Jump to content

mihai.i

Super Membru
  • Content Count

    1,107
  • Joined

  • Last visited

About mihai.i

  • Rank
    de moda veche

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    08.08.2008
  • Motocicleta
    Suzuki TU250x (98), Honda CB550k (78),
  • Numar Moto
    xx
  • Club
    x

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    5

Recent Profile Visitors

3,269 profile views
  1. Motocicleta e una dintre preferatele mele! In anul 2013 am vrut sa o cumpar, dar destinul mi-a scos în cale altă motocicleta. Nu îți face griji in legătură cu benzina E10, dacă eu nu am probleme la o motocicleta de 40 de ani cu atât mai puțin w800. Doar sa nu lași benzina in rezervor dacă nu folosești motocicleta o perioadă foarte lungă (peste 3 luni). In rest, cred că poți să faci de toate cu motorul ăsta! Baftă și mulți kilometri cu amintiri frumoase!
  2. Pacat! Stiu ca erai destul de entuziasmat de ea cand ai luat-o! Oricum, ma anunti cand te hotarasti sa o dai! Trebuie sa-si gaseasca o casa buna, sa nu ajunga bataia de joc a cuiva!
  3. Cei de la Rally Raid Products au inceput deja sa prezinte noile kituri pentru modelul CB500x 2019. Din cate am citit pe forumul advrider.com va exista in curand o sectiune speciala pe site-ul www.rally-raidproducts.co.uk dedicat pentru modelul 2019, iar preturile vor fi ceva mai mici decat cele pentru versiunea anterioara intrucat nu mai sunt necesare anumite modificari. "Level 2 transformation completed - 170mm travel front and rear by Tractive Suspension and Rally Raid, let’s try it out on the road before a trip up to Scorpion tomorrow for new slip-on silencer to be manufactured specifically for the 2019 model (with its new style headers)" So as a quick run-down, for the 2019-on bikes there will be two suspension kits offered - LEVEL 1 is standard travel (150mm front and rear, as per the Honda OEM spec), with the fork kit and shock available separately as desired; and the LEVEL 2 kit which offers +20mm travel both front and rear (ie. 170mm total) over the stock bike [pictured above], with a fully adjustable reservoir shock and shim-valve fork internals - which since they raise the bike at each end are sold together as a complete kit. The UK demo bike above also has the following parts fitted: • 17/19" heavy-duty spoked wheel kit (available in either black or gold powder-coat finish, both with tube-type and BARTubeless options) - these spoked wheels can be fitted to any 2019-on bike with or without upgraded suspension. note. for 2013-18 bikes, you still need to fit the LEVEL 2 longer-travel suspension first of course. • Adventure engine guard (featuring the revised mounting system making fitting and removal much more easy). • Adventure platform foot-pegs (in black, raw stainless also available) • Barkbuster hand guards with VPS shields (the larger Storm shields are also available) • Double Take Mirrors (folding 'unbreakable' mirrors with a lifetime warranty from DoubleTake in the US) • Soft-luggage side racks and additional tail rack assembly. To answer a recent question from Johnytuono (on the previous page) - now the range of 2019-specific (and continued compatible) parts has been finalised, you can expect to see a dedicated 2019-on section on the Rally-Raid web-shop very soon. It ought to be up and running by the weekend, but to give you an indication, the LEVEL 2 suspension kit is going to be a little cheaper than the current (and continuing) 2013-18 version, as there is now no need to include the stepped triple-clamp and fat-bar risers for the new bike for example. Regarding the 17/19" spoked wheels - those can of course be fitted with or without any suspension upgrades on the 2019 bikes now, and do not require a 19" front fender to be included in the package as the 2019 bike already has one of course - so you can expect a saving there too, while the 19" Rally-Raid fender will now be available as a separate part for any 2013-18 owners who want to fit the LEVEL 2 suspension and wheels. https://advrider.com/f/threads/rally-raid-products-honda-cb500x.1012021/page-338#post-37545195 https://advrider.com/f/threads/2019-honda-cb500x.1353357/page-31
  4. La Motor Team, in București. După ce trec ploile astea o sa merg și eu la un test ride. Trebuie doar sa dai un telefon înainte la numărul de pe site-ul lor.
  5. Sunt mai multe făcute așa. Inițial au avut la bază Honda CRF250L cu motorul de pe cb500x. Ulterior, după ce a apărut modelul CRF250 Rally au folosit-o pe aceea, tot cu motorul de cb500x. Altii au mers cu modificările la extrem, mai ales pe partea de suspensii și partea de motor (pistoane Wiseco, alte axe cu came etc). Feedbackul a fost foarte pozitiv, însă (momentan) costurile și timpul pentru modificări nu sunt pentru oricine. Din păcate, in Romania, omologarea unor astfel de modificări ridică și mai mult costurile....nu mai zic de nervii cu cei de la RAR. Dar ai perfecta dreptate, e motocicleta ideală pentru multi aventurieri!
  6. "It lacks soul" Eu folosesc (de vreo 5 ani) ca motocicleta de touring o Honda CB550k din 1978...și tot ce pot spune e că are un mare suflet! Mai are un pic și împlinește 60.000 de mile (100.000km), dar nu m-a lăsat niciodată în drum...și am făcut ceva drumuri cu ea! 50 de cai, frane slabe, suspensii și mai slabe...e perfecta!
  7. Uite altul cu o problemă asemănătoare de pe un grup de Facebook (Honda cb500x): "PTPA I'm having problem with my CB500X 2019 model, I don't know if it's normal or not but I'm hearing a loud annoying hizzing noise on the left side of the engine part when running my bike, Honda Mechanichere in Philippines told me that the noise is because of slipper clutch and that is normal during break-in period. Is there anyone here experiencing the same thing? I started hearing that noise when I reached 4000++ kms. Thanks"
  8. Și Tenere 700 vine in două variante: 35 kW și 54 kW. CB500x nu este limitată, atât produce motorul. Unii au reușit să îl ducă la 55cp, dar cu modificări destul de multe, inclusiv componente din motor.
  9. Avem și noi ceva foarte interesant in Suceava. E gratuit și recomand din toată inima o vizita acolo! http://expomotobucovina.ro
  10. La 1.78 cm ajungeam cu vârfurile. Motocicleta era deja mai lăsată din suspensii. Cred că având în vedere faptul că e prototipul suspensiile sunt mult mai tari decât cele de pe varianta de serie și din motivul asta nu se lasă mai deloc când te așezi pe ea. Șaua era incomodă pentru mine, dar la fel, cred că varianta de serie e diferita. In rest mi-a plăcut foarte mult motocicleta, însă prețul cred că e mai mare decât oferă. Oricum, mă bucur că am avut ocazia să mă așez pe ea! Din păcate, nu cred că Tenere 700 va fi următoarea motocicleta.
  11. Are cineva vreo evacuare de vânzare sau de împrumut pentru o xr250? Daca aveți vreuna de împrumut as putea sa ii fac o copie din inox la cineva. Mă interesează doar evacuarea, fără toba finală. Eu am pierdut-o pe a mea printr-un garaj și nu o mai găsesc...sper că nu a ajuns la fier vechi.
×
×
  • Create New...