Sari la conținut

yuk

Super Membru
  • Număr conținut

    4.569
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre yuk

  • Rang
    690 enduro R

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SIBIU
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    KTM690 enduro R
  • Numar Moto
    SB
  • Club
    tenereclub.ro

Informații profil

  • Interests
    moto

Vizitatori Recenți Profil

2.018 citiri profil
  1. Pai numai brida de jos acopera cifrele specifice mobrei si este mai usor de desfacut. Brida de sus acopera inceputul care este la toate la fel. As da 50 lei ca sa nu ma puna sa o feresc pe cea de sus :). Cred ca mai are o eticheta cu seria in alta parte
  2. Nu am mai avut rabdare. Este si ieftin parca se ridica mai usor pe o roata, dar toba este mai galagioasa decat mi-as fi dorit. PS -am intrebat la RAR, au zis ca farul este ok, nu imi scriu in carte, la itp sa iau hartiile de omologare la mine.
  3. Numai doua gauri am dat, fiecare de 19 mm. Ionut Florea mi-a zis ca sunt suficiente doua de 15-20 mm. Ochiometric sectiunea lor cred ca este cam 40% din sectiunea snorkel ului. Ma gandesc sa pun totusi o plasa peste ele.
  4. 900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje.
  5. Ce filtre, de unde? Zilele astea voi da 4 gauri de 20 mm si voi instala o harta evo1 cu toba Leovince. Am avut eu doua proietoare U5 prinse sub handguard. La scurt timp unul din ele avea un contact imperfect si din socuri daca se intrerupea, se desincronizau. Placa diferea din ce am gasit pe youtube si nu am putut sa dezactivez functia strobo. Farul RG face toti banii ca lumina si protectie la vant... 5000 lei platesti cu cardul transformat 4,76 si cod pe telefon ca la factura de curent si il primesti in 6 zile Releu de pe Louis, zice pug&play, inca nu l am montat. https://m.louis.de/artikel/elektronisches-blinkrelais-2-polig-fuer-ktm-690-enduro-r/10032271?list=50adedf923127a5bfd76dfc502cbcf2b&filter_bike_id=2080&filter_article_number=10032271
  6. Sunt mici pe carena, fara picior, transparente, au mufa tata de ktm
  7. @gabyshor azi am primit un releu led de la Louis, este cu doi pini si scrie pe el 1-100w . Releul original nu functioneaza cu doua leduri, clipeste mai des cu un led si un halogen. Decat sa cumperi un releu care ia apa, mai bine inseriezi rezistente ceramice (sunt speciale pentru). @Felix, ktm are niste plastice 2012+ aftermarket mai ieftine decat originalul
  8. Turometru electronic iluminat 60 mm. La inceput acul face o cursa. 250 lei. Se afla in Sibiu. VID_20190315_183802.mp4 Sa kahedo pt ktm 690 enduro si smc-r 2008-2018
  9. yuk

    ktm 690 enduro r

    farul original era foarte slab
  10. Vezi ca are unu bord pe olx cu 400 lei, iar daca vrei o sa mai buna am eu la jumate prețul
  11. in 2012 am luat eu o muje de asta cu Yaris, pt care am dat avans, iar intr-o luna si ceva s-a ieftinit 1000€. Asa am dat spaga jumate din mia de euro si muia a fost doar jumate. Sunt sigur ca se vor gasi cativa mai prosti decat mine...
  12. Problema asemanatoare: Vreau sa montez un turometru cu 3 fire de pe ktm 640 (carburatie)care are bobina doar cu borna plus, pe un ktm 690 injectie care are bobina cu doua borne de alimentare. Turometrul nu merge nici daca il leg la plus nici daca il leg la minus. Sunt afon, dar am observat cu multimetru ca intre +ul bobinei si cadru am cam 13 v , dar si intre minus si cadru am -11,5 respectiv +13 daca inversez betele aparatului. In mare am inteles ca turometrul cu 3 fire (si carburatie) citeste impulsuri pozitive. Cum pot sa il fac sa citeasca impulsurile de la bobina cu doua borne? Trebuie un convertor... ceva? De functionat turometrul functioneaza probat pe 640ul vecinului. Firul de comanda este alb cu putin albastru, am incercat sa il leg si la mufa din ecu unde am gasit un fir alb cu mai mult albastru (cam jumi juma'), nu merge. Mihai 0745507797
  13. poate ca 790 este fix pentru aia cu bani (ca tine) si tenereul pentru parliti (ca mine)care nu au vazut abs neam din neamu' lor si nici nu vor sa vada pt ca nici nu au murit din cauza lipsei lui... sau din cauza alte smenuri de transmitere a tractiunii la roata
  14. am hartie ca-i omologat, abea astept sa le vad moacele la aia de la RAR. Problema este ca bridele de la jug trec peste seria pansonata pe jug si acopera cateva caractere. Lumina este buna. Vineri am inlocuit mitasul e09 m+s de pe spate cu pirelli rallycross care NU este m+s, pare ok, am mers 50-60 km. Pe fatza am pus e07 pt ca vobla cu e09. PS- caut sa cumpar turometru de ktm 640 duke sau adventure, 950, sau 990 primii ani
×
×
  • Creează nouă...