Jump to content

Tracer7

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About Tracer7

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha MT 07 Tracer
  • Numar Moto
    YTR 700
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

510 profile views
  1. Încă o dată: frumoasă tura! În zona aia de lângă Granada am dat și peste câteva drumuri numai bune de motociclit. Offtopic: cam are dreptate colegul de mai sus cu scosul căștii prin partea asta de lume. Acum vreo 2 ani jumate când m-am mutat în Malta și eu ziceam la fel ca tine: ce mare chestie? (mai ales cu flip-up deschis) Plus că mi se părea și incomod - să mai țin și casca în mână în timp ce încercam să plătesc benzina. Am mulți colegi sicilieni și de prin sudul italiei și toți m-au învățat același lucru: Scoate casca! Scoate casca! Zici că erau apucați câte odată, dar și ei fac la fel chiar dacă mulți au căști open face și fac asta peste tot: benzinărie, orice fel de magazin, chiar dacă intră 30 de secunde să întrebe ceva. Or avea ei motivele lor să facă așa. O fi ceva ce ține de specificul zonei de sunt așa de panicați Oricum, acum m-am învățat și eu și mi-e chiar mult mai simplu. Pun casca pe oglindă până plătesc/merg înăuntru și o găsesc de fiecare dată la locul ei. N-o ia nimeni de acolo în 2 minute și eviți și orice discuții inutile cu scosul căștii de pe cap. Back on topic: bagă în continuare! Știu că urmează alte zone frumoase prin care ați trecut.
  2. @misionaru Și eu sunt curios să aflu. Probabil că ar trebui să mă înscriu la școală acolo În orice caz nu cred că ei propun bruscarea comenzilor în timp ce ești în viraj. Cel mai probabil e vorba de abordarea virajului cu o viteză rezonabilă care să îți permită să vezi ce vine din sens opus și unde începe să se deschidă curba și abia de acolo să revii (progresiv) cu acelerația.
  3. @Nicku_R Exact, de siguranță e corect. Și mie mi se pare o idee bună, tocmai de asta am zis să postez aici la începători. @XaeL De acord cu ce spui tu - e foarte probabil să vină cineva din sens opus care nu își respectă banda. Tocmai de asta e și bine să reduci viteza la intrare și atenția să fie cât mai în față - ai șanse mai mari să eviți (dacă e posibil).
  4. Din ciclul ce fac alții, în țări unde (teoretic cel puțin) apa e mai caldă: Începând de anul viitor, în Franța școlile de șoferi vor preda celor înscriși pentru categoria A și noțiuni legate de traiectoria de securitate, urmând ca și în timpul examenului să fie urmărit modul în care au fost însușite deprinderile respective. Ei descriu toată treaba în 4 etape: A – intrarea în viraj B – descoperirea/analizarea virajului C – adaptarea vitezei de deplasare D – ieșirea din viraj Cu alte cuvinte, motociclistul trebuie să: - reducă viteza la intrarea în viraj astfel încât să poată identifica cât de strânsă/închisă e curba, - pentru asta trebuie să se poziționeze în bandă cât mai aproape de linia care desparte sensurile de mers (în cazul virajelor la dreapta) sau cât mai aproape de marginea drumului/dreapta benzii de circulație (în cazul virajelor la stânga), - privirea cât mai mult înainte să poată anticipa virajul (inclusiv să vadă traficul de pe sensul opus), - la ieșirea din viraj (imediat ce poate fi văzută de motociclist) își poate relua poziția inițială în bandă și să crească din nou viteza de deplasare. Lucrurile astea pot părea extrem de evidente (chiar banale) pentru cei care merg deja pe două roți. Francezii le-au preluat din cursurile pe care le urmează la ei polițiștii moto, dar le consideră acum noțiuni necesare pentru toți cei care vor A-ul. Mie mi s-ar părea la fel de util ca schema asta să le apară la orele de legislație și celor care vor sa obțină B-ul. Sunt aproape sigur că un șofer care vede din spate un motociclist cum se poziționează în bandă tinde să creadă că ăla ocupă inutil spațiul/dansează aiurea în bandă. Așa poate ar pricepe și șoferul că e o logică în toată treaba asta și că e, de fapt, mai sigur așa pentru motociclist.
  5. Aham, deci până la urmă ați făcut tura Bravos! Cum ai ceva timp liber, bagă și restul de poze și povești. PS: dacă aveam eu organizare ca a ta ...
  6. Toscana (IT) Lisabona (PT) Dingli Cliffs (MT) Viggianello (IT) Lanslebourg-Mont-Cenis (FR)
  7. Sunt un pic nehotărât. Nu știu ce mă încântă mai mult: turele în sine sau felul în care sunt povestite. Tot respectul pentru ambele și la cât mai multe!
  8. @frigider merci de lămurire. Habar n-aveam.
  9. La ce te referi când spui ... schimbarea inversa a vitezelor ... ? PS: văd că ai avut totuși o cameră pe rezervor. Dacă ai timp, pune și filmarea, eu abia aștept
  10. Felicitări pentru tură și tot respectul pentru atitudinea ta la locul accidentului. Am și o întrebare (poate prostească, dar chiar nu mă pricep la căștile ca a ta): de ce și ochelari și vizieră? Până acum eu credeam că e ori una, ori cealaltă. Mă gândesc că viziera e OK pt ploaie (nu te lovesc picăturile de ploaie pe față), dar ochelarii? (în lock de pinlock? pentru lentila galbenă?) Încă o dată, întreb pentru că nu prea am habar cu ce se mănâncă genul astă de căști și mă roade curiozitatea de când am văzut pozele aici Numai bine și să ai spor în cât mai multe ture!
  11. Pfoa.... ce peisaje!!! Văd că ai prins si vreme frumoasă: în câteva poze se vede și soarele Când ai timp și chef, mai bagă niște poze și povești!
  12. Stai fără grijă și eu sunt unul dintre ăia care vor cât mai multe informații...plus - văd că nu sunt singurul căruia îi place cum le povestești, deci bagă mare Dificil al dracu' de mers pe drumurile alea pline de praf de la roca aia vulcanică. Eu am dat de așa ceva doar pe drumurile asfaltate care urcă pe Etna și tot era să mă vărs (nu am fost atent când am pus piciorul jos) așa că îmi închipui cum e să fie tot drumul așa...plus temperaturile...plus vântul ăla de care zici... Încă o dată: tot respectul pentru tură! PS: îmi place soluția ta cu panourile alea reflectorizante pe bagaje. Dacă nici pe alea nu le observă și încep cu din alea cu "nu te-am văzut"...merită niște proiectoare LED în ochi să nu le vadă
  13. Tot respectul pentru tură! Chiar nu sunt mulți care să fi mers pe moto acolo așa că nu cred că se supără nimeni dacă pui pe aici cât mai multe poze Abia aștept continuarea poveștii!
  14. Îmi place combinația de culori pe care o are Honda ta (albastru cu jante aurii). Mă duce un pic cu gândul la Africa Twin Nu știu dacă tu ai vopsit-o, dacă ai ales-o sau dacă așa s-a nimerit, dar arată bine! Frumoase locurile prin care treceți. Asfalt uscat în continuare!
×
×
  • Create New...