Sari la conținut

warhammer23

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

warhammer23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vreau sa cumpar un redresor special pt bateriile moto. Am inteles ca e trebuie incarcate cu un curent cat mai mic din ce am citit 10% din capacitatea totala (bateria care o am Varta pe gel de 12 Ah => ~ maxim 1,2 Ah.) Am gasit aceste produse,toate incarca in stagii si pana la maxim 0,8 Ah pt moto. 1) la 164 lei - http://caranda.shopm...-xs-0-8-3919001 http://www.causewayk...attery-charger/ 2) la 270 lei - http://www.performan...ate-4-dual.html 3) la 300 lei - care e pt toate si moto si masina si pot alege etc. http://caranda.shopm...-mxs5-0-3918977 Bune? Ms. Am mai citit tot aici pe topic si cred ca il cumpar pe cel de la 3). CTEK MXS5.0 ..ca e complet (ca am si masina ) si termin balciu.
  2. Salut. Am reusit sa imi inmatriculez si monsteru' meu, multumesc PetiteLutin pt ajutorul 'logistic' cu actele Si in special DAFWAY care m-a ajutat de la transportat motorul la rar si inapoi, pana la o revizie completa la moto.(de la curele+ rulmenti, kit lant, lichide, furca fata cu simetinguri, bujii, desmo, etc Moto am adus-o din Italia si avea nevoie de ceva atentie si de accea am zis ca daca o fac sa fie toata cum trebuie. Super preturi la piese inclusiv manopera. Plus garantie. De accea am facut cat mai multe la ei ca totul merita pe deplin. I-am cunoscut pe toti care lucreaza pt firma si sunt toti oameni de incredere si super de treaba, eu fiind mai 'tehnic' imi place sa invat despre macanica masinarii etc si orice intrebare curiozitate aveam nu stiau ce sa imi mai arate ca am inteles ce e prin ea si ce imi face la ea etc. Din prima zi cand am dus-o la ei deja seara aveam poze cu tot ce au facut la ea plus explicatiile de riguare. Orice piesa mai trebuia adaugata pe parcurs ma sunau si stabileam de comun accord. Moto acuma merge impecabil. Multumesc baieti si recomand oricui sa apelez fara griji la ei. Mai multe poze cu a mea pe 'bucati' cand lucrau la ea la ei pe facebook.
  3. Salut. CRed ca s-a mai discutat despre pasii de inmatriculare asa ca va rog daor sa imi spuneti daca aceste info inca mai sunt de actualitate. http://www.motocicli...in-strainatate/ si aici /index.php?/topic/189864-inmatricularea-unui-motor-din-importghid-pas-cu-pas/ Astazi am rezolvat acestea - rar trecut si am talon separat cu itp + certificat de autenticitate (343 lei mi-a luat -Voluntari) - fisa de inmatriculare ( 8 lei din Pipera) - tradus si legalizat actele - 134 lei Bun. Ma intereseaza daca pot continua lista... de exemplu: -am nevoie de dovada intrarii in tara? -am nevoie sa tradus+legalizez contractul de vanzare cumparare?
  4. Daca vorbim la general, au existat si injectie mecanica la motoarele pe benzina. BMW folosea pe E9 3,5 CSL in in anii '70 - masina de curse. Sistemul se chema "Kugelfischer" Apoi si pe modelul de serie, practic acelasi motor dar pt strada, pe E26 M1.
  5. In primu rand mulumesc tuturor de informatii. Imi dau seama ca e de alergat daca il iau din afara dar daca merita si e viabila treaba (gen e super intretinut, totul ok etc) de ce nu. Eu ma intorc in tara in 2-3 saptamani si pana atunci mai caut anunturi poate nu o vinde pe aceasta , S-ul curent. Acest S este din Parma. Parca e tot zona de nord. Sau daca stiti pe cineva care vinde in tara. @PetiteLutin - multumesc frumos. Daca ma poti ajuta ar fi super. Orice alte informatii, nu ezitati sa postati. Eu vad bine? S4 la acesti bani http://www.moto.it/moto-usate/ducati/monster-s4/monster-s4--2003/index.html?msg=3984143 Cu legendarul motor 916... A avut cineva asa ceva? Cum este?
  6. Salut. Sunt interesat sa cumpar un Ducati Monster 900 i.e. (chiar si S-ul ca vine cu acele bunatati la suspensie etc) Din 2000 sau 2001 (doar anii acestia ca 2002 are rezervor mai mic, turometru nou, imobilizator etc- stiti voi, fiecare cu piticii lui) Am gasit 2 pe moto.it un m900 si un S. Normalul http://mobile.moto.it/moto-usate/index.html?cbMarca=22&all=0&cbMacroModello=100519&c=20&f=1&t=20&nf=1&cbRegione=&cbProvincia=&txtCAP=&iCAPDist=5&cbSegmento=0&txtCcda=&txtCca=&txtEuroda=&txtEuroa=&cbAnnoda=1980&cbAnnoa=2012&rbVenditore=0&cbGiorni=90&txtChiave=&txtIdannuncio=&btnSearch=CERCA&msg=3984938 S-ul http://www.moto.it/moto-usate/ducati/monster-900-s/monster-900-special-ie--1999-02/index.html?msg=4006136 Din poze ambele arata super iar ca pret la fel zic eu super. Ce ma sfatuiti sa fac? Merita luate din afara? Ma poate ajuta cineva sa o aduc din afara? Cam care ar fi pretul? Sau.... Evident daca are cineva de vanzare de pe forum as lua-o din tara. Ma intereseaza sa fie cat mai stock (de ex daca are alte tobe sa fie pe lateral- ca din fabrica). Multumesc.
