Sari la conținut

marius ionut

Membru
  • Număr conținut

    213
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    suzuki gsxr 1000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    hoinar,suzuki gsxf 600,suzuki gsxr 1000

marius ionut's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va salut cu stima Am ajuns la concluzia ca este de la el deoarece cand am probleme cu motorul( nu mai ramane in relanti(se opreste) atunci cand accelerez ) singurul lucru pe care il fac este sa desfac senzorul,il curat cu un spray,il montez si totul este ok timp de cateva zile maxim 1-2 saptamani ,apoi iar incepe sa faca urat,iar desfac senzorul si asa mai departe la altveva nu umblu.Daca aveti asa ceva va rog sa-mi lasati un mesaj,multumesc
  2. Va salut cu respect Daca ma puteti ajuta am nevoie de senzorul TPS(cred ca asa se numeste) pentru un suzuki GSXR 1000 din 2001 atat noua (daca se gaseste cat si second dar sa fie ok din punct de vedere functionare). Cu scuzele de rigoare deoarece nu sunt sigur ca trebuia postat aici dar fiind spatiul GSXR(si nu numai) sper sa rezolv mai usor problema Am atasat si foto pentru a intelege mai usor despre ce piesa este vorba.Va multumesc anticipat
  3. Am curatat acel senzor, care din ce am vazut eu este atat electronic(prezenta 3 fire cu mufa) cat si mecanic(are un arc -motoraws nici eu nu stiu ce are inauntru deoraece este capsulat).Altceva nu am facut dupa ce l-am curatat problema a fost rezolvata.Este un pic mai greu de explicat dar cu un telefon se rezolva daca intanliti problema-0730361759 NU STIU EXACT CUM SE NUMESTE TPS/STV CEL PE CARE IL ARATA NENICU ASTA CU DEGETUL PE LA MINUTUL 2,19 .CEVA DE GENUL
  4. Felicitarile sunt ale dumneavoastra,ale tuturor care a-ti sacrificat din timpul dumneavoastra sa-mi dati un raspuns oricare ar fi fost el.Jos palaria inca o data va multumesc
  5. Problema a fost rezolvata .A fost devina senzorul de la clapetele inferioare TPS.Ca si rezolvare ,,provizorie,,(functioneaza ok la momentul asta dar poate reapare problema) am scos si curatat cu un spray de curatat acel senzor pana in momentul in care o sa fac rost de acel senzor si il voi schimba.Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru timpul acordat problemei mele
  6. Imi cer mii de scuze daca topicul meu a dus la discuti aprinse-nu vreau sa va certati din cauza problemelor mele O sa incerc cam tot ceea ce pot face eu personal (cunostinte minime in ale injectiei-stateam mai bine la capitolul carburatie) la tot ceea ce mi-ati recomandat fiecare dintre dumneavoastra fara exceptii.Apoi daca nu ii dau de cap pe marti o sa o duc din nou la mecanic pentru o verificare mai detaliata si o sa va tin la curent cu ceea ce s-a verificat,schimbat,etc. Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru sfaturile acordate
  7. Da motocicleta a fost la dumneavoastra pentru reglaje acum 1-2 ani de fostul proprietar
  8. Multumesc o sa va tin la curent cu rezolvarea problemei -asta daca se va rezolva
  9. Da undeva in jur de 1300 la cald da chiar daca trag gazul la maxim nu-si mai revine la relantiu-motorul se opreste Multumesc o sa incerc si varianta asta dar nu cred sa fie de la ambreiaj deoarece pe loc in neutru se opreste fara a actiona ambreiajul.Doar in mers apas ambreiajul ca altfel nu pot sa-mi dau seama daca isi revine la relanti s-au se opreste
