Sari la conținut

madras

EX+
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    iasi
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    IS-16-BAS, IS-90-BPE
  • Club
    not yet

Informații profil

  • Motociclete detinute
    tula, dnepr 11, honda CBR 1000F

Vizitatori Recenți Profil

235 citiri profil

madras's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pentru cei care nu au reusit sa ajunga la Iasi pentru a-l conduce pe Ovidiu pe ultimul drum am creat un mic album foto cu momentele zilei de azi. http://picasaweb.google.com/sabina.baciu/2...key=6SrtOk9Qp3U Sa-ti fie tarana usoara, Ovidiule...
  2. L-am cunoscut si eu pe Ovidiu, ca multi dintre motociclistii din Iasi si nu numai. Am fost si prin service pe la el de vreo doua ori. Mi-a placut intotdeauna ca a tratat cu atentie problemele tehnice cu care veneam la el. Nu l-am cunoscut indeaproape ca om, dar era intr-adevar un om care avea mai tot timpul zambetul pe buze. Nu mi-a venit sa cred cand am primit SMS-ul sec pe care mi l-a trimis un prieten motociclist: Fleica s-a stins. Ma uitam alb la ecranul telefonului. Imediat am plecat spre fundatie, impreuna cu un alt prieten motociclist. Nici acum nu-mi vine sa cred ca s-a intamplat... Vreau sa fac ceva pentru el, pentru memoria lui si pentru memoria tuturor motociclistilor ucisi de conditiile de trafic din Romania. De aceea vin cu o idee, care sper sa gasesca sprijinul si atentia voastra, a motociclistilor - pentru a marca momentul tragic, dar si pentru a atrage atentia celorlalti asupra faptului ca existam si noi in trafic, m-am gandit la un soi de monument. Stiu ca asta implica ceva fonduri, aprobari...putintica munca din partea noastra a tuturor. Dar eu cred ca merita efortul. Ca sa vizualizati mai clar la ce ma refer, am facut o schita rapida. Nu inseamna ca asa ar trebui sa arate acest "monument" - e doar o schita, o idee... Eu l-am conceput in asa fel incat sa fie foarte de impact. Eventual sa punem chiar motorul lui Ovidiu acolo sus... Si ar mai fi si o lista aproape completa a tuturor celor ucisi - nume inscriptionate pe toate cele 4 laturi ale suportului de beton - stiu ca o atare lista e foarte lunga - asta va ajuta poate sa se contientizeze faptul ca murim pe capete, de cele mai multe ori, din cauza neatentiei sau rea vointei celorlalti participanti la trafic.... daca va place ideea si daca credeti ca o putem implementa, eu ofer tot sprijinul de care sunt capabil. Cred ca ar fi un gest care ar trebui facut! Mai trebuie spus ca acest "monument" ar trebui amplasat chiar la locul accidentului in care Ovidiu si-a pierdut viata. In memoria lui Ovidiu! In memoria tuturor motociclistilor! Astept reactii... Al vostru, Adrian.
  3. Si eu spun la fel: multi nu se angajeaza in discutie deocamdata. Motivele pot fi multiple - nu au avut inca timpul necesar sa o faca pe indelete, asteapta sa vada cum se clarifica problema locatiei sau pur si simplu asteapta ca altii sa hotarasca pentru ei. Ar trebui sa se implice toti cei interesati, ca sa vedem si noi cam cate motoare vor fi si sa visam frumos noaptea... NU stiu de ce si daca acest eveniment ar trebui sa fie neparat ad-hoc. Sunt oameni care or sa vine din colturi de tara (sa speram), trebuie sa stie si ei la ce sa se astepte. Asa ca o minima organizare nu strica. Salutari lu` nenea MariuSS: cred ca amandoi o sa merem cu atashurile. Ca sa avem loc de piese de schimb
  4. ...pai, din iasi, pana la ora asta eu stiu vreo 4 motoarea care ar arde gazu pana acolo. Si inca nu s-a imprastiat vestea....
  5. Salutare, jos palaria in fata ideii de a se intalni comunistele. Daca se intampla intamplarea, probabil vor apare si ceva "japoneze". Personal as prefera sa-mi bucur ochii si auzul doar cu niscaiva clasice. Daca vor fi si nemti de la bmw sau altele pe acolo, binenteles ca voi ciocni beri bucuros cu ei. Insa clasic si cat mai mirositor sa fie... fieru, binenteles. Eu sunt si norocosul proprietar al unei japoneze (honda CBR 1000F), dar vin cu dnepra si, repet, mi-ar face placere sa fie prezente in proportie covarsitoare motoarele din vechea garda. Am votat deja in privinta perioadei de timp. De preferat ar fi sa ne intalnim mai pe caldura. Stiu ca toti sunt nerabdatori sa dea drumu la bestie, dar mai sunt si ceva reparatii de facut, reglaje... Cat priveste locatia - munte sa fie. V -am salutat cu faru!
