Sari la conținut

Roaker

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://mail.yahoo.com
  • Yahoo
    windigo989

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Copenhagen
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Suzuki GSX600F
  • Numar Moto
    HS si inca ceva

Informații profil

  • Interests
    Naked

Roaker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La prima buba pe care n-o pot rezolva "in familie" dau fuga la el. Omu stie cateva chichite de care mecanicii de la Suzuki nici macar n-au auzit. Cat despre priceputii de mai sus... din cauza lor am inceput postu'. Nu-mi iesea socoteala cu teflon unde nu e filet...
  2. Poza 1 - seria, prima inmatriculare '97, an productie, aparent '95. Poza 2 - contactul, presupun ca electric da' mai bine iti dai singur seama. Ca si piese mi-ar trebui 2 furtune de vreo 60cm (2 discuri), banjo dublu pt MC, 2 banjouri simple pt etrieri, 2 conectori normali pt capetele dinspre MC si 2 conectori cotiti la unghi (cred ca de 90°) pentru capetele dinspre etrieri. Asta daca furtunele nu vin co conectori cu tot. Si daca merg pe varianta MC - etrieri. Daca merg pe distribuitor - etrieri, adica sa pastrez jumatate din circuit, desi nu vad de ce dacu as face asta, ar fi 2 furtune de vreo 40cm, 2 banjouri simple pt etrieri, 2 conectori simpli inspre distribuitor si 2 conectori cotiti inspre etrieri. Las culoarea la alegerea ta. Toate astea nu cred ca mai sunt 70€. » Post actualizat in 12 Jul 2015 17:26 Yuk stiu ca e stresant, si nu doar pt tine, dar fa-ma te rog sa inteleg. Oricum am ajuns la concluzia ca ori schimb tot sistemul de la MC pana la etrieri, ori daca gasesc un adaptor, sa-l insurubez pe furtun, sa trec la sistem cu banjo, sa scap intr-un final de sistemu' Suzuki. » Post actualizat in 13 Jul 2015 22:51 Update: Ma duc azi la un nene mecanic ce se pricepe in de-ale motoarelor, sa gasesc un conector sa pun la furtun, sa trec la sistem cu banjo. Se uita nenea la frane si-mi zice scurt: n-am ce sa-ti pun aici, ca daca vrei sa treci la sistem cu banjo tre sa schimbi etrierii. Banjou' are dimensiune de 10 iar tu la etrieri ai cel putin 14. In gandu' meu, suzuki mi-a trebuit. Dar se duce nenea in spate ai vorbeste cu un angajat de-al lui, poate s-o gasi o solutie pentru saracu' baiat. Se intoarce cu fata relativ luminata. Ala din spate isi aduce aminte ca la fostul service la care a lucrat, avea nenea de acolo o cutie cu tot felu de adaptoare si fierotanii. Plus ca era service specializat suzuki. Plus ca nenea de acolo ar si cunoaste problema. Iau adresa, bag pe gps, 48 km. Hop pe sa, da-i bataie. Ajung la adresa respectiva, ma invart ca prostu vreo 10 min ca nu gasesc service-u' cu pricina. Intr-un final gasesc pe unu sa intreb si imi explica cum sa ajung unde trebuie. Dau intr-un final de-o deachizatura intr-un perete ce se vroia a fi intrarea in service. Umbroasa