Sari la conținut

alin_kos

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    dr tr severin
  • Motocicleta
    ,gpz1000rx
  • Numar Moto
    ,MH 17 AAV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CZ175,ZX9R,GPZ1000RX

alin_kos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumesc tuturor, motocicleta, acum este neagra in intregime,am preferat simplitatea unei singure culori,si da intradevr e o locomotiva,desi nu are pompa electrica,si dupa o perioada mai lunga de timp porneste destul de usor, Si acum, probabil stiti si a-ti avut senzatia aceea,cand o motocicleta trebuie sa ramana pentru totdeauna a ta,indiferent cati ani vor trece,intotdeauna vei simti ca ai nevoie sa dai macar o tura cu ea, Asfalt uscat tuturor ,
  2. multumesc, ma gandisem sa postez si acolo, dar kawa mea, mai trebuie sa creasca putin, sa le poata ajunge pe adevaratele clasice,am vrut sa o vada nu doar cei care stiu si cunosc ce inseamna un motor bine construit si il apreciaza asa cum merita,ci si cei din generatia mea tanara, asfalt uscat
  3. multumesc, si ai dreptate, chiar se facea calitate, si asta se vede prin simplu fapt ca vezi motot d atunci,acum pe strazi, in conditii exraordinare, asfalt uscat tutror
  4. Salutare tuturor, Mi-a luat ceva timp pana m-am hotarat sa imi prezint si eu moto,am observat ca sunt foarte putine din acest model la noi,la fel si pe site-urile din afara tarii, si ca sa nu mai lungesc suspansul, e vorba de o Kawa gpz 1000 rx din 1986,asa cum spunea si un prieten una dintre motocicletele costruite responsabil. Desi recunosc ca la inceput am fost putin sceptic si rezervat in privinta ei,(predecesoarea fiind un zx9r), si simteam o mica urma de regret ca am hotarat sa o iau(bineinteles, vorbea tineretea din mine ..ca na, noi astia pana in 30 apreciem in primul rand impactul vizual creat,si noutatea)dar a fost imediat spulberat, dupa doar cateva zile, incepeam sa o plac si mai mult ,dupa fiecare iesire.Ma incanta felul in care accelera si cuplu in turatii mici, Mentionz ca moto l-am luat anul trecut la inceputul verii, nu era in cea mai buna forma,dar traia, ),in iarna asta a primit tot ce ii trebuia,piese consmabile, vopsea proaspata,si gume la dimensiunea originala,si tobe (mi se parea mult prea silentioasa,),dupa toatea astea parca a capatat o alta forma, pare mai zvelta, mai proaspata,ce ma bucura cel mai mult e ca ,desi ma intrece la varsta,se comporta ca un motor nou ,ce mai..o motocicleta completa si construita responsabil, ce poate impresiona chiar si un tanar ce viseaza la "ascutitori",tot service-ul a fost facut de mine, mai putin partea cu vopsitul, acolo s-au ocupat profesionistii,si stiti cum e, nimic nu e mai placut decat sa ai tu singur grija , in felul tau plin de pasiune atentie si grija, si acum cateva poze cu tinerica mea,inainte , in timpul si dupa atentia ce i-am acordat-o ,
  5. dacă au greșit în talon,mergi la politie la înmatriculări,cu cartea de identitate și le arăți gresala,îți vor schimba talonul fără nici un alt cost,
  6. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200978736175441&set=a.10200896871168867.1073741828.1377683193&type=3&thea salut , daca nu gasesti nimic in apropierea ta, poate te ajuta asta,e super de treaba omul in cauza, si sigur v-ati intelege, si a-ti ajunge la un numitor comun,
  7. nu aveam cum sa leg fire gresit cand am schimbat contactu , si probabil probabil cdi-ul sa ars din cauza unui fir din contact, care s-a desprins si a dat la masa, altcumva nu imi explic, si apropo , cdi-ul la verificat dupa schema de valori cu aparatul de masura electronic Mesaj completat poblema este alta acum, nu sun sigur de compatibilitatea unui cdi de pe un model mai nou , e vorba de modelul din '98-'99, sau daca ar merge unul de pe zx6r din acelasi an, aparent mufele sunt aceleasi,
  8. am verificat si fusebox, tot, chiar si toate circuitele , modelul meu e din '97, si intr-adevar in contact e o dioda, dar nu are nici o legatura ,am incercat si cu contactul original (care s-a spart)si tot asa imi dadea, plus ca am si verificat atunci si dioda era buna , oricum se pare ca am gasit problema , e din cdi, azi l-am avut la verificat si se pare ca are vreo 8 canale arse, multumesc oricum de sfaturi si sa ne auzim pe asfalt
  9. stii, ceream un sfat tehnic , nu o corectura gramaticala , daca vroiam asta apelam la un profesor, cerceteaza-te intai pe tine si pe urma mai vorbim ,oricum mi-ai fost de mare ajutor cu sfatul tau , si pentru cultura ta, toate literele alea in plus , sau in minus , sunt doar din cauza soft-ului d la pc, nu pentru ca as fi agramat
  10. Salutare , totulA A inceput in timp ce mergeAm, s-A oprit brusc , tot absolut tot, lumini, contact , becuri din bord, nu mai dadea nimic, Am verificAt pAnou de sigurante si erA ok, dupa ce A ajuns lA garAj am descoperit ca erA din cotAct , se sparseseplaca , din interiorul lui, Am schimbAt contActul, dar becul de "neutral" din bord nu se mai aprinde, am verificat intreg circuitu , si nu pare sa aiba nmc, in plus nici la bobine nu imi mai ajunge curent, precizez , ca dupa ce am schimbat contactul toate celelalte functionau, relee, electromotor , lumini, nu stiu, singutra mea banuiala se indrerapt acum spre cdi, urmeaza sa il verific si p el, nu stiu, aveti cumva alte pareri sau sugestii, a mai patit cineva asa ceva, astept parerile voastre
  11. salut, dupa cum scrie si in titlu, problema e la pornire, si treaba sta in felul urmator:pana acum , pornea cam greu,cu socu pana la jumatate, dar de ceva timp, nu ma vrea de nici un fel, stiti cumva de unde sa incep, cu cautatul, sau posibile solutii. totusi banuiesc ca are ceva la bujii, ca inainte aveam impresia a nu merge uniform, nu stiu... astept parerile voastre...
  12. alin_kos

