Sari la conținut

FadeToBlack

Membru
  • Număr conținut

    249
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    O dezbracata roscata

FadeToBlack's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Cand o sa se sature oamenii de zgomotul pe care-l scoate fiecare troasca fara catalizator si o sa vina RAR-ul sa ridice taloane o sa fie frumos. Sau cand o sa se interzica motocicletele pe anumite strazi. Sau cand o sa arunce o baba suparata cu ulei pe strada si o sa-si rupa unul capul din cauza unui vitel cu buletin. Nu mai zic de aerul placut pe care-l respira lumea de la toti idiotii astia. E misto sa stai in spatele unuia din asta la semafor, sa tragi in tine aerul ala cu cancer la pachet. Ca la munte, nu? Ce sfaturi inteligente...
  2. Pana ce nu pui motocicleta pe un dyno (si nimeni de aici nu face asta) e degeaba. Senzatia din sa nu se pupa tot timpul cu realitatea...
  3. Legat de presiune, ca se discuta mai devreme, multora le place sa isi dea cu parerea legat de cat "trebuie"... Dupa ce mi-am luat Angel GT-urile am intrebat Pirelli ce presiuni as putea pune pe circuit in ele, in ideea in care mai cresc ceva pentru mers pe strada. Deci, concret, ce a spus Pirelli UK: 32 PSI (2.2 BAR)/34 PSI (2.35BAR). Daca e prea rigid spatele, se mai scade. Diferenta de la 2.5/2.9 de pe bascula si presiunile recomandate, cel putin pe spate, este uriasa. Asta chit ca le mai cresc pentru strada cu ceva Angel GT e si sport-touring pe deasupra; eu ma asteptam sa aud de niste presiuni mai mari... Din motivul de mai sus, nu cred in ideea ca 2.5/2.9 e valabil la vreo motocicleta din asta. La una de touring, care are o greutate uriasa, poate merge. La o motocicleta de 200kg sa pui aceeasi presiune mi se pare o greseala, mai ales, vorba unui coleg, pe drumurile noastre. Ganditi-va ca se miscoreaza pata de contact cu cresterea presiunii. Aderenta scade. Pe ploaie e altceva, acolo vrei sa ai pata de contact mai mica, ca sa eviti acvaplanarea, dar in situatiile comune nu are sens sa pui cat scrie pe bascula. PS: Legat de scos catalizatorul... e un coleg care a facut asta. Nu as recomanda, decat daca vrei sa-i faci si mapare dupa. PowerCommander & stuff, dyno tune... Care se uita pe YouTube/forumuri la montare de evacuari aftermarket full (care nu vin cu catalizator) stie ca fara mapare nu castigi decat zgomot. Mai trist ar fi sa piarda putere, ceea ce nu e exclus pentru ca ECU-ul nu stie sa opereze in noii parametri. Probabil o sa arunce benzina pe evacuare, de unde si pocniturile pe care le scot toate stifturile pe strada
  4. La PC41 e mai dificil sa reglezi cum stau tuburile in juguri fata de alte motociclete. Au diametru variabil, si, implicit, nu iti dau prea multa flexibilitate. Iti dau un sfat: las-o cum e ea acum, dar du-te la un tapiter/gigel sa-ti ia din sa ceva material. Ai sa pui piciorul jos mai bine, fara sa te complici cu suspensia.
  5. FadeToBlack

    Mecanic bun prin Iasi?

