-
Număr conținut
158 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://maxxxy.deviantart.com
-
Yahoo
k2sxs
-
Skype
ciobanujr
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
ARAD
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
Yamaha XV1600 Wild-Star
-
Numar Moto
AR-10-AGU
-
Club
Independent to The Grave
Informații profil
-
Motociclete detinute
maxi puch, first bike de 125, Marauder 800
CiobanuJr's Achievements
Newbie (1/14)
-
Mai, mai asteapta pana saptamana viitoare, ca trebuie sa am duc sa-mi fac revizia la motor, si mnah. sa ne plimbam impreuna prin szeged
-
de vanzare mai multe peise de motor de suzuki vz 800 marauder 2002 /index.php?showtopic=629094
-
hehe. voi de ce nu incercati sa invatati din greselile altora si sa incercati sa nu le faceti. haideti sa va zic o mica poveste. era o gasca candva demult. prieteni buni toti. 20 de motoristi cu tot cu prietenele lor. Faceau chefuri de zile de nastere, sarbatori, craciun, revelion etc impreuna. In fiecare miercuri se intalneau de ani de zile. Ba la perla, ba la ghioroc, ba la unii acasa etc. Toata treaba ideala pentru un club moto. Zis si facut. club moto. ok. Ideala treaba toti sub acelasi nume, o emblema, un steag, intalnirile de miercuri au ramas aceleasi, lumea aprox aceeasi, dar evident, fiecare om, familist, distrat cum o fi el, clubul nu a fost pe locul 1. ok. s-a cautat organizare... s-au facut reguli, pedepse, amenzi, bun. deja incepea sa fie o organizatie destul de calumea, Actiuni caritabile, prieteni prin alte orase, membri din ungaria (!), si party-uri peste party-uri. Toate mergeau intr-o mica Utopie cand... Pam. s-a stricat toata treaba. au inceput certuri de kakat) de genu: "Tu sa nu vorbesti asa cu mine ca eu sunt...", "bine ca io am muncit cand ala statea sa-l fu.t in gura." si mai stiu eu ce chesti...de la chestiile astea de ca.cat, din cauza ca oamenii au fost berbeci s-a dus dracului treaba. S-a dus dracului asa tare incat acuma. din gasca de 20 de motoristi. s-au rupt in grupulete de 2-3-4 Max. grupuri unde au ramas cei ce erau rude (frati versiori etc.)... si s-a dus toata utopia... De ce s-a intamplat toata treaba asta? pentru ca in Romania nu poti sa faci nimic cu nimeni, fiecare ii mai destept. mai rebel, mai gay. fiecare vrea sa le faca cum are el chef, si zice de ce plm sa ascult eu de reguli. Cei care nu zic asta pur si simplu reactioneaza la instinct. Lucrurile terbuie rezolvate prin faptul sa fiti prima oara prieteni si sa fiti siguri ca puteti fi prieteni sub orice circumstante nu doar cand iesiti cu motorul. pentru ca cand o sa apara regulile si organizarea nu o sa mai va convina prietenia. eu v-am zis povestioara ca sa stiti ca au fost si altii unde sunteti voi acuma. Si din cate vad eu.. Istoria chiar se repeta, aproape identic (alte nume-alti oameni). Disclaimer: Pentru cei carcotasi care observa greselile de ortografie, exprimare, cacofoniile sau mai stiu io ce : sa ma sugeti! Pentru cei care se simt ofensati sau deranjati de cele scrise: greseala ii la voi nu la mine! Va salut cu respect!
-
foarte tare facut...dar pe margine de ce nu ai facut din impletiturile ce le-o postat cata vreo 30 de pagini innapoi? io le-am folosit la shaua si sunt de efect maxim!
