-
Număr conținut
33 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2009
-
Motocicleta
Hornet 2006
ikinz's Achievements
Newbie (1/14)
-
ikinz îl urmărește pe pete cadru ( spuma activa)
-
pete cadru ( spuma activa)
topic a răspuns lui ikinz în ady2inkubusul Service si intretinere curenta
Deci peste tot, inclusiv pe forum, 50% sunt pro spalatorie 50% contra. Unii nu au avut niciodata probleme, altii au patit ca si colegul de mai sus. Ce face diferenta intre o spalatorie ok si una not ok? Am vazut ca unii recomanda spalatoria de pe Bld Timisoarei, de langa Motor Team dar tot nu imi este clar daca sa ma risc sau nu. Singurul in loc in care am spalat fara probleme a fost A&A Car wash dar s-au inchis. -
Deci pasagera aflata pe motorul vinovat de accident poate sa obțină o despăgubire?
-
Bine zis! Asa pare sa se fi intamplat. Cat despre discutia cu rondul acesta nu exista. Daca iti imaginezi bulevardul ca fiind drept si nu curbat in jurul pieței totul o sa aiba mai mult sens.
-
Ok acum ca am ajuns acasa imi permit sa mai ofer cateva detalii. Accidentul s-a intamplat in Piata Alba Iulia intre o Yamaha YZF600 (cred) si un BMW. Motocicleta venea din directia Piata Muncii spre Bulevardul Burebista iar la intersectia cu Bulevardul Unirii a fost acrosata/lovita de autoturism. Eu nu am vazut ce s-a intamplat dar din ce am discutat e posibil ca motocicleta sa nu fi acordat prioritate. Asta in schimb nu explica de ce masina era lovita in fata pe partea stanga. O sa decida politia ce s-a intamplat mai ales ca amandoi soferi pareau normali la cap . M-a frapat totusi ce mi-a spus cel cu masina dupa ce am mentionat ce bine ca nu a patit nimeni nimic serios: "Asa e, dar aveam antrenament de tenis si acum o sa il pierd". Prioritati ! :| Poate era inca socat de eveniment si abera. Pilotul s-a lovit la picior dar a refuzat ambulanta iar pasagera si-a fracturat/luxat piciorul. In fine, am postat despre accident mai mult pentru a reaminti ca NU ORICE PARE SENS GIRATORIU SI ESTE. Elementul imperativ este semnalizarea lui cu:
-
- acum 20min - pilot putin sifonat dar nu a plecat cu ambulanta - pasager cu probleme la picior luat de smurd - la prima concluzie e posibil ca motociclistul nu a acordat prioritate
-
Mai este cineva din Bucuresti interesat de oferta?
-
Ai lovit din spate, esti vinovat?
topic a răspuns lui ikinz în mircea.cazacheviciul Legislatie, acte, vama
Recomandabil e sa iei legatura cu un avocat. Daca omul nu are RCA banuiesc ca trebuie sa il dai in judecata sau sa te adresezi Fondului de Protectie a Victimelor Strazii http://www.fpvs.ro/ -
Ai lovit din spate, esti vinovat?
topic a răspuns lui ikinz în mircea.cazacheviciul Legislatie, acte, vama
Nu ma pricep sa iti spun cu certitudine in ce conditii esti vinovat sau nu cand lovesti pe cineva in spate (conform politiei). Pot doar sa presupun ca in situatia in care nu ai cum sa dovedesti(dash-cam, martori), sau nu sunt urme clare ca nu ai avut ce face, nimeni nu o sa se oboseasca sa iti dovedeasca nevinovatia. O buna recomandare este intr-adevar sa ai o camera de bord, sunt destul de ieftine acum. Iti montezi una si stergi tot de pe ea de fiecare data cand e plina, ajunge sa fie un automatism ca si bagatul cheii in contact. Legat de admiterea camerei ca si proba, din nou, cred ca tine de agent daca il intereseaza sau nu. Eu am avut un accident recent in care l-am troznit pe unul undeva in spate lateral. Politia a solutionat accidentul in favoarea mea, dar am avut totusi un atu si anume cativa martori. In acelasi timp am avut camera de filmat si am predat la dosar un cd cu filmarea. Chiar daca s-a rezolvat inainte sa le predau inregistrarea, cred ca prezenta unei camere poate sa potoleasca pe cei vinovati sa nu fabuleze. Poate si agentul daca este nehotarat poate sa fie convins de o eventuala inregistrare. -
Asta ma frapeaza in continuare cum majoritatea au impresia ca "manevra de evitare" a inceput cu 140m inainte, cand am observat masina. Asta desi am explicat exact care a fost toata faza si cum m-am pacalit singur ca masina isi continua deplasarea spre Unirii (interpretare valida pentru ca intr-adevar a facut asta dar numai pentru ca mai trebuia sa mai mearga putin in fata pentru a intoarce). Practic "evitarea" incepe cu 23m si 1.5 secunde inainte de poc. Acum ca poate s-a terminat caterinca proasta si ego-urile au fost umflate la maxim putem sumariza cateva concluzii cu adevarat utile pentru incepatori si nu numai: - point fixation e un instinct pe care trebuie sa il controlezi - spre deosebire de pietoni unde pare a fi loterie, nu eviti o masina pe sensul ei de deplasare ci doar prin spate (in cazul de fata) - cand vezi soferi care conduc haotic ii lasi sa se desfasoare. Era mult mai ok daca pur si simplu incetineam si il lasam sa vad ce face. - trebuie sa mai exersez franarile si evitarile de urgenta. Sincer niciodata nu m-am simtit foarte sigur pe franarea de urgenta desi asta nu e nici pe departe prima situatie de genul. - daca tot faci dubla asigurare la schimbarea benzii macar fa-o repede mereu - sper ca anul viitor sa continue cursurile de pe Amckart, cu siguranta o sa fie o experienta utila - daca tot dormi pe motor mai bine fa-o acasa? Acum ca sa fie totul "democratic" am sa punctez si celelalte opinii cu care multi par sa rezoneze: - esti praf lasa-te - mai nou sunt si obraznic - sa ma prezint la cel mai apropiat crematoriu, macar sa fiu util si sa fertilizez plante Am ratat ceva?
