-
Număr conținut
59 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Carnet moto din
1991
-
Motocicleta
Honda Hornet
-
Numar Moto
B-XX-PHP
-
Club
hagetaka
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda Hornet
wakasaki_san's Achievements
Newbie (1/14)
-
e scumpa sincer , mai bine un Ninja de 600 ceva chiar daca pozitia nu e tocmai comoda , am mers in toamna asta cu 636 a lui cumnatul meu si e foarte ok , mai nervoasa decat Hornetul meu cel putin mie asa mi s-a parut
-
apropo de benzina , cel mai mult am mers cu un plin Bucuresti - DN1 - Brasov - Sacele - Cheia - Valenii de Munte , la iesirea din Valeni a incepaut sa dea in nas si am comutat pe rezerva si mai mai mers pana la prima benzinarie aproape de Ploiesti
-
si cat o diferenta de pret pana la K1300
-
rezerva e separata , se ramane sigur in drum daca se uita comutat pe ea
-
hornet care merge in doi cilindri ?
un topic a postat wakasaki_san în Service si intretinere curenta
am viespea la mecanic sa-mi schimb diverse pe la ea , si-mi zice omu ca cica ar merge in 2 cilindri fiindca doua tevi de esapament sunt calde si doua sunt reci . S-a apucat si a muncit un pic la ea si zice ca n-ar fi de la carburatoare ca le-a verificat si in acest caz ar trebui sa vada cum e reglajul supapelor , sau poate chiar tija la supapa stramba ce stiti , e posibil sa fie asa ceva fiindca motorul porneste perfect , merge rotund , sta ralanti-ul , se infige , nu am probleme cu ea -
am viespea la mecanic sa-mi schimb diverse pe la ea , si-mi zice omu ca cica ar merge in 2 cilindri fiindca doua tevi de esapament sunt calde si doua sunt reci . S-a apucat si a muncit un pic la ea si zice ca n-ar fi de la carburatoare ca le-a verificat si in acest caz ar trebui sa vada cum e reglajul supapelor , sau poate chiar tija la supapa stramba ce stiti , e posibil sa fie asa ceva fiindca motorul porneste perfect , merge rotund , sta ralanti-ul , se infige , nu am probleme cu ea
-
R1200 RT ati avut / condus , ce parere aveti in comparatie cu R1150 gs ?
-
Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste ! Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul ! Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare : cu motorul oprit 12,5 V cu motorul la ralanti 14V cu motorul ambalat 13V cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura
-
faza cu caii am patit-o eu anu trecut pe la paralela 45 , mi-a iesit de pe contrasens ( sunt 4 benzi acolo si destul de lat drumul) in fata o herghelie de vreo 15 armasari Aia cu masinile care veneau de pe contrasens au pus frane adevarate si au evitat la limita, derapasera 2 caluti si se intinsesera cat erau de mari pe asfalt in fata lor ocupandu-le amandoua benzile. Cat despre mine ce sa va zic , cam 120-130 km/h viteza , mi-a trecut un fior de gheata pe coloana , eram cam la 150 metri de ei , marele noroc au fost ca atunci cand au cazut caii aia pe asfalt , ceilalti au intrat numai putin pe sensul meu si s-au intors de unde au venit (iesisera din spatele unei magazii mai maricele , unde presupun ca aveau o ingraditura ceva ) am oprit pe dreapta in prima parcare si 5 minute nu am mai fost bun de nimic
-
Claudiu 2 - negru si alb XXL sau XXXL - B38PHP - id mess klaudiu_tg@yahoo.com
-
- super frumoasa sigla - cine stie un mecanic bun care sa stie si electrica , nu-mi merge pozitia , am verificat becurile si sunt ok (frana in schimb functioneaza) . As mai vrea sa verific si ventilatorul ca nu porneste deloc in oras
-
azi am observat ca nu mai pleaca electroventilatorul , am lasat -o sa mearga la relanti vreo zece minute si nu a vrut deloc sa plece . Sa fie firele , sa fie senzorul , habar n-am de unde sa apuc problema , ce ma sfatuiti sa fac , ca nu vreau sa o supraincing in oras ?
-
distributia , nu mai merge cu ea ca o faci praf
-
mi-am montat o guma noua pe spate Michelin Pilot Road 2CT , si i-am bagat presiune 2.9 bari , e prea mult avand in vedere ca e noua , sa o mai dezumflu un pic ? Ce ziceti ? AM auzit variante ca ar fi bine sa le las cam la 2.7 , nu mai stiu ce sa cred ! mi-am luat si oglinzi , alta viata cu ele, spre surprinderea mea s-au montat extrem de usor , mi-a luat maxim 10 minute / buc cu tot cu dat jos parbrizul http://www.louis.de/_3092c6a5dc410339cb27b...;TITLE=10028272
-
crashpaduri - http://www.louis.de/_3052796f8da23d11cfe3c...tnr_gr=10022033 ulei , schimba-l orice ar fi , eu am luat de la baietii de la Suka , super de treaba amandoi si buni mecanici , recomand - http://www.sukamotors.ro/consumabile/uleiuri/motul/9/pag2 - baga cheia si uita-te in rezervor daca nu-ti merge indicatorul