Sari la conținut

rzv1977

INACTIV
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    SUZUKI GSR

rzv1977's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Maine toata lumea e la Iubesc doua roti! Ma rog, cu exceptia catorva persoane!
  2. Multa lume posteaza ca sa se afle in treaba! E bine si asa, discipolii lu' nea Base ii poti zari de la mile distanta! Circumvolutiunile sunt desuete (vezi DEX)! Spor la treaba si vrem cat mai multe cugetari din putzul gandirii! Intre timp....sa traiti bine! Noroc bun!
  3. Se mai aude ceva tati? Ceva noutati cu privire la data data de sustinere? Preturi mari sau nu, fiecare e in masura, pana la urma, sa discearna daca merita sau nu investitia! Pana la urma e cea mare manifestare de genul din tara si ar trebui sa fim recunoscatori, macar pentru efortul organizatoric depus, si sa ne bucuram de reuniuune, ca eveniment in sine! Eventualele achizitii raman la aprecierea fiecaruia... Numai bine!
  4. Tati, se mai aude ceva cu data de incepere a targului, ca nu mai zice nimeni nimic? Keep as informed, por favor! Gracias amigos!
  5. ......speram martie, aprilie, ca sa ajung si eu in tara....pleaseeeee:)
  6. Salut! Are cineva informatii in legatura cu perioada desfasurarii urmatorului targ moto? Nu de alta, dar vreau sa ma combin la casca si o geaca Airmoto si stiu ca se mai practica diverse discounturi pe perioada targului.....si una peste alta, trebuie sa-mi programez si concediul de primavara si n-as fi vrut sa se suprapuna cu perioada desfasurarii targului:) Orice informatie e bine venita! Mersi mult! Bafta mare!
  7. Am luat si eu, pana la urma un ctek xs 800, ca era mai ok la bani,dar cand l-am pus pe baterie tot oscileaza intre becul rosu, de incarcare rapida si cel verde, de mentinere. Din ce am vazut si pe site si din specificatiile tehnice, cica ar fi o problema cu acumulatorul, necesitand schimbare! Am vazut ca ai si tu acelasi model, poate ma poti ajuta cu o sugestie! mersi

  8. Am luat si eu, pana la urma un ctek xs 800, ca era mai ok la bani,dar cand l-am pus pe baterie tot oscileaza intre becul rosu, de incarcare rapida si cel verde, de mentinere. Din ce am vazut si pe site si din specificatiile tehnice, cica ar fi o problema cu acumulatorul, necesitand schimbare! Acum, nu stiu ce sa zic, ca moto o lua si iarna, la prima cheie, dupa ce statea o saptamana nepornita! Dupa ei ar trebui sa-l arunc, desi eu cred ca mai are viata suficienta! Poate v-ati confruntat si voi cu astfel de probleme, din cei ce detineti ceva asemanator, si-mi puteti da un sfat! mersic!
  9. Salut! Ce spuneti de chestia asta? Redresor/tester OPTIMATE 4 Generatiile succesive de OptiMate au fost intotdeauna de departe cele mai inteligente redresoare-optimizatoare la momentele aparitiei lor. Cu peste 1 milion de unitati vandute si recomandari din partea a 9 producatori, OptiMate, cu stilul sau unic de incarcare in 5 etape, permite desulfatarea incarcarea, testarea si mentinerea tuturor bateriilor de 12V pe baza de plumb si acid incluzand si bateriile de tip MF si gel. 1. Cu un modul unic de functionare, OptiMate 4 determina daca o baterie este descarcata de tot sau nu. 2. Daca este primul caz, un program de recuperare a bateriei se activeaza, dand bateriei un curent mic dar cu voltaj de pana la 20V daca este necesar, pe o perioada limitata la 2 ore. OptiMate 4 poate recupera si baterii la care tensiunea a cazut la 1V, daca celulele bateriei nu sunt in scurt circuit sau defecte. 3. Urmarind prima etapa de incarcare, in cele mai multe cazuri este cea de formatare, un curent de 0,8A este livrat catre baterie pana cand tensiunea acesteia ajunge la 14,3V 4. La acest punct va intra in functiune etapa de mentinere a bateriei, incarcare cu 13,6 V, care va fi activ timp de jumatate de ora pentru a controla daca bateria a fost incarcata complet. Daca intensitatea trece de 200mA sau daca tensiunea pica sub 13V, se autoinitiaza prima etapa de incarcare, de cate ori este necesar pentru a asigura o incarcare stabila. Etapele de la 1 la 4 pot dura si pana la 48 de ore din mtive de siguranta. 5. In urmatoarea jumatate de ora, OptiMate 4 va pune o pauza programului de incarcare si va masura abilitatile bateriei, de a mentine tensiunea, de fapt controland starea bateriei. In functie de rata scaderii voltajului, 5 posibile rezultate vor fi afisate. OptiMate 4 are un manual de utilizare care ajuta la interpretarea acestor mesaje. Secventa de test-mentinere, se pastreaza atata vreme cat bateria este conectata pe OptiMate 4 alternand in variatie de o jumatate de ora. Bateria va fi mentinuta in perfecta stare de functionare in perioadele lungi in care nu este folosita, fara riscul de supraincarcare chiar si pt luni sau ani de zile. OptiMate 4 se livreaza cu un set de clesti pentru uzul pe banc, precum si un set de suporti pentru uzul pe vehicul. Noile modele vin si cu o protectie de cauciuc, ce tin pinii drepti facilitand conexiunile. Pret - 235 lei Eu am un GSR si ma gandeam sa-l las peste iarna in garaj cu chestia asta pe el si sa nu ma mai doara capul....
  10. salut! mare belea!! am dat jucari aunui tovaras sa se dea un pic cu ea si a facut-o zdrente! acum sunt in cautare de far si carena dreapta fata! stie cineva pe unde as putea gasi la un pret rezonabil?eventual sh? mersi!
  11. ma rog! jeg de pe strazile noastre de zi cu zi, apa cu moloz care se intareste si se transforma intr-o chestie pamantie. oricum e ok acum, merge figura cu sticla si o perie de pantofi soft si ai rezolvat-o daca nu e cine stie ce!! ideea e ca era mai mult la suprafata dar oricum se vedea naspa ditamai dara pamantie pe mijlocul radiatorului, nu mai zic de factorul functional. mersi pt sugestii!!!
  12. ok, mersi de pont! o sa incerc treaba cu sticla mai intai, nu de alta dar la ce moloz e p-afara, o sa ajung tot cu ea murdara, daca ma duc in spalatorie. ar fi ok sa folosesc o perie mai moale poate pe lamele?
  13. Saluatare! Azi, dupa cateva luni bune de asteptare, m-am hotarat sa dau o tura cu motorul, desi era cam naspa vremea si ud pe jos. Ma rog, si dupa o tura extrem de scurta, m-am intors si a durat ceva vreme pana sa pot aduce jucaria la starea initiala, din cauza namolului de pe strazile patriei noaste iubite si minunate! Chestia mai naspa e ca pe radiator a mai ramas ceva pamant, pe care nu l-am putut indeparta cu carpa uda. Intrebarea mea ar fi urmatoarea: care ar fi solutia cea mai eficienta de curatare a radiatorului, exceptand spalatoriile, si daca e ok sa circul cu ea asa, chiar daca nu e impecabil de curat? Mersi!
×
×
  • Creează nouă...