Sari la conținut

puiu santinela

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso Trail 2006
  • Numar Moto
    SB-10-PJP
  • Club
    Rebel Pistons Sibiu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FZR 400, ZX750R, Gas Gas TXT PRO 200, Gas Gas EX250, Cagiva Raptor 1000,

Vizitatori Recenți Profil

242 citiri profil

puiu santinela's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am vazut de cumparat cricuri pe http://www.motoricambionline.com parca erau doua in jur de 180 eur cu transport inclus. » Post actualizat in 17 Jul 2017 15:11 Am facut deja toata partea cu research plus verificat instalatie electrica de doua ori cu exact acest spray de contacte+ partea cu bordul desfacut si curatat, verificat fiecare lipitura, fiecare dioda....nimic. Acelasi lucru nici o imbunatatire/inrautatire. As cumpara un bord dar nu as vrea sa dau o poala de bani pe ceva ce nu sunt sigur. Oare as gasi pe cineva in romania care sa fie dispus sa imi doneze 10 minute bordul sa testez inainte sa dau comanda? E totusi peste 1400 lei un bord nou. Unul Sh nu am gasit decat de Strada si codat. DEcodarea nu e problema cea mai mare ci diagnosticarea. Cel de Strada nu e compatibil insa datorita litrometrului.
  2. Salut. Desi am un Trail din 2013 nu l-am prea folosit decat ocazional ( de asta are numai 11 mii de km ). Acum insa vad ca ma confrunt cu una din problemele relativ cunoscute de unii dintre voi: probleme cu bordul. Am reconectat bateria dupa ce a stat toata iarna pe redresor si surpriza: cod de eroare in bord: LD04HZ. Bordul e mort, doar codul pe el. Motoreta merge normal dar nu-mi merg semnalizarile. Ca si o anomalie: desi cheia scoasa poti da la automat apasand butonul ( nu porneste dar da la automat ). Am desfacut toate mufele, le-am curatat dar nimic. Aveam una care ea cu contact imperfect ( de asta nici nu-mi mergeau avariile totdeauna ). In rest am desfacut bordul dar nu parea nimic afectat pe acolo ( ochiometric evident caci nu am cunostintele de electronica sa masor ceva sau sa verific circuitele din el ). Codul vad ca a fost descris ca lipsa de comunicare intre bord si ECU desi ea merge ( probabail o lipsa partiala de comunicare cu ECU ). M-am cam blocat cand am vazut codul, desi l-a mai dat odata in trecut dar s-a resetat luand bornele jos. De aburit s-a mai aburit intr-un colt cand o spalam ( am spalat-o doar de 2 ori in 4 ani caci nu cred ca am mers cu ea de 10 ori ) dar asta era oarecum ceva ce nu eram obisnuit sa ma alarmeze ( am mai avut destule mobre care la spalat se abureau bordurile dar erau japoneze si nu aveau borduri electronizate cum are asta ). Acum intrebarea e daca vre-un electrician poate trezi la viata bordul asta sau pot sa imi iau adio de la el. Sincer nu ma deranjeaza enorm ca nu merge dar nu am semnalizari si descarca bateria. Nu vreau sa ma apuc de pus diferite butoane si butonase ca nu stiu ce alte efecte poate da in timp toata abureala asta. Nu astept decat sfaturi evident. Am vazut ca unii dintre voi ati gasit solutii cu electricieni dar nu stiu daca gasesc acelasi tip de om cu aceleasi abilitati in Sibiu, iar pana in Bucuresti parca e cam departe sa merg pentru asta. » Post actualizat in 11 Jul 2017 15:31 Asta e pacientul si eroarea
  3. Salut, De anul trecut sunt si eu posesor de Pegaso Trail din 2006 cu 11 mii de km. Ma insriu si eu in clubul posesorilor multumiti de acest vehicul. Singurele minusuri dupa mine sunt : -ceva vibratii, dar e de inteles datorita monocilindrului. Sunt oricum obisnuit de la 2 timpi din copilarie. -Ar mai fi parbrizul care mai mult incurca decat ajuta. Am comandat unul de 46 cm si sper sa fi rezolvat problema. In rest ma asteptam sa fie mai comod in schimbarea vitezelor beneficiind de un cuplu mai mare, dar nu e chiar asa. Trebuie sa mesteci prin viteze destul de mult. Peste 5 metrii la intoarcerea pe loc e si ea cam mult pentru clasa ei, dar sunt obisnuit de la vehiculele de pana acum. Nu am avut nici o problema cu ea dar as vrea sa ii pun un scut metalic, cel de plastic mi-ar da emotii daca as trece peste ceva mai inalt si ar trebui sa ating. Releul de incarcare e si el in zona si s-ar putea deteriora foarte repede. -Tobele partial acoperite de plastice arata foarte bine dar nu poti pune posete pe ele ca risti sa le topesti. E nevoie neaparat de cadru metalic pentru bagaje laterale. Recunosc ca la schimbul de ulei am fost putin contrariat nefiind obisnuit cu sistemul de ungere prin cadru, dar am citit si m-am linistit. -Consumul nu e nici el prea mic, chiar mai mare decat la XT si nici nu mai vorbim de GS. Asta am acceptat cand l-am cumparat deci nu ma plang neaparat. Mai degraba ma asteptam sa scap de alimentarile dese care ma stresau pe vremea cand incalecam vitezane. Dar dupa 300 km deja e cazul sa alimetez. Cu cele de viteza alimentam dupa 250. Imi place cum arata, cum se conduce, cum merg cu ea prin afara soselei, cum trec peste denivelari si nu-mi mai fac griji daca urmeaza o portiune de drum mai rau. Asta e un mare castig pentru mine. Imi place computerul de bord si-mi plac cele doua spatii de depozitare care imi lipseau inainte. Am vazut ca cel mai mult insa acestui motor ii place sa mergi cu el ca si cum l-ai fi furat. Acolo e cel mai in plaja care se pare ca-i place. Din pacate mai toti cei care-l cumpara nu au de gand sa mearga asa ci mai degraba sa pufaie privind peisajul. Pentru banii care ii dai pe el si pentru cate stie sa faca nu m-as gandi sa iau altceva. Pacat ca Aprilia nu a fost interesata sa il promoveze cu adevarat si sa acorde suportul clientilor ca sa poata scrie istorie cu el. Eu il recomand oricum celor care cauta ceva din nisa asta si care nu au neaprat banii pentru un BMW F800, dar nici nu se sperie neaprat sa puna mana pe o surubelnita daca trebuie. Bine v-am gasit in rest. Aici si cateva poze. O sa revin si cu altele dupa ce mai fac cateva modificari estetice. Si inca cateva poze. Ulei eu raman sigur pe Motul 5100. Filtrul nu conteaza ce marca e, cat timp se schimba la fiecare schimb de ulei. Aici si parbrizul care e pe drum deja. Dupa ce-l motez si dau prima tura va pot spune si daca am cheltuit banii degeaba sau nu. Atasat si un model de scut din carbon de la Akrapovic si un sistem de balamale care inalta parbrizul si il repozitioneaza in functie de nevoile calaretului. Mie-mi par usor de facut pentru un individ cu ceva indemanare si cu un mester care i le poate face la o freza ceva. Acestea sunt facute cu laser si sigur sunt perfect taiate dar poate fi facut bine si cu freza. Toata treaba e sa ai putin timp sa le calculezi si sa faci matrita sau schita. mai departe e joaca de copil. x
×
×
  • Creează nouă...