Jump to content

megrez magic

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About megrez magic

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    megr3z@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KAWASAKI VN 900 SE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    YAMAHA XVS650

Recent Profile Visitors

290 profile views
  1. După ce am studiat problema am ajuns la concluzia că nu se merită și am renunțat. Ca să simți ceva se recomandă ”big 3” (filtru, tobe și power commander) dar depășește bugetul, cel puțin pentru mine. Recomand https://www.vulcanforums.com/forums/49-vulcan-900/. Legat de consum VN900 e mai mult decât decent. Motocicleta este VN900 SE din 2016 stock, fără modificări. Consumuri: - personal best 4,1 % între Cârţişoara-Pitești pe TF fără pasager sau bagaje; - la drum lung 100-110km/h consum apx. 5% - mediu în general este cam 5,5% - mediu la un concediu afară de aproximativ 6000km cu pasager si bagaje a fost de 6%. - maxim am avut 7,5% București-Constanța pe A2, 140-150km/h fără pasager;
  2. Aruncă un ochi la ăsta: https://kurviger.de/en Are numeroase opțiuni de export/import.
  3. Pentru radiere: https://www.drpciv.ro/document-details/all_categories/5ab130c0fa4e9422012c2b8a daca vrei să îl radiezi înainte de înmatriculare in UK trebuie să intrebi la drpciv ce declarație vamală este necesară și de unde se obține. dacă îl radiezi după ce îl inmatriculezi în UK probabil V5C e suficient (la fel întrebă la drpciv) Pentru inscriere UK: https://www.gov.uk/importing-vehicles-into-the-uk Vei avea nevoie de European Certificate of Conformity de la producator. Probabil în CoC este trecut ca este produs pentru Europa pentru circulație pe dreapta: va trebui far schimbat și vitezometrul să aibe și mile. Trebuie făcut ITP (MOT la ei). Transportul București-Londra cam 300euro. În funcție de valoarea moto, merită sau nu. Aruncă un ochi pe https://www.autotrader.co.uk/bikes sau https://www.ebay.co.uk Pentru Kagemusha să scoți motocicleta de la fisc trebuie radiată. Depinde în ce situație te afli: https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab13057fa4e9422012c2b84 https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab13103fa4e9422012c2b8d https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab130c0fa4e9422012c2b8a https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab13087fa4e9422012c2b87
  4. Sper ca altcineva să te poată lămuri. E adevărat că ai achizitionat-o din Romania dar neînmatriculată. Adică cel de la Oradea a realizat achizitia intracomunitara dar nu a înmatriculat vehiculul pe Romania. Și pentru asta trebuie să faci tu toată procedura de înmatriculare în România. Dacă cel de la care ai cumpărat-o o înmatricula în România nu mai era nevoie. Practic trebuie să faci înmatricularea în locul lui. Toate bune.
  5. Îți înțeleg frustrarea dar nu văd neclaritatea. "Zelosul" care îți cere acel certificat o face pentru că așa este procedura/ ”checklist-ul”, nu va face o ilegalitate de dragul tău. Nu are legătură cu interpretarea legilor sau incompetența. Te încadrezi la Vehicul achiziţionat din UE care a mai fost înmatriculat și vei avea nevoie de acel Certificat. (Autorizația de numere provizorii nu înseamnă înmatriculare). Adică chiar dacă a mai existat o tranzacție (între tine și proprietarul temporar din Romania) autovehiculul nu a mai fost înmatriculat in Romania, practic ai cumpărat un vehicul neînmatriculat în România. Vei fi primul proprietar în Romania pe cartea de identitate. https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab1302cfa4e9422012c2b81 (certificatul de TVA este la nr. 8 La ANAF vei avea nevoie de: 1. Cerere (în 2 exemplare – 1ex va rămâne la ANAF și 1ex la tine ca să ridici certificatul peste 5 zile lucrătoare) – ar trebui să găsești cererea la biroul de copiat acte din apropiere 2. Buletin (original si copie) 3. Carte de identitate a vehiculului (original si copie) 4. Certificat de inspectie tehnică periodică - ITP (original si copie) 5. Act de proprietate al vehiculului (factură sau contract de vanzare-cumparare) 6. V5C tradus (nu e clar dacă doar tradus autorizat sau și legalizat) 5b. E posibil sa trebuiască și contractul de vânzare-cumparare între englez și român (cu traducere). În final e posibil să irosești mai mult timp și resurse ca să nu faci ce trebuie de la bun început încercând să păcălești sistemul. Și pentru alții cred că ar fi fost mai ușor să facă un contract de vanzare-cumpărare și o fișă de înmatriculare cu viza administrației fiscale și să sară peste etapa cu Certificatul de la ANAF dar nu cred că e posibil. Mai este și varianta cu intermediarii de la diferitele birouri de inmatriculări, dacă merită comisionul, dar tot va trebui acel certificat.
  6. Nu este o problemă. E vorba de amorsarea pompei de benzină. Dacă nu o pornești cateva zile la prima cheie nu va porni decât dacă insiști. La fel dacă o oprești din butonul roșu de pe ghidon și nu din cheie (știu că e mai ușor decât să o scoți pe liber și să pipăi după cheie sub scaun ). Temperatura are și ea un rol.
  7. cred ca asta e.... https://www.olx.ro/oferta/kawasaki-vn900-custom-vulcan-ID9Bj59.html#a33f580e2f pe olx a investit 1500 eur si vad ca a mai facut 1000 de mile in 2 zile....poponeata de fier ce sa zic :) aaa... si tobele daca le dai gauri in ele pentru un "zgomot mai puternic" nu insemna modificate ci doar stricate