locatie... Dau si de nenea in cauza - un mosulica pe la vreo 60 ani care de-abia se deplasa, cu riscu de-a se dezmembra. Il intreb de sanatate, imi zice ca ma sanatos ca acu n-a fost nici cand era tanar. Ii prezint problema, imi exprim dorinta de a trece la sistem cu banjo, ma invita inauntru sa dezvoltam discutia. Imi zice ca ar mai avea un set complet (furtune, conectori, banjouri, etrieri) SH, da' nu mai stie pe unde e. Tre sa-l caute. Sa las motoru, si sa vin peste cateva zile. Ii explic ca ma intorc peste cateva zile sa-i cumpar setu, ca mi-l pun eu. Il intreb de pret. El o intreaba pe nevasta-sa. Vine pretu. Pe la vreo 160€. Ma gandesc... Pana ma gandesc eu, dispare mosu, dispare si motoru meu, nevasta-sa ma roaga cu o cafea, eu refuz (cafeau nu oferta). Peste 10 min, se intoarce mosu, apare si motoru meu, frana reparata. Cost 78,50€. Il intreb care-a fost buba. Aparent, adaptoru trebuie strans intr-o anumita ordine. Prima data adaptoru in etrier, dupa care furtunul in adaptor, dupa care cele 2 parti ale adaptorului intre ele.... Orice alta ordine - scurgere. Deci sfat pt urmatorii nefericiti ce dau de aceeasi problema, respectati ordinea de mai sus. Daca nici aia nu merge, schimb total de circuit frana, de la MC la ertieri inclusiv.
  3. High_voltage_tm linkurile ma trimit la o pagina goala (!?). M-ar interesa sa schimb sistemu' asta de cacao cu unu cu banjo (e ala cu terminatie rotunda a furtunului nu?). Am fost de curand la un magazin ce se ocupa cu comercializarea de motoare noi si sh, piese si accesorii pt Triumph si Kawasaki. Nu e reprezentanta. Si am mai multa incredere in tipul care il detine. Omu' are vreo 30 ani de motoare la activ. Mi-a spus din start ca el nu se ocupa cu vanzarea si repararea de Suzuki pt ca sunt ieftine, si e un motiv pt care sunt ieftine. Si o sa ma tot lovesc de motivul respectiv sub mai multe forme. Mi-a aratat cum sta treaba cu frana la motoarele normale, cum se prinde furtunul pe etrier prin terminatia rotunda, si inainte sa-i arat poza cu adaptorul meu mi-a zis ca stie si sistemul de la Suzuki si m-a sfatuit sa-l schimb cu unul normal (presupun ca banjo-ul e surubul care intra prin terminatia rotunda, in etrier - sistem pe care as vrea sa-l adopt si eu), dar ca ar trebui sa schimb si etrierul cu unul care sa suporte, pt ca etrierul meu nu are "urechile" de la sistemul normal. Are vre-un sens ce spun? E putin cam greu sa explic atunci cand nu stiu termenii si sistemele respective. Ideea e ca as vrea sa trec pe sistemul cu banjo (daca asta e). Intrebarea e, trebuie sa schimb si ertierii? Si da, stiu ca e un sistem tampit. Dupa cum mi-a zis si tipul cu magazinu': nu poti sa ai si ieftin si bun; aici nu vorbim de tricouri unde platesti firma.
  4. Chiar daca ar exista, nu cred ca m-ar ajuta cu mare lucru. Nu furtunul e problema, ci piesa aia mica, finala, in care se infileteaza...
  5. Roaker