    Depinde ce motocicleta ai. De Aprilia cred ca se ocupa cei de la Madras, dar ar fi bine sa suni din timp daca vrei sa schimbi ceva. Service autorizat, se face si ITP.
  6. Depinde de înălțimea pe care o ai, depinde de ce cască ai, de ce fel de geacă porți (guler înalt izolează mai bine), de cum îs reglate oglinzile, ghidonul, samd. Asta cu parbrizul e complicată rău, dacă nu știi de ce ai nevoie înainte. Vezi la cineva care are din același an/aceeași generație un Hornet, poate îți împrumută parbrizul pentru un test. Mie mi s-a acrit de ele, aveam un zgomot în cască de mă termina și cu dopuri. Dacă ar fi fost mai înalt, altă treabă. Sau poate cu un deflector. Însă, și așa era ditamai...
  7. Mi-ar placea si mie unul pentru PC41, dar din ce vad is cam scumpe chiar si aftermarket. Pe Louis trec de suta, pe la noi nu prea am vazut
  8. Am gasit ceva interesant. E un test de la o revista din Franta care compara un numar de placute de top de la producatori gen EBC (Double H), CL (XBK5, A3+), SBS (HS), Brembo (Sinter). Aparent facut intr-un mod mai stiintific, nu doar pe baza impresiei din sa. Il puteti citi aici.
  9. Sportsmart 2 nu are NTEC. Sportsmart 1 are. Daca gasesti vreo informatie oficiala de la Dunlop care sa contrazica asta, te rog sa o postezi. Pana atunci, toata lumea stie sa caute pe net... PS: Si ce zice Dunlop.... nu e NTEC. (PDF) Ideea e ca merge foarte bine pe o motocicleta usoara. Fiecare cu impresiile lui legate de pneuri. Pentru conducatorul care nu are impresia ca e Rossi raman in continuare la ideea ca un pneu sport touring va face fata bine mersi pe un Hornet.
  10. Concret, iti spun ca nu ai cum sa cazi cu un pneu sport touring la 10 km/h din cauza pneului. Daca se intampla ori e vina conducatorului (urasc cuvantul pilot) ori e ceva pe jos aiurea, gen ulei. In nici un caz nu te scoate pneul. Aderenta pe ploaie e oricum superioara, din cauza santurilor din pneu si compozitiei, care tinde sa aiba dioxid de siliciu. Un pneu sport are mai putine santuri si nu e gandit sa "sparga" apa in acelasi mod. Diferenta principala, dintre sport touring si sport, cand vrei sa te dai sport este ca primele au un unghi de inclinare permis mai mic si pata de contact mai mare pana acolo, pe cand cele sport te lasa sa te inclini mai mult. Sunt oameni care pun Pilot Road 4 pe Hayabusa, tind sa cred ca pe una mai putin puternica va face fata cu brio orice din gama asta de sport touring. Tu la ce pneuri te uiti acolo... nu am experienta decat cu Pilot Power. Toate is mega, mega vechi ca tehnologie. Is curios si cat de ieftine sunt. Eu de Sportsmart 2 am auzit doar lucruri bune, asa ca nu pot decat sa le recomand cu cea mai mare placere. Exista niste persoane care fac confuzie intre tehnologia de la Sportsmart 2 si cea folosita la pneurile din gama race/strada si race. La Sportsmart 2 carcasa nu e extraordinar de dura, din moment ce merg cu presiuni cu mult peste 2 bari pe spata si fata.
  11. Pilot Power nu mi se par moi, dar se comportă foarte bine dacă nu vrei să o arzi ca Rossi. Eu am mers de la câteva grade peste zero până spre 40 și a fost totul bine cu ele. 10 mii de km au ținut, cred că mergeau mai mult dar nu am vrut să le duc la limită. Cu toate că nu mi-au creat probleme, am preferat și voi prefera pneuri cu tehnologie mai nouă. Sunt mai rapide, mai sigure.
  12. Pilot Power e un pneu cu tehnologie invechita. Chiar nu are sens sa cumperi un set in 2017. Michelin a scos cateva iteratii de atunci, exista variante mai moderne si OK la pret si la alti producatori. Pentru un Hornet, parerea mea, este ca poti trai foarte bine cu un pneu sport touring, gen Pilot Road 3, Angel GT, Roadtec Z8 Interact.
  13. Pe un Hornet 2007-2010 cu ABS, ce placute de frana ati incercat si cum au fost? PS: Nu ma intereseaza non-ABS, placutele sunt diferite.
  14. Putea fi nasol accidentul ala. Idiot omul. Mie mi s-a intamplat ceva similar. Eram cu masina in Bucuresti, asteptam sa fac stanga pe o strada perpendiculara cu cea pe care eram, de pe ultima banda, si fix cand am dat sa plec mi-a trecut un baiat cu putina minte cu motocicleta prin stanga. Noroc ca m-am uitat in oglinda si m-am oprit la timp. Nu-i pot intelege pe cei care fac magarii de genul... George, nu am mers cu una ne-mapata, dar inteleg bine eu sau are raspunsul aiurea in acceleratie?
  15. Vroiam sa-ti dau un raspuns mai elaborat, dar m-am razgandit . Incep cu altceva... Nu stiu daca esti si sofer, dar ideea asta cu a sta in dreptul cuiva e periculoasa. Uite si de ce. Cand mergi cu masina nu intorci tot timpul si capul sa vezi daca e cineva in dreptul tau. Te uiti doar in oglinda si tragi de volan. Vorbesc la un mod general. Asta e soferul tipic si nu ai ce face. Poti doar sa eviti situatiile astea. In oglinda sunt multe cazurile in care nu vezi pe cineva, pentru ca sta intr-un anumit unghi in raport cu tine. De asta masinile noi vin cu blind spot monitoring. E o problema reala, pe care o ai si la o masina mica si la un SUV. De asta, din punctul meu de vedere, cel mai bine e sa mergi ori mai in fata ori mai in spatele masinilor. Nu in paralel. Nu stiu cum mergi tu, dar poate ar fi o idee buna sa iti analizezi stilul de condus si sa te gandesti cum poti evita problemele frecvente in trafic in loc sa treci la toba. Asta e varianta mai buna, care nu e la fel de satisfacatoare si poate nici la fel de usoara ca si cea de mai jos . Acum, inapoi la catalizator. In principiu, ce vrei tu sa faci e o treaba pe jumatate dusa la capat. La Hornet vei scoate un sunet mai puternic fara catalizator, ceea ce e indiscutabil, insa ce trebuie sa intelegi e ca motocicleta (concret, Hornetul) nu reactioneaza bine la schimbari radicale fara mapare. Eu ti-am mentionat ca stiu pe cineva care a facut asta. Din ce am inteles de la el (tipul e mecanic), e de evitat asa ceva pentru ca nu mai ruleaza lin motocicleta. Nu e singurul care mi-a spus asta: lasa catalizatorul unde e. Problema e ca motorul e gandit sa functioneze in anumiti parametri, si tu practic ii schimbi ceva pe care el se bazeaza: ii scazi presiunea in toba. Daca se adapteaza ECU-ul, prin ceva gen PowerCommander, treaba e buna. Daca il lasi asa cum e, e foarte posibil sa pierzi putere. Ce vezi tu la evacuari complete gen Arrow se combina cu PowerCommander in tarile non-bananiere, si cu dyno tune, ca sa mearga totul frumos. Concret, uite aici un test care iti arata ca se castiga destul de mult dintr-o finala, in materie de zgomot. Acum, daca tu crezi asta sau nu, e treaba ta. Sfatul meu: vezi cum faci sa eviti problemele in care intri, dupa uita-te la o toba. Toti facem greseli, e bine sa fim deschisi la minte si sa incercam sa gasim si alte solutii in afara de cele din fata ochilor...
×
×
  • Creează nouă...