Sari la conținut

Black Rider

Membru
  • Număr conținut

    73
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki GSX750F Katana (1999)

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki RF600R; Suzuki GSX750F; Kawasaki VN900 Special Edition; Suzuki GSX750F

Vizitatori Recenți Profil

584 citiri profil

Black Rider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare, aveti idee exista cineva (sau firma) in Brasov care inchiriaza motociclete de strada de capacitate >=600cmc?
  2. Em am luat-o anul trecut in februarie cu 39.000km, adusa din Italia si acum are 44.500km dar nu stiu daca sunt reali. Are o usoara oscilare la relanti dar nu am chef sa fac nici o sincronizare la carburatoare (daca nu am simptome in mers si nu am probleme de ce sa-i fac aiurea) si lantul are un joc usor lateral dar inca nu il schimb pentru ca mai am loc si dinti de reglat la el. Imi place ca motor si totusi ma oboseste la drum lung, chiar si cu pauze dese. Sunt lung in picioare (am 1.90m) si pana la urma ma apuca durerea de genunchi, cred ca anul asta il dau si ma orientez spre ceva unde sa pot sa imi intind picioarele. Anul asta am facut 2 drumuri Bacau-Bucuresti si nu m-am fugarit, nu m-am grabit si totusi am ajuns varza cu genunchii (sa nu ma intelegi gresit chiar nu am probleme cu articulatii, genunchi, picioare, etc). Anul trecut am facut Transalpina, nu iti descriu cum ajuns dupa o zi de mers Bacau-Ranca. Probabil un biker pana in 1.80m ar sta mai comod, chiar nu am citit nici un review sa se fi plans careva de pozitia pe GSX F si totusi eu nu sunt multumit.
  3. Aveti drum pe la SMAEB pe 2 roti? Ne vedem pe acolo? Eu am treaba in Bucuresti, vineri incepand cu ora 14:00 as fi pe acolo, numai sa tina vremea...
  4. Macke la motorul din primul link la care vrei sa dai o fuga sa imi spui sa vin in intampinarea ta ca e al meu . Nu e de vanzare, l-am postat mai mult sa verific valoarea lui pe piata. Sunt prea multumit de motorasul meu...
  5. Macke daca sau cand e de pornit inspre fratii bucovineni da un semn poate ma bag si eu.
  6. Ulei nu scade semnificativ, am si o usoara scurgere la o garnitura in partea de sus a blocului motor (se vede prin fereastra din carena). De la un schimb la altul nu completez ulei pentru ca nu e cazul (verific frecvent nivelul). Motorul il pormesc zilnic de cand l-am scos de la iernat si l-am adus la serviciu, il las sa mearga vreo 5 minute. In ziua reviziei la fel il pornisem cu vreo 3-4 ore inainte. Cred ca o sa repet testul la alt mecanic, plus ca am impresia ca devin usor paranoic imi place prea mult motorul asta fata de ce am avut inainte si cu ce am mai mers. Multumesc de sfaturi. » Post actualizat in 04 Mar 2015 17:55 Daca minimul este 7.85 inseamna ca totusi nu e chiar nasol, mai fac un test cu alt aparat, sa vad primul cilindru daca are acelasi rezultat. Mersi fain!
  7. Salutare, am facut ieri revizia la motor si am chemat si un tip cu aparatul de masurat compresia (mecanic moto care se pricepe, cu asa ceva se ocupa). In manual scrie ca ar trebui sa fie 10.7:1. Masurarea a facut-o pe fiecare piston in parte, ''pe uscat'', daca ma exprim corect. Masuratorile, daca ar fi sa compar cu manualul, sunt dezastru: 7.2, 9.0, 8.3 si 7.8 - pistoanele 1,2,3, respectiv 4. Ce parere aveti, e undeva gresit, este buna modalitatea de masurare? Sa-mi fac griji sau sunt paranoic? Eu am solicitat testul de compresie pentru ca anul acesta (ca si anul trecut de altfel) cand pornesc motorul iese un fum alb (iar eu zic ca nu e abur, pentru ca atunci cand se incalzeste motorul, nu mai iese si daca ar fi doar abur ar iesi permanent pe toba) si am vrut sa stiu cum stau la compresie. Ar fi vreo legatura si cu oscilatia usoara la relanti pe care o am / carburatoare nesincronizate? In timpul mersului nu am simptome ca ar fi ceva nereguli, nu se inneaca, nu da nas, merge rotund, porneste fara efort (nu am mai pornit-o din septembrie, e drept ca am tinut-o intr-un garaj la 10 grade constant si a pornit usor).
  8. Salutare, Nu stiu cum stati cu RCA-ul dar eu cand vad soare afara intru in transa si iar sun un prieten broker de asigurari (l-am exasperat de vreo 2 ori pana acum in decurs de vreo 3-4 luni). Anul trecut prin noiembrie era 320 ron pe 1 an, vineri era 316 ron (Carpatica si Euroins) din care 20 ron poti sa-i scazi daca nu vrei sa ai asigurat si pasagerul. Gandidu-ma ca asta e valoarea si pot sa astept eu mult si bine preturi scazute, nemaiavand nici rabdare i-am zis sa il faca (apropo de faptul ca eram in transa erau 0 grade afara, sa nu credeti ca urma sa ies cu motorul); cand s-a apucat de bifat pe acolo prin aplicatia online reinnoire si vehicul inmatriculat deja, surpriza: 217 ron pe 1 an cu pasager asigurat cu tot la Euroins. Poate e de folos informatia... Ca sa fie informatie completa, stiu ca asigurarile sunt in functie de varsta, vechimea categoriei obtinute etc: eu anul asta fac 38 de ani si am categ A din 2009
  9. Ai idee cat e vigneta pentru moto in Ungaria? Am de gand sa folosesc autostrada.
  10. Aveti idee, in alte tari din Europa avem nevoie de vignete? Anul asta vreau sa fac un drum Ungaria-Austria-Italia si as vrea sa stiu daca in alte tari UE se percep taxe de tip vigneta pentru motociclete.
  11. Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia . Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi » Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45 Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile?
  12. Baieti eu din pacate trebuie sa imi vand motorul, au intervenit alte prioritati, daca stiti vreun doritor va rog sa apelati cu incredere: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsx%20750%20f-din-2001-574572.html
  13. Eu plec maine dimineata spre Ranca (vin dinspre Brasov) si ma intorc spre casa duminica dimineata. Avem timp sa facem si trasee si sa bem/povestim, etc. Numai sa tina vremea cu noi
  14. Borsulica, daca vii dinspre Bucuresti, ar trebui sa ne intalnim pe la Ramnicu Valcea, banuiesc ca tu vii prin Pitesti. Punctul final de intalnire ar fi Ranca (aici zic eu sa fie cazarea, punctul de plecare pe trasee, etc).
×
×
  • Creează nouă...