Sari la conținut

Diabolic_Nightwing

Membru
  • Număr conținut

    104
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    CALARASI

Diabolic_Nightwing's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut man. Ce oferta imi poti face la urmatoarele : - ambielaj - ambreiaj ( toate placutele ) - cilindru + piston - set garnituri pentru tot motorul - simeringuri furca ( praf si ulei) - set simeringuri motor plus rulmentii ambielaj ,daca nu vin cu ambielajul - set de plastice ( toate ) negre Tin sa mentionez ca motoreta e din 1997 Honda CR 125cmc, 2T , 41 sau 42 cp Multumesc .
  2. Am spus ca vreau un motor functional sau piese sh sau noi. Acum motor am gasit decat pe ebay . Ebay.uk si ebay. it, scump ce'i drept. Drisca are potential .. si nu e de 500 E 41 cp la 125cmc e destul de fun pentru un '97. Plus ca am luat'o cu 200E ) Acum sper sa o fac in cateva luni. Nefiind in tara . Oricum iti multumesc de ajutor raman dator .
  3. Care esti admin sau ceva pe forumul asta , il rog sa stearga topicul . Multumesc in PLM pentru ajutor !
  4. Da ma .. stiu ca am scris gresit. Aia e ) Treaba'i ca stau cu capra in garaj fara sa stiu de unde imi iau ceva piese. Apreciez ca cititi topicul , dar ceva informatii sunt binevenite. Da ... scriu de pe telefon )
  5. Scuze.. greseala de tiparire ) ambreiaj )
  6. Salut la voi ) O sa incerc sa fiu scurt : am cumparat un CR 125 '97 defect. Am nevoie de un motor complet functional sau piese: Aripa spate ,ambielaj , cilindru + piston , ambielaj. Sau un site ceva de unde pot cumpara sh/ noi. Multumesc frumos
  7. Frumos RM`ul , ma gandeam sincer si la RM ... dar nu stiu nimic despre ele , si nu de pe google , de la oameni care au avut RM 125 .
  8. In legatura cu farul , eu nu am ce face cu el ... insa am inteles sfatul Acum stau si ma gandesc sila XR 250 , dar nu ma atrage asa tare ca e un motor in 4 T, care stiu ca e mult mai fiabil si usor de intretinut decat 2T ,eu sunt adeptul motoarelor 2T , O sa mai astept pareri .. Multumesc multe de sfaturile de pana acum .
  9. Bine pontat in legatura cu setarile , si automat ca nu mai progresezi .Mentionez ca eu caut ceva cu care sa ma distrez cand vin acasa in weekend. Am lucrat ca mecanic in cateva garaje moto din bucuresti(salariul mic) , si stiu ce inseamna sa umblii dupa o chiuloasa mai bine de un an ) , dar na ..... Acum am mai gasit un Cr125 , 2001 , 850 E , si la un CR cred ca piesele le gasesti destul de repede , si cred ca scapi si mai repede de el , cand esti pregatit sa avansezi. Am mai gasit si un RX 125 , si la motoarele Rotax se gasesc piese berechet Eu initial m`am indragostit de crf 450 , dar nu am ajuns in ca pe la 1999 E sa imi iau un CRF , am calarit unul si mi`a placut de am inebunit ( la munte si SM ) .... Multumesc mult de sfaturi , si astept in continuare altele pro si contra
  10. Intr`un final am gasit ceva la preturi atractive , 2 mobre : KTM EGS 250 2 T HUSQVARNA WR 250 2T Care din ele credeti ca e mai ok din punct de vedere tehnic ?? Ktm`ul nu are furca up side down ,Husqvarna are Amandoua sunt la acelasi pret 750 E KTM 1995 HUSQVARNA 1992 cu motor din 2001 Acum ce spune`ti si voi ?
  11. ) ai dreptate. Conectori si alte minunatii electrice sunt magazine de electrice cu toate minunatiile , tre sa gasesti in bucurestiul ala un magazin . Cat despre radiator , nu stiu pe nimeni care a reusit sa indrepte , acum incearca pe la vreun service moto . Sa lipesti filtru , incearca cu un GLUE GUN , dar cu un baton adecvat lucrarii . Trebuie un baton de cauciuc sau mai plastic siliconat . Nu mai bine , si asteptam poze
  12. O sa te descurci Sfat : Negru mat nu o sa se beleasca daca ai dat inainte cu sprit chit , argintiul daca nu ii dai cu lac (macar la spray) o sa se ia ca bronzul , Negru mat rezista la benzina mai mult decat negru lucios , sau orice alta culoare lucioasa , este un decapant de vopsea (topeste vopseaua, ma gandeam ca ai folosit asa ceva) , Eu am inceput de 2 saptamani sa fac acelasi lucru cu un Aprilia RX 50 (o pocnitoare) dar cu toate cunostintele mele , sper sa o duc peste 15 -17 ponei , mai am un pic si termin motorul ) Eu o sa folosesc numai negru si alb mat :X, culorile de care m`am indragostit . Numai bine in continuare , si sper sa postezi aici fiecare reusita .
  13. Deci a meritat si merita sa citesc aici ....Flex omule ai tot respectul meu , si sunt sigur ca si a celorlalti . Pana acum arata impecabil , exact cum ar trebuii. Spor in continuare si am o intrebare : cum ai dat vopseaua de pe bascula si cadru jos ? Multumesc si spor in continuare ... Hai cu alte postari ca abia asteptam (cel putin eu ca fac acelasi lucru acum) .....
  14. ) cu far o sa fie ... si msi de sfat ... chiar nu am stiut ca este asa mare diferenta intre cross si enduro .... Ai dreptate . Sa vad acum pe care ma simt bine Multam mare de sfaturile voastre . Dau eu berea cand ne vedem
×
×
  • Creează nouă...