Salut prieteni, ma alatur si eu voua cu un zx6r din 99! Sunt foarte multumit de ea, 29.000 km, achizitionat in luna februarie 2010, toba mivv carbon, furtune frana racing, schimbat putin look-ul coditei de catre mine, respectiv undertail-ul dintr-o bucata de fibra de sticla, decupat dintr-o bucata de autocolant ZX 6R si lipit pe stop, aripa spate, protectie ghidon carbon, folie pe parbriz, semnalele spate trase sub stop, cauciuc de 180 pe spate si cam atat! Acum incep cu "problemele" din care sper sa ma scoateti voi si sa-mi dati sfaturile necesare! As vrea sa-i schimb codita, sa-i pun una de 636 04, din punctul meu de vedere ar da mult mai bine decat cea originala! Am citit toate postarile voastre, ati inceput la un moment dat sa vorbiti de un subiect asemanator, parca tu, Survolaj aveai idei in privinta asta, dar n-am reusit sa inteleg ceva concret! Care din aceste doua variante este cea corecta? 1) codita intra pe cadrul model 99 fara modificari majore si costuri ridicate, fiindu-mi necasare doar codita, sa pilot + pasager, stop, plus modificari minore in ceea ce priveste potrivirea pieselor pe cadrul model 99? 2) trebuie schimbat tot spatele, respectiv cadrul si tot ce este pe el? Si daca variantele astea sunt prea scumpe si costisitoare, ar mai fi 3) sa-i ridic putin cadrul actualei codite, un undertail dupa ebay si stop cu semnale incorporate, ce ziceti? Imi cer scuze de pe acum daca am spus ceva gresit, dar n-as vrea sa demontez nimic pana nu primesc sfaturi de la voi, cei care poate ca v-ati trecut zx6-le printr-o astfel de transformare sau care stiti ce modificari implica o astfel de treaba! Poate v-a trecut prin cap la un moment dat o transformare ca asta si n-ati pus-o in practica, cei care ati avut sau aveti modelul 99, dar cred ca ar schimba look-ul motocicletei o astfel de codita!
Multumesc anticipat!