Sari la conținut

BebeLupulAlfa

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.docbucuresti.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Ducati Monster 696
  • Numar Moto
    B-32-REA
  • Club
    Ducati DOC Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

575 citiri profil

BebeLupulAlfa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Noua celor din Ducati Desmo Owners Club - DOC Bucuresti, ne plac motoarele frumoase si cele mai frumoase, din punctul nostru de vedere, sunt Ducati! Ne plac si incurajam colegele noastre si nu numai, pentru ca sunt frumoase si curajoase! Si in principal ne tinem de ceea ce vrem sa facem noi - Ride & Fun & Just for Fun!
  2. Eveniment: Decernarea premiilor “Ducati Road Queen – 2015” (DRQ-2015) Scop: Desemnarea celei mai frumoase motociclete Ducati a anului 2015 Frecvența: O data pe an Premii: Materiale promoționale Ducati pentru primele trei locuri astfel: – Locul I – Ceas Ducati, Tricou și Șapcă, – Locul II – Tricou și Șapcă, – Locul III – Șapcă și Breloc, Primele 12 clasate vor beneficia de o sedință foto profesională în urma careia vom realiza un calendar special, ediție limitată, pentru anul ce urmeaza. Regulament: 1. Până la data de 15.09.2015, participanții vor trimite pe adresa de e-mail a clubului ducati@docbucuresti.ro, un mesaj având ca subiect “DRQ-2015”, cu următorul continut: – O fotografie cu motocicleta Ducati proprie, la o rezoluție cât mai bună; – Numărul de înmatriculare a motocicletei; – Nume și Prenume, Telefon Mobil. 2. În data de 16.09.2015, pe pagina de Facebook a clubului se va crea un album foto numit “DRQ-2015”, care va conține toate fotografiile “candidatelor” cu denumirea și numărul de înmatriculare al acestora; 3. În perioada 16-30.09.2015 se vor vota pozele motocicletelor preferate prin acordarea unui vot de tip “Like”, pentru una sau mai multe “candidate”; 4. În data de 01.10.2015 se vor stabili primele 12 clasate, pe baza voturilor primite în perioada menționată. În cazul unor egalități, se vor desfășura sesiuni de baraj, pe perioada unei zile începând cu 02.10.2015; 5. Primele 3 motociclete clasate vor fi premiate, iar locul întăi va fi declarat Miss Moto Romania DRQ-2015; 6. Primele 12 motociclete clasate vor face parte din Calendarul D.O.C. București, ediție limitată, pentru anul următor; 7. Premiile vor fi înmânate, în cadru festiv la sediul Ducati București & D.O.C. București, în data de 03.10.2015, începând cu ora 12:00. Eveniment sponsorizat de Ducati București; Provocare pentru toate D.O.C. – World Ducati Road Queen [WDRQ] https://www.facebook.com/media/set/?set=a.501353440043372.1073741881.364523603726357&type=3
  3. Despre Isle of Man Nicaieri in alta parte nu este atât de mult iubit sportul cu motocicleta cum este iubit intr-o zonă atat de mica ca Isle of Man și nici unul dintre evenimentele organizate, in acest loc magic, nu este la fel de faimos ca Mountain Course TT (Touristic Trophy). Aceasta este o cursă de motociclete unica, provocatoare, in competitia concurentilor, pe un circuit extrem de lung (60,72 Km) și periculos, de mare viteză, organizat pe drumuri orășenești și de țară utilizate zi de zi. Legendara cursa (Mountain Circuit) a fost adoptata pentru două roți din 1991, când urcare ei, istovitoare, prin dealuri, a cerut participarea masinilor mai puternice cu transmisii imbunatatite. Cursa Seniorilor a fost dominata de motocicletele fabricate in America – Indian, fapt ce a fost un apel de trezire pentru fabricile britanice. Nicaieri in alta parte nu am fost, de doua ori, intr-o perioada asa scurta, cu ferry-feribotul si motocicleta, cu avionul si masina, asa cum am fost in acest loc magic ca Isle of Man. Drumul Drumul, aproximativ 8.600 Km cu motocicleta, 74 Km cu EuroTunnel (tren), 560 Km cu ferry-feribotul si 250 Km cu masina, 13 tari tranzitate/vizitate Romania, Serbia, Croatia, Ungaria, Austria, Germania, Olanda, Belgia, Franta, Anglia, Isle of Man, Scotia si Jersey. http://www.wattbitmotors.ro/?p=2671
