Jump to content

skvj

Super Membru
  • Content Count

    2,093
  • Joined

  • Last visited

About skvj

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://pgb.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    IS
  • Carnet moto din
    27.11. 2009
  • Motocicleta
    HONDA

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    FZR600

Recent Profile Visitors

1,935 profile views
  1. M-am chinut de cand s-a schimbat platforma pana acum sa-mi recuperez parola. Review X3 dupa 4 luni: e ce trebuie. Am legat ieri un Smart de o roata si l-am scos din camp rasucindu-l pe toate partile. S-a simtit parca scoteam o punga de pufuleti din sacosa.
  2. Era pornit pe A6 2014, a sarit cu gandul pe Q5 pentru că SUV si s-a dus pe X3 pentru că BMW. Cine a condus stie ce zic. » Post actualizat in 05 Nov 2018 20:38 Fromoasâli. In legatura cu nr de inmatriculare ... nu, nu lucrez la vre.o companie de detergenti de vase.
  3. Neah, e mai comfi un e91. Cel putin cu jante pe 18, o cam s.gi pe drumuri rele. E rigida, nu ceva de speriat, dar nu te-ai astepta de la un SUV sa fie asa. M-am dat cu ea pe aratura, ii dai blana si plutesti. Serios spun, nu mai simti nimic daca ii dai banana pe macadam de exemplu. Avantaj ca e inalta si poti trece peste cam orice, nu am reusit sa o agat pe dedesupt. E "driver focused". Mi-ar fi placut sa fi fost un 10-20% mai "comfort focused". Reversul e ca sta foarte bine pe curbe, chiar foarte bine. Si imi ofera placere sa o conduc, atat in oras cat si pe exterior. Isi respec
  4. Ce pot spune, am mai pus braduleti ) » Post actualizat in 19 Oct 2018 18:06 Deci se poate, la mers decent.
  5. Eu din ce stiu e spate. Azi am dus masina pe aratura, la propriu, crestea graul pe acolo. S-a descurcat exceptional. Pe drumul pietruit pana acolo am simtit la o acceleratie brusca, x-drive.ul mutand toata tractiunea pe rotile din fata. E interesant, adica e ceva nou pentru mine, sa conduc o masina ce poate face treburi din astea. Imi e draga tare si nu imi pare deloc rau ca nu am luat Tiguan. Vorba aia, nu-i masina ca benveu' si femeia ca ("insert", am uitat partea asta a zicalei) » Post actualizat in 13 Oct 2018 19:45 » Post actualizat in 13 Oct 2018 19:55 Apropo, mi-a ajuns vine
  6. x-drive e tractiune spate si imediat cum "se pierde", intra si fata , ori duce tot pe fata, ori le imparte. Ajuta enorm chiar si la plecarile agresive, pe asfalt. Jantele sunt pe 18. Mi-ar fi placut, din punct de vedere functional si $$$ sa fi fost pe 17, dar macar arata mai bine. E rigida, asa e, nu prea ma pot arunca pe teren accidentat , nu e rolul ei asta. Reversul monedei e ca sta extraordinar de bine pe viraje, impresionant de bine. Ii place asfaltul bun, asta e clar.
  7. Am gasit dracu ala de furtun pe exclusivoem. Multumesc de pont. 13717803842 - acesta este codul. » Post actualizat in 11 Oct 2018 15:14 Proba de X-drive .
  8. Baieti, am nevoie de furtun ce duce din carter in admisie (recirculare gaze). Al meu e cam piscat. Aveti un link de unde il pot comanda? 2.0D N47 2008 » Post actualizat in 09 Oct 2018 21:40
  9. Asa e, carbon activ. Pai 5w40 ar trebui sa fie mai rezistent la temperatura ridicata fata de 5w30. Zic si eu.
  10. Ulei stiu de unde sa iau, tot ce am schimbat mai sus a fost cumparat de mine. De exemplu, in service-ul unde mi s-a facut revizia, mi s-au cerut 820 ron pentru ulei si filtre. De pe autokarma am iesit cu ~450 lei pe ulei Liqui Moly TopTec 4100 5w40 si filtre Mann, Bosch si nu mai stiu ce firme, dar stiu ca filtrul de polen contine carbune activ (alergiile mele) + 80 ron manopera. Ei bun, ideea e ca acolo mi-au spus ca nu se baga la diferentiale pentru ca nu au pompa potrivita. Pompa pe naiba. E clar ca imi aleg eu uleiurile si merg la mecanici doar pentru manopera.
  11. Anvelope noi, ulei, filtre - ciech Mi.as dori sa ii schimb uleiul in diferentiale, cutia de viteze si cea de transfer, asa, sa fiu eu sigur. Dar nu am reusit sa gasesc in Iasi. In rest, 'mi place rau. » Post actualizat in 06 Oct 2018 23:50 Si legat de consum, 6.3 pe exterior si cativa km prin oras, calculat la pompa. Si strict oras, 8.6 pe bord. » Post actualizat in 06 Oct 2018 23:52 Culmea, 900rr.ul tot 6.3 imi ia pe exterior. Ha ha.
  12. Sincer incerc sa ma feresc. La Botosani este M Garage, am scris si mai sus despre el, foarte profi baietii si lucreaza doar Bemveu. Ca diferenta intre Apan si ei, ~12000 ron vs 3200 ron pentru distributia completa pe E91 N47. Nu ms. Cred ca am sa dau o fuga la BT daca nu gasesc nimic dragut prin zona.
  13. Am dus X3-ul pe deal. Frumooooos » Post actualizat in 30 Sep 2018 16:52 Apropo, daca e cineva din Iasi pe aici ... Aveti idee de un service priceput pe BMW? Un ulei, un filtru, finut.
  14. Oricum,am vazut azi niste cotete... fum albastru la relanti si negru la turatie. 7600 pretul. Intreb de ultimul pret. Cica 6500. Ii zic "am doar 6k". Raspunde "a, pai mai lasam din pret". Si incercau sa.mi explice ca "toate fac asa". Hai man... Oricum, ce am cumparat a fost de departe cel mai intretinut din ce am vazut. Diferenta de pret se juatifica, fata de celelalte.
  15. Imi doream automata, aia e. Oricum, e ciudat de condus, dupa seria 3, care e fooarte joasa. Mi.ar fi placut sa aiba interiorul de e90. Macar am pachetul comfort?!si volanul e dragut. Multumesc pentru urari! » Post actualizat in 29 Sep 2018 18:56 M.am exprimat gresit legat de facturi, sunt pt distributie, egr si ceva nimicuri. Pielea si alea sunt din seria "full full fara xenoane" » Post actualizat in 29 Sep 2018 18:57 » Post actualizat in 29 Sep 2018 19:00 Scriu de pe telefon sie mai greu sa urmaresc postarile, de aici si completarile dese.
×
×
  • Create New...