Jump to content

The Mentalist

Super Membru
  • Posts

    7,854
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    inconue

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    n-am
  • Motocicleta
    motocicleta
  • Numar Moto
    tabla

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    destule

Recent Profile Visitors

3,576 profile views

The Mentalist's Achievements

  1. https://goo.gl/maps/ypmzVxso95Z7P41f9 E o pastravarie, ii zice Doripesco, mie imi place cum se mananca acolo, gulas de peste si pastrav in toate felurile. Cam scump ca e la suta de grame, dar merge.
  2. Da, n-a vazut turometru in rosu, n-a vazut mai mult de 130 la ora, ingrijita maniacal, pentru pretentiosi. Un batranel a mai facut asa cate 500km pe zi dupa paine, ocazional
  3. Cheia a fost ok-ish, cu portiuni noi asfaltate , cu foarte multe valuri de iti tremura suspensia pe viraj, in fine- pana la urma practicabil. Brasov- padurea Bogatii foarte bun. Nu am mai ajuns la Sighisoara, ne-am intors cand s-au terminat curbele de pe padurea Bogatii. Pe Siriu e acelasi asfalt de multi ani, acele 3 semafoare, portiunile unde erau cele mai mari capcane parca s-au mai rezolvat. Dar m-a surprins si pe mine un semafor, nu am terminat franarea, am ajuns sa termin franarea abia dupa langa a doua masina din coloana, deci mai cu grija ...
  4. Mai vine un bavarez, iar cu tine sigur ca mergem, ne vedem dimineata.
  5. Daca nu s-au mai facut alte interventii de cand am fost pe acolo, Cheia e ok, chiar si pe acele de par, iar Siriu e cam denivelat, se mai lucreaza, dar e practicabil...
  6. Adunare ora 8, plecare 8,15 de la Petrom Miorita pe traseu Ploiesti-Plopeni-Varbilau-Valeni-Cheia-Sighisoara-Brasov-Siriu-Valeni-Buc. Ritm sustinut, exclus incepatori.
  7. Nu stiu cum sa il pun altfel, e embedded acolo... P.S. Acu' am vazut ca totusi a mierlit o oaie, la inceput parea ca pleaca toate pe picioarele lor.
  8. Niciun animalut se pare ca nu si-a pierdut viata in acest filmulet : https://fb.watch/v/W0RVQE8B/
  9. Ce zici tu e corect pana la partea asta cu "oricat de tare ploua". Se poate sa ploua atat de tare incat sa se adune apa pe sosea incat sa simti ca esti cu barca, se face acvaplanare si cu moto, inca grav. Am prins anul trecut, a trebuit sa opresc sa astept sa scada intensitatea ploii si sa se dreneze apa... Si totusi da, intai ploaia, apoi gumele, au fost cei doi factori pe care ii stim. Or mai fi fost si alti factori, putem doar presupune. Nu am rezolvat nimic, incercam sa intelegem ce s-o fi intamplat...
  10. Nu sunt de acord ca nu se invata nimic din disecarea acestor accidente. In 15 ani de moto am urmarit aceasta sectiune si cred ca am avut de invatat din ea. Mereu am fugit de ploaie ca de dracu, in primul rand nu imi place din punct de vedere confort, abia apoi din punct de vedere aderenta. Cred ca am prins 4 ploi in 15 ani. Si la unele alea m-am oprit pentru ca am simtit ca era prea periculos (chiar anul trecut, era asa de mare apa pe sosea incat faceam acvaplanare cu moto, deci m-am oprit sa se mai scurga soseaua). Mersul pe ploaie e de evitat, eu ploaie si intuneric nu servesc, decat daca ma prinde ocazional...si nu prea ma prinde. Un alt subiect care s-a atins si mi se pare important: sa te grabesti sa ii prinzi pe altii din fata! A te grabi pe motor este o mare capcana. Chiar si prin oras, zici ca te misti mai repede cu mobra si intri in criza de timp apoi te surpinzi facand greseli...din cauza acestei grabe. Iar la drumuri de serpentine asta ar trebuie sa fie lege, mergi in ritmul pe care il stii, nu mari ritmul ca sa prinzi pe careva din urma! Atunci