  4. Multumesc tuturor pentru gandurile bune! Moto: Nu contează câți ani ai în viața asta, ci viața din anii tăi… Toata lumea moare, dar nu toata lumea traieste… De fiecare data m-am ridicat pe picioarele mele, cei drepte rupte s-au sfasiate. De fiecare data am revenit in lumea moto si pe motocicleta, culmea m-ai cu drag, o sa incerc si mai prudent. Am depasit masini, pe stanga si un baiat a iesit printe masini si m-a izbitdin lateral, singura problema e ca s-au umflat muschi de la gamba dreapta si au iesit Multumesc tuturor pentru gandurile bune! Moto: www.wattbitmotors.ro Nu contează câți ani ai în viața asta, ci viața din anii tăi… Toata lumea moare, dar nu toata lumea traieste… De fiecare data m-am ridicat pe picioarele mele, cei drepte rupte s-au sfasiate. De fiecare data am revenit in lumea moto si pe motocicleta, culmea m-ai cu drag, o sa incerc si mai prudent. Am depasit masini, dupa podul de la pipera, pe stanga si un baiat a iesit printe masini si m-a izbit din lateral, am zburat cu motor cu tot 3m, singura problema e ca s-au umflat muschi de la gamba dreapta si au iesit prin piele, (se vede ca am fost la sala), cu doua operatii sunt ca nou, una am facut-o deja! Oricum am fost mai puternic i-am rupt si numarul si radiatorul. Ma intreba cineva ce imi aduce motorul, ca e un risc permanent. Asa este dar imi aduce bucuria de a trai, de a ma simti viu, nu e singura dar e printre ele. PS: Sunt niste doctorite tare dragute, din toate punctele de vedere, aici la Floreasca, urgente, chirurgie plastica. Sa ne vedem sanatosi pe drum cu motoarele si multumesc inca odata!
  5. Un drum foarte frumos, aproximativ 3.600 km, cu soare dar si cu ploaie, cu peripetii ..... O experienta de neuitat pe pista de fromula 1 de la Imola (Italia). Poze din experienta - Ducati Riding Experience
  6. Poze, Intalnirea Moto Veteranilor, 2010, Ticleni, Hotel Sara si mult mai multi fani .... Mesaj completat Poze, Intalnirea Moto Veteranilor, 2010, Ticleni, Hotel Sara si mult mai multi fani .... Mesaj completat Poze, Intalnirea Moto Veteranilor, 2010, Ticleni, Hotel Sara si mult mai multi fani .... Mesaj completat Poze, Intalnirea Moto Veteranilor, 2010, Ticleni, Hotel Sara si mult mai multi fani .... Mesaj completat RAPORT DE INFORMARE Subsemnatul .., zis si Bebe Lupul Alfa, declar pe raspunde altuia, ca pe a mea in nici un caz, in mod iresponsabil, ca domnul Ivan zis si Pedala, intr-un loc propice pentru o sedinta constructiva, respectiv piscina hotelului Sara, din Ticleni, la o ora adecvata, respectiv intre orele 02-03 noaptea, cand am incercat sa port o discutie serioasa despre problemele importante vizavi de motociclism, a dus discutia in derizorio, profitand de naivitatea mea si am discutat despre tot felul de lucruri cum ar fi mancare, bautura, etc... de care nu ar fi interesat nici un motociclist indiferent de natura sau varsta sa. In sensul celor mai sus, declarate, plin de indignare ca avand in vedere excelenta organizare si locatie am hotarat sa-l demasc public si propun sa-l pedepsim aspru astfel ca de urmatoarele intalniri sa se ocupe tot el, poate se invata minte si abordeaza lucrurile cu seriozitate, corespunzator cu statura sa inalta. Totusi, data viitoare pe langa faptul ca o sa facem inca o data lata, propun sa o facem si mai lunga pentru ca atunci cu siguranta ne vom concentra si pe alte lucruri serioase (sunt sigur ca nu se va intampla asta). In total dezacord, cu cele declarate, Ivane Felicitari si sa ne vedem sanatosi! Un lup pe langa curtea motovetaranilor, motocilcisti ....