    CZ

    salut , ai cumva prin piesele alea si tija de la ambreiaj, dar partea ce vine impinsa din exterior, multam anticipat si ast un pm de la tine
  13. alin_kos

    CZ

    as vrea sa va arat ce am putut sa fac dintr-un cz 175 din '61 si vreau niste parteri sincere, .. a meritat efortul, sau doar mi-am batut joc de ea,multam
  14. alin_kos

    CZ

    salutare tuturor, cred ca am dat iar de inca o problema , si as vrea macar niste sfaturi , sa stiu mai precis unde sa merg si care e sursa problemei mele, .. deci.. pe scurt.. am refacut instalatia electrica si ceva nu e in regula , am un scurt pe undeva, , cand pun contactu mi se incinta firul care vine de la plusul bateriei in contact si la fel e intampla si la bobina mi se topeste cablu care intra in bomina, di tind sa cred ca toata beleaua e din afurisitu' de contact , si bineinteles nici nu mai vine vorba sa ajunga curent in bujie, , astept ceva , un sfat de la voi, nu stiu, poate ati trecut si voi prin asta, oricum multumesc anticipat
  15. salut , am si eu mare nevoie de o roata pe 19'. d mz, cu tottul(butuc, frana, etc) multam anticipat si ast pm
×
×
  • Creează nouă...