Sari la conținut

io_

Membru
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

io_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Genunchierele s-au vandut. Mai sunt casca si armura. Zi buna, Ionut.
  2. Salut, Vand echipamentul fetei, 165 inaltime si cam 50 de kg, purtat cam de 10-15 ori. La mai multe piese cumparate, preturi se "ajusteaza". casca Shoei Multitec S (55-56cm) - 900 lei pinlock, negru mat, mereu cu cagula armura Super Shield XS - 280 lei are o zgarietura pe ultima protectie de jos de la coloana (se vede in poza 2) genunchiere Dainese Knee V – Black - 200 lei 0726.328.919 sau PM Seara buna, Ionut.
  3. io_

    Honda Hornet

    Salut, Am pastrat accesoriile la vanzarea Hornetului in speranta ca o sa-mi cumpar cat de curand unul in loc. "Cat de curand" nu a venit... asa ca dau accesoriile. Daca intereseaza pe cineva, /index.php?/topic/694713-vand-topcase-genti-laterale-parbriz-husa-stander-moto-bucuresti/ Au fost pe un Hornet PC34 (1998). Seara frumoasa, Ionut.
  4. io_

    Honda Hornet

    Salut. Daca stiti pe cineva care vrea un Hornet, il am pe-al meu la vanzare /index.php?/topic/665184-honda-hornet-bucuresti/ Zi buna, Ionut.
  5. io_

    Honda Hornet

    Salut. Eu am gasit discuri de spate pe la 50 de euro la baietii astia: www.crash-moto.eu Zi buna, Ionut Mesaj completat Salut. Mai "scormonesc" un pic dupa discuri si daca nu si nu, atunci o sa cumpar o roata de 17". Oricum, ies "putin" mai bine la pret: o pereche de discuri fata EBC este cam 400 de euro, Armstrong un pic peste 250, chinezesti (pentru cine vrea ruleta ruseasca) - 150 fata+spate; iar o roata de 17" cu tot cu discuri, e in jur de 300 de euro. La care se adauga si chestiunea cauciucurilor, dupa cum bine ai spus... un 130 nu gasesti la orice colt de strada. Zi buna, Ionut.
  6. io_

    Honda Hornet

    Salut. Am testat si eu si altii si nu merg. Difera grosimea totala - cele de pe roata de 16" au 23mm, in timp ce celelalte au 13 sau 14 mm, si amplasarea gaurilor pentru fixarea pe janta. De potrivit se potriveste (se zice ca la marele fix, uite aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard...f=13&t=5687 ) roata de 17" cu tot cu discuri. Tot acolo spune cineva care-s diferentele dintre o roata de 16" si una de 17". Zi buna, Ionut. P.S. Chiar nu a schimbat nimeni-nimeni discurile de frana?
  7. io_

    Honda Hornet

    Salut. Pare-se ca este destul de greu de gasit neshte discuri de frana sh pentru modelul cu roata pe 16" (aviz posesorilor). Drept pentru care trebuie bagat mai adanc mana in buzunar. In caz ca a schimbat cineva discurile de frana si doreste sa impartaseasca din impresii, va rog... Am trecut mai jos cateva intrebari care ma framanta zilele astea, daca mai aveti si altele, adaugati cu incredere: - marca - cum se comporta (treceti va rog si stilul de mers) - pret - comparatie cu cele stock sau cu alta marca de discuri Cam astea ar fi. O zi buna, Ionut.
  8. io_

    Honda Hornet

    Salut. Trebuie sa-mi schimb discurile de frana (si fata si spatele) la Hornet (din '98, cu roata de 16 pe fata). Daca stiti pe cineva... undeva... va rog un PM. Multumesc anticipat, Ionut.
  9. io_