-
Ok. Dupa ce mi-am facut suport lateral pentru numar. Si saua dupa fundul meu pentru Wild-Star. Am uitat sa fac poze pe parcursul etapelor de lucru dar daca doriti va pot trimite poze cu ele gata si sa va povestesc cum le-am facut eu. Dupa cum ziceam, am facut si Tank-Chaps pentru rezervor pentru Wild-Star. Va voi Explica cum am facut eu, si care sunt uneltele de care aveti nevoie. Necesar: 1 bucata mare de piele/vinilin/ orice material doriti. 2 Carton mai subtire, sau foiae din bloc de desen A3 3 Cutter/ foarfeca 4 Marker/creion/creta/ceva pentru trasat liniile 5 Panza/ ceva material sa nu zgarie rezervorul. Cei ce nu au ceasuri pe rezervor pot sa sara direct la pasul 3. 1. Primul pas la mine si pentru cei cu ceasurile pe rezervor este sa desfaci consola centrala de pe rezervor. Aici eu am 3 suruburi care se desfac cu cheie Imbus. Primul este exact in mijloc, si inca 2 in stanga si dreapta Cheii. 2.Urmatorul Pas dupa ce se desface se muta la o parte. si se plaseaza Cartonul, foaia etc. Eu am folosit foi din un caiet si le-am lipit cu banda adeziva. 3. Se plaseaza hartia pe rezervor si apoi se traseaza direct pentru cei ce nu au Ceasurile pe rezervor, iar cei ce le au pun Ceasurile peste hartie. hartia se va lasa mai lunga la capete pentru ca pielea ulterior sa fie mai lunga si sa se paota pune cureluse cu ce se va lega de cadru pentru a sta fix. 4. Dupa Marcare se va taia cu foarfeca/ cutterul dupa marcaj si va rezulta Sablonul. Sablonul trebuia taiat si dupa capacul de rezervor, deci acesta a fost scos, pus cartonul sub si apoi marcat si taiat. Dupa ce sablonul este gata. se va lua si va fi pus pe partea din spate a pieii. Sablonul se va pune in oglinda pentru a se pastra gaura pentru rezervor unde este cazul. daca este simetric atunci nu conteaza. Marcarea se va face pe spatele bucatii de piele pentru a nu lasa urme pe partea din fata. 5. Dupa ce se marcheaza partea din spate a pieii, se taie cu cutterul/foarfeca foarte atent dupa marcaj. in caz ca apar probleme de Simetrie. ceea ce vor aparea ca la orice lucru facut cu mana, atunci se va gasi mijlocul, se va impaturi la mijloc si apoi marginile vor fi marcate si taiate dupa marcaj. Eu va sugerez sa va lasati inca 1 cm de jur imprejurul sablonului pentru a se lasa loc de eroare. ca dupa ce pielea este taiata nu mai poate fi adaugat. Asa ca mai bine lasi acum si sa tai sa duci la simetrie si la potrivire fixa pe rezervor. 6. dupa ce se taie. se va folosi iara mijlocul pentru taierea marginilor sa fie simetrice. La mine nu sunt pentru ca este deja tarziu si nu am mai avut chef. voi continua maine. Mijlocul eu l-am stabilit dupa surubul de prindere a ceasurilor de bord. si trasat cu un liniar pe piele.. Va urma cusuta o bucata de material sub pentru a nu zgaria rezervorul, trebuie sa vad poate gasesc ceva tinte sau capse sa le pun pentru decor. Iar marginea va fi ornata cu o impletitura, dar astea maine. Inca 2 poze. Scuzati calitatea pozelor. Sunt facute cu telefonul, dar decat nimic.... Sper ca v-am fost de ajutor.
