decat realitatea. Litri de carburant consumat împărțiți la km scriptici multi, inseamna consum teoretic mai mic, deci noxe teoretice mai mici ...
  6. Pune o guma cu diametrul mai mare. Ai pinioane standard?
  7. yuk

    "free Talk"

    Masina de echilibrat are la Hib pe Calea Gusteritei si la itp pe Livezii. Daca ai plumbii poti sa iti echilibrezi singur, cauta pe youtube de vezi cum.
  8. Pai filtrul original ramane la locul lui, este doar o inlocuire a snorkel ului cu ceva care permite un debit mai mare. PS- releul de la Louis functioneaza pe orice fel de semnalizari. Mufa are trei pozitii dar numai doi pini ca si originalul. Doar putin am fortat carligul de plastic si sta ok. Pare a fi etans. 15€
  9. Pai numai brida de jos acopera cifrele specifice mobrei si este mai usor de desfacut. Brida de sus acopera inceputul care este la toate la fel. As da 50 lei ca sa nu ma puna sa o feresc pe cea de sus :). Cred ca mai are o eticheta cu seria in alta parte
  10. Nu am mai avut rabdare. Este si ieftin parca se ridica mai usor pe o roata, dar toba este mai galagioasa decat mi-as fi dorit. PS -am intrebat la RAR, au zis ca farul este ok, nu imi scriu in carte, la itp sa iau hartiile de omologare la mine.
×
×
  • Create New...