  7. Poze de la a doua intalnire a Moto Veteranilor, 2010, Ticleni, Hotel Sara si mai multi ... fani.
  8. Primele poze de la a doua intalnire a Moto Veternanilor, 2010, Ticleni, Hotel Sara si ... primii fani.
  9. Incep sa o iau si eu pe urmele lui Dan Nastase, ca m-am infuriat un pic, pe cei care incerca sa submineze totusi realizarile lui AMOVERO, si a tuturor celor care si-au adus contributia vizavi de acesta. Totusi, m-a bucurat mult faptul, ca veterani, chiar daca s-au mai ciondanit, mai mult s-au mai putin, au sarit toti ca unu sa apere AMOVERO. Nu imi fac griji ca se va destrama, este o iluzie pe care si-o fac unii, nu au decat si sa fie sanatosi. Mai multi sau mai putini suntem membrii si in alte cluburi in care activam, dar AMOVERO este ceva special, si asta ne uneste pe toti, respectiv notiunea de VETERAN, nu neaparat calitatea de VETERAN. Acum, o sa fac o mica comparartie intre doua termene VETERAN si SENIOR, conform DEX al limbii romane. SENIOR, in mare insemna, o persoana de o anumita varsta, deci in concluzie vrei nu vrei, faci ceva sau nu faci, senior tot ajungi, cum ti-o fi soarta sanatatea. Senior dupa unii esti oricum dupa 45 de ani ... VETERAN, inseamna cineva care a avut o activitate (de regula combativa in lupte, termenul venind de la stramosii nostrii romani) si nu este legata de o anumita varsta. Veteran in AMOVERO pot sa devi si la 30 de ani, daca ai si tu o activitate (experienta) de 10 ani pe motor. Cu explicatiile astea nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar vreau sa pastram AMOVERO in spiritul in care a fost el gandit (chiar daca Dan Nastase ne mai supara, stand stramb si judecand drept el are dreptate) si pe care, eu zic, ca acum l-am inteles cu totii, Eu personal ajung mult mai repede senior, decat veteran dar spiritul meu de lup este de veteran si o sa am rabdare si o sa ma straduiesc sa ajung veteran. De pe acum incep sa ma gandesc cum ar suna Veteranul Bebe Lupul Alfa. Frumos, nu ? Glumesc, desigur. De ce m-am infuriat un pic, pentru ca la primele valuri, pe topicurile lui AMOVERO, mai mult sau mai putini, se incurajeza ideia sa se sara de pe vapor in barcile de salvare, in loc sa stam uniti pe vapor si sa facem fata valurilor care oricum vor trece si vaporul va merge inainte. Dragi motociclisti, ganditi-va bine spre ce aspirati, ca seniori ajungem cu totii oricum, daca suntem sanatosi si avem un pic de noroc. Experienta, drumurile cu motoru sunt cu totul altceva ....., si eu de aia mi-am luat motocicleta. Veterani sau nu, sa ne vedem sanatosi la Tismana, Un lup pe langa curtea veteraniilor. (AMOVERO) PS: Nu am mai scris asa multa proza (cred ca-i zice) de la scoaia generala sau poate de la liceu, habar nu am ! Apropo, eu sunt jumate moldovean si jumate oltean, asa ca draga Ivane mancare sa fie si daca gasim si o functie mica pe la curte e si mai bine ...., Ma pricep la latrat/urlat ca lup sunt. Mesaj completat AMOVERO chiar daca nu este o organizatie inregistrata, el exista pe acest forum si ca spirit in multi dintre veteranii prezenti si viitori. Ne strangem la intalniri sub acest spirit de cate ori putem si/sau il mai pacalim pe Ivan sa mai organizeze una. AMOVERO este o ideie si pana la urma asta este frumusetea lui. Este ideia care ne uneste, indiferent de multe aspecte Cu AMOVERO, dupa mine lucrurile sunt clare si corecte dar in nici un caz nu concep sa vedem viitorul acestei idei fara Dan Nastase, cu care o sa ne fie foarte greu, ca printre altele este foarte incapatanat (asta este de bine si de rau), ne enerveza pe toti, se ambaleaza destul de repede, are un scris mestesugit, dar sunt convins ca-l dovedim noi intr-un fel, cu rabdare. Acum ca cerneala a curs online la greu, asteptam sa curga mustul in pocale la Ticleni si mai mult.
