Sari la conținut

DR_ybis

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    zx9r

DR_ybis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Uite aici un topic pe tema asta pregatire pentru iarna /index.php?showtopic=10772 Iernare buna!
  2. DR_ybis

    Bursa locala

    Vandut ! Nu mai e valabil! Asfalt uscat tuturor.
  3. DR_ybis

    Bursa locala

    UP pret 2000Eu negociabil vezi si poze Poze!
  4. DR_ybis

    Bursa locala

    UP pret nou 2000Eu negociabil
  5. DR_ybis

    Bursa locala

    UP UP pret nou 2000 negociabil . Haideti fratilor ca ajunge la dezmembrari... Up UP pret nou 2000Eu negociabil. Haideti fratilor ca ajunge la dezmembrari...
  6. DR_ybis

    Bursa locala

    se vinde kawasaki zx9r din '97, inmatriculat pe PH. ITP valabil pana in 2011. - 48000 km rulati - optic bine (carene culoare albastra) janta fata usor lovita, dar nu se simte la mers - tehnic bine (nu i-ar strica o baterie noua) pret: 2200 EU negociabil Se poate vedea si eventual testa pe Poligonului id mess dani7202@yahoo.com tel : 0748278345 Dan
  7. astazi bateria arata 13.37V scoasa de pe motor de duminica si nepusa pe redresor. E posibil sa fie dus multimetrul meu (e o chinezarie daia ieftina), ramane sa verific fata de altul mai sigur. Am identificat problema cu franarea spate; de fapt am avut robinetul rezervor pe rezerva si probabil a mancat gazul si s-a oprit. Cand am pus pe "ON" nu am mai avut probleme. . Cu frana spate .. mai insist. Tocmai ca in urma trecerii pe la Varta a inceput sa-mi arate misteriosul voltaj de peste 13V si sa pot sa pornesc motorul relativ bine. Faza cu apa pusa in bateria cu gel au facut-o cei de la un service de cartier la care mi-am facut ITP-ul in primavara. Asfalt uscat!
  8. cu motorul pornit si daca cresteam in turatii arata 14.6V. Oricum o sa-mi verific multimetrul ca-i unu chinezesc si poate are ceva probleme..ceva +/- .
  9. Inca arata 13.44V! Nu glumesc, chiar am avut problema cu bateria asta. Este o Varta LF YTX9 -BS. O sa pun un log al scaderii voltajului. ln manual tehnic al moto spune ca o baterie optima are "12.8V or more". Pe mine nu ma deranjeaza acest "more" . Am mai avut un topic pe forum service chiar in primavara legata de afurisita asta de baterie si am deja o gramada de informatie adunata si am inceput sa mai inteleg cate ceva. Am incarcat-o cu redresorul meu si nu arata mai mult de 12.8V dupa deconectare redresor. Am facut un redresor din sursa de calculator (am gasit descrierea aici pe forum, la un membru "moshulic") care scotea 14V si amperaj cam 0.5- 0.6. Am incarcat-o si tot la 12.8 12.9 maxim am ajuns. Iar acesti 12.8 V scadeau in 2-3 ore. In plus nu pornea motorul.Am pornit-o numai cu redresorul pus pe baterie si pe sasiu(negativul). Azi a pornit la a treia incercare doar de pe baterie (posibil benzina, ) Am stat cu multimetrul pe ea si imi arata o cadere de la 13.4 la 12.9 cand dadeam ignitie. O lasam putin, revenea la 13.2, iar i-am dat si iar, si la a treia cheie a pornit, frumos. Multimetrul este verificat arata bine, m-am invatat sa masor si amperajul intretimp . Fara cheie pusa nu scade nimic din voltaj si am inserat si pe amperaj si tot nimic(deci nu am consum parazit) Releul imi incarca la 14.6 maxim am vazut, chiar daca turez. Nu prea am inteles ce se intampla cand aprind consumatori (pozitii, semnalizari) juca voltajul intre 10V si 14V dar foarte rapid. In fine o sa ma prind care-i treaba. La terminarea unei scurte plimbari (aprox o ora) am oprit, inclusiv contact, a ramas frumos ventilatorul pornit pana a considerat ca tre sa se opreasca si el. Cat a mers ventilatorul, am masurat rapid bateria, arata cam 12.9 stabil. Cand s-a oprit si ventilatorul voltajul a crescut la 13.01V singurel. Am revenit acasa cu