Sari la conținut

alessandro92

INACTIV
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motoemotorini.com
  • Yahoo
    alexandru_alex17@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Verona, Italia
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha R125
  • Numar Moto
    DK 02794 (Italia)
  • Club
    Yamaha Club Italia

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Sonic 50 GP, Yamaha R125
  • Interests
    motociclete, aeronautica si computere

alessandro92's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La multi ani! Asfalt uscat!

  2. Salutare tuturor, ma bucur sa va revad dupa atata timp. Dupa cum stiti aveam o R125 de culoare galbena, era printre primele modele de R125 fabricate. Anul acesta ajunsesem la aproximativ 33.000 de km cu ea, dupa aproape 2 ani de la data cumpararii (stiu ca e mult, dar sunt constrans sa fac multi km pe zi, mai ales in timpul scolii...). Am efectuat toate reviziile prevazute de Yamaha si inca de cand aveam vreo 20.000 de km incepuse sa consume cam mult ulei si incet incet am ajuns la un consum colosal de circa 1 litru de ulei in nici 1000 de km. Bineinteles ca m-am dus cu motocicleta la dealer-ul meu si i-am spus despre problema. Am lasat motocicleta acolo pentru 2 saptamani, in acest timp au venit 2 reprezentati de la Yamaha Italia care mi-au spus ca o vor duce in Japonia la teste si mi-au propus sa o cumpere, eu nu am fost de acord si pana la urma mi-au zis ca mi-o schimba cu o R125 model 2010 noua (0 km...), bineinteles ca am acceptat. Am apreciat foarte mult seriozitatea companiei care pentru reputatie a acceptat sa-mi dea o motocicleta nou-nouta in schimbul unui model cu 33.000 de km in bord. Pana aici totul pare OK, dar am vorbit cu multi proprietari de R125 din Italia si am aflat ca nu-s singurul caruia i-a aparut o astfel de problema. In toate celelalte cazuri ca si in al meu a fost vorba de R125-urile ce faceau parte din prima serie construita (cele vandute la inceputul lui 2008). Multi dintre acesti baieti au modificat motocicletele si drept urmare au pierdut garantia, altii in schimb au beneficiat de inlocuirea gratuita a motorului, eu ma consider chiar norocos ... in cazul meu nu s-au mai complicat si mi-au dat o motocicleta noua model 2010. Tin sa va reamintesc ca in 2008 R125-urile au fost rechemate pentru schimbarea rezervorului datorita unei probleme (presupun ca si in Romania s-a intamplat asa, imi amintesc ca deschisesem un topic pe tema asta). Din fericire modelele 2009 si 2010 au fost actualizate corespunzator si nu au mai prezentat probleme. De ce am deschis acest topic? Foarte simplu, vreau sa dau un sfat tuturor posesorilor de R125 model 2008: Daca apare vreo anomalie in consumul de ulei NU mai stati pe ganduri si mergeti la reprezentatul Yamaha pentru a verifica. De multe ori lumea ignora aceste probleme si atunci cand se agraveaza motocicleta este iesita din garantie. Va reamintesc ca Yamaha are 2 ani de garantie FULL (cea legala prevazuta de normele euorpene) si inca 1 an de garantie EXTRA. Garantia extra acopera cheltuielile in limita a circa 240 de euro/interventie (adica foarte putin daca e vorba sa inlocuiesti motorul). P.S. - Trebuie sa aveti toate verificarile si schimburile de ulei facute conform indicatiilor Yamaha pentru a avea garantia valida. Daca aveti intrebari astept mesajele voastre.
  3. Salutare tuturor, ma bucur sa va revad dupa atata timp. Dupa cum stiti aveam o R125 de culoare galbena, era printre primele modele de R125 fabricate. Anul acesta ajunsesem la aproximativ 33.000 de km cu ea, dupa aproape 2 ani de la data cumpararii (stiu ca e mult, dar sunt constrans sa fac multi km pe zi, mai ales in timpul scolii...). Am efectuat toate reviziile prevazute de Yamaha si inca de cand aveam vreo 20.000 de km incepuse sa consume cam mult ulei si incet incet am ajuns la un consum colosal de circa 1 litru de ulei in nici 1000 de km. Bineinteles ca m-am dus cu motocicleta la dealer-ul meu si i-am spus despre problema. Am lasat motocicleta acolo pentru 2 saptamani, in acest timp au venit 2 reprezentati de la Yamaha Italia care mi-au spus ca o vor duce in Japonia la teste si mi-au propus sa o cumpere, eu nu am fost de acord si pana la urma