Sari la conținut

.David

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timișoara
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso Strada

Vizitatori Recenți Profil

440 citiri profil

.David's Achievements

  1. Sunt și eu acum posesorul unei Aprilia Pegaso Strada! Probabil că în viitorul apropriat o să mă tot întorc aici cu întrebări, dar deocamdată vreau doar să știu mai multe despre acel "stutter" specific al motoarelor astea. La mine se întâmplă între 3k și 4k RPM, poate și puțin peste 4k RPM. E normal? Cât de tare ar trebui să se simtă? Și pentru @Kristian K: Dacă țin minte bine din câte am mai citit fugitiv prin thread-ul ăsta tu l-ai rezolvat cu un ECU reflash. L-ai trimis undeva sau ai plătit doar pentru soft și l-ai făcut acasă? M-am mai jucat cu EEPROM-uri dar la ECU-uri auto n-am umblat niciodată deci nu știu în ce constă. Din câte am auzit la motociclete (cel puțin astea mai vechi?) nu e conexiune OBD.
  2. Nu înțeleg totuși descrierea. 25 kW rămași din cei 35 inițiali? Iarăși, aici nu știu care sunt parametri normali. Trebuie să mă mai documentez. A mai apărut una la vânzare pe lângă Alba Iulia, care e mult mai aproape de mine decât București. O să mă interesez de aia mai întâi.
  3. @Christian 1, asta nu e aia pe care ai avut-o tu? https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-strada-fun-IDeeD8h.html#f821c35a25
  4. Da, știu. Nu te-am criticat sau ceva, apreciez că te-ai uitat prin poze și mi-ai dat reply anterior. Chiar dacă sunt șanse foarte mici, am scris aici experiența mea în caz că mai intră altul la fel de curios ca mine pe forum.
  5. Despre Aprilia Pegaso Strada neagră din București: 32466 km la prima înmatriculare în țară la RAR în 2017 34731 km la ITP în 2020, adică cu 20km mai mulți decât are acum în bord Proprietarul n-a vrut să recunoască nici cum până nu i-am arătat dovada. În fine, erau mai multe probleme oricum: disc ruginit pe spate, plăcuțele uzate aproape complet, lanțul întins, cauciucuri din 2015 (suspectez că aceleași cu care a fost vândut în Germania prin 2017). Motorul avea și el o bătaie cam gălagioasă. Văd că între timp a mai scăzut cu 100 eur prețul la anunț. Sunt curios cât îi ia să îl vândă.
  6. Aha.. Am înțeles. Așa bănuiesc și eu, dar am întrebat. Mă gândesc să merg să-l văd pe ăla din București atunci.
  7. Nu-mi dau seama dacă asta cu bordul e lucru bun sau rău. Din câte știu e destul de costisitor să înveți computer-ul cu un bord nou, nu? De asemenea, n-am nici cea mai vagă idee cum ți-ai dat seama de așa ceva (sau poate îl cunoști de undeva?). Singura problemă ce o are fiind tot la bord, cu turațiile... Dacă ar fi senzorul de turație bușit, ar mai merge motorul? Mă gândesc, dar nu știu sigur dacă e așa, că între bord și ECU e o magistrală CAN prin care circulă toate datele. Deci dacă ar fi așa și ar fi o problemă de comunicare (contact prost) eu zic că nu ar merge multe lucruri, nu doar indicatorul de turații. Poate e stricat motorașul ce ridică acul? Nu știu cât e de greu dar nu m-aș încumeta să desfac bordul să investighez așa ceva.
  8. Salut! Mă gândesc şi eu să cumpăr o Aprilia Pegaso Strada sau Trail. Ce părere aveţi de astea două? https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-trail-IDeVXBD.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=7 https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-strada-IDeUjsV.html Ar fi prima mea motocicletă şi întreb aici pentru că, având mai multă experienţă şi cunoscând mai bine modelele astea, poate observaţi anumite lucruri la care eu nu m-aş fi uitat. A, şi încă o întrebare: în afară de acea bătaie din motor mai sunt alte probleme specifice modelelor acestea?
×
×
  • Creează nouă...