    Danemarca

    Ok. My bad. Aparent am trait 4 ani cu impresia gresita . Aia 90kr sunt pensia btw.
  6. Roaker

    Danemarca

    Cafeaua e de socializare - o zeama neagra cu efect de pierdere a timpului. Prostuti sunt mai ales in trafic. Desi traficul e foarte civilizat (nu punem la socoteala arabetii), atunci cand da o ploaie sunt terminati. Conduc ca niste babe. Merg cu 40 in zona de 60. Si cum in Dk ploua mai non-stop... Cat despre impozitare trebuie sa sa te mai contrazic odata. Mie imi da cu virgula daca ma iau dupa sistemul tau si toti mi-au zis ca se impoziteaza in felul urmator: din brut ti se scade fradrag-ul (care e cosul zilnic - impozitabil doar cu 8%) dupa care se impoziteaza cu procentul fiecaruia, dupa care se mai scad sau adauga anumite contributii (eu m-am trezit cu ceva bani pe plus de la sindicat!? - n-am inteles pe deplin) dupa care se adauga restul de 92% din fradrag - dupa ce a fost impozitat, si cam ala e netu'. Am primit explicatia asta de la un contabil. Ce mi s-a parut ciudat la explicatia ta a fost faptul ca mai intai se impoziteaza cu 8% tot brutul dupa care se scade fradragul - asta din urma fiind cosul zilnic alocat ce se impoziteaza doar cu 8%. Deci suma aia de aprox 4200 pe luna trebuie impozitata si ea iar in sistemul tau apare ca fiind deja impozitata... Oricum, cum percepe fiecare sistemu de impozitare e o chestie mai putin importanta la care noi nu prea avem cu ce sa contribuim. Banii tot aia sunt. Pana una-alta hai sa ne rugam pt o vreme mai buna ca vad ca s-a cam dus dracu'. Ploua intr-o veselie. Parca prevad ceva inundatii pe la subsolurile blocurilor.
  7. Gnraloo topicul l-am deschis pentru ca mi s-a parut ciudat ce mi-a zis mecanicu - sa dau cu teflon. Dar ala nu cred ca a observat ca scurgerea nu are loc pe la filet, ci la mijlocul adaptorului si de asta mi-a zis de teflon. adaptorul ar trebui sa fie asta: https://www.google.dk/search?q=adaptor+furtun+frana&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIk4C0xNDNxgIVBMByCh1pTwyq&biw=360&bih=559&dpr=3#imgrc=gGBQB6Dih_r2fM%3A Nu stiu cum altcumva pot sa explic. Referitor la circulare cu respectiva scurgere, am zis ca ar fi relativ safe din moment ce curge foarte putin - i-a luat 3 luni sa termine rezervorul, si era vorba de vreo cateva saptamani in care as fi iesit de vreo 2-3 ori - vreme de cacao. Si sa stii ca nu o tin tot pe a mea ci pur si simplu insist pt a explica mai bine situatia. Nu toti au inteles exact pe unde curge, nu toti au inteles ca e vorba de vreo 2-3 plimbari scurte pana imi vine piesa, etc. Sunt destui (tu si superbec inclusiv) care cred ca vreau sa fac carpeala asta definitiv. NU E CAZU! Yuk componentele adaptorului nu sunt infiletate una intr-alta. Sunt conectate conic (sper ca zic corect) pentru a se infileta furtunul in partea de sus, iar partea de jos sa se infileteze in etrier fara a suci/sugruma furtunul. Sper ca am explicat destul de bine. Deci e cazul nr 2. expus de tine. Si imi dau seama ca e inutil sa pun ceva acolo, tocmai de aceea am si pus intrebarea si nu am dat direct cu teflonu cum a zis mecanicu pulii. » Post actualizat in 09 Jul 2015 10:58 Intr-un final ma lasa sa atasez. Poza 1 - adaptor curatat. Poza 2 - scurgerea. toata treaba se intampla pe la imbinare, nu pe la filet. De reparatie nici nu se discuta. Altu nou (sau sh cu tot cu furtun).
