Jump to content

mihai.i

Super Membru
  • Content Count

    1,146
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mihai.i

  • Rank
    de moda veche

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    08.08.2008
  • Motocicleta
    Suzuki TU250x (98), Honda CB550k (78),
  • Numar Moto
    xx
  • Club
    x

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    5

Recent Profile Visitors

3,639 profile views
  1. Si care cred ca se pot rezolva destul de usor in cele din urma!
  2. Dupa aproape 6 luni si 8.500 de kilometri am ajuns sa ne cunoastem destul de bine. Motocicleta se comporta destul de bine in orice mediu, cu exceptia zonelor foarte dificile de pe trasee ofroad unde nici nu prea are ce cauta daca nu e echipata cu un kit rally raid si anvelope dedicate. Partile bune: - consumul mic si autonomia mare (3,6 l mixt - 4,2 in oras - 400-500 km autonomie) - foarte manevrabila (unghi de bracare foarte bun, ciclistica fantastica pe viraje, pozitie inalta, greutatea motocicletei la manevre pe loc se simte un pic doar cand ii faci plinul de 17 litri si ai ceva bagaje) - motor versatil, fie ca mergi pe Cheia fie ca mergi pe drumuri de tara motorul trage in atat in ture joase (cuplul de prezent imediat) cat si in ture ridicate (dupa 6 de rotatii isi schimba comprtamentul si devine mai agresiv) - cutia de viteze - desi multi prefera sa schimbe pinionul fata, adaugand un dinte (16 T) mie mi se pare ca este perfecta asa cum a iesit din fabrica. Treapta 1 este foarte scurta, in oras aproape ca e inutila, dar pe drumurile dificile e exact ce trebuie. Treptele 1-2 par dedicate zonei offroad si 4-5-6 pentru touring. Treapta a 3-a mi se pare universala, aproape ca devine o cutie automata intre 20-80 km/h. -protectia la vant, mai ales in zona braului si a genunchilor. Protectia la nivelul umerilor si capului este total anapoda in varianta stock. Turbulentele sunt foarte deranjante de la 90 in sus, dar dupa reglarea unghiului parbrizului si a inaltimii, montarea unui deflector si montarea unei protectii de vant la tunelul furcilor in sfarsit pot sa zic ca e ceea ce trebuie. - sunetul...nu as schimba toba stock pt nimic. E destul de silentioasa cat sa nu ai probleme cu vecini, politie sau cu propriile urechi dar are un sunet specific, grav, cu pocnituri in retrogradarea vitezelor care pot creea dependenta. - AMBREIAJUL - sa-i dea D-zeu sanatate lu` ala ce l-a facut asa!!! Orasul si off-road-ul au devenit altceva acum :)))) PARTI NASOALE!!!! - SAUA - desi initial pare o sa foarte confortabila, dupa 3 ore de stat pe ea devine insuportabila. Este foarte aderenta si este destul de dificil sa iti schimbi pozitia in timpul mersului fara sa te ridici in scarite. Zona scobita te determina sa revii in aceeasi pozitie. O solutie ar fi retapitarea cu crearea unei zone mai plate pentru pilot. Exista o sa aftermarket de la seatconcepts (plata si inalta) care imi face cu ochiul dar taxele de transport din US adauga 100 de dolari la pretul ei de 199. Urmeaza sa incerc vechea mea blana de miel...poate se mai schimba situatia! - POZITIA SCARITELOR - desi motocicleta este una de touring sa zic, zona picioarelor mi se pare destul de ingramadita, astfel incat dupa o perioada de timp incepi sa amortesti...cam tot atunci cand ti se face si fundul tigaie! Solutia partiala a fost sa schimb scaritele cu unele de la SW MOTECH (ION), mai late si ceva mai joase 1,5-2 cm. Probabil ca montarea seii de la seatconcepts ar ajuta mai mult, aceasta fiind mai inalta (3-5 cm) decat cea standard si asa as rezolva doua probleme. - SUSPENSIA SPATE- este destul de rigida, reglabila doar pe partea de preload, si nu are nicio legatura cu zona de off road. E ok pe asfalt, destul de buna in viraje, dar in niciun caz pe denivelari serioase la peste 50 km/h. Probabil urmeaza un amortizor reglabile de la Tractive Suspensions. Fata de cat de cat ok, momentan nu as schimba-o, dar mai vedem dupa ce schimb spatele... Alte parti proaste nu i-am gasit. Intr-adevar, nu e o motocicleta puternica, dar stiam ce cumpar. In mare parte mi-a depasit asteparile, dar m-a dezamagit in alte privinte. Din fericire, dezamagirile alea se pot rezolva in timp!
