Sari la conținut

hannspree

Super Membru
  • Număr conținut

    698
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    undeva in hunedoara
  • Carnet moto din
    94
  • Motocicleta
    gsxr 750 k6
  • Numar Moto
    frumos
  • Club
    nu am gasit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    prea multe
  • Interests
    maxim

Vizitatori Recenți Profil

1.340 citiri profil

hannspree's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. are o rezistenta in contact si nu e arsa am verificat , de ars nu sa ars nimic nici la colegul pe a carui motor am testat cdi ul am pornit apoi si cu cdi-ul lui » Post actualizat in 09 Jun 2018 04:33 Problema se pare ca e undeva pe instalatia electrica ,am verificat alimentarea cdi are doua cu 12v si una cu aprox 7,5v (care vine pe firul cu rezistenta din contact) si trei mase ,la verificare toate ok ,am pus cdi-ul si a pornit ,probabil cum am tot tras de fire ,nu am reusit sa imi dau seama care din fire face problema ,deocamdata functioneaza pe viitor schimb toata instalatia electrica se gasesc f ieftine pe ebay...
  2. l-am probat pe alta moto ,de curios cum se face strap intre care fire ca sunt 3
  3. azi am verificat cdi-ul ,l-am pus pe un zx6 2004 fiindca mi sa parut ca mufele se pupa si surpriza, a si pornit. deci exclud si cdi-ul am inversat si cutia cu sigurante identica si ea .tot ok si aici.am obsevat ca la zx6 cand am demufat cdi-ul ceasul de bord se comporta exact ca la z750 ,adica turometrul face turul se aprinde neutral si ulei dar nu se aprinde Fi cred ca cdi-ul nu se alimenteaza sau ceva....voi incerca sa verific cu contactul de pe zx-6 poate nu pleaca vreun + spre cdi...
  4. cand pun contactul se aprinde ceasul ,turometrul isi face " turul" dar nu se aude pompa de benzina nici miscarea clapetelor! invarte cand dai la automat dar nu porneste. Am verificat butonul rosu ,el in sine functioneaza deoarece cand e pe off nu te lasa sa dai la automat,dar mai departe nu m-am uitat inca ,ca sa taie pompa de benzina si scanteia pt oprire merge direct cdi sau trece printrun releu ceva?
  5. multumesc inca o data George pt ca iti faci timp sa raspunzi ,FI nu se aprinde dar nu se aprinde nici cand pun contactul ,normal la punerea contactului ar trebui sa se aprinda si sa se stinga dupa pornire .... dar nici pompa nu se aude la punerea contactului nici clapetele la injectoare
  6. aveam 8 ani in 77 daca are vreo relevanta ,mi-a placut mie acest vers din parazitii dar nu despre asta e vorba ,motorul este fara imobilizator deci nu e din cip, george stiu ca ar fi buna o diagnoza dar nu stiu penimeni pe raza de 200km, oare autodiagnoza merge la acest model daca nu se aprinde fault indicator?
  7. kawasaki z 750 2004 . la punere contact nu porneste pompa de benzina si nici clapetele injectoarelor, la invartire nu da scanteie ,verificat de la sigurante ,toate releele ,inclusiv cel pt rasturnare ,functioneaza perfect ,inca o chestie importanta indicatorul FI nu se aprinde la punerea contactului . ceva pareri? suspectez cdi dar nu sunt sigur ..ceva .idei ? inca ceva ,motorul functiona defectiunea a aparut dupa o oprire voluntara la incercarea de a pleca nu a mai pornit .
  8. probaabil se potriveste dar nu seamana cu ce vreau eu
  9. o scarita fata stanga de z 750 2008....2012 are cineva sau stiti unde a-s putea gasi?? eventual si capac alternator.
  10. Stie cineva cat ulei intra in telescoape la honda sh 125i sau 150 i ?
  11. scuze latimea curelei este 18,7mm si in prezent 17,9mm voi schimba doar cureaua , rolele sunt cele originale arata f bine nu urmaresc un demaraj puternic dar nici cum merge acum sa am nevoie de juma de km sa ajung la top speed. o alta problema ar fi ca atuci cand e rece si il pornesc se tureaza f tare 5mii ture cam pentru 20-30 secunde apoi usor scade si ajunge la normal ,totusi nu e cam mult sa ajunga la 5mii pe shock?
  12. rolele greutate 7gr , cureaua dimensiuni noua 805mm lungime ,latime 8,7mm .masurta in starea actuala latime 7,9mm deci 8mm uzura ...se pare ca e e la curea .
  13. nu stiu ce greutate au rolele ,sunt cele de fabrica ,cureaua nu am masurato si nu stiu ce latime avea initial ,
  14. piagio nrg 2005 ,adus din germania 14000km,porneste la sfert ,problema se manifesta astfel: pornesc accelerez sa plec de pe loc scuterul pleaca dar apoi parca patineaza ceva adica scuterul ajunge in 7500 de ture dar are 20 km la ora daca merg in continuare accelerat la maxim usor incepe sa prinda viteza adica trebuie sa merg aprox 200-300 metri sa creasca viteza la un 50 km/h. am desfacut capacul la curea am scos rolele de la prima fulie par ok nu par uzate ,am desfacut si in spate cei trei saboti sunt ca noi ,fulia se departeaza si pare ca lucra ok .. de la ce o fi?
  15. da jos volanta si vezi daca nu sa forfecat pana.e cel mai probabil lucru daca zici ca a mers.
×
×
  • Creează nouă...