  10. Dragi Veterani, Dragi Motocilisti, Sa nu uitam faptul ca intalnirea de la Ticleni, este organizata de celebrul motoveteran (AMOVERO), asa cum este el, (dar prietenul nostru, simpatic si drag, si mai ales organizator, si prieten chiar si cu Dan Nastase cu toate ca s-au mai impuns ei pe ici pe colo ... a curs sange mult ...) sub egida clubului AMOVERO. Hai ca la Ticleni sa discutam despre AMOVERO, asa cum este el, o organizatie vie si frumoasa, nu de altele (organizatii/organizarii/cluburi) ca zau NU ESTE CAZUL! E usor sa critici si sa darami, e mai greu sa contruiesti. Si deocamdata este ceva construit (AMOVERO), hai sa avem grija de el. Vizavi de Dan (Nastase), ca sa parafrazez, pe aproape, un domnitor roman, chiar daca el nu ne vrea noi il vrem. Asa ca Stimate Domnule Dan Nastase, in cazul in care nu poti / nu vrei sa vii la Ticleni, eu organizez cu veteranii din AMOVERO, o echipa de "duri" si venim peste tine sa te convingem, in mod pasnic, cu argumente, ca nu scapi asa usor de AMOVERO sau AMOVERO de tine, sa fii doar un user pe forum. Tu esti membru fondator si un motoveteran. Sa ne vedem sanatosi, Un lup la curtea regelui Arthur.
  11. Hai sa nu exageram, de la niste mai mari sau mai mici replici dure (chiar poate uneori jigniri fara rost) sa ne apucam sa facem alte organizatii/organizarii/cluburi etc., de parca asta ar fi important, sau parca noi, nu am fi aceiasi (Marie cu alta palarie). Eu zic ca ne-am reunit sub sigla AMOVERO, mai tineri mai batrani, mai veterani sau nu si cred ca ar fi bine sa fie asa si in continuare, SA PROMOVAM MOTOCICLISMUL in forma lui frumoasa si civilizata. Nu trebuie sa negam niste idei bune, niste oameni valorosi (multi, chiar daca se mai infierbanta ei ....). Am mai zis, ideia lui Dan Nastase vizavi de acordarea treselor ca o combinatie intre minim 10 ani de activitate ("declarata" doar pe forum, dupa mine e arhi suficienta) si vechimea permisului categorie A (care sa dea numarul de trese efectiv) mi se pare rezonabila, chiar daca Dan a expus-o cu foarte multa "pasiune", ca si altele de fel. Oricum, eu personal, si nu numai eu (sunt convins) ma voi bucura daca si Dan Nastase ne-ar onora la Ticleni si ne-am intoarce impreuna, la fel cum am venit de la Tismana in vara. Eu personal, sunt pentru AMOVERO cu bune si rele, cu buni si mai putini buni, cu motoveterani sau numai cu motociclisti si o sa mai dau din coada prin curtea AMOVERO, chiar daca, in interior, la masa rotunda se mai aude zaganit de sabii. La Ticleni avem ceva program artistic, pentru astia care nu suntem motoveterani si implicit mai tinerei si mai zglobi ??? Sa ne vedem sanatosi !