  3. Salut! Nu am KTM 790, dar am avut si eu probleme legate de turbulente la un CB5OOX, mare parte din acestea fiind din cazua tunelului de la furci. Cand mergeam cu viteze de peste 100 km/h o mare parte din turbulente veneau dispre zona ghidonului. Mi-am facut un fel de protectie de vant in prelungirea rezervorului astfel incat sa blocheze curentul de aer de la furci...sper ca o sa iti dai seama din fotografii. Nu stiu daca e si cazul la tine, dar la mine a avut efect. De asemenea, am schimbat unghiul parbrizului prin adaugarea unor distantiere de plastic (1 cm jos si 2 cm sus). In acest fel s-a creat si un spatiu intre parbriz si bord si nu mai exista efectul de vid pe care il creea parbrizul la limita superioara. Turbulentele de aer create de partea exterioara a parbrizului sunt anulate partial de curentul de aer dinspre partea interioara...sper ca intelegi ce vreau sa zic din poza asta:
  4. Le am pe amândouă! Cea mai buna parte la YouTube Premium e că poți să ai atât muzică (doar muzică) cât și video fără nicio reclamă. Îl poți folosi cu ecranul închis și de pe orice dispozitiv. Comparând însă din punct de vedere muzical cred că sistemul celor de la Spotify este ceva mai avansat. Parcă Spotify gândește mai bine, îți ghicește mai bine gusturile și îți oferă playlisturi mai interesante. Tine cont de fapt că YT are baza de date muzicala ceva mai mare. Oricum, pe oricare ai folosi e mult mai bine sa folosești varianta premium. Încearcă perioada de o lună gratuit la fiecare! P.S. personal, prefer Spotify!
  5. Eu folosesc un compresor Continental, din kitul auto de pană, luat din târg de la Vitan. E mai mic decât cele standard de kit, cam jumătate din mărimea lor. Are conector pt priza de bricheta și un cablu de vreo 2 metri. L-am folosit de câteva ori până acum, umflă o roata moto de la 0 la 3 foarte repede, nu se încălzește. Încape sub șaua motocicletei. Kitul de șnururi l-am luat de la Dedeman, vreo 10 lei parcă. Concluzia: dacă mai găsești în târg după ce trece pandemia asta eu îl recomand!
  6. Înțeleg acum situația! Din fericire eu călătoresc singur și fără pasager. Au fost situații în care am simțit nevoie de mai mult, dar odată cu viteza crește și riscul, iar faptul că motocicleta are limite mă ponderează și pe mine. Referitor la pret cred că e unul ok in condițiile in care protectia OEM e vreo 350 de euro, casco e vreo 700 de euro pe an iar kilometri sunt puțini. Motocicleta e foarte economica (3.8 l la o viteza de croaziera de 110km/h), ușor de întreținut și de lucrat la ea. Eu o folosesc zilnic (naveta) iar în weekend ies la ture mai lungi, uneori off road. Pentru mine motocicleta a devenit un lucru esențial ca să îmi fac treaba. Oricum, înainte de următoare achiziție recomand un ride test mai consistent. Baftă ! Exact!! Gândim la fel!!!
  7. Ce te-a convins să o achizitionezi ? Probabil treaba cu puterea o știai de la început având în vedere că are doar 48 cp, mai ales daca faci și un test ride. Într-adevăr, viteza maxima este de aprox 150km/h. Am și eu același model luat de nou de la Honda Nord, pe alb, de vreo trei luni și 4.500 de km, dar nu pot sa spun că m-a dezamăgit.
  8. Pune un pinion fata cu un dinte in plus. Eu am un Suzuki TU250x, exact același motor, și i-am pus alt pinion fata (+1 dinte) si cred că e cea mai buna modificare. Asta am făcut-o acum 7 ani și inca am același pinion! O alta achiziție pe care o recomand ar fi niște burdufuri pentru furcă. De când le-am pus nu am avut nicio problemă cu simeringurile ( cred că au vreo 8 ani). Ai grijă la releul de încărcare si vezi să ai bateria in stare ok tot timpul. Folosește doar baterie cu specificatii din manual.
  9. Proiectul de iarnă trecută Am fost foarte surprins cat de cald poate sa fie in garaj dacă întreții focul.
  10. Suzuki TU250x (1998) din 2011 Honda CB 550k Four (1978) din 2013 Honda CB 550F Four (1974) din 2014 Honda XLR250 Baja (1993) din 2015 SkyTeam Skymax 125 (2010) din 2018 Honda CB500X (2020) din 2020 Le am pe toate și în prezent...
  11. The good liar! Helen si Ian chiar fac o pereche fantastică.
  12. Asta mi s-a părut o porcărie totala!
  13. Mie îmi place foarte mult mini seria Star Trek - Picard.
×
×
  • Create New...