-
bai....stiti cum ii, numa sa nu se cada in ceallalta extrema cu toata atentia asta media in jurul motociclistilor. problema este ca noi nu platim vignieta, nu platim multe alte taxe lucru ce am putea sa`i multumim lui Tariceanu, si cei ce sunt acum la putere ori au uitat ori au amant treburile astea. la cum se imput treburile cu taxele si toate cele ca merg in sus la pas alergator, sa nu isi aminteasca cei de sus ca pentru moto nu se platesc muultee ce se platesc la masina. Frumoasa initiativa oricum si va respect pt. defilari ** daca ati gasit greseli de gramatica sa stiti ca nu`mi pasa, ideea conteaza nu ambalajul
-
nume: Ciobanu JR, Mandru Proprietar de Yamaha Wild Star 1600! il am de vreo 2 luni deja,daaar m`am dat cu el si nu prea am activat pe forum @ copilu cu scuteru frate. sa te dai cu scuteru... ii muci la nas, orice copil cu un picutz de echilibru se poate da cu scuteru, derapajele si cazaturile...cred ca am cazut mai rau cu bitzigla decat tu cu scuteru, sincer, incearca sa citesti de ex. la rubrica accidente sa vezi cum au cazut altii, sa citesti rubrica de sfaturi sa vezi sfatruile altora care se dau de 10 ani.. nu de 3 cu scuteru.... si problema 2...ce ai cu aia cu BMW`urile? eu am un bimmer, si doara nu oi sta in spatele tau caa tu nu poti sa meri mai tare de 35 dar meri pe mijlocu drumului. in rest ce sa zic, drum bun si voie buna!
-
Se vinde una bucata Honda Shadow 750 Aero An de fabricatie: 2006 Cilindree: Evident ca 750 Kilometri: 23000 Saua custom hand-made, sissy custom, ghidon inaltat, comenzi Avansate Falcon cu Semi-talpici Prim Proprietar cumparata de noua Consum incredibil de mic: 3.5%km Pretul este de 5000 de euro!
-
Se vinde una bucata Honda Shadow 750 Aero An de fabricatie: 2006 Cilindree: Evident ca 750 Kilometri: 23000 Saua custom hand-made, sissy custom, ghidon inaltat, comenzi Avansate Falcon cu Semi-talpici Prim Proprietar cumparata de noua Consum incredibil de mic: 3.5%km Pretul este de 5000 de euro!
-
Am de vanzare doua casti: Marca: IXS Model: HX 269 Marimea: M Culoare: Portocaliu/Negru Stare: Noua Pret: 360 FIX Marca: Airoh Model: Tiger Marimea: S Culoare: Negru Lucios Stare: Usor folosita Pret: 360 FIX Are viziera fumurie, usor zgariata pe partea dreapta, dar nu impiedica vizibilitatea. Este casca de Enduro-Touring dar se poate folosi si fara cozoroc(detasabil).
-
Am de vanzare doua casti: Marca: IXS Model: HX 269 Marimea: M Culoare: Portocaliu/Negru Stare: Noua Pret: 360 FIX Marca: Airoh Model: Tiger Marimea: S Culoare: Negru Lucios Stare: Usor folosita Pret: 360 FIX Are viziera fumurie, usor zgariata pe partea dreapta, dar nu impiedica vizibilitatea. Este casca de Enduro-Touring dar se poate folosi si fara cozoroc(detasabil).
-
un pret la 1100 XX, ceva detalii...baga si tu mai multe please...
-
stickere fara Ca.catul ala de Asociatie a motociclistilor din romania nu sunt? adica fara sa scrie porcaria aia jos? daca sunt doresc si eu atunci cateva mersi mult!
-
Vand Marauderu cu update la Pret 4300 Negociabil... Guma Spate noua Avon, guma fata mai este 40% 54 mii de km... pff... poze si mai multe detalii jos la semnatura! nr de contact: a meu: 0724.023.347 ciobanu senior: 0744.350.361
-
Foarte Adevarat domnule, dar te miri de ce nu mai exista dialog? pt ca traim in Era lui GPS, BLUETOOTH si google. unde ca sa aflii o informatie nu vorbesti cu cineva sau faci o conversatie care sa fie totusi de natura sociala, ci faci un search pe google, ceea ce duce la o chestie anti`sociala. noi nu mai comunicam live... pt ca le avem pe toate: celulare, mess, mail, forum etc etc. si in spatele unui firewall sau monitor is super erou si ma pot lua de oricine ca conceptia este :"n`are ce sa`mi faca "... din pacate asta ii secolu` secolu tehnologiei, unde...un om este relativ inutil pt informatii cand il ai pe google Aviz carcotasilor: nu ma intereseaza ce greseli de ortografie sau ce cuvinte gresite ati gasit! daca aveti ceva nelamurit, dati un pm sau intrebati si va lamuresc ce am vrut sa zic!!