  10. Va salut sa raspund la intrebarile dumneavoastra (scuze pentru neintelegerea situatiei dar nu prea stiu cum altfel sa explic sa acopar toate detaliile): 1 Uneori(exista si situati de genul asta la mai multe accelerari) daca o accelerez la 4-5000 de ture motorul nu se mai opreste ,isi revine la relanti 2 Se opreste atat pe loc cat si in viteza(in viteza doar cand apas ambreiajul si o accelerez in gol indiferent de treapta de viteza) adica :sunt in treapta 1,2,3-6 accelerez peste 4-5000 de ture,las aceleratia,apas ambreiajul si motorul se opreste-nu stiu cum sa ma exprim altfel sa intelegeti 3 Motorul se opreste daca accelerez peste 4-5000 de ture daca apas ambreiajul indiferent daca sunt in viteza s-au pe neutru 4 Da ajung la 10000 in treapta 1 fara sa se opreasca motorul.O accelerez in 10000 de ture in treapta 1 si este totul ok dar daca nu schimb viteza si apas ambreiajul se opreste Nu se aprinde nici un bec este totul ok
  11. Va salut Am postat problema si pe siteul comunitati GSXR dar in nevoia de gasirea aunei soluti o postez si la rubrica service(sper sa nu deranjeze) Revin si eu cu o problema la un GSXR 1000 din 2001 si anume se opreste motorul cand se accelereaza undeva peste 4-5 mii de ture(cateodata la 4-5 mii sta la relanti si doar cand se trece de 6-7 mii se opreste motorul).Problema a aparut de la sfarsitul anului trecut dar nu am luat in seama am acuzat temperatura de afara+benzina proasta+filtru aer+bujii neschimbate.Ieri s-a verificat si curatat filtru aer+schimbat bujii+benzina din cea mai buna(fara plumb 99) si problema inca persista.Mentionez ca acelas lucru(oprire motor )se intampla si in timpul mersului in orice viteza doar daca apas ambreiajul si o turez, in rest(si aici ma refer la schimbat normal) nu pare a avea nici o problema relantiul tine normal undeva la 1300.Nu sa umblat la absolut nimic nici la toba nici la mufe la absolut nimic.Ceea ce am mai sesizat este un miros foarte puternic de benzina in uleii(am dat putin drumul la ulei) cat si pe toba miroase foarte puternic a benzina+pe indicatorul ulei(cel de sticla) in momentul porniri motocicletei se albeste(ceva gen spuma).La prima vedere de catre mecanic nu s-a putut da un verdict urmeaza saptamana viitoare sa o duc din nou. Orice sfat/critica este bine venit.Multumesc si astept sfaturile dumnavoastra http://www.girlshare.ro/33378360.4 Un linc cu un fisier video pentru intelegerea situatiei
  12. domnule sincer nu va inteleg dar spre surprinderea dumneavoastra nici nu incerc sa va inteleg,,,,,,,,,,, fi dumeata cel mai jmecher scriitor al limbi si literaturi romane si lasa-ma frate cu ale mele chiar nu ma intereseaza ce c...t (cuvant urat) vrei sa faci referire relaxeazate un pic fumeaza o tigara si apoi daca imi poti raspunde iti multumesc daca nu tot iti multumesc.sa fi sanatos,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,si fara frica eu te salut,,,,,,,,
  13. nu trebuie sa i-au contactul porneste la automat( ca sa poti intelege mai bine cu motorul pornit incalzit la relanti daca o turez in 7-8 mii de ture si las aceleratia se opreste motorul dau la automat si porneste fara probleme si problema apare si in mers o acelerez mai tare si las acceleratia se opreste motorul nu stiu sa explic mai bine sper sa pot face o filmare sa se poata intelege
  14. pe acceleratie se opreste motorul iar sa-l pornesc pun din nou contactul nu stiu ce sa zic se intampla de cand sa racit afarai am crezut ca se intampla si de la benzina proasta o sa verific si filtrul sper sa fie de aqolo la primavara revizie .Multumesc frumos pentru raspunsuri va doresc o zi minunata
  15. salut am si eu o intrebare referitor la un suzuki GSXR 1000 din 2001,in ultima perioada pe acelerare mi se taie gazul si are un miros caracteristic de benzina baieti care merg in spatele meu spun ca se simte pe evacuare pe bord nu se aprinde FI daca aveti ceva informati oricum la primavara o sa merg la o diagnosticare dar pentru linistea mea.De pornit porneste fara probleme in mers normal nu face nici o problema dar la acelerare atat in mers cat si pe loc se opreste.Daca aveti ceva informati astept raspuns,va multumesc anticipat si sper sa nu va deranjez cu astfel de intrebari.Va salut
×
×
  • Creează nouă...