De murdarit chiar nu ma deranjeaza n-am probleme cu asa ceva, ma cam tot cearta sotia de ce nu folosesc manusi cand lucrez la motor, in special cand intretin lantul , ce vreau eu sa stiu e de fapt daca sray-ul de pana ar fi solutia cea mai rapida dar si eficienta in caz de pana mai cu seama ca am inteles ca nu la toate vulcanizarile poti sa dai jos cauciucul de pe janta din cauza presei care-l demonteaza si in care nu poate prinde bine janta (corectati-ma daca gresesc).
Ce nu stiam eu referitor la sray (acum stiu ca mi-ati zis voi) era ca daca urmez instructiunile si unflu cauciucul si nu mai scapa trebuie neaparat sa merg la vulcanizare sa depistez unde a fost spartura si s-o repar in stilul clasic, adica petic adeziv s.a.m.d.
Multumesc tuturor pentru reply-uri ! si astept in continuare pareri, sunt multe situatii in care nu seamana una cu cealalta
Mesaj completat
Respectivul kit este doar pentru cauciucuri tubeless ? intreb asta pentru ca nu vad nicaieri petice.
Atunci cand vrei sa folosesti acest kit pentru un caucius tubeless, trebuie sa dai cuciucul jos sau bagi efectiv panglica aia de cauciuc in gaura dupa care conectezi o butelie din aia de aer si unfli cauciucul ?
numai bine si sa uzam cat mai multe cauciucuri fara pene !