
Andras
Membru-
Număr conținut
58 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Tg. Secuiesc
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
Suzuki VX800
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha XJ600N
Andras's Achievements
Newbie (1/14)
-
Buna VX arilor. Cu mare dureri a trebuit sa decid dupa multa multa munca si bani sa renunt la proiectul VX ului modificat... nu pot sa continui, am alte prioritati. Am petrecut multe momente frumoase impreuna..doar de doi ani sta in camera neatinsa.... Astfel am decis sa-l dezmembrez, gandindu-ma cat de greu am dat pe vremuri de cate o piesa... daca cineva este interesat de ceva, rog sa-mi scrieti pe biro.a.a@gmail.com ... Asfalt uscat!
-
cam aceeasi ideea, dar pe mine ma intereseaza cel mai urgent termostatul, si maneta de frana, eventual oglinz. o sa ma apuc curand de reparat pe a mea, (papa ulei, si se incinge) probabil ca o sa mai am nevoie si de altele. radiatorul cum arata?
-
am eu tobele jama, usor lovit, si unul are o gaura pe el. si mai am anumite componente, saua, partile din plastic, etc etc. pls buy, sa pot sa termin motoreta iarna asta )
-
mersi. cu uleil ma mai descurc, dar arcuri de unde ai gasit?
-
nu sunt o persoana grea(70-75kg), dar se pare ca furca fata e prea soft... s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? daca da cum ati rezolvat?
-
intr-adevar m-am gandit la ceva mai masiv.... si nici nu e complicat. eu am crezut ca suruburile de sustinere a blocului sunt prelungite, si de ele in mod direct este prins teava, fara sa fie aplatizat...
-
acolo e cam dificil... si este un punct prea sensibil pentru prinderi ... daca cazi indoi cadrul + poti sa crapi blocul motor... am inlocuit numai finalele, banda termorezistenta este pe el din trei motive. 1. Imi place cum arata 2 daca pun footpeguri avansate, risc fara banda sa topeasca pantalonii de tub, 3. cromul era corodat. esapament: in tubul lung de 40 cm, fi 60, sunt bagate la capat tubulete de fi 14, in forma concentrica, ca la mitralierele vechi. toate bune
-
in primul rand ceea ce am facut am reusit cu ajutorul mai multor prieteni care au aparat sudura, compresor, sau materii prime etc etc. eu nu am din pacate aparatura necesara , nici materialel prime. deci in aceste conditii nu am cum sa te ajut... dar daca reusesti aratami si mie de unde l-ati prins. As vrea sa montez nist footpeguri in fata, (deci nu comenzi avansate) dar nici pentru ele nu gasesc loc pe cadru... VX ul din acest punct de vedere nu prea ajuta.... Iar buretile din sarma nu es pentru ca in tubul gros de fi 60 sunt bagate 7 tubulete cu lungimea de 12 cm de fi 14. au un sunet asemanator cu mustangurile din anii 70.
-
multumesc, evacuarile sunt home made, din tub inox. daca gaceti asa ceva sa nu uitati sa cumparati de la chinezi spalator de vase din sarma (cred ca asa se zice). cate 30 pe fiacere tub. altfel suna prea inalt, cu ele are sunet mai barbatesc:P
-
A trebuit sa inalt inapoi suspensia spate.. ajungea jos cotul de la esapament in curbe.... Ah si multumesc pentru compliemente. Sper sa ne intalnim undeva in sezonul asta...
-
scuze pt raspuns intarziat... sambata am fost pana la Tg Mures... tura cea mai lunga cu ea... si nu stiu ce sa spun... ventilatorul nu merge continuu... cand vrea el porneste cand nu se opreste.. oricum e o diferenta enorma.... dupa cum am inteles termostatul este folosit numai la porniri... diferenta este ca pe rece porneste mult mai greu ... sunt interesat de termostatul respectiv... are acest magazin o adresa web sau e-mail?
-
Am gasit motivul. Mersi Burlacu. mi am dat sema ca temperatura normala ar fi undeva intre 105 si 115 grade. la 105 porneste ventilatorul, la 115 se aprinde beculetul (o singura data mi sa intamplat) practic ceva trebui sa reduca diametrul intr-un fourtun undeva la o valoare fixa... am dat cu toate feurile de solutii aceeasi rezultat. am desfacut pompa... perfect. atunci m-am gandit la termostat. am scos si neavand termometru am bagat in apa in fierbere . s-a deschis la cca2mm in loc de 6mm la 95 grade. azi am scos de tot. si merge perfect motoreta:P
-
nu stiu motivul dar se incinge motorul foarte repede, ventilatorul porneste in cateva minute cu relantul la 1200,,, am schimbat apa, am spalat interiorul cu furtunul, am incerca si o sulite speciala de curatat... si cand se incinge papa ulei (
-
Ulei consuma? ar avea aceleasi simptome... fum gros...
-
multam. mai am multa treba la ea... dar e functional si inmatriculat. insa am ramas in impas financiar, am o multime de subansamble, tot sistem electric spate, aripile, arcurile spate, sa, etc. inca nu am indraznit sa merg departe de garaj, max 100 km, carburatorele inca nu-s perfecte.., dar in ekend sper sa ajung la tg mures, 600 km dus intors si in cursul sptamanii la craiova.... spre sa nu apare probleme