Jump to content

megrez magic

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About megrez magic

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    megr3z@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KAWASAKI VN 900 SE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    YAMAHA XVS650

Recent Profile Visitors

489 profile views
  1. După ce am studiat problema am ajuns la concluzia că nu se merită și am renunțat. Ca să simți ceva se recomandă ”big 3” (filtru, tobe și power commander) dar depășește bugetul, cel puțin pentru mine. Recomand https://www.vulcanforums.com/forums/49-vulcan-900/. Legat de consum VN900 e mai mult decât decent. Motocicleta este VN900 SE din 2016 stock, fără modificări. Consumuri: - personal best 4,1 % între Cârţişoara-Pitești pe TF fără pasager sau bagaje; - la drum lung 100-110km/h consum apx. 5% - mediu în general este cam 5,5% - mediu la un concediu afară
  2. Aruncă un ochi la ăsta: https://kurviger.de/en Are numeroase opțiuni de export/import.
  3. Pentru radiere: https://www.drpciv.ro/document-details/all_categories/5ab130c0fa4e9422012c2b8a daca vrei să îl radiezi înainte de înmatriculare in UK trebuie să intrebi la drpciv ce declarație vamală este necesară și de unde se obține. dacă îl radiezi după ce îl inmatriculezi în UK probabil V5C e suficient (la fel întrebă la drpciv) Pentru inscriere UK: https://www.gov.uk/importing-vehicles-into-the-uk Vei avea nevoie de European Certificate of Conformity de la producator. Probabil în CoC este trecut ca este produs pentru Europa pentru circulație pe d
  4. Sper ca altcineva să te poată lămuri. E adevărat că ai achizitionat-o din Romania dar neînmatriculată. Adică cel de la Oradea a realizat achizitia intracomunitara dar nu a înmatriculat vehiculul pe Romania. Și pentru asta trebuie să faci tu toată procedura de înmatriculare în România. Dacă cel de la care ai cumpărat-o o înmatricula în România nu mai era nevoie. Practic trebuie să faci înmatricularea în locul lui. Toate bune.
  5. Îți înțeleg frustrarea dar nu văd neclaritatea. "Zelosul" care îți cere acel certificat o face pentru că așa este procedura/ ”checklist-ul”, nu va face o ilegalitate de dragul tău. Nu are legătură cu interpretarea legilor sau incompetența. Te încadrezi la Vehicul achiziţionat din UE care a mai fost înmatriculat și vei avea nevoie de acel Certificat. (Autorizația de numere provizorii nu înseamnă înmatriculare). Adică chiar dacă a mai existat o tranzacție (între tine și proprietarul temporar din Romania) autovehiculul nu a mai fost înmatriculat in Romania, practic ai cumpărat un vehi
  6. Nu este o problemă. E vorba de amorsarea pompei de benzină. Dacă nu o pornești cateva zile la prima cheie nu va porni decât dacă insiști. La fel dacă o oprești din butonul roșu de pe ghidon și nu din cheie (știu că e mai ușor decât să o scoți pe liber și să pipăi după cheie sub scaun ). Temperatura are și ea un rol.
  7. cred ca asta e.... https://www.olx.ro/oferta/kawasaki-vn900-custom-vulcan-ID9Bj59.html#a33f580e2f pe olx a investit 1500 eur si vad ca a mai facut 1000 de mile in 2 zile....poponeata de fier ce sa zic :) aaa... si tobele daca le dai gauri in ele pentru un "zgomot mai puternic" nu insemna modificate ci doar stricate
  8. pentru _danu - sunt practic toate china bazate pe doua variante de bază (128Mb si 256Mb), indiferent că este Navitel, wayteq, FodSport, Excelvan - am varianta de 128 Mb Excelvan cu WINCE si Igo de aproximativ 1 an si sunt multumit. Am conectat pe bluetooth si comunicația (Lexin R6). - preturile pe emag sunt aproape dublu de ebay. Nu știu dacă garanția justifică prețul dublu. De ex. dacă nu vrei din china găsești pe ebay și din europa https://www.ebay.co.uk/itm/4-3-Motorcycle-Car-GPS-SAT-NAV-Bluetooth-Navigation-Waterproof-IPX7-Map-8GB-256/123310472958?hash=item1cb5e07efe:g:uaoAAOSwzj
  9. Nu știu dacă poate fi de ajutor în cazul tău, dar...poate ai timp să arunci o privire eu folosesc pentru planificare trasee: https://kurviger.de/en are la Advanced options și Avoid toll roads... pentru export are multe opțiuni inclusiv câteva tutoriale (ex: ”Importing a Kurviger route to a Garmin Zumo using BaseCamp”). De asemenea poate fi util pentru conversia diferitelor formate ITN Convertor http://benichou-software.com. Tot ITN convertor are și editor pentru rute și poți selecta Avoid Tolls și rutele le crează sau modifică inclusiv cu bază din Google maps, ViaMichelin etc (Edito
  10. Am vazut ca topicul a fost închis în grabă dar, Ordonanța nr. 14/2017 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice din 2 Septembrie 2017 care precizează că înmatricularea se va suspenda la expirarea ITP. Deci nu prea poți să mergi cu moto la ITP decât pe platformă (sau împinsă ), altfel conduci un vehicul neînmatriculat. Totusi se aplică din 20 Mai 2018 (Art V și VI). Extras: 4. La articolul 11, după alineatul (4) se introduc opt noi alineate, alineatele (41)-(48), cu următorul cuprins: (45) Suspendarea de dre
  11. M-am lovit de exact aceeasi problema. Piesa 8 nu o gasesti de cumparat, decat tot ansamblul. Eu am rezolvat cu un cardan de virago si interschimbat in cutia cardan de dragstar. Piesele au acelasi cod. Foarte greu gasesti cardan de dragstar la dezmembrari. vezi /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/page-214 de la postul #4264
  12. poate se referea invers si pentru el "de acasa" e din RO https://www.gov.uk/importing-vehicles-into-the-uk/overview
  13. ->Darius Neutral oil leak fix link: http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/ si video Pentru garnituri trebuie sa verifici care este "gasket cylinder head covers" - nr. 8 http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/A-05.html#results sau "cylinder gasket" - nr. 5 - http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/A-07.html#results Pentru manual complet link http://s.productreview.com.au/products/manuals/32141_563ae9ef16ab5.pdf sau http://braindump.donfick.com/media/9d/Yamaha%20v-Star%20650%20Shop%20Manual.pdf
  14. #ciuchi nu cred ca e d la șurub ....capacul se dă jos ...vezi link http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/
  15. e cel din dreapta sus pe care scrie made in spain invers....se poate pune orice releu cu doua mufe doar sa suporte 21w (sa srie pe el cele de scuter sunt mai mici)
×
×
  • Create New...