se fac greselile, atunci nu te mai tine virajul si ajungi pe contrasens, etc. Si deja un alt sablon care se desprinde si din acest accident si din al Sabinei, plus multe altele care au fost grave dar nu mortale si la unele chiar am asistat, faptul ca aceste drumuri care ne plac noua cu serpentine de cele mai multe ori sunt in zone izolate, unde un spital ca lumea se afla la zeci sau sute de km departare! Stiu ca e ciudata cand intri in "zona" cum zic colegii si te dai in acel flow pe virajele patriei sa te mai gandesti si ca daca gresesti acum esti pe Lepsa,Cheia,Siriu, etc si ca ar fi bine sa nu intri in nicio situatie la limita, sa nu te bazezi niciun pic pe noroc. Pe Lepsa nici nu ai semnal la mobil!!! Cu noroc la inceput si cu multe astel de situatii in cap care sa te mai tempereze, poate in fiecare an ajungi sa tragi un pic mai putin de gazul ala...si asa poate ajungi motociclist batran...
  11. Am vazut la TV, au zis de 'Regele Motoarelor, cel mai mare influencer din lumea moto'...mereu am fost un ignorant si nu am stiut cine era...
  12. Dumnezeu sa il ierte! De cand am vazut postul despre moarte lui care curge pe retelele de socializare ma tot framanta faptul daca e normal sa ne spunem si o alta parere decat corul admiratorilor. Frumusetea acestui forum era chiar asta, faptul ca daca nu injurai cu spume la gura pe nimeni, iti puteai spune chiar parerea aia a ta din fundul creierului, fara a tine cont de politically correct, de faptul ca pe o retea de socializare nu mai e demult ok chiar sa spui ce gandesti. Parerea mea despre om este urmatoarea. Am vazut primul videoclip cu el in care facea un review in engleza, absolut execrabil, nu as fi avut curaj sa filmez ceva in engleza daca m-as fi exprimat asa. I-am comentat ca ar putea incepe in romana intai si dupa ce isi face mana sa treaca si la clientii internationali. De atunci l-am urmarit absolut ocazional in clipurile puse de altii, pentru ca nu mi-a placut niciodata tonul lui, poate in anii astia o fi capatat aceasta 'mare experienta' de care se vorbeste, dar cand am vazut eu primele filmulete cu el era pilaf. Omul si-a urmat visul de a face video-clipuri despre moto pe net si probabil in timp a ajuns sa fie si platit pentru asta, de unde si izul de reclama pe care il reclama unii colegi. Deci a fost un baiat care s-a tinut de drumul lui, i-a placut ce face, chiar daca nu a fost pe placul tuturor. Am vazut ca de curand facea clipuri impreuna cu un alt baiat, care da, consider ca are o destul de mare experienta in motociclism. Dar el nu m-a convins niciodata ca ar fi un 'mare si experimentat motociclist'. Iar greseala si capcana increderii in tine dupa ce mergi cu zeci de motoare, care mai de care mai tehnologizate, e ca tie nu mai poate sa ti se intample. Ei bine, gresesti, platesti, la orice nivel de experienta. Probabil se va comenta imediat ca il uram pe baiat si bla-bla. Absolut gresit, chiar imi pare rau ca a mai murit un pasionat de motoare... RIP
  13. Noi nu mai venim, scuze daca te-am incurcat. Oricum, am aflat cateva obiective noi de vazut in BG si cu siguranta voi ajunge la un moment dat si la ele. Scuze inca o data...
  14. Am format un grup de 3 si deja vrem 3 chestii diferite si probabil cu 3 stiluri de mers total diferite... Nu vreau sa fiu mai nesuferit decat deobicei dar daca nu mai vin niste motoristi de-ai mei o sa zic pass. Confirm sau infirm dimineata pe la 7.30-8.
  15. Eu vreau la Madara la calaret si la Schumen la Transformers. Daca continuam spre mare ne ia toata ziua...adica ajungem pe seara inapoi in Buc. Lancelot, tu vii cu chopper/cruiser?
×
×
  • Create New...