Salut,
De anul trecut sunt si eu posesor de Pegaso Trail din 2006 cu 11 mii de km. Ma insriu si eu in clubul posesorilor multumiti de acest vehicul. Singurele minusuri dupa mine sunt :
-ceva vibratii, dar e de inteles datorita monocilindrului. Sunt oricum obisnuit de la 2 timpi din copilarie.
-Ar mai fi parbrizul care mai mult incurca decat ajuta. Am comandat unul de 46 cm si sper sa fi rezolvat problema.
In rest ma asteptam sa fie mai comod in schimbarea vitezelor beneficiind de un cuplu mai mare, dar nu e chiar asa. Trebuie sa mesteci prin viteze destul de mult. Peste 5 metrii la intoarcerea pe loc e si ea cam mult pentru clasa ei, dar sunt obisnuit de la vehiculele de pana acum.
Nu am avut nici o problema cu ea dar as vrea sa ii pun un scut metalic, cel de plastic mi-ar da emotii daca as trece peste ceva mai inalt si ar trebui sa ating. Releul de incarcare e si el in zona si s-ar putea deteriora foarte repede.
-Tobele partial acoperite de plastice arata foarte bine dar nu poti pune posete pe ele ca risti sa le topesti. E nevoie neaparat de cadru metalic pentru bagaje laterale.
Recunosc ca la schimbul de ulei am fost putin contrariat nefiind obisnuit cu sistemul de ungere prin cadru, dar am citit si m-am linistit.
-Consumul nu e nici el prea mic, chiar mai mare decat la XT si nici nu mai vorbim de GS. Asta am acceptat cand l-am cumparat deci nu ma plang neaparat. Mai degraba ma asteptam sa scap de alimentarile dese care ma stresau pe vremea cand incalecam vitezane. Dar dupa 300 km deja e cazul sa alimetez. Cu cele de viteza alimentam dupa 250.
Imi place cum arata, cum se conduce, cum merg cu ea prin afara soselei, cum trec peste denivelari si nu-mi mai fac griji daca urmeaza o portiune de drum mai rau. Asta e un mare castig pentru mine. Imi place computerul de bord si-mi plac cele doua spatii de depozitare care imi lipseau inainte.
Am vazut ca cel mai mult insa acestui motor ii place sa mergi cu el ca si cum l-ai fi furat. Acolo e cel mai in plaja care se pare ca-i place. Din pacate mai toti cei care-l cumpara nu au de gand sa mearga asa ci mai degraba sa pufaie privind peisajul.
Pentru banii care ii dai pe el si pentru cate stie sa faca nu m-as gandi sa iau altceva. Pacat ca Aprilia nu a fost interesata sa il promoveze cu adevarat si sa acorde suportul clientilor ca sa poata scrie istorie cu el.
Eu il recomand oricum celor care cauta ceva din nisa asta si care nu au neaprat banii pentru un BMW F800, dar nici nu se sperie neaprat sa puna mana pe o surubelnita daca trebuie.
Bine v-am gasit in rest.
Aici si cateva poze. O sa revin si cu altele dupa ce mai fac cateva modificari estetice.
Si inca cateva poze.
Ulei eu raman sigur pe Motul 5100. Filtrul nu conteaza ce marca e, cat timp se schimba la fiecare schimb de ulei.
Aici si parbrizul care e pe drum deja. Dupa ce-l motez si dau prima tura va pot spune si daca am cheltuit banii degeaba sau nu.
Atasat si un model de scut din carbon de la Akrapovic si un sistem de balamale care inalta parbrizul si il repozitioneaza in functie de nevoile calaretului. Mie-mi par usor de facut pentru un individ cu ceva indemanare si cu un mester care i le poate face la o freza ceva. Acestea sunt facute cu laser si sigur sunt perfect taiate dar poate fi facut bine si cu freza. Toata treaba e sa ai putin timp sa le calculezi si sa faci matrita sau schita. mai departe e joaca de copil.
x