  8. pentru _danu - sunt practic toate china bazate pe doua variante de bază (128Mb si 256Mb), indiferent că este Navitel, wayteq, FodSport, Excelvan - am varianta de 128 Mb Excelvan cu WINCE si Igo de aproximativ 1 an si sunt multumit. Am conectat pe bluetooth si comunicația (Lexin R6). - preturile pe emag sunt aproape dublu de ebay. Nu știu dacă garanția justifică prețul dublu. De ex. dacă nu vrei din china găsești pe ebay și din europa https://www.ebay.co.uk/itm/4-3-Motorcycle-Car-GPS-SAT-NAV-Bluetooth-Navigation-Waterproof-IPX7-Map-8GB-256/123310472958?hash=item1cb5e07efe:g:uaoAAOSwzjdbcqyn#shId
  9. Nu știu dacă poate fi de ajutor în cazul tău, dar...poate ai timp să arunci o privire eu folosesc pentru planificare trasee: https://kurviger.de/en are la Advanced options și Avoid toll roads... pentru export are multe opțiuni inclusiv câteva tutoriale (ex: ”Importing a Kurviger route to a Garmin Zumo using BaseCamp”). De asemenea poate fi util pentru conversia diferitelor formate ITN Convertor http://benichou-software.com. Tot ITN convertor are și editor pentru rute și poți selecta Avoid Tolls și rutele le crează sau modifică inclusiv cu bază din Google maps, ViaMichelin etc (Editor->Setttings).
  10. Am vazut ca topicul a fost închis în grabă dar, Ordonanța nr. 14/2017 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice din 2 Septembrie 2017 care precizează că înmatricularea se va suspenda la expirarea ITP. Deci nu prea poți să mergi cu moto la ITP decât pe platformă (sau împinsă ), altfel conduci un vehicul neînmatriculat. Totusi se aplică din 20 Mai 2018 (Art V și VI). Extras: 4. La articolul 11, după alineatul (4) se introduc opt noi alineate, alineatele (41)-(48), cu următorul cuprins: (45) Suspendarea de drept a înmatriculării vehiculului intervine și la data expirării sau, după caz, a anulării inspecției tehnice periodice și încetează la data la care vehiculul trece o nouă inspecție tehnică periodică. (46) În cazurile prevăzute la alin. (43) și (45), autoritatea competentă de înmatriculare, respectiv Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, înregistrează suspendarea înmatriculării în Registrul național de evidență a permiselor de conducere și a vehiculelor înmatriculate. Datele referitoare la suspendare se șterg după 5 ani de la data încetării acesteia. (47) Înregistrarea suspendării înmatriculării potrivit alin. (46) în cazul prevăzut la alin. (45) se realizează pe baza datelor referitoare la inspecția tehnică periodică a vehiculului existente în Registrul național de evidență a permiselor de conducere și a vehiculelor înmatriculate, respectiv comunicate Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor de către Registrul Auto Român în condiții stabilite prin protocol. (48) În scopul verificării efectuării inspecției tehnice periodice a vehiculului, respectiv a valabilității acesteia, poliția rutieră are drept de acces pentru consultarea Registrului național de evidență a permiselor de conducere și a vehiculelor înmatriculate în condițiile stabilite prin protocolul încheiat între Inspectoratul General al Poliției Române și Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor." Art. V. - (1) Prezenta ordonanță intră în vigoare la 10 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu excepția prevederilor art. I pct. 9 și 15, care intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării. (2) Prevederile prezentei ordonanțe se aplică de la data de 20 mai 2018, cu excepția art. I pct. 5, 7-9 și 15 și art. II-III, care se aplică de la data intrării în vigoare a ordonanței potrivit alin. (1). Art. VI. - (1) La data de 20 mai 2018 se suspendă de drept înmatricularea vehiculelor ale căror inspecții tehnice periodice au expirat sau au fost anulate înainte de această dată. (2) Suspendarea înmatriculării prevăzută la alin. (1) se înregistrează în Registrul național de evidență a permiselor de conducere și a vehiculelor înmatriculate de către autoritatea competentă de înmatriculare, respectiv Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor. Link: https://lege5.ro/Gratuit/ge3dsnzwha2q/ordonanta-nr-14-2017-pentru-modificarea-si-completarea-ordonantei-de-urgenta-a-guvernului-nr-195-2002-privind-circulatia-pe-drumurile-publice/1
  11. M-am lovit de exact aceeasi problema. Piesa 8 nu o gasesti de cumparat, decat tot ansamblul. Eu am rezolvat cu un cardan de virago si interschimbat in cutia cardan de dragstar. Piesele au acelasi cod. Foarte greu gasesti cardan de dragstar la dezmembrari. vezi /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/page-214 de la postul #4264
  12. poate se referea invers si pentru el "de acasa" e din RO https://www.gov.uk/importing-vehicles-into-the-uk/overview
  13. ->Darius Neutral oil leak fix link: http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/ si video Pentru garnituri trebuie sa verifici care este "gasket cylinder head covers" - nr. 8 http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/A-05.html#results sau "cylinder gasket" - nr. 5 - http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650akakc-1998_model10633/partslist/A-07.html#results Pentru manual complet link http://s.productreview.com.au/products/manuals/32141_563ae9ef16ab5.pdf sau http://braindump.donfick.com/media/9d/Yamaha%20v-Star%20650%20Shop%20Manual.pdf Manual utilizare link: http://www.manualslib.com/manual/612314/Yamaha-Xvs650.html
  14. #ciuchi nu cred ca e d la șurub ....capacul se dă jos ...vezi link http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/
  15. e cel din dreapta sus pe care scrie made in spain invers....se poate pune orice releu cu doua mufe doar sa suporte 21w (sa srie pe el cele de scuter sunt mai mici)
×
×
  • Create New...