-
In mod clar am citit threaduri diferite si nu stiu despre cine vorbesti cand spui "unii oameni chiar isi rup din timpul lor pentru a-ti explica unde si cum ai gresit" . Apreciez mana de ajutor dar esti pe langa subiect.
-
Corect, scuze cumva mi-a scapat partea "daca va pricepeti sa folositi si frana spate cu atat mai bine".
-
Mersi pentru urare, ai scris frumos! Mersi, sfaturi pertinente! La partea cu utilitatea franei de spate e cel putin discutabil, tot pe forum a fost o discutie cu un studiu care arata ca cel mai eficient franezi cu ambele. De obicei, daca imi permite timpul, trag ambele frane si cobor intr-o treapta inferioara. Este intr-adevar foarte util sa stai in permanenta cel putin cu 1-2 degete pe frana/ambreiaj. Mi-a trebuit jumate de sezon sa imi obisnuiesc muschii obositi de la degete sa pot trage de manete rapid. » Post actualizat in 16 Nov 2014 06:53 Cand a vazut cat hate s-a adunat pe thread repede a intors-o ca "Stai asa ca nu e al meu video-ul, eu sunt prea bun pentru a cadea in capcane de genul". Era frumos daca totusi mentiona sursa trafictube.ro si nu era nevoie sa explic de 2 ori ce s-a intamplat.
-
Exact motivul pentru care nu am dorit sa postez nimic aici, video-ul fiind urcat pentru Trafictube. Probabil nu trebuia nici sa raspund la toate intrebarile si sa ofer o descriere detaliata a celor intamplate si o recunoastere sincera a greselilor. Nimeni nu pare sa se fi obosit sa citeasca. Pentru cei care continuati sa va aberati/dati cu presupusul dupa pagina 3, va sugerez sa cititi primul post din acea pagina. Daca nu doriti asta, sunteti liberi sa transformati acest thread intr-o rampa pentru frustrarile voastre . Din punctul meu de vedere, presupusa comunitate moto (doar online ce-i drept) isi arata in continuare valoarea sau lipsa oricarei urme de valoare. Culmea penibilitatii, vine cineva cu o greseala, cu o relatare concreta si filmata, recunoaste ca a gresit si ca inca e incepator si majoritatea aberati fara nici o jena. Este foarte educativa sectiunea de "Accidente" dar cu o singura lectie si anume sa nu indraznesti sa recunosti sau sa arati cumva ca ai gresit si esti om. Partea care mi se pare mie cea mai trista e ca in 4 pagini de (cuvant urat) nu cred ca s-a oprit o persoana sa intrebe "Auzi da tu ai patit ceva, te-ai lovit naspa?". Din fericire, motociclismul nu se face pe forum iar din experienta mea cel putin situatia e mult mai buna pe strada unde majoritatea se saluta si se ajuta la nevoie. Este ultima data cand mai raspund "amicilor motociclisti saritori" care nu doresc un dialog, poate cel mult un monolog. Cu hornetul am facut doar 15,000km circuland in Bucuresti. » Post actualizat in 15 Nov 2014 10:28 2 precizari relevante pe care nu aveai de unde sa le stii: accidentul este de pe la inceputul lui octombrie iar anvelopele sunt noi cumparate anul acesta. Faptul ca ma asigur de 2 ori este mai mult un atu, nu odata am patit sa fie o masina ninja in dreptul meu. In ziua respectiva probabil pentru ca eram prea increzut m-am si asigurat mai lent decat trebuia. La partea cu franarea sub potential sunt de acord ca se putea mult mai bine. Singurul motiv pentru care am pierdut aderenta in primul rand e pentru ca am trecut peste o mica denivelare vizibila in video cand sunt pe jos.
-
Dar nu ma contrazic deloc legat de ce ai scris mai devreme, nu vad ce legatura are incontestabilul adevar ca "sant multi printre noi care au multa experienta si au un punct de vedere bun printre care eu dupa 21 ani pe motor si 20 pe masina, credema ca si ei si eu stim ce vorbim.".
-
Greseala mea, pe documentul de la politie scrie de: Art.54. - (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rând de vehicule stationate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmeaza sa efectueze o întoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna în pericol siguranta celorlalti participanti la trafic. Daca nu ma insel, a luat amenda vreo 300lei si cateva puncte