Sari la conținut

tudorel92

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tudor_92_2006

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    de la anul
  • Motocicleta
    Motowell Magnet Sport
  • Numar Moto
    negru pe galben
  • Club
    -The 50's

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

tudorel92's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. va salut....problema aparent fara raspuns....in week-endul ce tocmai a trecut mi-am luat scooterul la plimbare...l-am lasat sa se incalzeasca...am verificat frane...ce e de verificat si pe asfalt....am mers cam 15 km si am oprit...roata din spate pe partea cu grupul avea stropi de ulei....ma uit atent nu curgea pe la surubul pentru golirea uleiului din grup...de curs curgea de undeva....si nu imi dau seama doarece nu e ulei decat pe roata si undeva decat intr-un loc pe partea e jos a grupului...am sters cu carpa...nu se vede nic-o fisura...de unde poate sa fi curs?(era de transmisie sigur ca l-am mirosit)
  2. eu cand am pus etrierul la loc..l-am desfacut in 2 si dupa l-am prins pe disc...si nu a curs lichid de loc...cred ca nu m-am exprimat bine
  3. pistonasul mobil e pe o singura parte...in cealalta parte e fix....cel putin asa cred...deoarece furtunul care vine de la pompa intra doar intr-o parte.o sa incerc intai sa o aerisesc.
  4. salut!am facut pana si am fost nevoit sa desfac etrierul pentru a scoate roata.cand am incercat sa il pun la loc am observat ca nu mai intra etrierul pe disc.cu ceva chin am reusit sa il pun.se pare ca pistonasul nu mai vrea sa revina in pozitia initiala.lichidul din borcanel e la buza inferioara a "hubloului".cum rezolv situatia?
  5. ce avea de nu pornea la buton?
  6. bine mai...am exagerat...oricum nu ii dau mai mult de 50 km/h
  7. am un Motowell Magnet Sport.Cand mi l-am luat eu nu aparuse inca cel cu racire pe apa si acum plang ca nu am mai asteptat.Iti pot spune cateva plusuri: manevrabilitate buna, demaraj acceptabil, o sa ai un top speed mai mare daca il delimitezi, consum acceptabil (poana in 3.8 la al meu).Minusuri: mi se pare ca bordul e copiat dupa cel de la Gilera Runner, cricul central e mai lat decat scuterul asa ca ai grija printre masini si ceea ce nu imi convine e ca locul pentru pasager e mai sus decat cel al conducatorului si asta afecteaza aerodinamica.In rest numai laude ...sa-l stapanesti sanatos si sa ai grija sa ii faci rodajul cum trebuie.
  8. m-am gandit si mi s-a recomandat sa nu pun proiector+far(in acelasi timp) ca nu duce instalatia si etc.ma gandesc la un singur proiector de 55W pe faza lunga.
  9. deci mai bine abandonez ideea...poate o inlocuire de becuri de acelasi tip cu putere mai mare.multumesc de raspunsurile prompte.o seara buna
  10. in primul rand daca topicul nu este deschis in sectiunea care trebuie rog moderatorii sa mute.dupa titlu probabil o sa radeti..ce dracu..nu stii sa montezi un bec? Treaba sta in felul urmator: am 2 faruri cu bec S2 (din acela fara filet).Vreau sa trec la becuri H7 (oricum..ceva superior celor pe care le am acum).Este posibil?si daca da cum?
  11. salut...nu-i nicio problema...adica scuterul o sa mearga dar daca ii pui chiuloasa mai mare..respectiv adecvata pentru setul de 80 o sa ai ceva putere in plus
  12. treaba e urmatoarea...cum a zis si bau-bau nu e voie pe autostrada.ai voie pe orice cat de drum in afara de cele mentionate anterior.@motoreta din cate stiu..daca circuli in afara partii carosabile e ca si cum nu ai circula pe acel drum ..right?e ca si cum ai merge pe camp.la vitea cu care se circula pe drumurile de la noi e un pericol pentru noi asta cu scutere de 49cc da' mergi cat mai pe dreapta si asta e...trebuie sa te deplasezi cumva. asfalt uscat
  13. este facut tot la unguri..da' sunt bune...eu am din mai 2009 Magnet Sport...n-am avut bani de Magnet RS racit cu apa si vreu sa iti zic ca singura problema pe care am intampinat-o a fost infundarea carburatorului..care este un lucru normal zic eu ...so no problem.mai tine si de tine..ca daca il forjezi aiurea si nu ii faci rodajul..degeaba.@stefan_alexandru in romania inca nu au aparut modelele dorite de tine
  14. salut..eu imi tin scuterul la tara(deh stau la bloc si mi-e frica sa nu raman fara el).cand am fost sa il inregistrez mi-a spus ca imi trebuie fisa de inregistrare.cand am facut acea fisa de intregistrare mi-a trebuit cartea de la RAR ..eci nu peste tot merge dai o hartie acolo si iese numarul.in ceea ce priveste ITP am gasit o lege care nu mai stiu daca este valabila.Ordonanta nr. 40 din 14/07/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 686 din 01/08/2005 pentru modificarea Âşi completarea Ordonanței Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului Âşi în categoria de folosință conform destinației, prin inspecția tehnică periodică.Zice ca In OG nr. 81/2000 se modifica Art 2 alineatul 3 litera i): motociclete, mopede, autovehicule cu 3 roți Âşi cvadricicluri - la 2 ani; referitor la efectuarea inspectiei tehnice periodice.
×
×
  • Creează nouă...