  12. Eh..., sa nu exageram acum, nu este atat de grav. Poate 2 sticle, sa nu fim chiar atat de aspri, doar duri.
  13. Hai sa ne mai veselim putin, dupa atata incrancenare. Subliniez si rog ca acest post sa fie tratat ca o gluma, fara suparare, fara ofensa catre nimeni. Apropo de salut si motoveterani propun putina disciplina, ca in armata, astfel, fiecare aspirant la statutul de motoveteran va respecta urmatoarele: 1. Va anticipa, in mod vigilent si neobosit prezenta unui motoveteran la o distanta reglementara (minim 1 Km). 2. Va parca moticleta pe cricul lateral, cu faza mare aprinsa si cu luminile de avarie pornite. 3. La trecerea motoveteranului, va executa trei pasi de defilare, de gasca (stil nemtesc la un unghi de 90 de grade), va saluta cu mana la chipu (stil amaerican deasupra ochilor) si va striga cu abnegatie - SA TRAITI TOVARASE "GRADU" (conform cu numarul de trese, respectiv ierarhia in organizatie). 4. Va continua deplasarea numai dupa ce motoveteranul se pierde in zare la o distanta regulamentara (binenteles de minim 1 Km). Acesta forma de salut se poate aplica si intre motoveterani, binenteles in mod ierarhic si numai de sus in jos pe baza ierarhiei bine stabilita, riguros, de catre trese. Asa-i romanul facem haz de necaz ca la asta suntem cei mai buni. Sa ne vedem sanatosi! Mesaj completat Stefane, SPRINT PREA MARE, ASTA NU ESTE ANTRENAMENT, poate meci de proba ?!!!. Propun sa fiti sanctionati aspru la Ticleni!
  14. Draga Dan, Draga Ivan, Draqi Motoveterani, Dragi Motociclisti, Vreau sa va reamintesc ca in vara (iulie) am stat toti la o masa cu TOTII, la TISMANA, in jurul unui pahar de vin, ne-am simtit bine si am discutat despre motociclete, motociclism si nu numai. Cred ca singurul luicru care ne-a adus pe toti acolo a fost pasiunea pentru motociclete si motociclism si dorinta de ne simti bine, nu am vszut pe nimeni framantat sau procupat de trese, simboluri sau altceva in mod deosebit. BUCURIA MARE la toata lumea a fost ca s-a revazut unii cu altii ca sa zic cei mai cu "vechime", ca sunt sanatosi si mai pot sa mearga cu motocicleta. Topicul asta a ajuns de ceva timp un foc care ne arde in loc sa ne incalzeasca, si ca orice foc (conflict) se intretine punand lemne pe ele din toate partile (jigniri si alte lucruri care chiar nu va caracterizeaza). . Daca era vre-un ziar de o anumita factura chiar cred ca putea deveni bunicel. Mie imi sunteti dr5agi pentru cum sunteti voi ca oameni si motociclisti, particip la intalnirii sa mai schimbam o vorba, o poveste etc. Si nu in ultimul rand mi-a placut faptul ca aceste intlniri au reunit motoicilisti fi diferiti din toate punctele de vedere fsra sa fie asta o problema. Draga GALEN eu dau declaratii scrise numai daca sunt obligat de lege sa o fac, altfel nu te astepta de la mine vre-o data sa fac asta sau sa sustin o astfel de ideie. Ce facem? Facem dosare de personal!? Sa se faca niste formulare tipizate? PENTRU CE, ca nu INTELEG? Daca avem "ceva de declarat" sa scriem aici pe forum si asta este. Imi face mare placere sa fiu alaturi de motoveterani si nu numai, si o sa-mi dau silinta sa particip la toate intalnirile atata timp cat voi fi binevenit, ma intereseaza sa merg cat mai multi ani cu motocicleta, sa fiu