Sari la conținut

moto_fan

EX+
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

moto_fan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. prin anii 50-60 s-au facut tot felul de experimente la 01847 Buzau. bastanu' era comandantul unitatii.
  2. s-a mai facut, chiar in romania, aku mai bine de 30-40 de ani. era unu pe nume bashtanu', cine shtie cunoashte, voi baietzi probabil ca stiti despre cine vorbesc, era o legenda si cred ca mai este inca
  3. cu penalu' e cam asha: pana in 60 (cred ca 60, nu mai tzin bine minte) zile spitalizare victima POATE intenta proces de VATAMARE DIN CULPA, si poate cere despagubiri cat vrea si cat poate demonstra , si 100 milioane de para daca ai cum sa arati ca ai fost prejudiciat in asemenea masura. alternativa este ca te potzi intzelege cu vinovatul asupra unor despagubiri si nu mai ajungi la proces. peste 60 zile spitalizare se intra AUTOMAT in PENAL - asta inseamna ca PROCURATURA deschide obligatoriu dosar penal, in care partea vatamata se constituie parte civila pentru despagubiri. daunele se demonstreaza si judecatorul hotaraste cat se plateshte. imi este greu sa spun daca in cazul unui accident cu vatamare usoara parasirea locului accidentului este un act independent care se judeca separat de accident in penal sau introduce tot accidentul in penal, o sa intreb avocatu' si va zic. in practica, un proces pentru un accident cu vatamare corporala in care procuratura s-a sesizat trece prin cateva etape: cercetarea organelor de politie, a procuraturii, intocmirea unei expertize, urmeaza judecatoria si apelul la tribunal. ATENTIE: judecatorii au capatat puteri foarte mari in ultima vreme si este extrem de greu de influentzat un judecator - si mai ales riscant! - te potzi alege cu un proces de coruptzie pentru orice gest, inclusiv pentru un buchet de flori dus la judecatoare!. manevrele care se pot face insa se fac in etapele de inceput si au influentza cea mai mare - mai ales la cercetarea facuta de echipajul de politie care culege informatiile pe teren. - fotografii ale accidentului care nu arata toate elementele, declaratii distorsionate ale unor martori, nemaivorbind de extragerea de piese din dosarul politiei. pe aceste informatii se bazeaza toate celelalte etape, si mai ales, pe astea se bazeaza DECIZIA judecatorului, care chiar impartial fiind nu poate sa nu ia in considerare piesele de la dosar. de asemenea EXPERTIZA tehnica poate fi facuta in mod tendentios, trantesc "expertii" niste formule de sta pisica in coada ca la dentist, cu niste coeficienti pe care numai ei shtiu de unde i-au scos si pot distorsiona faptele, uneori pot ajunge sa demonstreze ca de fapt tu ai avut intentie sinucigasa si te-ai infipt intentionat in "jepu'" care statea cam de vreo 2 zile, regulamentar, perpendicular pe strada si care in nici un caz nu a tashnit cu nesimtzire de pe banda din dreapta intorcand in loc fara sa se asigure. este foarte important ca la aceasta expertiza sa numesti un expert parte care sa iti reprezinte cu adevarat interesele. de aceea este bine ca in cel mai scurt timp sa itzi angajezi un avocat care stie ce face, adica este specializat in accidente rutiere! un asemenea avocat cunoaste expertii, politistii, etc. de asemenea itzi poate recomanda ce cale sa alegi, inclusiv sa declari o spitalizare de peste 60 de zile mai scurta in cazul in care potzi negocia si obtine repede despagubirile de la impricinat. un proces pentru peste 60 de zile spitalizare poate dura 4-5 ani si este relativ incerta suma daunelor care va fi hotarata de judecator. din nefericire, in situatia ca esti motociclist accidentat, nu prea ai cum sa "socializezi" cu eventualii martori care au vazut accidentul, si pe care sa ii citezi in cazul unui proces - mi se pare absolut normal ca in acele momente sa te intereseze mai mult sanatatea decat pagubele materiale
  4. in sus: fara ambreiaj in jos: numai cu ambreiaj. risc de avarii majore in cutie si motor ceva practica si schimbarea fara ambreiaj merge mai uns decat cu ambreiaj in principiu nu cred ca este un procedeu rezervat motocicletelor de viteza, ba chiar motocicletelor, intr-o vreme schimbam si la dacie fara ambreiaj. s-a discutat "vis-a-vis" pe forum acest subiect, destul de intens
  5. da, a fost o mishcare neloiala din partea Honda fata de Edwards. insa Honda are o strategie care nu este intotdeauna transparenta si clara. in cazul de fata a preferat un pilot tanar (Hayden), orientandu-se in clar catre viitor si probabil in scopul de a atrage clientii de pe piata US. pe de alta parte nu este politic sa ai 2 star-uri intr-un singur cosh, care in mod evident vor crea frictiuni in sanul echipei (cred ca asha ceva s-a intamplat cu biaggi si checa la yamaha), iar directa influentza se observa in ceea ce priveshte evolutia motocicletei dpdv tehnic si asupra moralului. oricat am vrea noi sa vedem sportul drept "arta pentru arta", in cazul curselor moto (si auto de altfel) se face "arta cu tendinta"
  6. eh, termenii contractuali.... negocierea este o chestie reala, chiar foarte reala. la un moment dat pilotzii (cel putzin unii dintre ei) ishi pun intrebarea: titluri sau bani? cele mai bune exemple imi vin in minte din F1, unde ayrton (dumnezeu sa-l odihneasca) deja multiplu campion si-a oferit serviciile pe gratis unei echipe cu potentzial de campioana, iar la polul opus campionul jacques villeneuve care si-a pierdut timpul cu o echipa de 2 lei pentru o tona si juma' de coco..... gloria este efemera, si sa nu uitam ca banii nu aduc fericirea, numai numarul lor!
  7. ar (va) fi interesant de vazut cum se va descurca il dottore fara suportul "creatorului de campioni" pe nume jeremy burgess. nu neg aportul lui doohan sau talentul nativ al lui rossi, insa eu consider ca o mare parte din succes i se datoreaza lui burgess. in caz ca va ajunge la yamaha, chiar cu mana libera si cu tona de $ la dispozitzie o sa-i fie cam greu sa produca aceleashi rezultate. in ce priveshte sondajul, cred ca intrebarea ar fi bine sa fie mai nuantzata: unde ar avea cele mai bune rezultate, unde ar "da" mai bine, etc. cred ca cele mai bune rezultate tot la Honda, dar cel mai bine i-ar sta la Ducati, poate cu perspectiva sa intre in F1 (sic)...
  8. moto_fan