bateria la sacosa frumusel. Acasa imi arata 13.44V si sper sa o tina tot asa pana la viitoarea plimbare. Deci o sa fac de curiozitate un log saptamana asta (timp, voltaj) si o sa-l postez. Oricum chestia cu apa (chiar daca distilata) in baterie a fost nesanatoasa pentru o baterie cu gel. Cam asta e treaba cu electrica din ceea ce am reusit sa-mi lamuresc pana acu'. Si inca un fapt. Acum bateria se incalzeste usor la incarcare, inainte nu se incalzea absolut deloc. Nu-i laud pe cei de la service Varta dar pentru 8.0 Ron o verificare am economisit 150RON o noua baterie. Daca bateria mea este anormala la voltajul asta, ciudat e ca anormalitatea asta imi porneste motocicleta, si asta deocamdata eu o prefer. Oricum incep sa mai acumulez intrebari... de ce blocheaza roata spate fara sa franez eu?? (la vit1 m-am trez cu ea blocata) .. si nu-mi tine frana spate (stiu ca ai avut un topic pe tema asta o sa vad acolo daca ai rezolvat si cum..) Asfalt uscat, si toate cele bune!
  10. off topic fratilor.. a mers fara probleme si cu benzina cea veche . Dar sa stiti ca mi-au pus apa in bateria cu gel cei de la service moto si nu mai puteam sa o incarc pe redresor la mai mult de 12.8V. Iar la voltajul asta nu porneam moto. Acu e alta treaba dupa ce am trecut pe la reprezentanta Varta. Se incarca frumusel la un 13.40. si chiar sta asa vreo 2 saptamani. Iar la voltajul asta porneste si motoru chiar cu benzina veche... oricum multam de sfaturi, ca am invatat destul de multe de pe forum si nu numai.
  11. K! retinut ideea. La vasul de expansiune exista un stutz deasupra si unul dedesupt. Ala de deasupra la mine nu mai comunica cu nimic pt ca e rupt. In manuall tehnic care il am pe schema pare ca ar trebui sa fie in legatura cu un furtun care la randul lui nu mai e in legatura cu nimic. Stutz inferior este insa in legatura cu un furtun care se leaga la radiator. Ai idee la ce foloseste furtun de deasupra si daca chiar comunica cu exteriorul sau este legat si el pe vreun circuit de furtune. Dupa parerea mea, daca nu-i legat la nimic ar trebui sa fie un fel de prea plin? Multam' si Asfalt uscat! apa distilata ca sa aduca la nu-s ce semn... !?? Cei de la Varta au ras cu lacrimi da mie nu-mi venea sa rad ca veneam din service cu ea.
  12. ---sta de vreo 2 saptamani cu benzina in ea. Am avut bateria la diagnosticat la cei de la Varta si au reusit cat de cat sa o faca sa se incarce la 80% din capacitate. Cand am avut motorul in service cei de acolo mi-au pus apa in ea fara sa tina cont ca e o Varta Liquid fixed (adica cu gel pe rom^aneste). acu vroiam sa ma asigur ca nu si-a pierdut benzina din calitati si nu dau in alte probleme. Oricum mai e varianta de pus benzina de 98. Asfalt uscat!
  13. Salutare 1. Cum sa golesc rezervorul de benzina la o carenata(kawa zx9r) fara sa ma apuc sa desfac nimic la ea? Intentionez sa pun alta benzina dar vreau sa o elimin pe cea veche cat se poate. 2. La cat timp se schimba de obicei lichidul de racire si care ar fi semnele ca nu mai este bun? Multam anticipat, asfalt uscat si ... vremuri bune tuturor!
  14. partea cu flacarile la toba tin si de motor cred de cat de bine deschid valvele si de sincronizare, Bateria insa ajuta la pornire. Bafta. la manualul care il am eu nu scrie decat e capacitatea bateriei adica 12V cu 8Ah si voltajul 12.8 or more.. Acest "more" m-a pus pe ganduri, si faptul ca am vazut chestia aia cu EN-ul. Nu scrie in manual care sa fie puterea necesra la pornire. Si tare ma tenteaza sa pun una cu aceeasi capacitate dar cu EN mai mare. Problema e de cost . O Varta de 12V cu 8Ah si 80EN costa 170 iar cea cu 12V 8Ah si 150 EN costa 320. Oricum cei care mi-o vand au spus ca mi-o dau ei gata formatata si cu garantie. NUmai bine.
×
×
  • Creează nouă...