Sari la conținut

dani.cotoara

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    KTM

dani.cotoara's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. treci pe 2T ca si eu am facut la fel 4T e greu si eu sunt slab ..si ui asa. mi-am luat 2T de 200 si nu se compara.
  2. Filmul Dark Dog Enduro Sibiu 2010 a ajuns la final cu montajul si il puteti avea la doar 30lei.E superrr.... detalii la 0721930223 Dani Cotoara http://www.youtube.com/watch?v=cX4yr0GDUOw
  3. Filmul Dark Dog Enduro Sibiu 2010 a ajuns la final cu montajul si il puteti avea la doar 30lei.E superrr.... detalii la 0721930223 Dani Cotoara http://www.youtube.com/watch?v=cX4yr0GDUOw
  4. motorul e ok ca pornea la prima pedala,trageam socul si gata era fara acceleratie o lua si acum dupa asta ceao pornire.l-am dus azi la un mecanic sa vedem ca maine se uita la el.
  5. din cate zicea mecanicul se regleaza si motoplatul si placa din spatele lui Mesaj completat alte sfaturi? Mesaj completat ??
  6. stiu ce zici ca am stat acolo la montaj si la invartit asa cum zici tu si tot degeaba si zicea ca ar trebui facut cu stroboscopul ca sa mearga ceas si ma gandeam cum se face ca din mana cred ca e cam greu sa-l nimeresti tinand cont ca poate fi diferenta si de 1-2mm
  7. salutare prieteni. uite am un ktm de 125 si tocmai ce ia fost schimbat la partea electrica motoplatul (s-a ars mai demult), acum ca l-am cumparat si montat nu porneste si da rateuri sau bubuie,doar atat face in timp ce dai la pedala si nu vrea nicidecum sa porneasca. benzina i vine scanteie la fel am schimbat si bujia ca am zic ca poate na o fi de la ea si tot degeaba. ar trebui reglat avansul din cate am auzit si cum se face care stiti cu stroboscopul la masina stiu ca te uiti la semnul de la volanta sa bata dar aici la motor unde trebe sa te uiti? sau care credeti ca ar fi sau mai fi cauzele? va multumesc de amabilitate!
  8. e klar ca e vb de aprindere ca de acolo a aparut si problema, dar la ktm-ul meu de unde si cum se regleaza aprinderea, avansul???
  9. problema aparuta s-a intamplat in felul urmator: mi s-a ars motoplatul care a fost inlocuit cu unul second din cauza pretului mare la cel nou si dupa ce l-am montat am plecat sa ma dau si dupa nici 1km a murit motorul si asta a fost. Dus la service am avut placuta veste sa aflu ca nu e ceva complicat si costisitor ci era doar pana de angrenara de pe axul pe care intra motoplatul, dupa inlocuirea penei au aparut aceste probleme,probleme care nu le-am avut niciodata pana atunci pornea super bine si pe -10C cu socul tras frumos imediat o lua,acum ciuciu. mentionez ca sunt nou endurist si un nou membru al forumului si oameni binevoitori si saritori sunteti, Klar ca apar si comentatorii ---bha ai 1000de topicuri deschise,----scrie romaneste sa inteleg intr-un topic ---si asa mai departe.Chiar nu am de unde sa visez ca asa se procedeaza pe acest site destepule care tot comentezi si pana tot comentezi incearca sa accepti ca sunt si membri noi care invata sa foloseasca forumul nu se naste invatat si pana sa invinuiesti omul mai bine ii dai niste sfaturi fratesti.va multumesc de intelegere Mesaj completat rateurile apar in evacuare cu niste bubuituri mari si incepe de si pica benzina pe saxofon
  10. am un ktm de 125 in 2t din93 si am probleme cu el.porneste fff greu doar tras desi scanteie ii vine, benzina ii vine, daca il inclini ii curge benzina pe supraplin si cand porneste da rateuri mari si nu sta la relantiu.de la ce naiba va fi???
×
×
  • Creează nouă...