  7. Salut. Am aceasta baterie moto Toplite YT12B-BS ,12v, 10ah, pe gel. Am verificat-o indica 12.46v Si aceasta este redresorul care il folosesc la masina. http://www.bricotools.ro/redresor-auto-telwin-gemini-6.html TENSIUNE DE ALIMENTARE : 230 V PUTERE ABSORBITA INCARCARE : 45 W TENSIUNE DE INCARCARE : 12 CURENT DE INCARCARE : 3.5A CURENT CONVENTIONAL DE INCARCARE : 2 A Din ce am citit cica nu ar fi indicat sa folosesc redresor auto la baterii moto. Pe baterie scrie : Chargind method : Standard: 1,2A x5-10h Quick 5Ax1h Pot folosi acel redresorul ? Ms.
  8. Salut. Intreb pt un prieten. Descriu situatia din ce mi-a povestit si din ce am vazut si eu. Yamaha R1 din 2002. ~ 23ooo km Baterie noua - pe timpul iernii bateria a stat in casa - am verificat si cu multimetru - 12.70v. La ralanti/putin turata cand verificasem ultima oara arata peste 14.xx v Ulei nou Motul sintetic 7100 10w40 schimbat in vara A stat nepornita pe perioada iernii. Benzina 98 dar nush de la ce firma. Sta in garaj. De pornit, porneste la 2 doua incercare daca sta mai mult de 3-4 zile. La ralanti la rece (cand scrie "LOW" are putin peste 1000 rpm -1100-1200 din ce aproximez eu) Apoi cand scrie 40-60 grade celsius , scade turatia putin sub 1000 si fluctueaza putin. Insa din ce mi-a povestit, ii moare motorul cateodata chiar dupa ce parcurge 20-30 de m. Cam de 1-2 ori se opreste pana se incalzeste. Asta numai la rece. Dupa ce se incalzeste cica nu mai face.A doua zi nu sunt probleme.Porneste instant si nu se opreste. Singurele constante doar cand e rece si a stat ceva nepornita. Ce ar putea fi? Faza cu ralanti, sunt ok valorile ? Multumesc.
  9. Perfect . Ms mult bec. @ Tibiscus - catalog Yato Iar de trusa de care intrebam eu de la yato .. aici.
  10. Da ai dreptate cu tubularele. Am uitat de aspectul acesta. Deci un vot pt yato... De Proxxon ce parere ai ? De ex asa ceva Sau KS Tools Scuze ca tot intreb de ele ...dar nu am la cine sa apelez pt astfel de info
  11. Aha perfect oricare din alea. Ms mult. Da, imi dau seama cum suna , dar pur si simplu eu am avut ghinion cu clichetii si de aceea daca tot dau atatia bani macar sa il am pe 'viata'. Doar cu clichetul am 'moftu' / obsesia ca la restul de scule nu imi fac probleme. Ce mai am eu si plus o sa iau o trusa cat mai completa sa am pt cat mai multe situatii; ca mai intrebasem cateva pg mai inapoi de cea de 150 de piese de la Rothewald. Apropo am gasit-o si pe asta.. de la Mannesmann .. e ok? sau asa ceva de la yato -poze- Imi plac astea 2 ca dau (mai) multe , inclusiv chei pe langa ce da Rothewaldul. @ little wayne Ms mult . Aha. Ms din nou.
  12. Daca se poate , ai idee cumva ce 'firma' este? Ca din ce am cautat.. eu am gasit urmatoarele firme ca fiind de top / pro. Nemtesti - Hazet, Gedore , Stahlwille Usa - Snap-on , Craftsman Suedia - Bahco Italia - Beta Franta - Facom etc A lucrat cineva cu asa ceva ? Sunt de calitate f buna ? De ex asa ceva de la hazet -link- Adica vreau sa stiu ca daca dau banii pe asa ceva (am eu un 'fix' sa am cliket fff bun) , chiar daca nu il voi folosi la potentialul lui , sa stiu ca e de calitate cat mai buna si ca ma va tine f mult timp. Ms.
  13. Salut. Sunt si eu interesat de trusa aceasta de la Rothewald. http://www.louis.de/_1071c8619bf08667e25d0...tnr_gr=10003583 E buna firma ? Eu am vazut-o la un mecanic care a venit sa lucreze la masina a unui prieten si mi-a zis ca o are de mult timp ,ca a desfacut multe masini si ca nu l-a dezamagit. Vreau ceva asa cat de cat de calitate, cand am nevoie ...si am gasit-o si la oferta la un magazin din Bucuresti la 80 de euro. Voi ce ziceti? Ms.
  14. Salut. Am intrebat -aici- -postul #709- mai multe detalii legate de Ducati 620 si mi s-a recomandat sa continui aici sa postez Ce as dori sa mai aflu: 1. Din ce am inteles distributia se schimba la 2 ani / x km E indicat sa schimb si rulmentii/rolele intinzatoare la fiecare kit de distributie ..sau vin la set toate piesele? Si cam care ar fi pretul pieselor / manoperei ? 2. Cat costa un set de tobe noi Termignoni pt acest model ? Si ceva sh la ce pret ar fi? 3 Si legat de tobe , din ce mai citeam pe net , cica ar trebui reglaj de noxe/co2 la set de tobe noi? E corecta info ? Ce presupune asa ceva? 4. Exista un pdf cu maintanance program /workshop manual ..ceva de genu ? ca sa nu mai intrnb la cati km se face reglajul supapelor etc.. am gasit pana acum pdf cu 'parts list' si owners manual. Scuze daca s-au mai intrebat. O sa incerc sa 'diger' cele ~ 800 pg Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...