Jump to content

yuk

Super Membru
  • Posts

    4,636
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SIBIU
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Tenere700, k1600gt
  • Numar Moto
    SB
  • Club
    tenereclub.ro

Profile Fields

  • Interests
    moto

Recent Profile Visitors

4,122 profile views

yuk's Achievements

  1. ca idee ktm350 inmatriculabil are 16 cai, dar dacă îi scoți câteva piese sare bine de 40 cai. Sherco vinde 300 2T carburație inmatriculabil, euro 5, greu de crezut că fără șpagă. Deci la unii caii de pe hârtie diferă de realitate, bine nu la crf300 care are 27 cai de toți și 150 kg
  2. Are cineva acest crashbars? este listat pt 2011-2016. Am GT 2017 ale cărui plastice în zona aceea seamănă mai mult cu plasticele 2016 decat cu plasticele 2018+. Are 4 prinderi și cea mai importantă pare cea de deasupra ciclindrului, cea pe care nu prea o au ceilalți producători. Azi am primit crashbars ul pt spate/lazi, care arată aiurea, dar dacă te uiți puțin la preturile plasticelor, trece usor peste aspectul estetic Am pe față crashbars mic bmw care in tandem cu cele din spate, ar face treabă la răsturnare. Tot azi am primit redresorul Optimate4 can-bus , la un pret bun pe motoin.de care mai mult are inclus și cablul pt priza BMW https://heedshop.eu/en_US/p/Crash-bars-for-BMW-K-1600-GT-2011-2016-Bunker-black/228
  3. mare elefantu', dar m-am obișnuit neașteptat de repede. Cealaltă motoretă pare acum de enduro, comparativ.
  4. ca protecție la vânt, rt este mai bun decât gt?
  5. daca te uiți cu atenție la forma basculei, a rezervorului spate, a roții din fata, etrieri, furcă, etc, vezi ca asemanarea este evidentă. Zic de arhitectura exterioara. Este copiere. Totuși, nu au clonat cadrul cu zăbrele. Am avut un 690 2-3 ani, e fain, nu mai vreau!
  6. totul ok, a trecut de doi ani și de 20 mii km. Nu am avut nici o defecțiune, mă așteptam să moară senzorul de cric, dar probabil că dacă nu este lovit de pietre nu se întâmplă nimic. Am trecut și prin vaduri de râu, suficient de adanci incat sa îmi pară rau pe la jumatatea traversarii. Totul ok.
  7. dacă te uiti atent la chinezarie, vezi foarte multe elemente care seamnana cu 690
  8. ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 150 kg cu lichide.
  9. am revenit la portocaliu, dar ceva mai slim. Practic in loc de unicornul 690 acum am un tenere700 si un 350exc-f 2017 cu suspensie Xplor
  10. nu mai stiu exact ce am facut, dar am cioplit puțin din plastic și capacul a presat mai bine oringul pe rezervor. polizează puțin din capătul piulitelor.
  11. s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește. Pierde antigel, ba refuleaza prin borcan, ba pierde pe la îmbinări, la termostat. Are o problemă constructivă, axul basculei freacă direct in cadru. Se uzează culbutorii ff repede 12-25mii km. Trebuie sa-i tot cureți injectorul și pompa se duce repede, dar este ieftină aftermarket. Șaua te rupe, ghidonul este obositor la drum lung. Se strică magnetul de la senzorul cricului. Are putere.
  12. ti-ai luat dct? rezolvarea este toba inalta hp corse, dar care costă 570€. Si a apărut și rezervorul de plastic Acerbis 23 litri 370€, dar pentru care stai la rand cam o lună. *după 12 mii km nu mi-am ars cizmele *scutul original este chiar ok, eu am sw *oglinzile nu ti le-ai reglat tu, sunt chiar ok, pliabile și design ok *intre varianta rally și cea stock nu este nici o diferență, doar culoarea si un pachet de accesorii de 3000e *te poți fâtâi cu ea zilnic, de aceea are numai 72 cai (cred ca ai tras concluzia pt ca ai 170 km și șaua rally are +2cm, iti trebuie chitul de coborare -4 cm care păstrează cricul original, dar este -6cm din ce știi tu) * cu șaua ai dreptate, nu este de touring, am toate cele 3 șei yamaha, soluția este husa CoolCovers (90£), eu am luat din China cu 125 lei. *motoretele rally au aripa pe roată jos. *scărițele, diar bagi de vină, totuși mi-am pus SW ION. Ai dreptate cu oala ambreajului, dar te obișnuiești cu ea după câteva sute de km, plus ca pentru 200 lei poți sa pui un capac de plastic chinezesc care are si rol termic. *in 12 mii km cizmele mele nu au atins galeria. dacă ăsta vară ai văzut un Tenere negru cu pasager, pe Strategică, eu am fost. dupa 3000€ nu am mai ținut socoteala. Voi lua și rezervorul Acerbis și cercurile cu spițe excel
  13. deși aveam arcurile din noiembrie, azi mi le-a montat mecanicul. Numai 1 km am făcut până acasă, dar par ok.
×
×
  • Create New...