Sari la conținut

alexalex1002

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucarest

alexalex1002's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. E nevoie de clarificare si din partea ta. Doar ca, stulewa, te rog fara CAPS......
  2. Adica patratelul albastru, rosu, roz-bonbon care reprezinta Range Roverul nu exista decat in declaratia lui Ionut. Ce rover prietene? Tuaregul ce s-a suit pe baiat a dat inapoi! Stii sa citesti, intelegi romana sau dezinformezi? Stai jos, ai 2! Au fost 2 mobre implicate, te rog inghite rahatul asta.. Sari cu concluzii, gata, vinovati sunt ei! Ce prioritate data de care masini din fata?! Tu te-auzi? Din ce-am vazut acolo si din experienta mea (vasta?!) spun asa: 1. Dupa accident multiplu sau/si cu victime nu trebuie mutat NIMIC! Ce simplu era daca Honda verde ramanea pe jos pe banda 1.. nu mai comenta nimeni nimic. 2. Accidentul este clasic, se intampla foarte des in coloane si masinilor, si biciclistilor, si scuteristilor. Daca ai o masina mare ce iti face semn sa treci si nu vezi ce-i dupa te bagi incet-incet nu cu tupeu ca cine stie.. Siti bancul ala cu ultimele cuvinte ale lui Bula? Dreapta liber! Nu va incredeti in altii sa se asigure in locul vostru. 3. Femeii ii parea rau ca i-a lovit dar nici ea nu stie exact unde a avut loc impactul.. SE UITA IN DREAPTA sa se asigure pt virajul la stanga. S-a bazat pe semnul facut de soferul masinii de la pct 2. Acum incearca sa se scoata. 4. Noroc ca viteza a fost mica. Ciao!
  3. Pentru cei ce nu-ntelege..! Dati click pe poza si numarati liniile de tramvai. Ce Rover?! Daca apar 2 martori (ale celor 2 masini implicate) ma las de meserie.. A sarit Gaby cu honda peste Rover si peste masina de scoala de pe contrasens fix pe banda 1.
  4. Salut, N-ai dreptate prietene Ionut, am fost si eu acolo. Stiu ca esti ruda cu soferita si vrei sa-i iei apararea, dar n-a fost asa cum zici tu.. A fost doar o clipa de neatentie si incredere intr-un alt sofer dobitoc ce face cu mana. Daca te uiti atent in poza citata de tine o sa vezi doi politai undeva in spate, ca se uita la ceva incercuit cu rosu. Acolo sunt resturi de semalizator, far si alte plastice. Motoarele nu erau pe contra sens, ci pe sina de tramvai si putin pe banda 1 (probail in incercarea de a evita). Tipei din Tuareg i s-a factut semn de un sofer dintr-o masina de pe banda 1 sa treaca, nu a vazut motoarele ca erau "mici" asa ca s-a asigurat in dreapta cu piciorul pe acceleratie. Astfel Moto Verde (al lui Gabytsa) a intrat in portiera stanga-spate iar baiatul a intrat exact in far. Motocicleta a fost tarata pana in locul in care apare in poza. Viteza nu a fost foarte mare dar socul da.. N-am vazut impactul dar am ajuns exact cand masina dadea cu spatele sa-l poata scoate SMURDul pe baiat. Marea gresala a acestul accident a fost ca Gabytsa a mutat motocicleta dupa impact. Stiu, a fost socul, motorul bloca tot bulevardul dar in cazul in care accidentul este cu victime sau daca in accident sunt implicate mai mult de 2 vehicule NU trebuie miscat nici unul pana nu solicita acest lucrul organul de cercetare (exceptand cazurile in care vietile sunt puse in pericol). Daca motorul era lasat acolo pe banda 1 nu mai apareau discutii. Cum se simte baiatul, are ceva rupt? Numai bine, Alex.
  5. Aveti mare grija, multe din camerele ce se cred a fi de supraveghere nu sunt functionale. Sa va supun o poveste: Am fost martor la un accident ( /index.php?showtopic=537020 ), a venit politia, au inceput masuratorile. Se vedeau niste urme de franare ale masinii destul de lungi: incepeau de pe banda doi, se continuau pe banda unu si inca vreo 20m dupa impact. Decat sa blocheze circulatia, politaiu s-a uitat in jur, a vazut doua camere de filmat prin zona intersectiei si ce-a zis: "nu mai facem poze si masuratori de la inceputul franei, sa nu blocam tot traficul; oricum e totul pe camera". Bine zic, daca-i asa super! nu-s probleme, se vede clar care-a fost treaba. Il inteleg, n-are rost sa faca munca de sisif. M-am gandit totusi sa fac cateva poze asa, sa fie; in lungul franei, de-a latul masinii, motorul.. se vad. Am dat si numarul meu de telefon unor colegi ai rider_ului care-au venit sa ia motorul just in case, sa vedem cum decurg ostilitatile. Peste doua saptamani ma suna cel accidentat (inca in spital) sa ma-ntrebe daca nu-i pot trimite pozele, ca nu-si