Sari la conținut

staulapatru

INACTIV
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    gpz 500
  • Numar Moto
    da.
  • Club
    single, not looking.

Informații profil

  • Motociclete detinute
    gpz500

staulapatru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 5.9 oras - in treapta cat mai inalta, ceea ce constituie un moft de-al meu. (cu a 6-a la 3k ture si deci 60/ora max) in oras rezulta un mers subturat dupa cum toata lumea imi spune. (:. am schimbat stilul de mers, cu max treapta 4. nu trebuie nici sa depasesti 50/ora pentru a convinge motorul sa mearga rotund. probabil o alegere mai buna (: nu am facut consumul pentru "noul stil" dar prea mult nu cred ca difera. 3.6 afara - 4-4.5k ture.
  2. 1. inregistreaza-te pe www.ex-500.com 2. filtru: http://www.ex-500.com/wiki/index.php/Air_Filter_Cleaning vezi filmuletul din josul paginii(da. se incarca greu.) 3. ridicare/coborare: http://www.ex-500.com/index.php/topic,5176.0.html
  3. s-ar putea sa ai suruburile de amestec deschise prea tare.
  4. Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul? Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce? O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat.
  5. Bine ca nu ai desfacut motorul. Ceea ce cica se cheama "positive neutral finder" nu da voie schimbului vitezelor mai sus de pozitia "neutru" cata vreme motocicleta e pe loc. Pentru a schimba in a doua trebuie macar 10km/h sa ai sau cam asa. Acum, daca o pui pe cricul central, cu roata spate ridicata, invartindu-se in gol, ar trebui sa poti schimba la fel de bine ca pe strada.
  6. daca te referi la cele "rotunde", de pe mijloc, am primit doua cadou de la tamas_09, asadar am una in plus. daca dai prin cluj e a ta (:
  7. staulapatru

    Util

    ai scapat ieftin.
  8. ex500 are un singur disc la frana fata insa doua pistonase. gpz500 discuri duble si un pistonas pentru fiecare. carburatoarele la gpz500 sunt din cate stiu incalzite. daca ai nevoie sa lucrezi la ele, e unpic mai multa bataie de cap, lichidul de racire trebuie scurs parca. mai sunt multe diferente marunte pe care nu mi le aduc aminte. inclusiv la instalatia electrica. daca nu ma insel unele ex500 au si cativa cai in minus. exista si diferente intre ex500-uri. precis modelul din 99 nu stiu. impresia cu care am ramas e ca gpz-ul e unpic mai "sofisticat". ultimul an de fabricatie pentru gpz parca a fost 2004. 2009 pentru ex500. nu stiu unde ai putea gasi o lista cu diferentele. doar astea imi vin acum in cap;
  9. sunt si eu curios. gentile sunt mai late pe modelul 94-09. conform wiki: wheel, front: cast, 2.15 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3 x 17 in (1994-2009) wheel rear: cast, 2.5 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3.5 x 17 in (1994-2009) tire, front: 100/90-16 in 54H Bridgestone Excedra G533 (1987–1993), 110/70-17 tubeless (1994-2009) tire, rear: 120/90-16 in 83H Bridgestone Excedra (1987–1993), 130/70-17 tubeless (1994-2009) pe modelul 94-09 am auzit de 150 si chiar 160. pe modelul 87-93 - 150. aici e mai problematic. Nu stiu cat e de sanatos. Probabil trebuie bricolat unpic ca sa incapa(eventual renuntat la aparatoarea lantului), si probabil talonul(parca asa ii spune, chestia asta: 150/80-16) redus de la 90 la 80 ca sa nu te insele prea tare la vitezometru/odometru(desi am impresia ca se masoara la roata din fata). Se poate calcula dupa formula dar cel mai bine masori pentru ca iesi mai sigur. Acum, datele de mai sus sunt pentru modelul american. (EX500, Ninja500r). Am masurat geanta spate pe al meu (GPZ '92) si e considerabil mai lata decat ce am gasit trecut pe wiki. Undeva pe la 3 inch(adica intre cat zice wiki ca ar trebui sa fie-2.5 si dimensiunea data tot de wiki pentru modelul post '93-3.5).(1 inch = 2.54 centimetri); Nu stiu ce sa cred pentru ca printre micile diferente existente intre cele doua modele, de asta nu am auzit. Poate habar nu am eu cum se masoara. Un lucru pot sa-ti spun sigur. Eu am 130/90-16 pe spate. Si dupa ochi ar mai incape linistit pana sa atinga bascula sau altceva(aparatoare pentru lant nu am). 150 zic eu. (150/90-16 nu stiu daca este, dar se gaseste 150/80-16.) Asa cum spuneam am auzit de 150/80-16 pe un EX '90 parca. Daca intr-adevar GPZ-ul are gentile unpic mai late, cu atat mai mult ar trebui sa incapa si pe GPZ. De inghesuit probabil ca poti oricum sa inghesui 150 daca insisti. Daca insa e prea tensionat cauciucul se va deforma si ingusta/inalta astfel incat o sa sezi cu doi centimetri mai sus si o sa ai impresia ca mergi nu pe cauciucuri ci pe doua lame subtiri,ca de ferestrau circular. Va scrie 150 pe cauciuc, dar daca pui sublerul pe el poate ajungi sa vezi ca are defapt 140, sta prea strans si s-a ascutit pe mijloc incat aproape a facut varf. (se va si uza repede). Pe fata 110 ar trebui sa intre usor cred; probabil si 120. Nu mai stiu sigur, dar parca asa tin minte. Presupunand ca faci toate astea vei vrea apoi sa iti ridici putin si pozitia (cu coada cu tot). Altfel va semana putin cu un buldozer la manevrabilitate, comparativ cu orice 600-4 in linie. Pe siteul "ex-500" cauta "fog bones" si cu putina rabdare ai sa gasesti poze cu before/after. Am inteles ca se potrivesc piesele si de pe sv650 direct. Ma rog. Poate nu sunt la fel de bune ca si "fog bones". Sau poate stii pe cineva care iti poate face asa ceva.
  10. vezi aici: http://www.dezmembrarimoto.ro/GPZ500.html nu stiu insa cat e de actual.
×
×
  • Creează nouă...