Jump to content

mihai.i

Super Membru
  • Content Count

    1,116
  • Joined

  • Last visited

About mihai.i

  • Rank
    de moda veche

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    08.08.2008
  • Motocicleta
    Suzuki TU250x (98), Honda CB550k (78),
  • Numar Moto
    xx
  • Club
    x

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    5

Recent Profile Visitors

3,347 profile views
  1. Am dat comand de un cb500x varianta albă! Termenul de livrare e Ianuarie 2020. Soția mea are 1.72 și ajune fara nicio problemă cu picioarele la sol. Motocicleta am cumpărat-o pentru mine, deși am vreo 10 ani de când merg pe motor și vreo 5 exemplare în garaj. Am ajuns la concluzia că e momentul sa cumpăr totuși o motocicletă nouă, mai ales că am in plan niște călătorii mai lungi și aveam nevoie de acea încredere pe care ți-o dă un motor nou. Principalul motiv pt care am ales Honda cb500x a fost bugetul, dar după ce am testat motorul, mi-am dat seama că și dacă aș fi avut bugetul de 10.000 de euro probabil tot cb500x as fi ales....restul de bani i-as fi dat pe benzina, accesorii și ture! Oricum, recomand cb500x!
  2. Un review destul de onest legat de Dl650 si Cb500x (versiunea pre 2019): Sondaj: Rosie, Alba sau Neagra? :))
  3. La noul cb500x ambreiajul e mai usor decat la versiunea anterioara. E foarte ciudata senzatia pentru ca tinzi sa tragi de levier, dar e ca si cum ai strange pumnul in gol...daca nu ar reveni la pozitie, iti da impresia ca ar fi cablul rupt. Incepator cred ca o sa fiu mereu pentru ca intodeauna inveti...mai ales cand faci si niste ”tampenii” sau schimbi categoria/genul de motor, dar incerc sa fiu cat mai mult ”la locul meu”. Acum astept ofertele de la dealeri pentru motocicleta si cateva accesorii...vedem!!!
  4. Intr-adevar, nu stiu daca sunt sau nu progresive, dar eu le-am simtit destul de liniare prin gropi, linii de tramvai sau la franare brusca. Bine, le compar si cu suspensia de pe XR-ul meu, desi nu prea au nico treaba unele cu altele. Nu e suspensia de pe XR sau nici „prapadul” de pe CB550 sau TU250. off topic: Zona e chiar aici: https://www.google.com/maps/place/Unnamed+Road,+București/@44.41798,25.9795022,16.75z/data=!4m5!3m4!1s0x40b2008ce781d0eb:0xdd39eeee73bc2d18!8m2!3d44.4182371!4d25.9815964 Eu am 75 de kg si calatoresc singur, cu bagaj destul de usor (doua genti laterale textile si poate un tank bag + cort si izopren/saltea), deci nu o sa o omor. Nu sunt genul sa merg tare, maxim 130, poate in depasiri 140-150, dar evit autostrada asa ca nu cred ca voi merge mai mult de 120-130 pe drumuri nationale. Consumul e unul dintre factorii importanti. cand merg in ture si vad ca 70% din bani s-au dus pe benzina ma cam strange spatele și nu imi place nici sa stau cu ochii pe rezervor sau sa caut statii peste tot. Nu car benzina extra si nici nu recomand cuiva sa faca asta! (am facut-o in Apuseni cu XR-ul...pfff...cosmar)! Chiar cred ca mobra merita banii, la fel cum credeam si despre Xt660z ca isi facea banii cand a fost lansata (vreo 7.400 de euro parca). Daca nu ar fi obsesia de a avea totusi o motocicleta noua probabil as gasi variante SH mai „dotate” la pretul asta, insa am 5 motociclete second, din 1976 pana in 1998, si mereu am avut visul de a avea o motocicleta noua cu care sa pot face cam de toate, in limite rezonabile, si sa nu mai car scule si piese de schimb dupa mine, desi nu prea am avut nevoie. Insa, psihologic vorbind, mereu ai o temere cu o motocicleta de 40 de ani. Tenere 700 imi place foarte mult, insa nu am banii de asa ceva, iar pozitia de pe ea nu ma face sa ma simt in largul meu. E foarte inalta si saua aia m-ar rupe la fund, iar eu nu cred ca pot sa scot mai mult din Tenere decat as scoate din Cb500x pe drumurile mai desfundate. Nu stiu daca as putea vreodata sa merg cu un Tenere 700 sau Cb500x pe unde am mers cu XR-ul de 250, insa, daca as ajunge vreodata in astfel de situatii cred ca nu as putea sa controlez un Tenere 700 la fel de bine ca cb500x, avand in vedere inaltimea si greutatea.