prea aduce aminte de accident si vrea sa stie si el care-i treaba, sa aibe ce povesti cu politistul de caz. Peste alte doua saptamani ma suna iar -- surpriza! L-au scos pe el vinovat, ca cica a efectuat o depasire prin dreapta, ca soferul masinii era pe banda unu si nu doi si ca n-avea voie sa depaseaca, etc. Intreb "unde-s filmarile?" -- la care raspunsul m-a lasat masca: "politistul a zis ca nu-s functionale camerele, ca au fost puse doar pentru SUMMIT_ul NATO si-s degeaba, NU EXISTA FILMARI". Uite-asa am ajus sa fiu eu martor, cu pozele facute de mine, la un accident la care nu am fost prezent (am ajunst cu 2-3 min dupa), pentru ca un politai ce facea masuratori si poze s-a gandit ca oricum totul e pe film.. So again: maaare grija, multe camere ce-s pe stalpi sunt lasate acolo sa rugineasca de prin 2008 degeaba!!
  6. Motociclistul e la spital pt investigatii, lucid, are probleme cu umarul drept. Ambultanta a ajuns in 2-3 min, politia comunitara in 20 min (ambulanta deja plecase spre spital), iar primul agent de la rutiera a ajuns in aprox 50 min (la 15:05 iar accidentul s-a intamplat intre 14:13 si 14:17, orele pe la care am trecut pe-acolo). Scuza politiei? Erau la mitinguri!! Motorul cobora de pe pod pe banda 1, mergand pe Aerogarii, masina era pe banda 2 si s-a gandit sa-o taie la dreapta sa coboare spre Herastrau pe Nicolae Caramfil. La acrosat cu aripa dreapta, l-a imvartit si l-a tarat vreo 20m. Vedeti poze cu urmele de franare ale masinii, cu motorul, etc.. Nu a fost mutat nimc, triunghiul reflectorizant l-am folsit ca reper. Mesaj completat Te-nseli, era echipat si nu avea pasager. Iar de pe Plevnei nu ajungi in Baneasa, lasi pasagerul si pornesti iar spre centru in 15min. Corectie numar: IF-58-ARW
  7. b sau d.. se aseamana, tot un bastonas au Si da, ai dreptate, pt circulatia pe sens opus se ia permisul 60 de zile. Pe vremuri nu exista diferentiere -- daca se-ntampla sa calci marcajul faceai pauza.
  8. Conteaza: circula mai incet si era vazut iar tipa nu mai incerca sa faca stanga. Sau circul mai incet si tipa trecea prin fata lui. Tu-mi spui ca n-ai facut stanga din scurt pe linie continua niciodata? Pe sistemul 'aia-s asa departe..' Pai uite, ca atunci cand zbora toti cu 150 asa departe inseamna de fapt asa aproape.. E mai mult vina ei, intr-adevar, ca trebuia sa se asigure cu mai multa grija. Dar este si vina lui ca circula un strop cam tare. E posibil ca baiatul sa fi zvacnit dintre doua masini ce mergeau cu 70, si de nervi i-a dat goarna. Pana s-ajunga la 150 le-a tras si o-njuratra uitandu-se in oglinda, iar cand s-a intors.. Iar femeia e posibil sa se fi asigurat cand motociclistul era intre masini. Oricum, daca megea putin mai incet in zona aia nu mai trecea pe la spital. Nu ne certam, dezbatem!
  9. Imi pare rau dar te-nseli. Ce-i cu ghilimele e citat din codul rutier. Uilte link: http://www.codulrutier.ro/codul_rutier_ras...entionala_2.php Cauta la art 108/b/9.
  10. Nu esti bine informat. Conform legii "schimbarea directiei de mers prin viraj spre stânga, daca prin aceasta se încalca marcajul longitudinal continuu care separa sensurile de circulatie" se sanctioneaza cu 9 puncte amenda si 6 puncte penalizare, iar "depasirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv si pentru categoria din care face parte autovehiculul condus" se pedepseste cu 9 puncte amenda si suspendarea exercitarii dreptului de a conduce 90 de zile. In cazul de fata nu se stie sigur cum a efectuat nevasta primarului virajul la stanga.. daca se demonstreaza ca a circulat pe sensul opus (desi daca masina a fost lovita in dreapta fata e dificil) se pune altfel problema. Parerea mea e ca se va ajunge la concluzia ca a fost o culpa comuna (fara nici un fel de interventii din partea primarului sau a cine-stie-cui). Fiind si noapte e foarte greu sa observi ca un motor merge cu 150 la ora, mai ales intr-o zona rezidentiala (multe stradute) in care se circula cu 60-70. Nici nu te astepti la asa ceva. Era drum drept, vizibilitate cat cuprinde.. Daca ar fi fost linie discontinua care ar fi fost diferenta? Tot neacordare de prioritate s-ar numi, tot 'nu l-am vazut, nu stiu de unde a aparut', etc.. Daca vreti sa-i dati blana, cautati un drum drept fara parcari, garaje, stradute.. e pe pielea voastra. A avut noroc cu caru' colegu.. Insanatosire grabnica.
×
×
  • Creează nouă...