Sari la conținut

mihai201286

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mihai_201286

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buzau
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Zx6r 1999

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki gsx-r 750

mihai201286's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc! Ai dreptate, daca ma gandesc la costuri, facand un calcul rapid, m-ar duce in jur de 250-300 euro...pe criza asta! De varianta 3 ce zici, ar fi o schimbare in bine? Codita putin ridicata, undertail si stop cu semnale incorporate, dupa ebay, care fac +/- 100 euro! Astept si alte opinii, poate are cineva vreo idee mai buna decat cele 3 ale mele!
  2. Salut prieteni, ma alatur si eu voua cu un zx6r din 99! Sunt foarte multumit de ea, 29.000 km, achizitionat in luna februarie 2010, toba mivv carbon, furtune frana racing, schimbat putin look-ul coditei de catre mine, respectiv undertail-ul dintr-o bucata de fibra de sticla, decupat dintr-o bucata de autocolant ZX 6R si lipit pe stop, aripa spate, protectie ghidon carbon, folie pe parbriz, semnalele spate trase sub stop, cauciuc de 180 pe spate si cam atat! Acum incep cu "problemele" din care sper sa ma scoateti voi si sa-mi dati sfaturile necesare! As vrea sa-i schimb codita, sa-i pun una de 636 04, din punctul meu de vedere ar da mult mai bine decat cea originala! Am citit toate postarile voastre, ati inceput la un moment dat sa vorbiti de un subiect asemanator, parca tu, Survolaj aveai idei in privinta asta, dar n-am reusit sa inteleg ceva concret! Care din aceste doua variante este cea corecta? 1) codita intra pe cadrul model 99 fara modificari majore si costuri ridicate, fiindu-mi necasare doar codita, sa pilot + pasager, stop, plus modificari minore in ceea ce priveste potrivirea pieselor pe cadrul model 99? 2) trebuie schimbat tot spatele, respectiv cadrul si tot ce este pe el? Si daca variantele astea sunt prea scumpe si costisitoare, ar mai fi 3) sa-i ridic putin cadrul actualei codite, un undertail dupa ebay si stop cu semnale incorporate, ce ziceti? Imi cer scuze de pe acum daca am spus ceva gresit, dar n-as vrea sa demontez nimic pana nu primesc sfaturi de la voi, cei care poate ca v-ati trecut zx6-le printr-o astfel de transformare sau care stiti ce modificari implica o astfel de treaba! Poate v-a trecut prin cap la un moment dat o transformare ca asta si n-ati pus-o in practica, cei care ati avut sau aveti modelul 99, dar cred ca ar schimba look-ul motocicletei o astfel de codita! Multumesc anticipat!
  3. Pana acum n-am avut tangente cu Kawasaki, pe pro-bike scrie ca este de 160, pe motoprofi de 170, iar eu am auzit ca e de 180, deci eram nelamurit...merci mult! Apropo, ai avut probleme cu ea pana acum?
  4. Salut, vreau sa-mi iau si eu un ZX6R cum este al tau, sau cel putin ca cel care l-ai avut daca nu-l mai ai...e din 99 si vreau sa stiu ce probleme ai intampinat de cand il ai! Si inca o intrebare...ce dimensiune are cauciucul spate, 160, 170 sau 180? Multumesc anticipat Mesaj completat Super vopseaua...vreau sa-mi iau si eu un ZX6R din 99, dar am o nelamurire...de cat este cauciucul spate, de 160, de 170 sau de 180? multumesc anticipat
  5. mihai201286

    Accidente in Buzau

    Merci mult...! Am avut GSXR-ul de 750 aproape 2 ani, dar consider ca e un motor prea mare, cu toate ca am mers ceva km cu el si am prins cam care-i treaba pe un supersport, am citit o gramada despre ele si am incercat sa aplic ce am invatat pe cat posibil! Poate voi spuneti ca de la 600 pana la 750 nu e mare diferenta, dar nici la 400 sau chiar la 250 nu-mi vine sa cobor ca nu sunt chiar atat de "incepator"! Vreau un motor fiabil si stiu ca Honda indeplineste aceasta "functie", dar daca stie cineva din experienta sau din alta parte, un ZX6R cum ar fi? SRAD-ul nu prea-mi place, sa fiu sincer, ca eu sunt genul care se uita intr-o oarecare masura si la aspect!
  6. mihai201286

    Accidente in Buzau

    Salutare buzoienilor! Sunt nou pe forum si nici nu stiu cum sa incep...momentan nu am motor, am avut GSXR-ul de 750 cu care din pacate s-a sfarsit baiatul din Plescoi sambata trecuta, stau la cativa km de el si il cunosteam bine, era un baiat de nota 10, doar ca ii placea sa se dea la ea si asta l-a costat viata! Am fost si eu la inmormantare si nu pot descrie cum m-am simtit, avand in vedere faptul ca am calarit si eu "moartea" lui Alex! Nu trebuie condamnat, am vazut ca si voi recunoasteti ca orice motociclist e teribilist mai devreme sau mai tarziu cu un asemenea motor! Eu am dat-o ce eram incepator, nu stiam cu ce se "mananca" un motor si de la scuter am sarit la 750cc, 132cp...exagerat de mult, dar in aproape 2 ani cat am tinut motorul, l-am zgariat o singura data, i-am blocat frana fata, dar la viteza mica si nu s-a intamplat mare lucru! Am considerat ca trebuie sa pornesc cu ceva mai mic, de aceea am vandut-o, dar din pacate viata ei s-a sfarsit odata cu cea a lui Alex, mult prea devreme! Asta-i viata, nu se mai poate da timpul inapoi, dar cred ca fiecare a invatat cate ceva din tragedia asta! In incheiere, recomandati-mi si mie un motor bun, ca vreau altul...unul de 600cc e bun? Un ZX6R din 98-99, un SRAD sau un CBR f3? Ce ziceti? Multumesc anticipat si sper sa ne vedem in curand la parculet!
×
×
  • Creează nouă...