Sari la conținut

Suller Istvan

Membru
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki EN500
  • Numar Moto
    CJ 11 SUL

Suller Istvan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am avut si eu o tentativa de genu, am si scris o scrisoare la RAR, pe care imi permit sa o citez: Legislatia in vigoare nu incurajeaza asa ceva insa nu este imposibil, vehiculul fiind supus de catre reprezentanti RAR la o omologare artizanala. In cazul in care va hotarati sa faceti omologare artizanala, vehiculul trebuie sa respecte conditiile tehnice impuse de Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2132/2005 (RNTR 7) inclusiv condi?iile tehnice privind emisiile poluante aplicabile în prezent ,se vor cere la omologare calcule privind structura de rezistenta a vehiculului si suplimentar va fi supus de catre Laboratorul de incercari pentru securitate rutiera din cadrul reprezentatei RAR -Voluntari la diverse incercari pentru a verifica indeplinirea conditiilor impuse (incercari de stabilitate, de franare, zgomot, etc.). Pentru lamuriri suplimentare va rog sa LUATI LEGATURA CU CEA AMI APROPIATA REPREZENTANTA RAR -----Mesaj original----- De la: istvan_suller@hotmail.com [mailto:istvan_suller@hotmail.com] Trimis: 8 ianuarie 2009 11:56 Catre: Roxana Paunescu Subiect: Intrebare pe RARom.ro Name: Istvan Suller Email: istvan_suller@hotmail.com Message: Buna ziua Intentionez sa construiesc un triciclu (trike), motorul si puntea spate vor fi folosite de pe o masina inscrisa in circulatie in Romania, cadrul metalic (cu rol de sasiu) va fi construita din teava de otel. As dori sa aflu cerintele tehnice si de siguranta carora trebuie sa corespunda vehicolul pentru ca sa corespunda la omologarea individuala si a putea fi inmatriculata in circulatie. Cu stima Suller Istvan Deci asti nu spun nici da nici nu, fa numai, apoi vezi tu....
×
×
  • Creează nouă...