    Honda Hornet

    Eh, daca ofera cineva "pretul corect"... Multumesc inca o data pentru lucrare. Ionut.
  10. Salut. Drumul este: Calan - Ocolisu Mic - Ludesti (si apoi Costesti). Scuze pentru omiterea Ludestiului, graba... Si da, bucata care este trecuta ca fiind "track grade 2" este asfaltata proaspat si bine (deci vmax>120km/h) insa sunt 2 (sau 3? nu mai tin minte) portiuni neasfaltate din care una este chiar in varful unui deal si te-ar putea lua prin surprindere. Nu stiu cum ai putea reprezenta asta pe harta... O zi buna, Ionut.
  11. Salut. Vin si eu cu un update la harta. moto standard pentru toate DN58 - Resita-Caransebes: asfalt (pe harta vmax=60km/h ??, in realitate drumul de) cel putin 100km/h; DJ592 - Resita - Garana: asfalt vmax=40-60km/h (as pune viteza minima insa sunt bucati mari in care se poate merge cu 60); - Garana - Brebu Nou - Saltina-Timis - DN6: drum neasfaltat (forestier) cu mici bucati de drum pavat vmax=10km/h (pt. enduro-touring nu ar pune probleme); - de pe DJ592 (intre Garana si Valiug) pana la Semenic (statiunea): asfalt, vmax=40-60km/h (as pune viteza minima insa sunt bucati mari in care se poate merge cu 60); DJ107J - Calan (pe DJ687, intre Simeria si Hateg) - Streisangeorgiu - Ohaba Streiului - Chitid - Ocolisul Mic - Costesti: asfalt vmax=100km/h cu mici portiuni (500m adunate) de drum neasfaltat intre Ocolisul Mic si Costesti (de fapt acum asfalteaza drumul); pe harta exista o linie punctata (?) intre Ocolisul Mic si Costesti insa exista drumul descris mai sus; Orastie - Costesti (nu are indicativ pe harta): asfalt, vmax=80-100km/h (sunt cateva gropi insa destul de rare si usor de ocolit); Costesti - Sarmizegetusa Regia: drum neasfaltat (piatra sparta, cu unele portiuni de pamant, doar cateva pante mai abrupte), vmax=15km/h (probabil daca nu ploua se putea mai repede; este un drum "facut special" pentru un enduro-touring). Intrebare: se poate face un sistem de ierarhizare similar cu cel existent (calitatea asfaltului) care sa reflecte "calitatea" drumului si care sa apara simultan cu cel existent? Cu alte cuvinte, daca merita sa o iei pe drumul acela si nu pe altul, chiar daca vezi ca este un pic mai prost in ceea ce priveste calitatea asfaltului; aici ma refer in special la peisaj, locuri unde ar merita sa te opresti, etc. De exemplu, daca ar fi sa clasificam de la 1 la 5, as da 1 pt. autostrada si 5 pentru Rucar-Bran. Evident, este o clasificare destul de subiectiva insa eu unul mi-as face macar o impresie. Ionut.
  12. io_

    Reparatii sei

    Salut. Am vorbit la telefon de o modificare la o sa de Hornet de 600, insa nu am putut sa pun poze in PM, asa ca le pun aici. Raspunde-mi te rog pe PM. Ce vreau: daca se poate face o sa care sa arate cam cea din pozele atasate (este o sa de Hornet de 900, un pic diferita de cea de la 600), aproximativ aceeasi linie cu diferenta marcata punctat cu rosu; cu alte cuvinte, cusatura aparenta sa aibe alta linie. Acelasi material peste tot. Schimbat buretele cu unul mai moale (eventual silicon), cu 1-2cm mai groasa si modificat unghiul pentru locul pasagerului (aproape orizontal). Daca se poate, stabilim la telefon cand si cum facem sa iti aduc saua. Multumesc anticipat, Ionut.
  13. io_

    Honda Hornet

    Salut. Aici ai putea sa-ti faci o idee despre starea drumurilor: http://www.openmap.ro/moto/ Update-urile sunt recente si precise. Cel putin pe unde am fost eu. Drum bun, Ionut. Mesaj completat Salut. Aici ai putea sa-ti faci o idee despre starea drumurilor: http://www.openmap.ro/moto/ Update-urile sunt recente si precise. Cel putin pe unde am fost eu. Drum bun, Ionut.
  14. io_

    Honda Hornet

    Salut. Poti sa incerci la Geo de la TNG. Eu zic ca nu o sa ai de ce sa te plangi. Daca te tenteaza, da-mi un PM si-ti trimit mai multe detalii si numarul. Ionut.
  15. io_

    Honda Hornet

    Salut. 486ml pentru fiecare, deci cumpara 1 litru. Ca sfat: daca nu ai mai facut asa ceva si/sau daca nu ai ce-ti trebuie prin batatura (inclusiv o menghina), du-te la mecanic. Ionut.
×
×
  • Creează nouă...