sanatos. NU MA INTERTESEAZA NICI o TRESA, lupii care ii am pe mine (tatuati) imi sunt foarte dragi, imi mai fac, si e suficient daca motociclisti o sa ma stie de Bebe Lupul Alfa. Ideile lui Dan Nastase au fost foarte bune si au reusit sa adune o gramada de motocilisti (pe forum sau la intalniri) prin aportul fiecaruia, mai mare (sa traiasca maestrul organizator de intalniri Ivan Pedala) sau mai mic (noi astia care mai "chibitam" pe langa). Istoria ne-a confirmat, de cele mai multe ori ca de societati/organizatii/organizarii bazate pe niste principii foarte marete si intransigente s-a ales prafu pentru ca acestea nu tineau cont de un lucru banal - ca suntem oameni si mai gresim, cu voie sau fara voie, ca uneori nu intelegem sau nu ne intelegem, etc. Propun sa dam topicului asta o forma mai vesela, fara sa ne ducem in derizoriu dar in nici un caz sa-l continuam asa cu jiniri sau alceva, sa facem tabere pro si contra, ASTA S-A DORIT SA FIE ??? un FRONT DE LUPTA? INTRE CINE si DE CE?. Daca este ceva de rezolvat, rezolvatiile la intalnirii intr-un cadru mai restrans, ca nu sunt niste probleme insurmontabile. Nu alterati si ingraditi niste idei frumoase si mai ales nu scoateti la iveala niste lucruri mai putin bune care exista in fiecare din noi, ca doar oameni sunteti. Sa ne vedem sanatosi. Semnat, Un lup pe langa curtea motoveranilor, Bebe Lupul Alfa.
  15. Cavaleri ai mesei rotunde, sa vedem daca-i vinui bun ! Sa vedem, sa vedem, sa vedem daca-i vinui bun ........ la Ticleni. Odata demult, la curtea regelui Solomon, judecata mare: Vine primul, povesteste ce povesteste... Regele Solomon ii spune ca are dreptate. Vine cealalta parte, povesteste ce povesteste... Regele Solomon ii spune ca are dreptate. Vizirul de langa rege ii spune acestuia - Marite Rege nu se poata sa aiba amandoi dreptate. Regele ii spune: Si tu ai dreptate... Dreptatea e undeva pe la mijloc si de ce zic eu asta: Nu toata lumea intra pe site si citeste cu rabdare toate posturile vizavi de AMOVERO, de acordarea de trese ... Lucrurile astea se mai transmit si din gura in gura, pe la o intalnire, pe la un sprit, etc, fiecare mai mult sau putin cum le-a priceput prin prisma sa. Si eu, revin, la prima intalnire din ce am discutat am inteles clar ca tresele se dau pe baza vechimii categoriei A, si atat, ca asta este singurul criteriu....de aia ma miram la inceput, ce-i atata zarva. Din cate va cunosc (pe veterani si nu numai), si am inceput sa va cunosc, nu cred ca cineva a bagat mana in borcanul cu trese sa ia cat mai multe, ci pur si simplu ce a inteles fiecare ... de cum se acorda acestea. CU SIGURANTA NIMENI NU SI-A LUAT MOTOR ca SA INTRE IN AMOVERO si sa obtina cat mai multe TRESE.. Ideia lui DAN (Nastase) cu AMOVERO a fost si este foarte buna pentru ca a reusit sa stranga la un loc o multime de motociclisti cu experienta si de calitate, pe langa care noi astia tinerii (in ale motoarelor) sa ne aciutam, sa mai "furam" un pic de experienta si de ce nu, sa le mai transmitem si din tineretea noastra. Asa ca dragi cavaleri ai mesei rotunde hai sa-l onoram cat mai multi pe Ivan la Ticleni si vom face niste aprigi dezbateri pe malul piscinei la un pahar de vorba plin cu vin., Sa ne vedem sanatosi.
×
×
  • Creează nouă...