mi-au zis ca mi-o schimba cu o R125 model 2010 noua (0 km...), bineinteles ca am acceptat. Am apreciat foarte mult seriozitatea companiei care pentru reputatie a acceptat sa-mi dea o motocicleta nou-nouta in schimbul unui model cu 33.000 de km in bord. Pana aici totul pare OK, dar am vorbit cu multi proprietari de R125 din Italia si am aflat ca nu-s singurul caruia i-a aparut o astfel de problema. In toate celelalte cazuri ca si in al meu a fost vorba de R125-urile ce faceau parte din prima serie construita (cele vandute la inceputul lui 2008). Multi dintre acesti baieti au modificat motocicletele si drept urmare au pierdut garantia, altii in schimb au beneficiat de inlocuirea gratuita a motorului, eu ma consider chiar norocos ... in cazul meu nu s-au mai complicat si mi-au dat o motocicleta noua model 2010. Tin sa va reamintesc ca in 2008 R125-urile au fost rechemate pentru schimbarea rezervorului datorita unei probleme (presupun ca si in Romania s-a intamplat asa, imi amintesc ca deschisesem un topic pe tema asta). Din fericire modelele 2009 si 2010 au fost actualizate corespunzator si nu au mai prezentat probleme. De ce am deschis acest topic? Foarte simplu, vreau sa dau un sfat tuturor posesorilor de R125 model 2008: Daca apare vreo anomalie in consumul de ulei NU mai stati pe ganduri si mergeti la reprezentatul Yamaha pentru a verifica. De multe ori lumea ignora aceste probleme si atunci cand se agraveaza motocicleta este iesita din garantie. Va reamintesc ca Yamaha are 2 ani de garantie FULL (cea legala prevazuta de normele euorpene) si inca 1 an de garantie EXTRA. Garantia extra acopera cheltuielile in limita a circa 240 de euro/interventie (adica foarte putin daca e vorba sa inlocuiesti motorul). P.S. - Trebuie sa aveti toate verificarile si schimburile de ulei facute conform indicatiilor Yamaha pentru a avea garantia valida. Daca aveti intrebari astept mesajele voastre.
  4. La 18 ani poti lua A2 care nu-ti da voie sa conduci motor mai mare de 34 cv (25 kW). La 21 de ani poti lua A3 (fara limite). Daca iei A2 la 18 ani devine automat A3 la 20 (dupa 2 ani, daca ei la 19 devine la 21 etc.). Direct A3 poti lua numai la 21 de ani.
  5. Ce parere aveti? /index.php?showtopic=372960
  6. Super... Au cam inghetat motoarele in voi dar a meritat. Astea da calatorii de povestit la nepoti . La anu' tre' sa va vad pe Everest . Numai bine!
  7. Este superb... ar trebui postat la rubrica NO COMMENT. Sunteti si motociclisti si alpinisti Foarte frumoase pozele, felicitari!
  8. Multumesc pentru urari! Iti doresc de asemenea mult succes si asfalt uscat! P.S. Sunt in Italia de numai 2 ani, consider ca este normal sa ma exprim cat de cat coerent in limba mea, altfel ar trebui sa-mi fie rusine .
  9. In ceea ce priveste siguranta rutiera ai dreptate, legile de aici ajuta f. mult. Nu exista motociclist sau scuterist fara casca (sau fara casca omologata). Toate motocicletele sunt in stare buna, altfel nu primesc revizia. Carabinieri si politia nu discuta cu tine, daca ai incalcat legea platesti, nu-i ca la noi cu "hai domnu ca, hai sefule ... etc." , aici nu-i loc de tocmeala. Gandeste-te ca am citit saptamana trecuta pe Yahoo Answers Italia de un tip care s-a dus sa-si bage scuterul in casa, era parcat la 100 de metri si s-a dus fara casca sa-l ia, a avut bafta sa treaca politia, si-a luat 270 de euro amenda si i-au confiscat 30 de zile scuterul... (mi se pare un pic exagerat). Inca un avantaj, serviciile de urgenta intervin rapid si lumea nu ramane indiferenta daca patesti ceva, la inceputul topic-ului am povestit de acel motociclist care a murit, toti s-au oprit sa dea o mana (eu faceam semn la motoarele si la masinile care veneau sa incetineasca pentru ca ne aflam intr-o curba si era periculos, alt motociclist chemase salvarea, altcineva s-a dus sa vada cum se simtea motociclistul - din pacate era mort). In 7 minute ajuns salvarea (si a avut de urcat serpetine nu gluma...). Era inclusiv un tip care trebuia sa dirijeze aterizarea unui elicopter de salvare (care n-a mai aterizat ptr. ca nu a mai avut rost)... Legea italiana prevede inchisoarea pentru omisiune de ajutor, daca treci pe strada si-l vezi pe un tip cazut la pamant cu motocicleta infipta