  5. Pentru parbriz am vazut ca e suficient un deflector, la 1.78m ai mei nu mi-ar mai trebui mult ca sa imi treaca vantul peste casca. Suspensiile cred ca daca le pui niste arcuri progresive sunt mai ok si pe camp, cu niste anvelope mai adecvate....am vazut ca a aparut Bridgestone AX41 Intr-adevar, trebuie niste protectii: un scut pentru baie (mi se pare prea expusa), o protectie pentru motor (mai ales in zona pompei de apa), hand guard-uri...pentru carene nu mi-as bate capul. In oras mi s-a parut destul de manevrabila si agila. Nu se poate compara cu TU250x, dar e mult mai ok decat CB550. E foarte placut motorul, nu da sa moara chiar daca e in ture foarte joase și nici nu ”loveste” cand cand accelerezi in viteza 1 sau 2, fiind in ture joase (in trafic). E stabila la viteze mici, aproape ca NC750, dar cutia DCT de pe NC o face mult mai linistita. Nu stiu cum e la viteze mari, nu am testat peste 80km/h ca nu am avut unde, dar protectia la vant e buna in zona picioarelor si pieptului...pentru zona capului am zis deja. Am avut probleme cu levierul de la frana spate, e destul de mic si bagat inspremotor, iar uneori dadeam pe langa el...chestie de obisnuinta presupun. Concluzie: imi place motocicleta, e in buget, cred ca o sa o cumpar pentru sezonul urmator pentru ca din cate am inteles nu mai exista varianta alba anul asta si vine doar la comanda anul viitor...cu atat mai bina ca pentru mine sezonul se incheie peste doua luni. off topic: e ingrozitoare zona aia si e chiar langa Bulevardul Timisoara! Nu credeam ca mai exista asa ceva....ce apare in filmulet e doar 10% din mizerie!!!!
  6. Vineri m-am dat și eu o ora cu CB-ul (varianta 2019). Ce îmi place foarte mult la motoretă: - ambreiajul ( nici nu îl simți) - șaua ( cred că e dedicată bărbaților...după forma ei) - sunetul motorului. - cuplul la ture joase - greutatea (sau mai degrabă lipsa ei) - bordul Ce nu îmi place: - parbrizul...îmi dă vântul direct in față - suspensia...îmi place pe șosea dar pe uliță m-a cam zdruncinat și mi se părea un pic instabilă - afurisitul de buton pt claxon și cel de semnalizare
  7. Te duci in targ la Vitan, iei un panou de sigurante auto de Dacie (e un nene cu parul alb pe al doilea culoar dinspre gard, pe la mijlocul culoarului, in dreapta, cum stai cu fata la masinile parcate la vanzare), dai jos panoul vechi, pui panoul nou, desfaci firele alea din papucii vechi. Unde ai fire dezizolate le inlocuiesti pana la prima conexiune. Cumperi niste papuci noi, cositoresti firele cu papucii noi si le conetcezi la noul panou. Ce ai tu acolo nu merita refacut! Crede-ma! Si eu am avut acelasi lucru si numai probleme mi-a creat,. Pe langa faptul ca sunt greu de gasit, in timp, clema aia se slabeste, siguranta vibreaza, se creaza un arc electric si se fac depuneri pe conexiunile de cupru pana in momentul in care se ard sigurantele si ramai cu motorul in drum cand ti-e lumea mai draga!
  8. Pacat! Eu am intalnit multi ciobani si oameni ai muntilor de treaba prin tara noastra. Sper sa nu se lase descurajat belgianul!
  9. Motocicleta e una dintre preferatele mele! In anul 2013 am vrut sa o cumpar, dar destinul mi-a scos în cale altă motocicleta. Nu îți face griji in legătură cu benzina E10, dacă eu nu am probleme la o motocicleta de 40 de ani cu atât mai puțin w800. Doar sa nu lași benzina in rezervor dacă nu folosești motocicleta o perioadă foarte lungă (peste 3 luni). In rest, cred că poți să faci de toate cu motorul ăsta! Baftă și mulți kilometri cu amintiri frumoase!
  10. Pacat! Stiu ca erai destul de entuziasmat de ea cand ai luat-o! Oricum, ma anunti cand te hotarasti sa o dai! Trebuie sa-si gaseasca o casa buna, sa nu ajunga bataia de joc a cuiva!