  8. Merci de sfat TNG. Nu judec aspru cand e scurt si la obiect. Am inteles pe deplin imortanta sistemului de franare si nu vreau sa-l carpesc definitiv. Vroiam doar ceva temporar, pt cateva saptamani, timp in care probabil o sa ies de vreo 2-3 ori cu motorul iar in ritmul in care se pierde lichidul nu ar trebui sa se simta nici fara carpeli. Vroiam doar sa fiu putin mai sigur. Lichidul se pierde insesizabil de putin si doar cand apas mai tare maneta, tocmai de asta am presupus ca mi s-a golit rezervorul in 3 luni, de cand l-am umplut ultima oara. In plus traficul aici e civilizat, iar frana de urgenta nu cred ca am folosit-o de 2 ori in 3 luni. Se poate extrem de usor circula si doar cu frana spate. Nu o sa se intample, dar se poate. In plus viteza maxima e de 110 - pe autostrada, iar de depasit nu ma risc pt ca se ia permisu pe 3 ani. Si am nevoie de el ca de aer. Merci inca o data de sfat. Abru - nivelul nu l-am verificat de camd am umblat la ea si i-am deblocat frana fata, deci 3 luni. Nu s-a pierdut tot odata ca nu avea cum. Iese mult prea putin cand apas maxim maneta. S-a pierdut sigur incet. Alta problema nu am avut pana cand am pierdut frana si tin sa mentionez ca nu s-a pierdut toata. Mai aveam in proportie de 20-25% frana fata iar in combinatie cu spatele puteam sa opresc destul de rapid si sigur. Cat despre mecanic... si eu incep sa cred ca e un dobitoc. Probabil a crezut ca se pierde pe la filet - de unde si ideea cu teflonul. Presupun ca ar avea mai mult sens asa?!? Macke merci mult de linkuri. Dau o bere daca ne-om intalni. Tot tu m-ai mai ajutat si in trecut si ca de obicei scurt si la obiect. Apreciez efortul. Cum spuneam, raman dator. Superbec merci ca te-ai oferit sa achiti factura dar probabil venitul meu e ceva mai mare ca al tau. Ceea ce am tot incercat sa punctez e ca mai am si alte cheltuieli ce au prioritate in fata motorului (din pacate) si nu pot sa zic ca imi permit sa ma apuc sa schimb circuitele cu totul. Am dat 2000€ pe un GSXF din 96 ce avea nevoie de mici reparatii. Astea-s preturile aici. Pt un schimb de circuit de frana mi-ar lua mecanicu vreo 1000€. Nu am alocati banii astia pt motor. Daca ii aveam, luam dracu un motor mai nou si mai bun ce nu avea nevoie de reparatii. Imi pare rau ca te-ai atacat atat pt un link. M-am gandit ca daca tot mi-ai spus de furtunu ala cu insertie metalica, si cam cat costa, poate il vazusei pe vre-un website si mai aveai adresa prin history. Dar ca de obicei tre sa se gaseasca cineva sa sara de poponeata in sus pt o chestie de toata jena. Sper ca acum s-au mai lamurit putin lucrurile. Piesa se comanda oricum. Eu am intrebat pt termen scurt pana ajunge nenorocita. Un da sau nu cu ceva argumente era de ajuns. Pana la "sinucidere usoara" a fost ceva drum care s-a parcurs cam repede.
  9. Gnraloo, cam am cerut link pt furtun era adresat lui superbec. Imi pare rau ca te-ai atacat. Iar on ceea ce priveste cheltuielile, incerc sa fac ce pot cu ce am. Anul asta mi-am cumparat primul motor. Inainte de asta am stat ani dorindu-mi unul. Mi l-am luat cand mi l-am permis. Iar de reparat, incerc sa cumpar doar chestiile care-mi trebuie. Bineinteles, fara a-mi afecta siguranta. Nu mai dati cu parul. Nu toti au bani sa cumpere ce vor. Va inteleg frustrarea cand cineva va zice "nu" cand vine vorba de siguranta pe motor, dar eu doar cautam calea cea mai usoara din pdv financiar.
  10. Piesa 8 e 18E. Imi trebuie 2. Cu tot cu transport si tva ma ajungea pe la 70E. Da-mi te rog un link cu furtunul cu insertie metalica sa vad daca se potriveste. Cum am mai zis, nu-s tampit, nici sinucigas. Daca se merita si nu mai e nevoie de alte achizitii, il iau fara sa ma gandesc. Dar pune-te si tu in situatia aluia care posteaza. Poate nu are bani sa-l dea afara din casa si poate mai are si alte cheluieli omu'... Chirie, regie, impozite, asigurari, gaz, parcare (ajunge la 4E/ora pe aici) si multe altele. Nu e chiar asa usor sa arunci cu bani atunci cand ai si alte cheltuieli si esti pe cont propriu...
