Sari la conținut

alexanducu

Membru
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    000
  • Motocicleta
    ooo
  • Numar Moto
    ooo

alexanducu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Buna seara, As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta: 1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici) 2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele
  2. alexanducu

    Accidente

    Momentan nu stiu prea multe dar un prieten a vorbit cu el (deci e constient) si cica il durea o mana, zice el ca e posibil sa fie rupta. Acum am incercat sa-l sun dar nu-mi raspunde asa ca ma duc sa-l caut...cred ca la Spiridon.
  3. Ai schimbat toata evacuarea sau doar finala ?
  4. Nici eu nu stiu cum e la 954 dar, exista 2 clapete: una la filtru de aer si una pe evacuare... Amandoua actinate de acelasi motoras. Salut, ai incercat? Am inteles ca motocicleta va da rateuri daca scot clapeta, adica balbaie mult... momentan nu balbaie deloc.
  5. Salutare, am un CBR 929 din 2001 si zilele trecute mi-a aparut aceasta eroare. 3.4 blinks: Faulty EGCV and air intake valve servo motor potentio meter voltage. Oarecum...nu mai am curent in acel motoras. Cautand motoras, am dat peste discutii in care se spunea ca e bine sa elimin aceasta clapeta din evacuare. Sincer nu prea am avut timp sa imi bag si eu nasul sub motocicleta sa vad ce este acolo... Imi poate explica cineva daca stie, ce face mai exact aceasta clapeta...? Influenteaza daca o elimin? Ce se intampla daca o elimin? Multumesc anticipat,
×
×
  • Creează nouă...