in pom (sau orice alt accident) si nu intervi (nu chemi salvarea, nu-i acorzi primul ajutor atat timp cat conditiile si starea lui iti permit sa o faci) raspunzi penal ... e ca un omor din culpa, chiar daca tu nu ai avut nicio vina si ai trecut intamplator prin zona dupa ce accidentul avusese deja loc... Asta e bine, ai o siguranta in plus, stii ca daca doamne fereste ai o problema macar sansele sa supravietuiesti cresc pentru ca lumea nu ramane indiferenta.. Vazusem acum ceva timp ca in Bucuresti a fost un accident cu o fata calcata pe trecerea de pietoni si trei politisti langa care n-aveau alta treaba decat sa dirijeze circulatia, este socant ... Ai dreptate, legile (si respectarea/aplicare lor) sunt utile si sporesc siguranta in trafc, dar aici mai sunt si absurdidati care din fericire in Romania nu exista (de exemplu: iti iei 300 de euro amenda daca nu ai oglinzi omologate la motor...). APROPO DE TOPIC, imi puteti sugera vre-un traseu pentru cand voi fi in tara ??? (cu plecare din Bucuresti ) . Ms mult !!!
  10. 1) ptr. alexgrp: In Italia pe autostrada, pe tangenziale (sunt strazi paralele cu autostrada similare liniilor de centura din romania, cu limita de 90 kmh in loc de 130 pe autostrada, pe care insa nu se platesc taxe) nu pot intra motociclete cu motor mai mic de 149 cc. Masura e luata pentru a evita ca pustanii de 16-17 ani (printre care si eu ) sa intre pe autostrada, ar fi prea periculos. 2) Ptr. warlock: Eu am carnet A1 exact ca in Romania. Aici avantajul este ca o data sustinut examenul teoretic pentru A1, nu mai trebuie sustinut pentru celelalte categorii, fiind obligatoriu doar examenul practic. Eu, de exemplu, cand o sa-mi iau B-ul nu mai dau sala, dau doar traseul. (ma rog, pentru categoriile superioare cat. C stiu ca mai sunt probe scrise care trebuie sustinute). A1 se transforma in A2 la 18 ani daca dau un examen practic pe o motocicleta care atinge minim 100 kmh si o data luat A2-ul permisul se transforma automat in A3 la 20 de ani. Nu stiu cum e in Romania, insa aici A2-ul iti da voie sa conduci motocicleta cu maxim 25 kW. Intr-adevar, sunt peisaje frumoase, strazi exceptionale... insa exista o lege tampita care ma scoate din sariti: nu am voie sa transport pasager pana la 18 ani. Sa nu mai spun ca amenzile sunt exagerate si pentru majoritatea incalcarilor Codului Rutier ti se confisca motocicleta pe 60 de zile si platesti o gramada de bani chiria (cam 17 euro pe zi + 150 euro ridicarea)...
  11. Mai am o saptamana de scoala si dupa cateva luni in care am facut naveta casa-scoala (si niste plimbari scurte prin verona) m-am gandit sa mai ies din oras, fiind o motocicleta de 125 nu am voie pe autostrada asa ca am ales cai alternative, pozele sunt facute pe langa Lago di Garda (aproape de Verona) si pe soselele pe care am luat-o. Din pacate am asistat si la un accident (un motociclist, cu o Honda Hornet 600 a alunecat sub guard rail (parapetii aia de protectie) si a murit...). Imi doresc atat de mult sa pun roata pe pamant romanesc si s-ar putea ca vara asta sa mi se indeplineasca visul, bineinteles voi pune motocicleta pe o remorca (cine ar putea rezista cu un motor de 125 pana in Romania ??? , plus ca n-am inca 18 ani..). Am vazut o gramada de poze facute la munte la noi si sincer nu mai am rabdare, mi se par superbe peisajele din Romania, insa nu prea stiu cum sunt strazile, v-as fi recunoascator daca mi-ati sugera niste trasee (tinand cont ca totusi am numai 15 cai sub sa ). Va multumesc mult!!!!
  12. Kit-ul Malossi 171 cc + centralina Force Master 1 , costa 590 euro + 12,00 euro transp. pe Ebay Italia (de la magazin autorizat). http://cgi.ebay.it/Gruppo-termico-Malossi-...A1%7C240%3A1318
  13. Ms. frumos ! Daca e sa mi-o fure tot in Romania o gasesc ) Superba motocicleta ai, mai am 3 ani doamne pana sa ma sui pe R1 ... am condus si eu una aici la concesionarul meu Yamaha ca are ca o pista in spate, e o bestie.
  14. Cred ca e "o piesa" cam mare s-o trimiti in tara . Sper ca glumeai, sper ca n-are nimic R125 tau
  15. Multumesc la fel ! Mama ce mi-as dori sa umblu prin Bucurestiul meu natal cu R125 ... Daca ai nevoie vreodata de cv la ea care nu se gaseste in Romania sa-mi dai mesaj
×
×
  • Creează nouă...