    Casca

    poza asta a fost (nu shtiu daca mai este) pe rotten, ALATURI de o serie de poze cu un accident moto in care a fost implicat un motociclist care nu purta casa. imi aduc aminte pozele cu pricina si credetzi-ma, la poza asta cu capsa pirotehnica te mai potzi uita, dar la setul ala de poze nu prea
  9. din cate aflai, r1/2004 se lauda cu 180+ hp
  10. ca izirchitz de injinerie pai iashte unu foarte reushit. citii pa undeva ca n-are decat 2 rapoarte in cutia de viteze, nu ca i-ar trebui mai multe, si intr-adevar se inclina in viraje gratzie unui sistem foarte injenios de paralelograme deformabile in suspensii. parerea mea este ca i-ar trebui ceva mai mult cauciuc pa gumele din spate si centuri de sigurantza pentru pilot, dar nu pentru accident ci pentru mersul normal ca la vitezele alea nebune nu cred ca se mai poate tzine nici schwartzenegger de coarne. cred ca vazui si un filmuletz in care se dadea cineva cu iel da pe la 10 km/h
  11. buna dimineatza domnule dobrescu. subiectul asta fierbinte sa discutat extrem de fierbinte asta primavara, atunci cand a aparut sacrilegiul asta. este un exercitziu de design, fara vreo alta functzionalitate practica decat sa scoata 250.000 usd din buzunarele unor handicapatzi cu buletin de USA, si aduce mai repede a hibrid intre motocicleta lui batman, si somnul ratziunii
  12. moto_fan

    Viteza Sau Neatentie

    sustzin punctul de vedere al lui Rand0m @ v-twin: nu vreau sa ma dau expert, numai citez pe altzii, (expert al politziei rutiere britanice): "VITEZA NU PRODUCE ACCIDENTE, SOFERII PROSHTI PRODUC ACCIDENTE" interviul poate fi citit intr-un numar mai vechi din superbike
  13. daca acceleratzia te intereseaza si nu top speed, schimba calcatura la oricare dintre bicicletele mai sus mentzionate si vei avea din belshug demaraj si repriza. daca nu te satisface solutzia asta nu raman in competitzie decat busa, zx12 si xx...
  14. cu ce dai intai (in mod normal) de podea: cu genunchiul sau cu scaritzele? nu vorbesc de cruiser, ci de gixxer!
×
×
  • Creează nouă...