Jump to content

mariusz

INACTIV
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About mariusz

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda CBR 600F2
  • Numar Moto
    B 58 VCX
  1. am zis "cat de cat", in sensul de suficienta incat sa nu incurce frana fata cu cea spate... bafta
  2. La stransul bucilor si inchisul ochilor as mai adauga marirea vitezei (vezi Leana Basescu).
  3. In primul rand, sanatate riderului si recuperare cat mai rapida... In al doilea... nu-mi pare plauzibil ce zici tu mai sus... Eu, dupa ce am terminat scoala (unde esti invatat sa folosesti numai frana spate ca altfel blochezi fata si pici), am uitat aproape complet de frana spate. Totusi, poate fi valabil ce zici tu in cazul unora. Insa... nu prea e instinctual sa mergi pe o roata, cu viteze destul de mari, etc (tind sa cred ca omul avea cat decat un pic de experienta). ...zic!
  4. Poate n-am explicat bine... in momentul in care a vrut sa faca stanga m-a vazut si a oprit, in dreptul benzii pe care mergeam eu (banda 1), deci mi-a blocat cam toata banda. Nu cred ca ti-ai imaginat ca omu pune frana si se opreste in dreptul benzii 2, directia mea fiind libera, iar eu speriindu-ma doar de frana lui brusca... Mesaj completat Gata, s-a rezolvat! M-am intalnit cu omu, am vorbit, mi-a explicat, l-am facut nesimtit ca nu s-a oprit sa vada daca sunt cat de cat OK, mi-a spus varianta lui, am mai vorbit... l-am mai facut o data nesimtit, intr-un final si-a cerut si scuze,
  5. Spuneam doar ca legal as avea si eu putina dreptate... Ultimul ministru al MAI despre care am cunostinta (cred ca si singurul, de altfel) e unu David (celalalt nume nu-l stiu) Cat despre Ciocan (a se pronunta a la Mircea Badea, cu accent frantuzesc)... trebuie sa-i iau apararea si sa te corectez... se da pe 3 roti, nu pe 2 Numai bine. Mesaj completat Gata, s-a rezolvat! M-am intalnit cu omu, am vorbit, mi-a explicat, l-am facut nesimtit ca nu s-a oprit sa vada daca sunt cat de cat OK, mi-a spus varianta lui, am mai vorbit... l-am mai facut o data nesimtit, intr-un final s
  6. Ordonanta de urgenta nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, Art. 6. - In sensul prezentei ordonante de urgenta, expresiile si termenii de mai jos au urmatorul inteles: 1. acordare a prioritatii - obligatia oricarui participant la trafic de a nu isi continua deplasarea sau de a nu efectua orice alta manevra, daca prin acestea ii obliga pe ceilalti participanti la trafic care au prioritate de trecere sa isi modifice brusc directia sau viteza de deplasare ori sa opreasca. Cat despre franarea de urgenta, recunosc ca nu sunt foarte experimentat, merci pentru sfat... o sa-l pun
  7. Mda... multumesc. Metode de a-i face viata grea sunt, intr-adevar... dar doar lui, pentru ca masina e pe firma. Din pacate, intrebarea nu mi se adreseaza (eu am cu putin peste 2 zile de trafic bucurestean... aprox 1000Km), dar organu a zis ca nu exista contact, nu exista accident. Cica ala e autor moral si legea n-are ce sa-i faca iar eu m-am autoaccidentat. Oricum, cel mai bine e ca tu sa fii OK... nu e mai bine sa cazi, sa intri in el cat sa-i lasi urme, sa intri in altul/altceva sa eviti, etc.
  8. Cunosc, multumesc. Oricum, maine (22.09.2009) o sa incerc sa vorbesc cu autorul moral in vederea repararii pe rca-ul lui (intelegerea amiabila). Altfel, pantofii mei au talpa de guma, deci masina tot o sa aiba (cel putin) o urma ... poate chiar si el (ca, din pacate, masina e pe firma), ca daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa fi avut o amnezie dupa accident si sa nu-mi mai amintesc ca de fapt am am intrat cu motoreta pana in masina peste el . Numai bine.
  9. Salut, In seara zilei de 21.09.2009 am avut un accident din vina unui sofer care nu mi-a acordat prioritate. Am culcat motoreta pe o parte si m-am sprijinit in palma; pagube: manusa foarte putin zgariata, oglinda rupta, carena fata sparta, carena laterala + toba zgariate... deci, sunt bine. Circulam pe Nerva Traian dinspre Hala Traian spre intersectia cu Octavian Goga (30-40 Km/h). Cand am ajuns la intersectia cu Bd Unirii din sens opus un Chevrolet Spark verde, B 63 FIN (intre timp am aflat si cine e proprietarul si unde pot "discuta" cu el) a virat stanga; in momentul in care a vr
  10. Cum ziceam... am cartea doar in format electronic (word) OUG si Regulamentul de aplicare...
  11. Salut, Ma "bag" eu... sa-ti fac concurenta. Asa ca "donez" fisierele in format word cu OUG si Regulamentul de aplicare... Hai, treaca de la mine, si niste link-uri catre site-uri cu teste. Multa bafta si asfalt uscat.
  12. mariusz

    Incepator !

    Salut, In primul rand, ce dimensiune ai acum?... Mi se pare ca F1 are stock cauciuc de 130/80/17. Urmatorul model (CBRF2) are 160/60/17; d-asta am eu si nu mi se pare ca as avea loc nici pentru 170 (cu aripa spate la locul ei). Daca demontez aripa spate s-ar putea intre chiar si 180. Nu stiu ce sa zic, nici eu nu o am de mult... eventual poate ti se potriveste o dimensiune mai mare daca schimbi bascula. Mai intreaba avizati. Numai bine si bafta in cotinuare.
×
×
  • Create New...