  6. salutare ma poate ajuta cineva cu un manual de service pentru Tula
  7. un pret?...stie careva pentru asa ceva la mana a doua... orientativ macar...
  8. foarte bucuros de raspunsurile voastre.... rezulta ca voi lua de ural. partea a II-a....stiti cumva si cam cat ar face o pereche de asemnea jante. Omul care mi le da mi-a garantat ca atunci cand am sa le vad...am sa vreau sa le iau pe loc....ceea ce inseamna ca`s bune. Am mai luat de la el o pereche de tobe acu cateva luni si stiu ca vb serios, dar as vrea sa stiu si un pret al pietei....sa nu dau mai mult decat fac banuiesc ca nu trebuie operata nici o modificare atunci cand schimb janta (ma rog...inafar de pneurile care acum sunt pe dnepr)....
  9. am posibilitatea sa iau niste jante de 19, ural, cromate...inca nu le-am vazut, dar vreau sa fiu in cunostinta de cauza cand ma duc sa le vaz. poate sa-mi spuna cineva daca e vreo diferenta cat de cat semnificativa in conduita la drum fata de cea pe care ti-o dau jantele de dnepr? probabil stim cu totii cum arata sudura la jantele de dnepr....plus ca iti dau in mers un oarecare hopa-tzopa pe verticala.... la ural...e cumva aceasi problema? s-auzim de bine
  10. Tobele anterioare nu erau originale, ci de Jawa, doar ca-s foarte botite si lipsesc si ceva filtre din ele. Am gasit o pereche de tobe nezgariate, aproape neatinse, tot de Jawa si de aia schimb si galeriile...astea vechi is tare ruginite si deformate... Ideea cu teava intermediara e excelenta insa. Ceva in genul solutiei constructive de la BMW, nu?
  11. salut vreau sa-mi faca niste galerii din inox pentru dnepran... sunt chestii de care trebuie sa tin cont? grosimea tevii de exemplu...? cum se comporta in timp inoxul pus pe post de galerie? trebuie tratat in vreun fel s au chestii de genul asta? ca sa stiu ce sa cer de la meserias... stiu ca topicul nu-i de mare interes, dar tre sa stiu ceva pareri multam
  12. omule...taci!!! e inca a dracului de iarna afara si tu ne zgarii pe memoria clipelor frumoase... mai...spuneee!!!
  13. Atata vreme cat ne respectam eu zic ca ceva idei out of topic nu strica .... Cel putin pentru mine lista cu modificarile prioritare la dnepre e foarte utila. Recunosc ca nu am avut inca prileju sa testez franele dneprei la stress maxim. dar stiu ca sistemul pe tamburi e depasit si ca nu da randamentul de care poti avea nevoie la un moment dat.... Reveniind la topic...benzina in ulei....am aflat ce era de aflat. Am sa incerc zilele astea sa schimb cuiu al nenorocit. Sa vaz cum stau cu banii ca ar trebui sa schimb si oloiu.... si pentru cine ramane interesat de dezlegarea problemei....am sa postez un ultim mesaj pe tema....
  14. madras

    Furia Rosie

    cam cat costa "kitul" asta cu care purcezi voiniceste la slefuirea metalelor pretioase de pe motor? n-am luat inca sculele de la bosh, dar cred ca ai putea sa ne mai zici ceva smecherii ca suntem baieti isteti si ne prindem repede multam anticipat
  15. Am sa iau in considerare si lungirea piciorului lateral, desi daca stau bine si ma gandesc e destul de lung. Puteti vedea si din poze ca motoru sta aproape drept , mai ales daca il si brachez dreapta.... Primul pas ar fi intr-adevar schimbarea cuiului... ...ar fi o idee si cu schimbarea robinetului - imi puteti spune de la ce japoneza vine robinetul pe un rezervor de Jawa? (rezervorul pus pe dnepr e de la o jawa, dupa cum se vede si din poze). Cat despre schimbarea carburatoarelor... eu ma gandeam la carburatoare Kehin, poate gasesc pe undeva. Am citit pe forum ca ar reduce si consumul.... Teoretic...ghidul de supape nu ar trebui sa lase benzina pe langa ca l-am verificat, dar stiu si eu...
×
×
  • Creează nouă...