Da stiu ca a cazut motoru.Volanu e schimbat dar nu stiu ce marca e.
Mesaj completat
La mecanic nu ma duc ca ma suge de bani...si defapt nici nu stiu vriun mecanic cinstit pe la noi.Sunt deja deprins sa-mi repar singur fieru.
Legat de ulei am vazut intr-un tutorial ca turnau in furca Castrol Dextron III nu stiu de ce si nu stiu daca e mai bine.acuma cu aceasta furca am si eu probleme destul de neintelese de mine.Pe linga sunetul fier pe fier ma este si asa o situatie:
Cin merg pina la viteza de 40km/h tot e bine si frumos dupa care simt ca mult mai multa forta imi trebuie ca sa tin volanu drept si anume in miina dreapta se simte mult mai greu volanu.Dupa care ma uit din mers la furca si vad ca jugul de jos al volanului sta perpendicular cu directia mesrsului iar jugul de sus sta putin inclinat spre dreapta.Acuma daca ridic viteza motoru merge drept fara ca sa o ia in dreapta.Si mai adaug ca la curba in dreapta e foarte greu de controlat motocicleta dar curba in stinga e mult mai simplu.Acuma nu stiu eu sint de vina sau furca e strimba?
La 600 e putin altfel prinderea.Acuma e nevoie de metal fffffffffffoarte tare!
Mesaj completat
Spune-mi te rog la gropi nu era un sunet in furca de parca ar fi fier pe fier? Si asta nu permanent doar la denivelari deosebite.
pai eu de ce as vrea protectie...?
Fiinca sunt incepator,chiar daca cad asa incet nu as vrea sa vopsesc moto saptaminal.Si nu stiu ce sa aleg crash-pad sau crash- bar?
Sal,la tine vopseaua e matt ? E culoarea originala ?
Mesaj completat
Salut stie cineva daca merita sa pun asa protectie de 80 eur sau mai bine crash paduri?
Mesaj completat
Adica asa ceva..
Oameni buni de unde aveti asa crash-paduri nebune,mari si grase??? Caut caut si nu mai gasaesc asa ceva..va rog spune-ti...
Da... buna e intilnirea hornetistilor pacat ca nici decum nu am posibilitate sa ma alatur