Sari la conținut

Str33TwuSS

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/str33twuss?feature=mhum

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Reshitza
  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    GAS GAS EC 300 RACING 2010

Informații profil

  • Motociclete detinute
    400 EXC 2005/300 EXC 2001/250 EXC 2008

Str33TwuSS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure. Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie).
  2. Bladder-ul asta e un fel de "punga" de cauciuc care se pune in locul pistonului care separa azotul de ulei si care il montezi de obicei dupa ce ii faci revalve-ing shock-ului ca sa ii imbunatatesti raspunsul la obstacole gen borduri,radacini,pietre adica unde shaft-ul(tija) shock-ului trebuie sa se miste mult mai rapid. Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice, pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade. Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak.
  3. In regim non-race nu prea ai sanse sa incinzi telescopul astfel incat sa aiba vreo influenta sesizabila cresterea presiunii aerului. E de preferat sa ai in shock azot,dar poti folosi cu succes si aer mai ales daca ai montat un "bladder".Testat! http://smartshop-racing.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/bladderconversion.jpg
  4. Cati rideri ar putea sa faca diferenta dintre un amortizor presurizat cu aer si acelasi amortizor presurizat cu azot?
  5. Te consideri amuzant? Daca vrei sa fie amuzant, mai bine pui un video cu tine!
  6. Cred ca s-a plictisit de moarte saracu' Bolton pe deal la plimbare..
  7. Aveai benzina sau ulei nears in toba? Pentru ca daca aveai ulei nears in toba,inseamna ca mergi cu el subturat si asta ar explica multe din problemele la pornire..Just for the record,un 2 timpi bine reglat porneste intotdeauna la prima pedala si fara sa aibe socul tras macar ..
  8. Off Road- Nathan Woods - The Assignment Pentru cine nu a auzit de el: http://rapidshare.com/files/323115487/Offroad.part1.rar http://rapidshare.com/files/323122343/Offroad.part2.rar http://rapidshare.com/files/323129875/Offroad.part3.rar http://rapidshare.com/files/323136747/Offroad.part4.rar http://rapidshare.com/files/323143001/Offroad.part5.rar http://rapidshare.com/files/323146544/Offroad.part6.rar
×
×
  • Creează nouă...