  11. Cei de la Rally Raid Products au inceput deja sa prezinte noile kituri pentru modelul CB500x 2019. Din cate am citit pe forumul advrider.com va exista in curand o sectiune speciala pe site-ul www.rally-raidproducts.co.uk dedicat pentru modelul 2019, iar preturile vor fi ceva mai mici decat cele pentru versiunea anterioara intrucat nu mai sunt necesare anumite modificari. "Level 2 transformation completed - 170mm travel front and rear by Tractive Suspension and Rally Raid, let’s try it out on the road before a trip up to Scorpion tomorrow for new slip-on silencer to be manufactured specifically for the 2019 model (with its new style headers)" So as a quick run-down, for the 2019-on bikes there will be two suspension kits offered - LEVEL 1 is standard travel (150mm front and rear, as per the Honda OEM spec), with the fork kit and shock available separately as desired; and the LEVEL 2 kit which offers +20mm travel both front and rear (ie. 170mm total) over the stock bike [pictured above], with a fully adjustable reservoir shock and shim-valve fork internals - which since they raise the bike at each end are sold together as a complete kit. The UK demo bike above also has the following parts fitted: • 17/19" heavy-duty spoked wheel kit (available in either black or gold powder-coat finish, both with tube-type and BARTubeless options) - these spoked wheels can be fitted to any 2019-on bike with or without upgraded suspension. note. for 2013-18 bikes, you still need to fit the LEVEL 2 longer-travel suspension first of course. • Adventure engine guard (featuring the revised mounting system making fitting and removal much more easy). • Adventure platform foot-pegs (in black, raw stainless also available) • Barkbuster hand guards with VPS shields (the larger Storm shields are also available) • Double Take Mirrors (folding 'unbreakable' mirrors with a lifetime warranty from DoubleTake in the US) • Soft-luggage side racks and additional tail rack assembly. To answer a recent question from Johnytuono (on the previous page) - now the range of 2019-specific (and continued compatible) parts has been finalised, you can expect to see a dedicated 2019-on section on the Rally-Raid web-shop very soon. It ought to be up and running by the weekend, but to give you an indication, the LEVEL 2 suspension kit is going to be a little cheaper than the current (and continuing) 2013-18 version, as there is now no need to include the stepped triple-clamp and fat-bar risers for the new bike for example. Regarding the 17/19" spoked wheels - those can of course be fitted with or without any suspension upgrades on the 2019 bikes now, and do not require a 19" front fender to be included in the package as the 2019 bike already has one of course - so you can expect a saving there too, while the 19" Rally-Raid fender will now be available as a separate part for any 2013-18 owners who want to fit the LEVEL 2 suspension and wheels. https://advrider.com/f/threads/rally-raid-products-honda-cb500x.1012021/page-338#post-37545195 https://advrider.com/f/threads/2019-honda-cb500x.1353357/page-31
  12. La Motor Team, in București. După ce trec ploile astea o sa merg și eu la un test ride. Trebuie doar sa dai un telefon înainte la numărul de pe site-ul lor.
  13. Sunt mai multe făcute așa. Inițial au avut la bază Honda CRF250L cu motorul de pe cb500x. Ulterior, după ce a apărut modelul CRF250 Rally au folosit-o pe aceea, tot cu motorul de cb500x. Altii au mers cu modificările la extrem, mai ales pe partea de suspensii și partea de motor (pistoane Wiseco, alte axe cu came etc). Feedbackul a fost foarte pozitiv, însă (momentan) costurile și timpul pentru modificări nu sunt pentru oricine. Din păcate, in Romania, omologarea unor astfel de modificări ridică și mai mult costurile....nu mai zic de nervii cu cei de la RAR. Dar ai perfecta dreptate, e motocicleta ideală pentru multi aventurieri!
  14. "It lacks soul" Eu folosesc (de vreo 5 ani) ca motocicleta de touring o Honda CB550k din 1978...și tot ce pot spune e că are un mare suflet! Mai are un pic și împlinește 60.000 de mile (100.000km), dar nu m-a lăsat niciodată în drum...și am făcut ceva drumuri cu ea! 50 de cai, frane slabe, suspensii și mai slabe...e perfecta!
×
×
  • Create New...