  11. Superbec nu m-ai inteles. Nu caut scurtaturi punand in pericol siguranta. Problema nu e chiar asa de grava. Mi-a golit rezervorul de lichid de frana in 3 luni. Nu curge mult. Cate o picatura minuscula la apasarea mai stransa a manetei. Nu-s tampit si nici sinucigas. Nu ma scap in pantaloni cand trebuie sa dau un ban sa cumpar ceva. Dar nici nu vreau sa schimb un lucru care nu trebuie schimbat. De ex. piesa 5 din schema - furtunul de la distribuitor la adaptor. Nu are nimic. Nu curge pe acolo. Am mai spus ca nu vreau sa incep sa bag bani in motor pentru ca l-am luat strict pentru a ma obisnui cu calaritul. O sa cumpar ce este nevoie si atat. Cand o sa am un motor ceva mai nou si o sa stau mai bine financiar, atunci o sa schimb fiecare circuit, fie el electric sau de furtune, la fiecare 3 luni. Dar pana acolo mai e ceva... Asa ca va rog sa incetati cu aberatiile gen "sinucidere usoara si ieftina". Nu dau inapoi cand vine vb de siguranta. Am zis ca o sa cumpar piesa 8 pentru ca acolo e buba. Ce am cerut, a fost un raspuns la intrebarea daca e ok sa dau cu teflon pentru termen scurt pana ajunge adaptorul nou ca sa pot sa ma bucur si intre timp de motor. Sper ca acum am fost destul de explicit. Stiu ca voua va e usor sa ziceti "da' cumpara frate tot ansamblu sa fii sigur" pentru ca aia e alegerea cea mai usoara din pdv mecanic. Dar mai sunt si alti factori la mijloc.
  12. Frana fata era blocata cand am luat-o. Am deblocat'o dupa o zi de jucat cu pistonasele de la etrieri. Nu asta este problema acum. Chiar invers. Am ramas fara frana fata. Mi-a curs tot lichidul pe la adaptoare. Cu timpul. Nu a fost o pierdere brusca. Am ramas fara frana brusc pt ca a intervenit aerul. Am incercat sa pun o poza cu schema dar nu ma lasa sa uploadez. In schimb am dat link catre schema si am mentionat ca e piesa cu nr 8 din schema. Incerc sa fiu cat pot de explicit der e cam greu din moment ce nu stiu toate denumirile pieselor si cum sa arat cu degetul cat mai concis din pdv explicativ. » Post actualizat in 08 Jul 2015 11:26 Gnraloo de ce si piesa 5? Furtunul nu are probleme si nu vreau sa il cumpar doar de dragul de a avea piesa noua..
  13. Situatia e urmatoarea: e primul meu motor si l-am luat mai "rablagit" pentru a nu ma pune in poponeata langa el sa plang in caz ca dau cu el pe-o parte sau mai rau... nu vreau sa incep sa bag bani in el decat minimul necesar. Pentru ca daca incep sa cumpar.... cumpar. Plus ca lucrurile sunt ceva mai scumpe pe aici iar salariul meu nu e tocmai high-end. Stiu ca e mai sigur sa cumpar furtunul cu totul. E mai sigur sa iau un motor nou. Dar financiar nu e chiar asa de simplu. Caut solutii ieftine si simple. Intrebarea mea tot ramane daca e safe sa dau cu teflon unde scapa. Cum am zis... sfatul e primit de la un mecanic iar aici mecanicii nu se incurca cu carpeli de genu'. Deci cam cat de sigur ar fi sa o carpesc pentru o perioada limitata, pana cand ajunge piesa? » Post actualizat in 08 Jul 2015 11:02 Superbec banjo's ?
  14. De cumparat o cumpar. Nu e aia problema. Toata treaba e ca dureaza pana vine. Si nu as vrea sa stau pe bara tot timpul asta daca o pot carpi indeajuns pentru a merge in siguranta pana ajunge piesa.
  15. Pierde pe la mijloc. Piesa aia e practic compusa din 2 piese care se imbucala mijloc fara filet. Are filet interior mai mic la piesa de sus si exterior mai mare la piesa de jos. Piesele, desi se imbina, se rotesc independent una de alta pentru a nu sugruma furtunul in urma infiletarii. Scurgerea are loc deasupra de locul unde pun cheia pentru a infileta partea de jos in etrier. Deci cam pe unde se imbiba. Imi pare rau dar nu stiu cum altcumva sa explic. Sper ca am fost indeajuns de explicit.
×
×
  • Creează nouă...