Sari la conținut

Danny D.

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    29 : 04 : 2009
  • Motocicleta
    Ducati M600...... Lenesul.
  • Numar Moto
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ducati Monster 600

Danny D.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare.... Caut si eu un service sau o persoana care schimba simeringuri. Am 2 amortizoare de Monster 600, am si piesele si uleiul. Caut doar manopera. Daca stie cineva...sau daca poate sa ma ajute... Multam.
  2. Pune de 16ah. Nu te complica cu alte valori, trebuie sa intelegi ca pentru 16 a fost construita...cu 16 o sa mearga. Altfel dai in alte probleme...
  3. Atunci scoate banutii de pe card si incepi si schimba. Pierzi compresie, si daca nu este furtunul perforat, este pompa.
  4. Salutare.... Ma intereseaza sa vorbesc cu un posesor de Monster 600 mai vechi de 2000. Care detine asa ceva (indiferent de oras) va rog sa ma contactati prin PM. Am o rugaminte mica si usor de indeplinit, dar care o sa ma ajute foarte mult. Multam.
  5. Pare a fii o problema la Alternator.... In general se arde puntea sau releul, caz in care scapi ieftin. Verifici usor...daca atunci cand merge motorul, pui verificatorul pe bornele bateriei si nu arata un minim de incarcare este de la releu sau de la punte.... Daca arata ca incarca, dar nu suficient, atunci incepi si verifici circuitul.
  6. Da-mi niste simptome... poate te indrum eu la problema. Bobinele nu au cum sa fie, nu au legatura cu incarcarea....
  7. @B28JMP : este normal ca atunci cand pui contactul sa scada voltajul. Alimenteaza luminile de bord, incarca bobinele si alimenteaza circuituele secunare, fara sa primeasca curent de la alternator. Rezulta o scadere in voltajul bateriei. Ai perfecta dreptate, un mare scurt undeva... dar ia gandeste astfel... daca bobina da scanteie pe blocul motor, care este direct legat de cadru...nu cumva da un curent povitiv pe cadrul pe care este legat firul de negativ? Se incalzesc firele de care pleaca de la baterie nu cele de pe circuit, asta inseamna ca nu este pe circuitele auxiliare, ci chiar pe cel principal. Se invarte greu din cauza ca exista o pierdere mare de curent, pe traseu, lucru care deviaza curentul necesar invartirii electromotorului SAU un consum mult mai mare, prentru conpensarea unei pierderi, care inseamna ca mananca mai mult curent decat poate sa dea bateria, chiar si noua.
  8. M-am uitat pe ce mi-ai recomandat tu, dar sunt diferite.... Uite cum arata cea pentru ambreiaj, obtinuta de la Ducati Romania.
  9. Sunt totusi diferite. Am vorbit cu cei de la Ducati Romania si mi-au trimis pe mail un PDF care arata diferit... Nu pot sa urc poza aici, ca sa vedeti cum arata...este din cauta imbecililor de IT-isti din firma in care muncesc...
  10. Ma intereseaza la ambreiaj.... la pompa. Se pare ca totusi sunt diferite. Uploaded with ImageShack.us
  11. Ca tot suntem la categoria "Need Help!"...caut, de preferat in format digital, Spare Parts Catalogue pentru un Ducati Monster 95`. Va rog, care are sa dea un semn, chiar daca nu este in format digital... Multumesc.
  12. Pana la urma pot sa fie o gramada de variante. Poate sa aiba si mai mult de 12V fara nici-o problema, dar nu sub...atunci trebuie sa cauti in buzunar si sa-ti iei una noua. Eu stiu ca si la 12V fix, este bine...atat arata a mea si merge fara probleme...
  13. Cel mai probabil ai fisele proaste sau deteriorate si atunci iti da schanteie pe blocul motor. Mai delatiat, iti baga curent pe masa instalatiei, pe -. Nu mai incerca, risti sa strici. Scoti bujiile, le pui in fise si le testezi. Atingi cu partea laterala ( NU CU VARFUL) blocul motor, ca sa inchizi circuitul si da la cheie. Sa vezi daca sunt bujiile bune. TE ROG SA AI GRIJA sa nu faci asta in apropierea gaurilor de bujii, risti sa faca o flacara frumoasa. Poti sa incerci sa izolezi mai bine fisile de bujii, dar asta este o solutie temporara, DOAR pentru moment. La temperaturi ridicare risti sa topesti izolatorul. Daca merge, atunci este clar...de la fise. Poate sa fie si un scurt pe traseu. Poti sa incerci sa desfaci cutia de sigurante si sa inspectezi vizual sigurantele. Daca nici una din ele nu are urme de probleme (innegrite, usor topite sau urme de contact imperfect pe lame) in cepi si scoti din ele. Scoti tot ce nu ai nevoie. Teoretic, ar trebuii sa-ti arate macar pe ce cale ai probleme, daca ai. Este teoretic, la mine a mers...nu garantez ca merge si la tine. Trebuie sa fii sigur ca bateria este verificata corespunzator, adica fara contact pus 12V, cu contact pus, dar fara sa dai la cheie trebuie sa fie undeva intre 10,6-11,6 V (merge si mai putin dar, dar nu cu mult) si cand dai la cheie poate sa scada si pana la 7V, urmanda ca atunci cand motorul este pornit sa urce pana la 14,6-14,8V. Verificarea se face cu un aparat de masura digital si este extrem de simplu. Sau, te enervezi si faci ca mine... scoti toate firele si refaci instalatia de la 0.
  14. Apel catre cunoscatori. Caut sa cumpar janta fata pentru monster 600 din 95. Varianta originala, nu conteaza culoarea, fara cauciuc. Care stiti pe cineva care dezmembreaza un monster mai vechi... Multam.
  15. PzKpfW : Cam nasol cu lenea...stiu cum este... dar e greu pana incepi. mish : Acum depinde cat de modificate sunt... farul meu este cel original, dar pe langa el mai apar inca 4... s-a uitat el putin mirat, dar banuiesc ca a gandit logic si a zis ca macar eu am vizibilitate buna... alexa : Nici nu vrei multe... mai pune cadrul si motorul si ai motocicleta noua...
×
×
  • Creează nouă...